Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:...
детальніше Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 2658 відгуків
Інтернет-магазини
Я почала купувати на Каста менше року тому, оформила підписку,
Маркетинг пробив дно!
Як тільки відкрила цю кредитну картку, всі обіцяні знижки зменшились в 5 раз!!!
Я звіряла розмір знижки в своєму акаунті, та з іншого телефону без входу в акаунт, і була в шоці!
Маркетинг касти пробив... Читати відгук Давно замовляю речі на касті, і була задоволена, поки не повелась на обіцяні великі знижки при оплаті карткою Касти від КредитДніпро.
Як тільки відкрила цю кредитну картку, всі обіцяні знижки зменшились в 5 раз!!!
Я звіряла розмір знижки в своєму акаунті, та з іншого телефону без входу в акаунт, і була в шоці!
Маркетинг касти пробив дно! Обіцяючи великі знижки каста фактично стимулює відкривати кредитні картки у банку, в якому більшість з нас ніколи в житті б не відкривали рахунки!
Тепер зробіть можливість людям закрити цю картку так само в декілька кліків, як і відкрити! Бо в мене немає бажання шукати відділення цього банку, і витрачати свій час, щоб закрити цю картку!
Якщо маркетологи касти не розуміють що це недобросовісна реклама, і що це порушує ЗУ про рекламу, та ЗУ про захист прав споживачів, то доведеться з цим якось боротись…
Буду писати скаргу у відповідні органи.
Оплата за товар бонусами унеможливлює отримання доходів
Давно працюємо з Кастою, але з кожним нововведенням прибуток зменшується, на жаль.
Плюс великий відсоток повернень 40-59%, який щоразу збільшується. Це щодо одягу. Інші ніші не знаю.
Картка Kasta Visa Card
В мене вже є відкрита ця картка і я сподівалася, що користуюся максимально можливими знижками, але ні.
Коли в тебе ще немає цієї картки - розмір знижки відображається набагато більший - мене попросили придбати речі в надіслали скрін корзини з акаунту, у якого ще немає цієї картки,... Читати відгук Несподівано зʼясувалося, що вони мухлюють з розміром знижки при наявності цієї картки.
В мене вже є відкрита ця картка і я сподівалася, що користуюся максимально можливими знижками, але ні.
Коли в тебе ще немає цієї картки - розмір знижки відображається набагато більший - мене попросили придбати речі в надіслали скрін корзини з акаунту, у якого ще немає цієї картки, - порівняйте розмір знижки)) Коли ти її відкриваєш, їм вже немає сенсу робити великі знижки. Нажаль
Про картку Kasta
Та прикол в тому, що одразу після цього на мою електронну пошту почали приходити дуже "цікаві" листи - від Верховної Ради, Податкової, Виконавчої служби, Фінмоніторингу, Укрпошти, Нової пошти, Монобанку з якимись претензіями, які додавалися в архівному файлі до... Читати відгук Декілька тижнів тому вирішив оформити банківську картку від Каста, але процес оформлення так і не завершив, бо мені він здався довгим.
Та прикол в тому, що одразу після цього на мою електронну пошту почали приходити дуже "цікаві" листи - від Верховної Ради, Податкової, Виконавчої служби, Фінмоніторингу, Укрпошти, Нової пошти, Монобанку з якимись претензіями, які додавалися в архівному файлі до кожного листа. Навіть не здогадувався, наскільки я проблемна людина)
Ще було кілька листів від хакерів, які вимагали крипту та погрожували розіслати пікантні відео з моєю участю усім моїм друзям. Типу "наступного разу прикривай камеру на ноутбуці". Дуже креативні, та в мене ноут без камери)
А сьогодні отримав десяток листів від різних продавашок.
Це хоч і не основна моя пошта, та все одно напрягає, що вона перетворилася на смітник.
А коли я подзвонив і поскаржився, що хтось зі співробітників Касти зливає електронні скриньки клієнтів шахраям, дівчинка мені порадила перевстановити застосунок. Її логіки я так і не зрозумів.
Так що, якщо вам самотньо і ви відчуваєте себе полковником, якому ніхто не пише, оформлюйте кредитну картку від Каста
Масштабний лохотрон продавців!!!
Обман покупців і абсолютно ніяка підтримка
(номер замовлення S59XFDZ)
2. Потім кешбек згорів одразу увесь і без попередження, хоча коли не потрібно, Каста просто завалює своїми спам-листами.
ШАХРАЇ обман продавців
Не працюйте з нимим.
Ось їх відповідь:
Для ФОП 2ї групи обов'язково в заяві має бути "Із ризиками ознайомлений".... Читати відгук Обманюють продавців. Люди купують тільки за бонуси, відповідно всі кошти за замовлення потрапляють на бонусний рахунок з якого потім нормальним чином вивести гроші на фоп 2 групи неможливо. Другий місяць обіцяють, що проблему виправлять але результату 0. При розірванні договору гроші теж не хочуть виводити.
Ось їх відповідь:
Для ФОП 2ї групи обов'язково в заяві має бути "Із ризиками ознайомлений". Без цього наразі повернення не здійснюється.
Не ведіться на них бо гроші потім не отримаєте.
Шахраї під назвою магазину
Спрацьовує бот , решта проблем ніхто не вирішує.
Просто жах
То зараз , це просто жах.
По-перше до.18.08 , якщо товар покупався в розстрочку, нараховувся кешбек.Кешбек- це ті плюшки, які спонукали шопитись на цій платформі.
По-друге з жовтня, якщо ти розраховуєшся кешбеком за товар, на який є кешбек, то я вас... Читати відгук З нововведеннями З серпня місяця.Зовсім пропадає бажання щось купувати.Цілий рік все було - ок. Рекомендувала всім своїм знайомим.
То зараз , це просто жах.
По-перше до.18.08 , якщо товар покупався в розстрочку, нараховувся кешбек.Кешбек- це ті плюшки, які спонукали шопитись на цій платформі.
По-друге з жовтня, якщо ти розраховуєшся кешбеком за товар, на який є кешбек, то я вас здивую, лафа скінчилась.Кешбек буде нарахован тільки на залишок суми.Якщо наприклад розраховуєтесь повністю кешбеком, то вам за покупку нового товару кешбек не належить.
По-третє вже, як більше місяця зовсім не видно скільки є прибуде тих самих плюшок( кешбек), бо команда їх працює , дуже "потужно" над цим питанням.
Таке враження, що це якась шахрайська контора стала і судячи по відгукам покупців, так воно і є.
По-четверте ця дивна картка Каста плюс, з нею зовсім нічого не зрозуміло, який хоче такий і виставляє кешбек.
Наприклад купила дві кофти, ціна з каточкою Каста + 171грн, без 174грн, на кожну кофту 44грн кешбеку, при оформлені картою Каста +, пише що буде зараховано 85 грн, а коли кошти вже списались пише, що кешбек буде нарахован у розмірі 42грн??? Ви серйозно Каста???Ну ганьба такому розводняку, тай годі.
Новий лохотрон від КАСТИ
Найгірший маркетплейс
Якщо продавець затягує відправку, команда підтримки може оперативно перевірити статус і допомогти із скасуванням чи поверненням коштів.
Звертайтеся, будь ласка, завжди раді допомогти
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!
каста то ДНО
Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читати відгук Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;
- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;
- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?
Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Щодо зауважень:
• Термін дії кешбеку. Дійсно, правила оновили, та ми повідомляємо клієнтів про те, що термін дії кешбеку спливає, у трьох різних каналах. Тож у вас є час, щоб скористатися кешбеком вчасно для оформлення замовлень. Розширена деталізація справді зараз недоступна, але її вже доробляють, щоб ви могли знову бачити повний рух нарахувань і списань.
• Нарахування кешбеку зараз відбувається на суму, сплачену реальними коштами. Кешбек - це свого роду бонуси, які компанія нараховує вам за покупки. Певний час була можливість отримувати нові бонуси за раніше нараховані. Але зараз ми задіяли загальну практику нарахування кешбеку.
• Виведення лише на Kasta Visa - ви можете оформити картку, поповнювати її та купувати товари за найвигіднішими цінами, не використовуючи кредитні кошти. Також можна буде вивести кешбек. Разом з тим можна використовувати кешбек для оплати нових замовлень.
Якщо у вас є ще питання чи зауваження, звертайтеся, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Не все що нове є кращим
Незручності сайту...наче ж було все добре!
2. Що з опцією Кешбек!? Сьогодні я бачу, що у мене стала відсутня можливість відстежувати дати зарахування кешбеку, тобто я не можу планувати свої покупки (можливо, саме це й було метою?). Мене ставлять перед фактом - у тебе в очікуванні, активних і...скоро анулюються!!! ..
Я завжди думала, що Каста досить лояльна до покупців і такого не буває - кешбек не має терміну...але так, такого точно не буває - термін кешбеку таки встановили, на жаль.
Щодо вішлістів, передамо ваші побажання зробити більш помітною відмінність між товарами в наявності та проданими команді розробки. Такі відгуки важливі для нас, адже допомагають нам удосконалювати застосунок.
Щодо кешбеку - зараз тривають допрацювання, і вже зовсім скоро все працюватиме стабільно та зручно для планування покупок. Дякуємо, що залишаєтеся з нами🌺
Співпраця...
Далі для мене, взагалі, смішне пішло. Для реєстрації ще маю надати фото товару. Та без проблем, я ж виробник. Питаю для чого? І тут я впевнитись, що роздратування у нього в голосі точно є)))) на моє питання ,чому змінився тон розмови, Владислав дуже різко сказав, що вони мені відмовляють у розміщенні)))))) Самі до мене дзвонили, лагідно вмовляли, а тут вони відмовляють)))))
А я і не просила😆І не планувала у них розміщуватись, бо Каста в ранжуванні пошуку в гуглі далеко не на першій сторінці.
Можливо, комусь, буде корисний або цікавий такий невеличкий досвід спілкування з представником маркетплейсу.
Нам шкода, що спілкування з нашим представником залишило у вас неприємне враження. Ми обов’язково передамо ваш відгук керівнику підрозділу, щоб розібратися в ситуації та провести додаткову роботу з командою.
Ваша думка для нас важлива, адже ми цінуємо кожного партнера і прагнемо, щоб співпраця з Kasta була комфортною та прозорою.
Ужасно , самый плохой магазин
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.
Мені подобається
Раді, що вам зручно працювати з Kasta і що робота нашої команди залишила гарне враження🧡
Ми цінуємо ваші пропозиції - передамо їх колегам. Робимо усе, щоб наш маркетплейс ставав ще зручнішим для продавців і справді допомагав заробляти більше🤗
Ужасней платформы я не встречал!!!!!
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читати відгук Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки.
Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать!
Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя.
А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
відношення до клієнтів як до бидла
Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡 Показати 1 відповідь
Я є клієнтом меркет плейсу Каста понад 10 років. З певного періоду че
Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але") Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.
Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка. Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.
Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔
Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.
Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡
Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡
Оплата частями
Пришлось ее блокировать.
Другую теперь давать не решаюсь.
Дайте мне свои реквизиты банковские и я самостоятельно и вовремя всё оплачу.
Дозвониться или както свящвться с вами НЕРЕАЛЬНО
На Kasta оплата завжди відбувається лише через безпечну сторінку сайту або застосунку. Будь ласка, не надсилайте кошти напряму чи на сторонні рахунки - це може бути небезпечно.
Щоб ми допомогли розібратися, продублюйте, будь ласка, ваше повідомлення на пошту [email protected] та напишіть ваш номер телефону. Ми зв'яжемося з вами у зручний для вас час🧡
Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +
Зручний інтернет-магазин
Повний треш — Kasta і Банк Дніпро
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читати відгук Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡
Massimaliano це ЖАХ магазин
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен... Читати відгук До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен день зачищають їх
Просто зверніть увагу з ким ви працюєте ,зіпсують вам репутацію
Каста супер