Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:...
детальніше Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 2645 відгуків
Інтернет-магазини
Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!
каста то ДНО
Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читати відгук Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;
- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;
- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?
Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Не все що нове є кращим
Незручності сайту...наче ж було все добре!
2. Що з опцією Кешбек!? Сьогодні я бачу, що у мене стала відсутня можливість відстежувати дати зарахування кешбеку, тобто я не можу планувати свої покупки (можливо, саме це й було метою?). Мене ставлять перед фактом - у тебе в очікуванні, активних і...скоро анулюються!!! ..
Я завжди думала, що Каста досить лояльна до покупців і такого не буває - кешбек не має терміну...але так, такого точно не буває - термін кешбеку таки встановили, на жаль.
Щодо вішлістів, передамо ваші побажання зробити більш помітною відмінність між товарами в наявності та проданими команді розробки. Такі відгуки важливі для нас, адже допомагають нам удосконалювати застосунок.
Щодо кешбеку - зараз тривають допрацювання, і вже зовсім скоро все працюватиме стабільно та зручно для планування покупок. Дякуємо, що залишаєтеся з нами🌺
Співпраця...
Далі для мене, взагалі, смішне пішло. Для реєстрації ще маю надати фото товару. Та без проблем, я ж виробник. Питаю для чого? І тут я впевнитись, що роздратування у нього в голосі точно є)))) на моє питання ,чому змінився тон розмови, Владислав дуже різко сказав, що вони мені відмовляють у розміщенні)))))) Самі до мене дзвонили, лагідно вмовляли, а тут вони відмовляють)))))
А я і не просила😆І не планувала у них розміщуватись, бо Каста в ранжуванні пошуку в гуглі далеко не на першій сторінці.
Можливо, комусь, буде корисний або цікавий такий невеличкий досвід спілкування з представником маркетплейсу.
Нам шкода, що спілкування з нашим представником залишило у вас неприємне враження. Ми обов’язково передамо ваш відгук керівнику підрозділу, щоб розібратися в ситуації та провести додаткову роботу з командою.
Ваша думка для нас важлива, адже ми цінуємо кожного партнера і прагнемо, щоб співпраця з Kasta була комфортною та прозорою.
Ужасно , самый плохой магазин
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.
Мені подобається
Раді, що вам зручно працювати з Kasta і що робота нашої команди залишила гарне враження🧡
Ми цінуємо ваші пропозиції - передамо їх колегам. Робимо усе, щоб наш маркетплейс ставав ще зручнішим для продавців і справді допомагав заробляти більше🤗
Ужасней платформы я не встречал!!!!!
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читати відгук Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки.
Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать!
Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя.
А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
відношення до клієнтів як до бидла
Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡
Я є клієнтом меркет плейсу Каста понад 10 років. З певного періоду че
Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але") Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.
Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка. Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.
Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔
Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.
Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡
Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡
Оплата частями
Пришлось ее блокировать.
Другую теперь давать не решаюсь.
Дайте мне свои реквизиты банковские и я самостоятельно и вовремя всё оплачу.
Дозвониться или както свящвться с вами НЕРЕАЛЬНО
На Kasta оплата завжди відбувається лише через безпечну сторінку сайту або застосунку. Будь ласка, не надсилайте кошти напряму чи на сторонні рахунки - це може бути небезпечно.
Щоб ми допомогли розібратися, продублюйте, будь ласка, ваше повідомлення на пошту [email protected] та напишіть ваш номер телефону. Ми зв'яжемося з вами у зручний для вас час🧡
Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +
Зручний інтернет-магазин
Повний треш — Kasta і Банк Дніпро
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читати відгук Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡
Massimaliano це ЖАХ магазин
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен... Читати відгук До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен день зачищають їх
Просто зверніть увагу з ким ви працюєте ,зіпсують вам репутацію
Каста супер
Шахрайство з кешбеком!
Дзвонила на гарячу лінію, мені сказали, що у них немає інформації коли і які кешбеки були (хоча це не правда!). Так ось покупці, моя порада - робіть скріни кешбеків, щоб потім можна було "вернути їм пам'ять"! На жаль, розчарування, і недовіра! Шкода, і ганьба, що такий торгівельний "майданчик" ошукує СВОЇХ покупців. Можливо це був не єдиний випадок?!
Шахрайство
Обслуживание
З математикою тепер все погано... ох вже ж ці знижки!
Покупці! Перевіряйте суми бонусів) замовлений після сплати.
Нам важливо розібратися в цій ситуації, оскільки головна наша мета - це ваше задоволення від шопінгу на Kasta🧡
Картка Каста це обман
Не рекомендую зв'язуватися з цим шахрайством.
Все добре?
Ще дуже "подобається" жалільне продавців - і гроші їм не віддають і ще щось там не так і т.д.
А обманювати покупців це як, до риски в карму?
Це я до чого. Було зроблено замовлення на 2 товари, одним з них було взуття. Післяплата.
Я вже! завжди перевіряю посилку при отриманні, навчили отакі жалільники. Взуття у посилці так, було. Окрім назви і кольору більше нічого спільного, і це з післяплатою. Думаю, що при передплаті, було б швидко замінено фото товару і бувай. Те що товар такий ти не хотів і він тобі не підходить і не! потрібен - відповідь: то твої проблеми.
І мені все ще цікаво - ті, хто продавці (в даному випадку каста і ін.), ті, хто там працюють, так звані менегери, оператори і інше - чому ви поводитесь як бидло? Хамство, безвідповідальність, бездіяльність по відношенню до покупців. Адже після "роботи" ви всі стаєте таким ж покупцями.
Але, чого це я: коло замкнулось! Все!
"Дякуємо за рибу!"
Найкращий сервіс!
Не виходячи з дому і не витрачаючи час на походи, я можу замовити все що мені потрібно!
Купую тут точно вже більше 12 років - всяке бувало)), але наразі, КАСТА, ви кращі!
Дві компанії з найвищим сервісом в Україні - Каста та ПУМБ))
Жахливо, неякісні консультації
Усі комісії та умови участі в програмі безкоштовної доставки заздалегідь описані в правилах платформи, але ми обов’язково передамо ваше зауваження відповідальній команді для подальшого аналізу.
Якщо у вас є конкретне питання щодо виплат або пакування — будемо раді допомогти. Звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки
email: [email protected]
telegram chat: https://t.me/Kasta_for_suppliers_bot
Зручно та швидко
Чудовий маркетплейс для покупців, для продавців - не дуже(((
Шкода, що клієнт цього не розуміє... Читати відгук Каста - це дуже високий рівень клієнтського сервісу при низьких цінах. Безкоштовна доставка, повернення коштів покупцю з усіма комісіями, програми лояльності, бонуси, кешбеки, які просто даруються покупцю за те, що він купує товари з великими знижками. Більш того, якщо покупцю трошки не сподобається товар і він його повертає, то даровані кешбеки також повертаються клієнту.
Шкода, що клієнт цього не розуміє і зовсім не цінує.
Наприклад, в моєму магазині було 398 замовлень і лише 33 відгуки, із них 3 негативних.
Якщо клієнт бачить негативний відгук на товар, навіть, обгрунтований продавцем, то цей клієнт ніколи в житті не замовить, бо він довірятеме аферисту-покупцю, а не продавцю з рейтингом 4,7, навіть, якщо на цей самий товар є позитивний відгук. Цей товар тепер можна буде продати лише на інших майданчиках, якщо пощастить.
Клієнт пише "я хотіла замовити, але побачила негативний відгук (не прийняли ношену спідницю) і тепер не буду замовляти". тобто негативний відгук від клієнта публікується моментально, без модерації, без перевірки. і як же ж добре, що одразу через 30 хвилин інший клієнт його побачив і не зробив замовлення. Любий клієнт, завдяки ретельній роботі продавця, вам не доводиться доношувати вихідні парадні спідниці за Мальвинами і Янами.
До прикладу, на іншому маркеплейсі у мене 1425 продажів і 587 відгуків.
Складається враження, що у адміністрації маркетплейсу робота з продавцями зводиться до "продавлювання" на знижки. Тобто, дайте сервіс і обслуговування височенні, якість високу і знижку 20%...
Тобто, вся робота продавця з-за заповнення оголошень, в тому числі 3 вида цін, просто перекреслюється одним махом. Бо є 5 видів цін, на що покупці у своїх відгуках на маркетплейсі неодноразово скаржаться, що замовляють по одній ціні, а через два дні вона падає.
Недомаркетплейс
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене... Читати відгук Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене мучають, не дають зареєструватися, то їм ідентифікаційний не сподобався (прийшлося їхати в податкову за новим), то одну довідку, то іншу довідку, то кучу витягів їм надати (і так 2 місяці мене мучають), тепер вже причіпилися, що у мене в Паспорті пише адреса Молодіївська 28Г, а у ЄДР Молодіївська 28, сказали надати витяг про місце проживання, надав витяг. Вже причипилися, щоб я йшов і виправляв щоб у ЄДР внесли ту одну букву в кінці...
І так мене 2 місяці мучають.
Аж сьогодні я вже не витримав і по телефону висказав їм все що мені накипіло!
А представникам Касти хочу сказати, що є така поговорка:
- Чому бідний?
- Бо дурний!
Так це повністтю стосується їх маркетплейса!
На Розеткі і Епіцентрі (де вважається не так легко зайти), мене за три дня зареєстрували, а тут просто знущання!
Я плюнув на цей недомаркетплейс і вже принципово не хочу із ними працювати.
Робота в маркет плейсі
Катяхмаркет
Шкода, що ваш досвід вийшов не таким, як очікувалося. Ми щиро перепрошуємо за незручності з товаром і поверненням.
Ми завжди намагаємося зробити процес повернення максимально прозорим і зрозумілим — навіть коли маємо справу з помилкою у замовленні.
Звернемо додаткову увагу на опис товару та деталі оформлення повернень, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ваш відгук вже передано команді, яка працює над покращенням якості сервісу й пакування.
Будемо вдячні, якщо дасте нам ще один шанс — ми дійсно прагнемо, щоб покупки на маркетплейсі залишали лише позитивні враження 💛