Магазин працює так щоб схопити клієнта і вже його не відпускати. Вчора ввечері 03.06.25 замовив ПК, і зробив на їх вимогу передплату 4000грн. Сьогодні о сьомій ранку від магазину прийшла СМС; \"Ваше замовлення підтверджено відправка о 19-20 годині\" Я зателефонував о десятій годині з проханням відмінити замовлення бо не отримав зарплатню і не буде за що викупити замовлення. На що... Читати відгук Магазин працює так щоб схопити клієнта і вже його не відпускати. Вчора ввечері 03.06.25 замовив ПК, і зробив на їх вимогу передплату 4000грн. Сьогодні о сьомій ранку від магазину прийшла СМС; \"Ваше замовлення підтверджено відправка о 19-20 годині\" Я зателефонував о десятій годині з проханням відмінити замовлення бо не отримав зарплатню і не буде за що викупити замовлення. На що мені відповили що повернення 14 днів на компи не працює в них власні закони, хоча на сайті сказано що повернення проводиться. На моє зауваження що це не повернення, його ще навіть не вислали і я його не бачив і не отримував казали ні його вже зранку вислали, хоча в Нвій пошті в застосунку відправки немає. Плюс замовлення було ввечері а я зателефонував зранку..Мотивиують тим що ми розпакували комплектуючі і вони втратили товарний вигляд. Який вигляд, якщо я отимиую комплектуючі в корпусі і гадки не маю вони розпаковані сьогодні чи учора чи взагалі б/у. Чистої води обман!
Раз десять покупал разную электронику новую, вроде всё ровно было. И вот я решил здать новую купленную вещь. Вернул на второй день, возврат денег через 14 дней да ещё и не факт что вернут, всё новое идёт через сервисный центр. Хотя те кто приносит б.у электронику то проверяют на месте. А те кто хочет вернуть деньги за новый товар -... Читати відгук Раз десять покупал разную электронику новую, вроде всё ровно было. И вот я решил здать новую купленную вещь. Вернул на второй день, возврат денег через 14 дней да ещё и не факт что вернут, всё новое идёт через сервисный центр. Хотя те кто приносит б.у электронику то проверяют на месте. А те кто хочет вернуть деньги за новый товар - мягко посылаются на три буквы. Бред какой то((. Позор!!
Я категорично не рекомендую цей магазин! 200 раз подумайте перд тим як зайти на сайт telemart.ua Замовив відеокарту, прийшла з браком (біля конектору живлення відеокарти) проскакувала іскра при вимкненні комп'ютера. Звернувшись до служби підтримки мені сказали повернути. Мало того що повернення обійшлося в 325грн так ще й до цих пір не повернули кошти і не надали ніякої інформації, тільки "чекайте... Читати відгук Я категорично не рекомендую цей магазин! 200 раз подумайте перд тим як зайти на сайт telemart.ua Замовив відеокарту, прийшла з браком (біля конектору живлення відеокарти) проскакувала іскра при вимкненні комп'ютера. Звернувшись до служби підтримки мені сказали повернути. Мало того що повернення обійшлося в 325грн так ще й до цих пір не повернули кошти і не надали ніякої інформації, тільки "чекайте ми вам передзвонемо", "сервійсний центр вам поздвонить як тілкьи щось буде відомо" так ще й терміни вказують різні в чаті говорять що 7 днів, на гарячій лінії 14, я сподіваюся що комусь допоможе цей відгук не потрапити до цих лап!
Мониторы за оверпрайс с засветами толкают, а потом на мороз падают. Занимаются не качественной продукцией, толкают утиль. Не советую, лучше на ОЛХ взять, шанс получить качественное выше
Замовив у магазині Телемарт збірку ПК, попередньо уточнивши всі деталі. Оператор мене запевнив, що всі компоненти, зокрема відеокарти, проходять тестування, а також весь зібраний комп'ютер піддається стрес-тестам. Проте, після отримання ПК, розчарування не має меж. За дві години роботи я побачив на екрані купу артефактів, а відеокарта повністю «відлітала» 4 рази — зображення просто зникало, а повернути його вдалося тільки... Читати відгук Замовив у магазині Телемарт збірку ПК, попередньо уточнивши всі деталі. Оператор мене запевнив, що всі компоненти, зокрема відеокарти, проходять тестування, а також весь зібраний комп'ютер піддається стрес-тестам. Проте, після отримання ПК, розчарування не має меж. За дві години роботи я побачив на екрані купу артефактів, а відеокарта повністю «відлітала» 4 рази — зображення просто зникало, а повернути його вдалося тільки після перезавантаження. І це при вартості комп'ютера у 70 000 грн!
Конфігурація збирання включала дорогі комплектуючі, серед яких:
Відеокарта Asus TUF GeForce RTX 4070 Gaming OC, яка після стрес-тестів, як запевняли, мала працювати ідеально. Але на практиці я отримав техніку, що не працює належним чином з самого старту. Очікування від цього магазину були високими через їхні обіцянки про якість тестування та обслуговування, але реальність виявилася зовсім іншою. Дуже шкода, що не вдалося уникнути такого сумного досвіду.
Історія продовжується – завтра побачимо, як магазин вирішить цю ситуацію, адже бажання просто привезти ПК, віддати його назад і забрати гроші зростає з кожною годиною. Якщо нічого не зміниться, доведеться звертатися в інше місце для купівлі нового комп'ютера. Дата покупки 16.10.2024, номер замовлення 1457587.
Робив 4 дні назад повернення коштів,а ще за 4 дні їм ніби то не прийшли кошти від платіжної системи через яку я оплачував,номер телефону замовлення 0938143342 Чекаю на свої гроші
Не советую никому обращаться не по каким вопросам в данный магазин, купил сборку на 50+ тысяч гривен, написано что при заказе сборке они делают стресс тесты и проверяют ПК,поверьте они вообще ничего не делают в 90% случаях,отдали мне ПК с бракованной ОЗУ ,вылетали синие экраны в первый же день, отдал ОЗУ по гарантии на обмен,озу поменяли,доплатил 800 грн за кингстон... Читати відгук Не советую никому обращаться не по каким вопросам в данный магазин, купил сборку на 50+ тысяч гривен, написано что при заказе сборке они делают стресс тесты и проверяют ПК,поверьте они вообще ничего не делают в 90% случаях,отдали мне ПК с бракованной ОЗУ ,вылетали синие экраны в первый же день, отдал ОЗУ по гарантии на обмен,озу поменяли,доплатил 800 грн за кингстон ,был изначально аегис g skill ,озу благо заработала,потом я заметил что ПК после долгого простоя не включается с первого раза ,отдал уже весь пк в СЦ, который прокатался 12 дней и мне вернули ПК с заменой БП,когда проблема в мат.плате, получается что СЦ Киева не делает вообще ничего или там абсолютно бездарные работники, потратил более 4000 грн на проезд ездив миллион раз туда и обратно, подумайте миллиард раз перед тем чтобы там хоть что-то брать, буду пытаться возвращать средства или буду писать заявление о защите прав потребителей.!Кстати эти прид*рки поменяли рабочий БП на другой рабочий БП спустя 12 дней и просто вернули ПК ))
проблемы начались ещё при заказе, моя ошибка я заплатил на перед... Неделю ждал, получив с утра, в обед вереюнул, по причине (не запускается) здал её на возврат средств. При приёмке не было обнаружено царапен, а после сервиса стала причина отказа гарантийных обязониц Забрав её в магазине, повёз в сервестный центр на проверку Для открытия притензий в суд Лозунг этого... Читати відгук проблемы начались ещё при заказе, моя ошибка я заплатил на перед... Неделю ждал, получив с утра, в обед вереюнул, по причине (не запускается) здал её на возврат средств. При приёмке не было обнаружено царапен, а после сервиса стала причина отказа гарантийных обязониц Забрав её в магазине, повёз в сервестный центр на проверку Для открытия притензий в суд Лозунг этого магазина, не соответствует ихнеми делами... Есть в нашем городе лучше и надёжней поставщики, а я повёлся на кешбек, который к стати не платят давно Не рекомендую людям с головой это магазин Подробней опешу после проверки
Не рекомендую даний магазин! Fractal Design Lumen S28 V2 (FD-W-L1-S2811), Замовлення №1289835 Не підійшов розмір, вирішив повернути - отримав відмову від повернення так як на металі радіатора наявна подряпина.
Розповім і я свою історію про співпрацю з TELEMART, щоб якомога менше людей потрапляли в такі ситуації. Одразу скажу, що даний магазин, я в ЖОДНОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Вся історія почалася з того, що замовила я ноутбук, через 4 дні я його отримала, перевірила на пошті, ноут був без windows, зарядка працювала, ніяких видимих пошкоджень не було. Найманий спеціаліст встановив... Читати відгук Розповім і я свою історію про співпрацю з TELEMART, щоб якомога менше людей потрапляли в такі ситуації. Одразу скажу, що даний магазин, я в ЖОДНОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Вся історія почалася з того, що замовила я ноутбук, через 4 дні я його отримала, перевірила на пошті, ноут був без windows, зарядка працювала, ніяких видимих пошкоджень не було. Найманий спеціаліст встановив ліцензійний windows, все працювало до того моменту, поки я не вирішила повністю розрядити ноутбук. І що ж відбувається далі? А далі - ноутбук просто перестає реагувати на зарядний пристрій протягом цілого дня, не загорявся навіть індикатор зарядки, я,відповідно, звертаюся на гарячу лінію і мені кажуть про те, що я можу під'їхати в шоурум і мені без проблем зроблять обмін, але тут постає питання як вирішити проблему з windows, так як кошти за установку вже проплачено і повторно платити спеціалісту за установку я не збираюся, прошу щоб вирішили це питання, оскільки проблема в самому ноуті, мені сказали, що з цим вони стикаються вперше і навіть не знають чим вони мені можуть допомогти, пропонують звернутися в сервісний центр Lenovo для перевірки зарядного пристрою. Я погоджуюсь на цей варіант, протягом дня продовжую перевіряти зарядний пристрій на ноуті по всім розеткам в квартирі з надією, що можливо все ж таки з ноутбуком все гаразд. Десь під кінець дня ноутбук починає заряджатися, я видихаю і вирішую поки не звертатися в сервісний центр і ще раз повторно повністю розрядити ноутбук. І що ж виявляєть на ранок? А виявляється те, що ноутбук знову не заряджається, я знову телефоную на гарячу лінію і розпочинаю розмову про те, що мене цікавить обмін+встановленний windows, оскільки через несправний пристрій я не збираюся переплачувати кошти, на що мені починають повторно казати, що це під питанням, я кажу -ок, в такому випадку хочу обміняти і тут мені заявляють, що обмін ще під питанням, оскільки установка windows - це повноцінне використання (напевно можна ж якось перевірити роботу ноутбука і без windows) і якщо я хочу обміняти ноутбук, то я маю його відправити Новою Поштою або ж здати в щоурум для сервісного центру, щоб вони могли оглянути пристрій і протягом 7 днів прийняти рішення чи погоджують вони обмін чи ні. Я погоджуюсь на ці умови, оскільки вибору немає і везу в шоурум, що знаходиться в м. Київ в ТЦ "GORODOK", здаю ноутбук, перед здачею при консультанті я фотографую стан пристрою, в якому я його здаю, консультант каже, що з ноутбуком все гаразд, ніяких пошкоджень немає, але все залежить від сервісного центру, який огляне пристрій і я протягом 3-ох днів отримаю відповідь. На 5 день, не отримавши дзвінка від сервісного центру, я вирішую сама зателефонувати і прояснити що і як. Після мого дзвінка на гарячу лінію, перетелефоновує мені менеджер з сервісного центру і каже, що вони все переглянули і з ноутбуком все гаразд, він працює справно (але нагадаю, що в мене два дні підряд ноутбук не реагував на зарядний пристрій і, особисто для мене, - це ненормальна робота для НОВОГО ПРИСТРОЮ). Тому я прошу менеджера в такому випадку, раз пристрій працює справно і з ним все гаразд - обміняти ноутбук на новий. І що ж мені заявляє менеджер? "На жаль, обмін Вашого пристрою неможливий, ОСКІЛЬКИ НА ВАШОМУ НОУТБУЦІ БУЛО ВИЯВЛЕНО ПОШКОДЖЕННЯ, А САМЕ ПОДРЯПИНА НА КРИШЦІ" ( а я нагадаю, що ноутбук здавали в шоурум в ідеальному стані+відфотографувала в якому стані я його здаю, про це я і заявляю менеджеру з сервісного центру) Мені надсилають фото мого ноутбука з глибокою механічною подряпиною, я у відповідь надсилаю фото ноутбука БЕЗ ПОДРЯПИНИ, на що менеджер просить ще два дні на розгляд даної ситуації. В результаті через два дні мені перетелефоновують і вже пропонують обмін)) Але в даній ситуації, я приймаю рішення, що з данною компаніює я аж ніяк не хочу співпрацювати і мене цікавить тільки повне повернення коштів. Як висновок: схема компанії така - ноутбук, на котрий встановлений windows найманим спеціалістом - вважається вже повноцінним використанням пристрою і обмін можливий тільки після 7-денного розгляду сервісного центру, після - Ви отримаєте відповідь, що з пристроєм все гаразд і обмін неможливий, оскільки там вже є якісь механічні пошкодження, повернення коштів також неможливе. І відповідно людина, яка не має ніяких доказів, потрапляє в таку пастку, що має забрати ноутбук назад або попросити відромонтувати по гарантії НОВИЙ ПРИСТРІЙ. Моя ситуація вирішилась тим, що мені повернули кошти ( оскільки я маю докази, що здавала пристрій в ідеальному стані без пошкоджень і по телефону було проговорено, що в будь-якому випадку чекаю повернення коштів: або мені компанія добровільно повертає кошти, або ж я повертаю кошти через суд, ну і відповідно компанія ніякої компенсації за windows не надала, оскільки це не вони встановлювали + цілий тиждень незрозумілих досліджень і купу витрачених нервів). Тому я ні в якому разі не рекомендую дану компанію, оскільки TELEMART.UA=або гроші на вітер, або купа витраченого часу та нервів.
Магазин й...баних бариг Які продають бу комплектуючі В магазині немає гарантії Магазин як хоче так і робе Вся суть магазина наїбать клієнта Навчені оператори наїбуть вас ще на етапі замовлення . Купувати у цих тварин не рекомендую Бажаю їм здохнути
Якщо говорити про магазин "Телемарт", то я б не рекомендував там купувати товари. По-перше, їхня заявлена спрямованість на клієнтів лише словами, насправді вони - типова мережева торгова точка. Щоб розповісти вам свій досвід, я купив ноутбук Asus за приблизно 94 000 гривень. Це не дешево, особливо для багатьох. Я сподівався на якість та гарантований післяпродажний сервіс за таку ціну, але... Читати відгук Якщо говорити про магазин "Телемарт", то я б не рекомендував там купувати товари. По-перше, їхня заявлена спрямованість на клієнтів лише словами, насправді вони - типова мережева торгова точка. Щоб розповісти вам свій досвід, я купив ноутбук Asus за приблизно 94 000 гривень. Це не дешево, особливо для багатьох. Я сподівався на якість та гарантований післяпродажний сервіс за таку ціну, але не отримав. Через тиждень злетіли динаміки, а через місяць порт type-c помер. Коли я запитав про гарантійний ремонт, мені відповіли, "Приношу вибачення. Уточнив інформацію, згідно з постанови кабміну, Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" - категорія портативний комп'ютер(ноутбук), не підпадає під підмінний фонд. В такому випадку, ми не зможемо задовольнити Ваш запит." що цей ноутбук не вважається комп'ютером і заміну не нададуть. Отже, я залишитись без робочого пристрою на місяць з урахуванням що маю онкологію і вимушено пересуваюсь Україною від лікарні до лікарні. Магазин і співробітники продемонстрували великий рівень кліентооріентовності. Таке відмовне ставлення до гарантії - це звичайна практика в таких мережевих магазинах. Так що, якщо ви шукаєте дорогий гаджет з гарантією, я б рекомендував обирати не "Телемарт". Тут гарантійне обслуговування практично нульове, а клієнтоорієнтованість - лише словами.
За полную предоплату я купил видеокарту 3060, процессор i5-12400f, и материнскую плату asus b760 microATX. Забрав посылку с почты, приехал домой и решил снять на видео распаковку, все-таки немалые деньги потратил. Открыл упаковку материнской платы осмотрел ее внешне, вроде-бы все хорошо, как и с остальными комплектующими, на этом видео закончилось. Уже без съёмки, не убирая со стола, снял защитную крышку... Читати відгук За полную предоплату я купил видеокарту 3060, процессор i5-12400f, и материнскую плату asus b760 microATX. Забрав посылку с почты, приехал домой и решил снять на видео распаковку, все-таки немалые деньги потратил. Открыл упаковку материнской платы осмотрел ее внешне, вроде-бы все хорошо, как и с остальными комплектующими, на этом видео закончилось. Уже без съёмки, не убирая со стола, снял защитную крышку с сокета платы и увидел погнутые ножки. Затем отправил плату обратно в магазин, с просьбой обменять на такую же плату, но ATX, т.к. моя оказалась в наличии последней. С ДОПЛАТОЙ С МОЕЙ СТОРОНЫ. Просто не хотел ждать ремонта, или завоза новой такой-же платы. И тут самое интересное - мне отказали! Ссылаясь на не гарантийный случай, т.к. на плате нашли, видите ли, "следы установки" - соответственно я, якобы, ножки и погнул. Менять отказываются, ремонтировать по гарантии тоже. Три раза я озвучивал, что у меня есть видео с распаковкой и да, на видео нет момента снятия защитной крышки, но видно, что ни одной защитной наклейки ни запаянной упаковки нету, все открыто. С таким успехом это мог сделать кто угодно. Пока сам это видео не скинул, скинуть его никто и не просил. Ну да, а то вдруг подтвердится как-то, что все таки их косяк.
Итого выходит, что в их магазине, покупая новый товар, вы получаете б/у. И никому ты ничего не докажешь.
В общем, ребята, лепим камеру на лоб и снимаем все от получения посылки на почте и распаковки до установки комплектующих в пк и успешного запуска, ибо что не так - ты сам виноват. А может и сами там что-то "наследили", лишь бы не чинить.
Моя сервисная заявка пока еще не решена, но чую толку с этого не будет. Будьте осторожны, иначе будете как я слушать работника колл-центра, который траурным голосом будет рассказывать о том, как им жаль, хотя на деле им всем фиолетово.
25.05.23г. приобрели на свою голову в этом магазине компьютер за 25000, сначала оплатили, потом подумали и отказались от сборки. В итого приходит он собранный, и начинаются наши «карусели». Буквально на следующий день мы отправляем его обратно, проблема материнская плата, говорят, что механическое повреждение, хотя у нас есть фото, и мы им посылали, и они потом согласились, что не было никакого... Читати відгук 25.05.23г. приобрели на свою голову в этом магазине компьютер за 25000, сначала оплатили, потом подумали и отказались от сборки. В итого приходит он собранный, и начинаются наши «карусели». Буквально на следующий день мы отправляем его обратно, проблема материнская плата, говорят, что механическое повреждение, хотя у нас есть фото, и мы им посылали, и они потом согласились, что не было никакого повреждения. Присылают после сервиса, та же картина… И так три раза… Сегодня они звонят, и говорят, что сделать ничего не могут, хотя он на гарантии( с дня покупки ещё не прошло три месяца), также называют причину механическое повреждение материнской платы,( теперь только почитала отзывы людей, они пишут это всем). Мало того, что подсунули бракованную материнскую плату, отказались её заменить, так ещё и не соблюдается гарантийные обязательства. Люди, не связывайтесь с этим магазином, это бессовестные, непорядочные люди, вруны. Сколько просила номер начальства, не дали. Подавать в суд, я не знаю, сколько это будет стоить, мы и так потратились на компьютер. Не повторите наших ошибок!!!
Придбав мережевий комутатор Netis Fast Ethernet ST3105S (замовлення 1136903). Виявився неробочим. Відправив назад на обмін. Та судячи з негативних відгуків, з сервісом, поверненням чи обміном будуть проблеми. Вони ще вчудили: знаючи що я заколотився з поверненням непрацюючого обладнання, оформили мені замовлення на суму більше ніж 5500 грн (роутер, HDD, патч-корди), чого я взагалі не замовляв, і відправили на моє ім'я.... Читати відгук Придбав мережевий комутатор Netis Fast Ethernet ST3105S (замовлення 1136903). Виявився неробочим. Відправив назад на обмін. Та судячи з негативних відгуків, з сервісом, поверненням чи обміном будуть проблеми. Вони ще вчудили: знаючи що я заколотився з поверненням непрацюючого обладнання, оформили мені замовлення на суму більше ніж 5500 грн (роутер, HDD, патч-корди), чого я взагалі не замовляв, і відправили на моє ім'я. Мабуть щоб не міняти мені той комутатор, мов, ви ось замовили, не забрали, а ми доставку у обидві сторони сплачували...
Оставил заявку за обмен оперативной памяти с моей доплатой. Оценили мою оперативную память Corsair Dominator Platinum RGB 16 GB 3200 с таймингами 16-18-18-36 всего за 1300 грн. Не рекомендую данную шaрашкину кoнтору и данных бaрыг которые наживаются на людях !!! Очень сильно надеюсь что их контора скоро загнется !!!
Как только вы столкнётесь с гарантийкой, тогда и поймёте всю немощность этого магазина. Покупал у них мышь, перестала нормально работать спустя 3 месяца. Вернул по гарантии - мало того что обслуживание по гарантии заняло больше месяца и это на минуточку сраная мышка, я представляю что было бы допустим с видеокартой или блоком питания. Они за целый месяц не нашли никакой... Читати відгук Как только вы столкнётесь с гарантийкой, тогда и поймёте всю немощность этого магазина. Покупал у них мышь, перестала нормально работать спустя 3 месяца. Вернул по гарантии - мало того что обслуживание по гарантии заняло больше месяца и это на минуточку сраная мышка, я представляю что было бы допустим с видеокартой или блоком питания. Они за целый месяц не нашли никакой проблемы и сказали что мышь полностью рабочая, хотя у неё явные косяки с софтом при переключении пользователей на 10-ой винде мышка начинала жить своей жизнью. Помимо всего этого я уже смирился с тем что это всё лажа и тратить своё время на мышку за 800 грн. не особо хочется, попросил их чтобы отправили мне её новой почтой обратно - в ответ услышал - хорошо отправим! На следующий день позвонил, сказали - отправим сегодня, завтра, ок. Перезвонил на 4-ый день, сказали - извините мы не знаем когда сможем отправить. Вот такая это богадельня под названием телемарт. Никогда ничего у них не покупайте, если надеетесь на гарантию.
Переваги:
Быстро доставляют, ВСЁ!!
Недоліки:
Ужасное и чересчур длительное сервисное обслуживание, они тупо не находят проблему.
Магазин "Telemart" продал мне бракованную материнскую плату с погнутыми ножками сокета. Вернуть средства за покупку, сделать замену или провести гарантийный ремонт они отказались. Сотрудники магазина сказали, что это механическое повреждение, обвинив меня в том, что я погнул ножки материнки, устанавливая неправильно процессор, а это снятие с гарантии Дело в том, что при покупке я очень бегло осмотрел материнскую плату. Уже... Читати відгук Магазин "Telemart" продал мне бракованную материнскую плату с погнутыми ножками сокета. Вернуть средства за покупку, сделать замену или провести гарантийный ремонт они отказались. Сотрудники магазина сказали, что это механическое повреждение, обвинив меня в том, что я погнул ножки материнки, устанавливая неправильно процессор, а это снятие с гарантии
Дело в том, что при покупке я очень бегло осмотрел материнскую плату. Уже дома заглянул в коробку, добрался до сокета, снял с него крышку, и увидел в верхнем левом углу 3 погнутых ножки, а в правом 2. Очень неприятная ситуация, в которой я оказался обманутым 😠
Также меня очень сильно раздражает наглость и враньё некоторых сотрудников "Телемарта". Делают из меня идиота и рассказывают, что мой случай фантастический. "Она на заводе делалась и проверялась, мы вообще только новые товары продаём". В то же время у них на сайте красуется категория "Уцінка", в которой есть товары со следами использования. Если не верите мне, так почитайте отзывы на других сайтах. На той же "Розетке" люди покупают материнские платы с оторванными ножками, даже не догадываясь об этом
Приведу другой пример, но уже с оператором и шоурумами "Телемарта". Позвонил я в магазин, хотел узнать, можно ли протестировать у них процессор и оперативную память. Мне ответили: "Да, можно в любом шоуруме это сделать". Отлично, я пошёл в ТЦ "Пирамида", но у них не оказалось тестовой материнской платы ни под процессор, ни даже под DDR5 память! Сотрудники на месте меня уверили, что в ТЦ "Космополит" получится собрать компьютер. И я опять им поверил, съездил в тот же день в "Космополит", и знаете что? А ничего, у них есть лишь тестовые материнские платы с поддержкой DDR4. Это просто позорище, когда нет обыкновенного A620 чипсета или интеловского B760 🤦
Ещё эта гарантия на бумажечке, привязанная к чеку, как это вообще? А где нормальная гарантия? Очень похоже на серый товар, выдаваемый за официальный
Подводя итоги, могу сказать, что материнку мне отремонтировали в сервисном центре за деньги, и она заработала, как и процессор с оперативкой. Спасибо инженерам. В магазин "Telemart" я больше ни ногой
Надеюсь, что мой отзыв вам поможет. Будьте внимательны и проверяйте комплектующие прямо в точке выдачи. Всем удачи!
Сдела заказ на мат плату Asus Prime-A z690. Она просто не запускается, ошибка по памяти диод горит и всё. Отправил им назад. Они сказали что виноват я, пробелм они не знают.
#1019315 #73658 Купил в данном магазине FSP hydro g pro 750W, после чего обнаружил, что вентилятор издает паразитные призвуки, а именно писк и треск. https://youtu.be/1KTTdwmUkw4 (Видео до сдачи в СЦ) Очевидно, что так быть не должно. После чего отправился в шоу-рум телемарт, далее получил отказ на замену, аргументируя это тем, что он устанавливался в корпус, но предложили мне замену вентилятора. Читати відгук #1019315 #73658
Купил в данном магазине FSP hydro g pro 750W, после чего обнаружил, что вентилятор издает паразитные призвуки, а именно писк и треск.
(Видео до сдачи в СЦ) Очевидно, что так быть не должно. После чего отправился в шоу-рум телемарт, далее получил отказ на замену, аргументируя это тем, что он устанавливался в корпус, но предложили мне замену вентилятора. После 2-3 недель приехал забирать блок, после мне сказали, что вентилятор поменяли. Я доверился и забрал его. Проверил его дома и пришел к выводу, что заменой вентилятора тут и не пахнет ))
(видео после "ремонта") Единственное, что было сделано - открученные болты и как бонус различные царапины. (Фото прикреплю) После отправился писать отзыв на hotline в надежде на разрешение ситуации, но в последствии начались отговорки. Мол данный блок может шуметь так при нагрузке выше номинала, а это 750W! Но так как со стороны телемарта работают не компетентные сотрудники, они не в состоянии посмотреть спецификации - вентилятор в режиме эко не вращается до 30% нагрузки 750-70%=225W Значит, блок питания в полном постое, а скорость вращения вентилятора 400об "Сервисные специалисты" выполнили ремонт и провели тест данного блока. Очень удивился, судя по всему в авторизацию блок питания не отдавали, а сами они неоднократно заявляли, что у себя они не ремонтируют. В целом их ответы полная чушь. Из всего сказанного пришел к выводу, что "ремонт" они не делали, или не смогли и решили вернуть, а после придумали нелепые отговорки - "что все нормально, так должно быть" Но если все нормально, зачем разбирать блок, не ясно. Ссылки на шум от блока до и после оставил в сообщении выше. Всем добра, а данный недобросовестный магазин не рекомендую,в крайнем случае покупать можно, но до того момента пока не попадете на брак.
Крайне не рекомендую связываться! Если вы тут что-то купили, вернуть деньги уже не сможете, даже если товар не работает с самого начала! Купил комплектующие и сборку в телемарте в ноябре 2022 года. Intel Core i7-13700K / Asus TUF GAMING B660-PLUS (WI-FI) D4 / G.Skill DDR4 32GB (2x16GB) 3600Mhz / ADATA XPG SX8200 Pro 3D NAND TLC 2TB M.2 С момента... Читати відгук Крайне не рекомендую связываться! Если вы тут что-то купили, вернуть деньги уже не сможете, даже если товар не работает с самого начала!
Купил комплектующие и сборку в телемарте в ноябре 2022 года. Intel Core i7-13700K / Asus TUF GAMING B660-PLUS (WI-FI) D4 / G.Skill DDR4 32GB (2x16GB) 3600Mhz / ADATA XPG SX8200 Pro 3D NAND TLC 2TB M.2
С момента покупки компьютер до сих пор не работает. Периодически зависает, и что самое неприятное, перезагружается в любой момент с периодичностью от одной минуты до 2-х суток. Нагрузка на это никак не влияет. Одинаково ведет себя на Win 10 и Win 11. Видео зависаний записал. Думаю как записать видео перезагрузок.
Компьютер был отправлен обратно. Что-то делали, сказали, что работать будет нормально. Я начал пользоваться, но ситуация никак не изменилась.
Отправляю еще раз, объясняю, что от нагрузки не зависит, нужно просто ждать. Приходит ответ - мы ничего не выявили. Отправили мне компьютер за мой счет. У меня перезагрузки.
Звоню менеджеру, говорю, что хочу вернуть компьютер и получить назад деньги. На тот момент 14 дней еще не прошло. На что получил отказ. Долгий разговор ни к чему не привел.
Высылаю компьютер уже в третий раз. О чудо! Они наконец-то нашли проблему. Сказали, что проблема в памяти. Заменили память. Начинаю тестировать - абсолютно ничего не изменилось! Все те же перезагрузки и зависания.
К этому моменту прошло уже 2,5 месяца. Вопрос пока не решен.
В 14 дневный срок отказано в возврате денег, оформлять обоснованный официальный ответ отказались. Чека нет, попросил прислать чек, игнорируют. Гарантийного талона нет, прислали в емейле, память там не та, какую он имеет юридическую силу непонятно. Официальных ответов на мои обращения в СЦ нет ни одного. Попросил предоставить, игнорируют.
Из странного поведения СЦ: Порекомендовали обратиться в другой СЦ для выявления проблемы. Только непонятно, чем ответ другого СЦ поможет, если они потом прогонят стресс тест и скажут, что все работает. И почему я должен тратить свое время и деньги на это. Поменяли память с 3600 на 3200. Сказали, что так рекомендовано. Только не объяснили где и кем. Я попросил объяснить, но ответа не получил. Тестируют стресс тестом, хотя я неоднократно говорил, что нагрузка никак не влияет на перезагрузки. Тестируют всю систему, подключая свой жеский диск. На вопрос, а что если проблема в моем жестком диске, логичного ответа не получил. Постоянно занижают настройки памяти в биосе. На вопрос, зачем такое делать и как это может помочь в тестировании, ответа не получил. Предположили, что это из-за Win 11. На мой вопрос, как такое может быть, если материнская плата официально поддерживает Win 10/11 ответа пока не получил. Порекомендовали обратиться к производителю неработающей детали напрямую. Только сами не знают что конкретно в сборке не работает.
Проблема в активной стадии. Буду прилагать максимум усилий для решения своего вопроса.
А вам крайне не советую связываться! Почитайте больше отзывов, вы поймете, что это у них такой подход к работе, а не конкретный случай с отдельным покупателем. Увы.
Магазин Telemart.ua відправляють несправний товар, а коли хочеш його повернути через 2 дні,вони відмовляються його прийняти і йти на зустріч покупцеві.Магазин працює за шахрайською схемою, ви оплатили а вдома виявили що товар несправний ,повернути неможливо гроші заплачені і ви з нулем.Магазин не рекомендую бо вже не перший випадок.Працюють не адекватні люди яким на покупців насрать.ПОКУПЦІ будьте обережні з покупкою... Читати відгук Магазин Telemart.ua відправляють несправний товар, а коли хочеш його повернути через 2 дні,вони відмовляються його прийняти і йти на зустріч покупцеві.Магазин працює за шахрайською схемою, ви оплатили а вдома виявили що товар несправний ,повернути неможливо гроші заплачені і ви з нулем.Магазин не рекомендую бо вже не перший випадок.Працюють не адекватні люди яким на покупців насрать.ПОКУПЦІ будьте обережні з покупкою бо це може статися з вами.
Несерьезная организация!!! Игровая мышь Razer Deathadder V2 пришла в разорваной упаковке, хотя при заказе обращал внимание менеджера на целостность упаковки (покупал на подарок)! Целостность пломб нарушена!
Не рекомендую цей товар і взагалі цю фірму і цей магазин! При покупці цього ДБЖ ,я запитав консультанта чи підійде він для мого ПК (Характеристики я сказав),мені сказали що він буде тримати біля 5 хвилин ,а то й більше. Я замовив,попробував,він не тримає навіть 2 секунди,тільки пропадає світло або скаче напруга він одразу вирубається. Я попросив повернути гроші (пройшло 2... Читати відгук Не рекомендую цей товар і взагалі цю фірму і цей магазин! При покупці цього ДБЖ ,я запитав консультанта чи підійде він для мого ПК (Характеристики я сказав),мені сказали що він буде тримати біля 5 хвилин ,а то й більше. Я замовив,попробував,він не тримає навіть 2 секунди,тільки пропадає світло або скаче напруга він одразу вирубається. Я попросив повернути гроші (пройшло 2 дні з дати покупки),мені сказали що не повернут так як там були "подряпини і БОЛОТО" - болото це вони називають пилюкою яка була знизу самого ДБЖ ,біля ніжок,хотя я робив фотки перед відправкою нічого такого не було, (Ніяких подряпин там не було ,всі фото до відправки є). Це виявив їхній сервісний центр - магазину. Мені сказали потрібно перевіряти при отримані товар щоб там взагалі нічого не було. Після перевірки сервісного центру мені запропонували з уцінкою повернути товар -15% від вартості на який я не був згоден,так як я отримав товар і одразу ж його повернув за 1 день. І ще запропонували перевірити потужність в сервісному центрі виробника, я на це був згоден. Вони відправили в сервісний центр і сказали що ДБЖ працює як потрібно,хотя я зняв відео в якому він взагалі не тримає нічого ,окрім може зарядного для телефона... Сервісний центр повернув товар в магазин і тоді я був вже згоден навіть на ту уцінку. А магазин спеціально потянув час щоб потім мені сказати "на жаль цього ми вже не можемо зробити ,так як він уже був в сервісному центрі виробника за гарнтійним випадком і пройшло більше 14 днів". Загалом я ще дзвонив в цей магазин ,трубку той менеджер який займався моїм сервісним зверненням уже не брав і не бере. Постійно кажуть інші менеджери ,що він зайнятий "він вам перетелефонує" і в ітозі він так ще до мене дзвоне до цих пір. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей магазин.
Хочу всіх попередити. Коли купляєте товар в «Телемарт.юа» дуже уважно перевіряйте оформлення гарантії. Не вірте що гарантія по чеку. Вимагайте щоб продавець записав Вам всі номери які є на пристрої. Зберігайте всю упаковку, в іншому разі Вас кинуть на гарантійний ремонт! Мій випадок: купив «Блок питания GAMEMAX GX-850 850W (GX-850)» 16.11.2022, 13.01.2023 він перестав працювати. Сам блок, гарантійний талон та... Читати відгук Хочу всіх попередити. Коли купляєте товар в «Телемарт.юа» дуже уважно перевіряйте оформлення гарантії. Не вірте що гарантія по чеку. Вимагайте щоб продавець записав Вам всі номери які є на пристрої. Зберігайте всю упаковку, в іншому разі Вас кинуть на гарантійний ремонт! Мій випадок: купив «Блок питания GAMEMAX GX-850 850W (GX-850)» 16.11.2022, 13.01.2023 він перестав працювати. Сам блок, гарантійний талон та чек я привіз здати по гарантії в відділення «Телемарт.юа» за адресую вул. Вадима Гетьмана, 6, ТРЦ Космополит, корпус Б, 4 этаж Шоурум «TELEMART.UA». Також факт покупки відображається в власному кабінеті на сайті. В магазині мені відповіли, що якийсь номер пристрою не співпадає з їх базою і потрібно привести упаковку, яку я давно викинув. Ось так мене кинули на гарантію. Будьте обережні. P.S. Товари раніше купував в «Телемарт.юа» багато і не один рік. Але с таким зіткнувся вперше. Дуже не приємне враження.
Якщо збираєтесь здійснювати покупку відеокарти, то точно не в цьому магазині! Не рекомендую. 8.11.22 здійснював покупку відеокарти Gigabyte GeForce RTX 3070Ti Aorus Master у магазині Telemart. Після отримання та встановлення відразу ж виявився дефект - по всьому екрану були помітні артефакти. Перевіривши стан усієї системи (включаючи оновлення ОС, драйверів, заміна кабелю підключення, перевірка БЖ, та ін.) проблему усунути... Читати відгук Якщо збираєтесь здійснювати покупку відеокарти, то точно не в цьому магазині! Не рекомендую. 8.11.22 здійснював покупку відеокарти Gigabyte GeForce RTX 3070Ti Aorus Master у магазині Telemart. Після отримання та встановлення відразу ж виявився дефект - по всьому екрану були помітні артефакти. Перевіривши стан усієї системи (включаючи оновлення ОС, драйверів, заміна кабелю підключення, перевірка БЖ, та ін.) проблему усунути не вдалось. Під'єднавши свою стареньку 1050Ті (а в майбутньому вже RTX 3080) все працювало бездоганно та без артефактів. Так як ще не минуло 14 днів з моменту покупки, вирішив обміняти її на іншу відеокарту та відніс назад до магазину Telemart. Довго не могли надати відповідь про стан мого запиту, та врешті, через 2 тижня відповіли, що обміну та поверненню грошей вона не підлягає і запропонували мені відправити відеокарту назад. Але навіщо покупцю бракований товар? Так як магазин навідріз відмовився повертати кошти у повному обсязі або обміняти на іншу модель, мені було запропоновано отримати суму на 20% менше від тої, за яку я купував (це на 6000 грн менше). Перш ніж купувати в цьому магазині рекомендую двічі подумати перед покупкою, інакше ви легко зможете втратити свої гроші та нерви.
Переваги:
Ціна, доставка, наявність, зовнішній вигляд товару.
Недоліки:
Дефектний товар, який неможливо обміняти або повернути кошти у повному обсязі.
Не раджу купувати товар у цьому магазині! Купив відеокарту в магазині розпакував перевірив чи все гаразд. Прийшов додому, встановив у комп'ютер, не запускається, перезапустив кілька разів запрацювала, подумав що проблема в біосі так як у мене процесор з інтегрованою графікою, взяв у друга відеокарту таких проблем немає. Зателефонував до магазину, заявив про невиправність, сказав хочу повернути гроші, у відповідь "тільки... Читати відгук Не раджу купувати товар у цьому магазині! Купив відеокарту в магазині розпакував перевірив чи все гаразд. Прийшов додому, встановив у комп'ютер, не запускається, перезапустив кілька разів запрацювала, подумав що проблема в біосі так як у мене процесор з інтегрованою графікою, взяв у друга відеокарту таких проблем немає. Зателефонував до магазину, заявив про невиправність, сказав хочу повернути гроші, у відповідь "тільки ремонт" ось так і купуй новий товар у телемарт, продають з дефектом, а потім роблять ремонт.
Зробив повернення товару бо відеокарта гріється до не нормальних температур,відправив назад новою поштою ,звоню день кажу прийшло не забрали,звоню другий день ,кажу що прийшло, і знов не заберають,по телефоні кормлять обіцянками
Специализация интернет-магазина "TeleMart" - продажа и доставка бытовой и цифровой техники от различных мировых производителей, давно известных и новых, успевших себя хорошо зарекомендовать на рынке. Товары в интернет магазине TeleMart всегда ниже по цене, чем в обычных магазинах, лучшего качества и на 100% оригинальные. Доброжелательность и качественное обслуживание клиентов сотрудники... детальніше
Перевів кошти назад повернути неможливо
Самый плохой интернет магазин(
Аферисты и бандиты
Відеокарта з браком
200 раз подумайте перд тим як зайти на сайт telemart.ua
Замовив відеокарту, прийшла з браком (біля конектору живлення відеокарти)
проскакувала іскра при вимкненні комп'ютера. Звернувшись до служби підтримки мені сказали повернути. Мало того що повернення обійшлося в 325грн так ще й до цих пір не повернули кошти і не надали ніякої інформації, тільки "чекайте... Читати відгук Я категорично не рекомендую цей магазин!
200 раз подумайте перд тим як зайти на сайт telemart.ua
Замовив відеокарту, прийшла з браком (біля конектору живлення відеокарти)
проскакувала іскра при вимкненні комп'ютера. Звернувшись до служби підтримки мені сказали повернути. Мало того що повернення обійшлося в 325грн так ще й до цих пір не повернули кошти і не надали ніякої інформації, тільки "чекайте ми вам передзвонемо", "сервійсний центр вам поздвонить як тілкьи щось буде відомо"
так ще й терміни вказують різні в чаті говорять що 7 днів, на гарячій лінії 14, я сподіваюся що комусь допоможе цей відгук не потрапити до цих лап!
Ужасный магазин
Занимаются не качественной продукцией, толкают утиль. Не советую, лучше на ОЛХ взять, шанс получить качественное выше
Новий ПК вмер за 2-и години
Конфігурація збирання включала дорогі комплектуючі, серед яких:
Відеокарта Asus TUF GeForce RTX 4070 Gaming OC, яка після стрес-тестів, як запевняли, мала працювати ідеально. Але на практиці я отримав техніку, що не працює належним чином з самого старту.
Очікування від цього магазину були високими через їхні обіцянки про якість тестування та обслуговування, але реальність виявилася зовсім іншою. Дуже шкода, що не вдалося уникнути такого сумного досвіду.
Історія продовжується – завтра побачимо, як магазин вирішить цю ситуацію, адже бажання просто привезти ПК, віддати його назад і забрати гроші зростає з кожною годиною. Якщо нічого не зміниться, доведеться звертатися в інше місце для купівлі нового комп'ютера. Дата покупки 16.10.2024, номер замовлення 1457587.
Не повернули кошти
Чекаю на свої гроші
Заказал сборку через конфигуратор и пожалел
Кинули с гарантией материнской платой asrock b550 pro
Неделю ждал, получив с утра, в обед вереюнул, по причине (не запускается) здал её на возврат средств. При приёмке не было обнаружено царапен, а после сервиса стала причина отказа гарантийных обязониц
Забрав её в магазине, повёз в сервестный центр на проверку
Для открытия притензий в суд
Лозунг этого... Читати відгук
Неделю ждал, получив с утра, в обед вереюнул, по причине (не запускается) здал её на возврат средств. При приёмке не было обнаружено царапен, а после сервиса стала причина отказа гарантийных обязониц
Забрав её в магазине, повёз в сервестный центр на проверку
Для открытия притензий в суд
Лозунг этого магазина, не соответствует ихнеми делами...
Есть в нашем городе лучше и надёжней поставщики, а я повёлся на кешбек, который к стати не платят давно
Не рекомендую людям с головой это магазин
Подробней опешу после проверки
Не рекомендую даний магазин!
Fractal Design Lumen S28 V2 (FD-W-L1-S2811), Замовлення №1289835
Не підійшов розмір, вирішив повернути - отримав відмову від повернення так як на металі радіатора наявна подряпина.
Максимально жахливий сервіс, шахраї
Бариги обкрадають людей
Які продають бу комплектуючі
В магазині немає гарантії
Магазин як хоче так і робе
Вся суть магазина наїбать клієнта
Навчені оператори наїбуть вас ще на етапі замовлення .
Купувати у цих тварин не рекомендую
Бажаю їм здохнути
Дорогий непотреб
"Про захист прав споживачів" - категорія портативний комп'ютер(ноутбук), не підпадає під підмінний фонд. В такому випадку, ми не зможемо задовольнити Ваш запит." що цей ноутбук не вважається комп'ютером і заміну не нададуть. Отже, я залишитись без робочого пристрою на місяць з урахуванням що маю онкологію і вимушено пересуваюсь Україною від лікарні до лікарні.
Магазин і співробітники продемонстрували великий рівень кліентооріентовності. Таке відмовне ставлення до гарантії - це звичайна практика в таких мережевих магазинах. Так що, якщо ви шукаєте дорогий гаджет з гарантією, я б рекомендував обирати не "Телемарт". Тут гарантійне обслуговування практично нульове, а клієнтоорієнтованість - лише словами.
Вынуждают стать влогером
Три раза я озвучивал, что у меня есть видео с распаковкой и да, на видео нет момента снятия защитной крышки, но видно, что ни одной защитной наклейки ни запаянной упаковки нету, все открыто. С таким успехом это мог сделать кто угодно. Пока сам это видео не скинул, скинуть его никто и не просил. Ну да, а то вдруг подтвердится как-то, что все таки их косяк.
Итого выходит, что в их магазине, покупая новый товар, вы получаете б/у. И никому ты ничего не докажешь.
В общем, ребята, лепим камеру на лоб и снимаем все от получения посылки на почте и распаковки до установки комплектующих в пк и успешного запуска, ибо что не так - ты сам виноват. А может и сами там что-то "наследили", лишь бы не чинить.
Моя сервисная заявка пока еще не решена, но чую толку с этого не будет. Будьте осторожны, иначе будете как я слушать работника колл-центра, который траурным голосом будет рассказывать о том, как им жаль, хотя на деле им всем фиолетово.
Люди, не связывайтесь с этим магазином!!!
відправка непрацюючого обладнання
бaрыги !
Оценили мою оперативную память Corsair Dominator Platinum RGB 16 GB 3200 с таймингами 16-18-18-36 всего за 1300 грн.
Не рекомендую данную шaрашкину кoнтору и данных бaрыг которые наживаются на людях !!!
Очень сильно надеюсь что их контора скоро загнется !!!
Ужасное обслуживание!
Магазин бракованных товаров
Дело в том, что при покупке я очень бегло осмотрел материнскую плату. Уже... Читати відгук Магазин "Telemart" продал мне бракованную материнскую плату с погнутыми ножками сокета. Вернуть средства за покупку, сделать замену или провести гарантийный ремонт они отказались. Сотрудники магазина сказали, что это механическое повреждение, обвинив меня в том, что я погнул ножки материнки, устанавливая неправильно процессор, а это снятие с гарантии
Дело в том, что при покупке я очень бегло осмотрел материнскую плату. Уже дома заглянул в коробку, добрался до сокета, снял с него крышку, и увидел в верхнем левом углу 3 погнутых ножки, а в правом 2. Очень неприятная ситуация, в которой я оказался обманутым 😠
Также меня очень сильно раздражает наглость и враньё некоторых сотрудников "Телемарта". Делают из меня идиота и рассказывают, что мой случай фантастический. "Она на заводе делалась и проверялась, мы вообще только новые товары продаём". В то же время у них на сайте красуется категория "Уцінка", в которой есть товары со следами использования. Если не верите мне, так почитайте отзывы на других сайтах. На той же "Розетке" люди покупают материнские платы с оторванными ножками, даже не догадываясь об этом
Приведу другой пример, но уже с оператором и шоурумами "Телемарта". Позвонил я в магазин, хотел узнать, можно ли протестировать у них процессор и оперативную память. Мне ответили: "Да, можно в любом шоуруме это сделать". Отлично, я пошёл в ТЦ "Пирамида", но у них не оказалось тестовой материнской платы ни под процессор, ни даже под DDR5 память! Сотрудники на месте меня уверили, что в ТЦ "Космополит" получится собрать компьютер. И я опять им поверил, съездил в тот же день в "Космополит", и знаете что? А ничего, у них есть лишь тестовые материнские платы с поддержкой DDR4. Это просто позорище, когда нет обыкновенного A620 чипсета или интеловского B760 🤦
Ещё эта гарантия на бумажечке, привязанная к чеку, как это вообще? А где нормальная гарантия? Очень похоже на серый товар, выдаваемый за официальный
Подводя итоги, могу сказать, что материнку мне отремонтировали в сервисном центре за деньги, и она заработала, как и процессор с оперативкой. Спасибо инженерам. В магазин "Telemart" я больше ни ногой
Надеюсь, что мой отзыв вам поможет. Будьте внимательны и проверяйте комплектующие прямо в точке выдачи. Всем удачи!
Отпарвили материснкую плату не рабочую
Продают бракованный товар, гарантийные обязательства не выполняют.
Купил в данном магазине FSP hydro g pro 750W, после чего обнаружил, что вентилятор издает паразитные призвуки, а именно писк и треск.
https://youtu.be/1KTTdwmUkw4
(Видео до сдачи в СЦ)
Очевидно, что так быть не должно.
После чего отправился в шоу-рум телемарт, далее получил отказ на замену, аргументируя это тем, что он устанавливался в корпус, но предложили мне замену вентилятора.
Читати відгук #1019315 #73658
Купил в данном магазине FSP hydro g pro 750W, после чего обнаружил, что вентилятор издает паразитные призвуки, а именно писк и треск.
(Видео до сдачи в СЦ)
Очевидно, что так быть не должно.
После чего отправился в шоу-рум телемарт, далее получил отказ на замену, аргументируя это тем, что он устанавливался в корпус, но предложили мне замену вентилятора.
После 2-3 недель приехал забирать блок, после мне сказали, что вентилятор поменяли. Я доверился и забрал его.
Проверил его дома и пришел к выводу, что заменой вентилятора тут и не пахнет ))
(видео после "ремонта")
Единственное, что было сделано - открученные болты и как бонус различные царапины.
(Фото прикреплю)
После отправился писать отзыв на hotline в надежде на разрешение ситуации, но в последствии начались отговорки.
Мол данный блок может шуметь так при нагрузке выше номинала, а это 750W! Но так как со стороны телемарта работают не компетентные сотрудники, они не в состоянии посмотреть спецификации - вентилятор в режиме эко не вращается до 30% нагрузки
750-70%=225W Значит, блок питания в полном постое, а скорость вращения вентилятора 400об
"Сервисные специалисты" выполнили ремонт и провели тест данного блока.
Очень удивился, судя по всему в авторизацию блок питания не отдавали, а сами они неоднократно заявляли, что у себя они не ремонтируют.
В целом их ответы полная чушь.
Из всего сказанного пришел к выводу, что "ремонт" они не делали, или не смогли и решили вернуть, а после придумали нелепые отговорки - "что все нормально, так должно быть"
Но если все нормально, зачем разбирать блок, не ясно.
Ссылки на шум от блока до и после оставил в сообщении выше.
Всем добра, а данный недобросовестный магазин не рекомендую,в крайнем случае покупать можно, но до того момента пока не попадете на брак.
Не рекомендую связываться с телемарт
Купил комплектующие и сборку в телемарте в ноябре 2022 года. Intel Core i7-13700K / Asus TUF GAMING B660-PLUS (WI-FI) D4 / G.Skill DDR4 32GB (2x16GB) 3600Mhz / ADATA XPG SX8200 Pro 3D NAND TLC 2TB M.2
С момента... Читати відгук Крайне не рекомендую связываться! Если вы тут что-то купили, вернуть деньги уже не сможете, даже если товар не работает с самого начала!
Купил комплектующие и сборку в телемарте в ноябре 2022 года. Intel Core i7-13700K / Asus TUF GAMING B660-PLUS (WI-FI) D4 / G.Skill DDR4 32GB (2x16GB) 3600Mhz / ADATA XPG SX8200 Pro 3D NAND TLC 2TB M.2
С момента покупки компьютер до сих пор не работает. Периодически зависает, и что самое неприятное, перезагружается в любой момент с периодичностью от одной минуты до 2-х суток. Нагрузка на это никак не влияет. Одинаково ведет себя на Win 10 и Win 11. Видео зависаний записал. Думаю как записать видео перезагрузок.
Компьютер был отправлен обратно. Что-то делали, сказали, что работать будет нормально. Я начал пользоваться, но ситуация никак не изменилась.
Отправляю еще раз, объясняю, что от нагрузки не зависит, нужно просто ждать. Приходит ответ - мы ничего не выявили. Отправили мне компьютер за мой счет. У меня перезагрузки.
Звоню менеджеру, говорю, что хочу вернуть компьютер и получить назад деньги. На тот момент 14 дней еще не прошло. На что получил отказ. Долгий разговор ни к чему не привел.
Высылаю компьютер уже в третий раз. О чудо! Они наконец-то нашли проблему. Сказали, что проблема в памяти. Заменили память. Начинаю тестировать - абсолютно ничего не изменилось! Все те же перезагрузки и зависания.
К этому моменту прошло уже 2,5 месяца. Вопрос пока не решен.
В 14 дневный срок отказано в возврате денег, оформлять обоснованный официальный ответ отказались.
Чека нет, попросил прислать чек, игнорируют.
Гарантийного талона нет, прислали в емейле, память там не та, какую он имеет юридическую силу непонятно.
Официальных ответов на мои обращения в СЦ нет ни одного. Попросил предоставить, игнорируют.
Из странного поведения СЦ:
Порекомендовали обратиться в другой СЦ для выявления проблемы. Только непонятно, чем ответ другого СЦ поможет, если они потом прогонят стресс тест и скажут, что все работает. И почему я должен тратить свое время и деньги на это.
Поменяли память с 3600 на 3200. Сказали, что так рекомендовано. Только не объяснили где и кем. Я попросил объяснить, но ответа не получил.
Тестируют стресс тестом, хотя я неоднократно говорил, что нагрузка никак не влияет на перезагрузки.
Тестируют всю систему, подключая свой жеский диск. На вопрос, а что если проблема в моем жестком диске, логичного ответа не получил.
Постоянно занижают настройки памяти в биосе. На вопрос, зачем такое делать и как это может помочь в тестировании, ответа не получил.
Предположили, что это из-за Win 11. На мой вопрос, как такое может быть, если материнская плата официально поддерживает Win 10/11 ответа пока не получил.
Порекомендовали обратиться к производителю неработающей детали напрямую. Только сами не знают что конкретно в сборке не работает.
Проблема в активной стадии. Буду прилагать максимум усилий для решения своего вопроса.
А вам крайне не советую связываться! Почитайте больше отзывов, вы поймете, что это у них такой подход к работе, а не конкретный случай с отдельным покупателем. Увы.
Ужасний магазин Telemart.ua
Заказ игровой мыши
Не повертають кошти / обмін товару протягом 14 днів
Не виконують гарантійні забов'язання
P.S. Товари раніше купував в «Телемарт.юа» багато і не один рік. Але с таким зіткнувся вперше. Дуже не приємне враження.
Продають бракований, сірий товар. В повному обсязі кошти повертати відмовляються.
Якщо збираєтесь здійснювати покупку відеокарти, то точно не в цьому магазині! Не рекомендую.
8.11.22 здійснював покупку відеокарти Gigabyte GeForce RTX 3070Ti Aorus Master у магазині Telemart. Після отримання та встановлення відразу ж виявився дефект - по всьому екрану були помітні артефакти.
Перевіривши стан усієї системи (включаючи оновлення ОС, драйверів, заміна кабелю підключення, перевірка БЖ, та ін.) проблему усунути... Читати відгук
Якщо збираєтесь здійснювати покупку відеокарти, то точно не в цьому магазині! Не рекомендую.
8.11.22 здійснював покупку відеокарти Gigabyte GeForce RTX 3070Ti Aorus Master у магазині Telemart. Після отримання та встановлення відразу ж виявився дефект - по всьому екрану були помітні артефакти.
Перевіривши стан усієї системи (включаючи оновлення ОС, драйверів, заміна кабелю підключення, перевірка БЖ, та ін.) проблему усунути не вдалось. Під'єднавши свою стареньку 1050Ті (а в майбутньому вже RTX 3080) все працювало бездоганно та без артефактів.
Так як ще не минуло 14 днів з моменту покупки, вирішив обміняти її на іншу відеокарту та відніс назад до магазину Telemart.
Довго не могли надати відповідь про стан мого запиту, та врешті, через 2 тижня відповіли, що обміну та поверненню грошей вона не підлягає і запропонували мені відправити відеокарту назад. Але навіщо покупцю бракований товар?
Так як магазин навідріз відмовився повертати кошти у повному обсязі або обміняти на іншу модель, мені було запропоновано отримати суму на 20% менше від тої, за яку я купував (це на 6000 грн менше).
Перш ніж купувати в цьому магазині рекомендую двічі подумати перед покупкою, інакше ви легко зможете втратити свої гроші та нерви.
Продають новий товар із дефектом, а потім пропонують ремонт
Купив відеокарту в магазині розпакував перевірив чи все гаразд. Прийшов додому, встановив у комп'ютер, не запускається, перезапустив кілька разів запрацювала, подумав що проблема в біосі так як у мене процесор з інтегрованою графікою, взяв у друга відеокарту таких проблем немає. Зателефонував до магазину, заявив про невиправність, сказав хочу повернути гроші, у відповідь "тільки... Читати відгук Не раджу купувати товар у цьому магазині!
Купив відеокарту в магазині розпакував перевірив чи все гаразд. Прийшов додому, встановив у комп'ютер, не запускається, перезапустив кілька разів запрацювала, подумав що проблема в біосі так як у мене процесор з інтегрованою графікою, взяв у друга відеокарту таких проблем немає. Зателефонував до магазину, заявив про невиправність, сказав хочу повернути гроші, у відповідь "тільки ремонт" ось так і купуй новий товар у телемарт, продають з дефектом, а потім роблять ремонт.
Проморозили с заказом
Повернення