Kasta.ua - інтернет-маркетплейс відгуки

Відгуки клієнтів та користувачів
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
1.9 5
2645 відгуків / 734532 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Каста це дно, шарага, яку вже час гнати з ринку і не ганьбитись!

Марина Марина понеділок, 3 листопада
Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь... Читати відгук Склад, що знаходиться майже у селі за містом серед поля. Шукають комірника і періодично публікують вакансію, отже: комірник зп така собі, виплата 1 раз у місяць, стажування 2-3 дні оплачують по 400 грн за повний день, які виплатять не відразу, а тільки якогось там числа, коли всі отримують зп. Тобто ти повноцінно працюєш з 8 до 20, потім придумують якийсь брєд та говорять соррі ти не підходиш, і вуаля! Працюють на складі в основному чорнороті колхозниці з далеких сіл з повадками зечок, якщо ти комусь не сподобаєшся, то роботи там не бачити. Але воно не варте того. Нормальних умов там немає, на складі задуха, старезна техніка і сама ця шарашка це вже пережиток минулого, так як існує багато інших сучасних та популярних маркетплейсів, а це убогий сарай рівня базар-вокзал. Тому не раджу. Дивлячись по іншим відгуках дійно видно, що за треш контора і щастя тим, хто туди не пішов працювати!

каста то ДНО

Гость Гость понеділок, 3 листопада
Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення... Читати відгук Каста то ДНІЩЕ! Пишу як бивший продавець! Хочете собі лише геморой, тоді вам сюди! Інакше обходьте сотою дорогою!!! В мене була відмова покупцем ( замовлення не проходило по габаритам пошти ) ттн не формувала а одразу домовились з покупцем про відміну замовлення на що мені зателефонувала каста в понеділок що на моєму рахунку недостатньо коштів дя повернення клієнту...на моє обурення що мені нічого не сплачували, відправки не було і була відмова покупцем ( ттн не формувалася ) сказано, що мені зарахують на протязі 3 робочих днів! Весь триндець в тому що З МЕНЕ списують кошти і за зарахування і за перевод покупцеві!!!! На моє обурення звичайно касті ... КОМПАНІЯ ДНІЩЕ! Бажаю вам бумеранг в стократному розмірі
Недоліки:
  1. все мінус

Нововведення Kasta відбивають всяке бажання купувати тут

Іваненко Людмила Іваненко Людмила п'ятниця, 31 жовтня
Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що... Читати відгук
Kasta в черговий раз змінюється і я як клієнтка з величезним стажем, змушена констатувати, що мене, як ніколи, тихо обдурюють (((. Нововведення без попередження:
- кешбек, який діє 45 діб. Відразу запитання, на яке я так і не отримала відповідь у менеджера: а що буде з моїм кешбеком, який є до 1 жовтня (дата, з якої почався відлік), тому що наразі неможливо відслідкувати начислення, доступність і списання кешбеку на конкретний товар;
- з 30 жовтня чергова неоголошена "лояльність": при розрахунку кешбеком новий кешбек нараховується з конкретно оплаченої суми. Наприклад, якщо ви за дві одиниці заплатили 2 грн., а решту кешбеком, то новий кешбек буде становити 1 - 20% (залежить від встановленого на дану акцію) від 2 грн!!!! Як вам така щедрість? Як просто і зручно((. І мінімально((;
- можливість виведення коштів з отриманого кешбеку тільки на Kasta Visa, a якщо я не хочу створювати кредитну карту, і готова навіть під 23 % вивести гроші?
Товари у вас, Kasta, не дешеві, і лише привабливий кешбек спонукає придбати товар. З початком війни я мала можливість закупляти необхідні для солдатів речі, такі як хімічні грілки, туалетний папір, шкарпетки, труси, футболки, фліски, штани, навіть куртки тощо з подальшим використанням гарного кешбеку знову ж на такі предмети. Ви забрали у мене мою посильну можливість допомагати ЗСУ. Я шукатиму інші джерела. А тут я намагатимусь чим скоріше звести наявність кешбеку до мінімума і поставлю на паузу покупки до нових, дійсно лояльних пропозицій.
Переваги:
  1. на даний момент немає
Недоліки:
  1. вище зазначені нововведення

Не все що нове є кращим

Гость Гость вівторок, 28 жовтня
Дуже не подобається останнє оновлення, а саме в частині інформативності опціі "кешбек". Чому я не можу відслідковувати коли нарахують кешбек та його сумму за окремі замовлення? Я роблю замовлення і собі, і подрузі і на прохання доньки, то як ми тепер маємо розуміти за яке саме замовлення та чий то кешбек??? Ви оновили бо зна що і нащо, а ми... Читати відгук Дуже не подобається останнє оновлення, а саме в частині інформативності опціі "кешбек". Чому я не можу відслідковувати коли нарахують кешбек та його сумму за окремі замовлення? Я роблю замовлення і собі, і подрузі і на прохання доньки, то як ми тепер маємо розуміти за яке саме замовлення та чий то кешбек??? Ви оновили бо зна що і нащо, а ми тепер маємо брать олівець та записувати замовлення, сумму кешбеку, рахувать коли його нарахують чи як, то шо за дічь? Чи це для того шоб складніше було відстежити що ви його нараховуєте не на 18й день, а пізніше? Принципово тепер буду відстежувати, доречі два замовлення на 19 день, а не на 18.

Незручності сайту...наче ж було все добре!

Інна Інна субота, 25 жовтня
1. Ви заохочуєте відкладати товар у вішлисти та зберігати його. То ж було все добре, поки не змінили інтерфейс - зайдіть у Збережене і подивіться чим відрізняється вже проданий товар від того що в наявності!? Нічим! - просто у застосунку біля нього немає малееееенького значку Корзина і майже білим мілким кольором написано Продано! Я як людина з не гострим зором... Читати відгук 1. Ви заохочуєте відкладати товар у вішлисти та зберігати його. То ж було все добре, поки не змінили інтерфейс - зайдіть у Збережене і подивіться чим відрізняється вже проданий товар від того що в наявності!? Нічим! - просто у застосунку біля нього немає малееееенького значку Корзина і майже білим мілким кольором написано Продано! Я як людина з не гострим зором просто не бачу цього!
2. Що з опцією Кешбек!? Сьогодні я бачу, що у мене стала відсутня можливість відстежувати дати зарахування кешбеку, тобто я не можу планувати свої покупки (можливо, саме це й було метою?). Мене ставлять перед фактом - у тебе в очікуванні, активних і...скоро анулюються!!! ..
Я завжди думала, що Каста досить лояльна до покупців і такого не буває - кешбек не має терміну...але так, такого точно не буває - термін кешбеку таки встановили, на жаль.
Переваги:
  1. Зручно, гарний сервіс
Недоліки:
  1. вже є
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс субота, 25 жовтня
Інно, дякуємо, що поділилися своїми зауваженнями 🧡
Щодо вішлістів, передамо ваші побажання зробити більш помітною відмінність між товарами в наявності та проданими команді розробки. Такі відгуки важливі для нас, адже допомагають нам удосконалювати застосунок.

Щодо кешбеку - зараз тривають допрацювання, і вже зовсім скоро все працюватиме стабільно та зручно для планування покупок. Дякуємо, що залишаєтеся з нами🌺

Співпраця...

Гость Гость п'ятниця, 24 жовтня
Подзвонили самі, запропонували у них викладати мій товар. Я виробник і є деяка специфіка, тиждень з технічним відділом Владислав (менеджер) дізнавався одне питання. За цей час надіслав інфу як стати продавцем на маркетплейсі. Я працюю, звісно, не просто як людина, а як ФОП. Через тиждень дзвонить, відповідь "ми нічого міняти не будемо". Ну ок... Задаю питання:"а навіщо при реєстрації скан... Читати відгук Подзвонили самі, запропонували у них викладати мій товар. Я виробник і є деяка специфіка, тиждень з технічним відділом Владислав (менеджер) дізнавався одне питання. За цей час надіслав інфу як стати продавцем на маркетплейсі. Я працюю, звісно, не просто як людина, а як ФОП. Через тиждень дзвонить, відповідь "ми нічого міняти не будемо". Ну ок... Задаю питання:"а навіщо при реєстрації скан паспорту, якщо я ФОПі тоді, реєстраційні документи ФОП?" Відповідь теж цікава: "вам до юристів. Це для фінансової клмпанії". В такому разі на усіх сканаз буде вказано, що копії для відкриття аккаунту на Каста. І тут чую в голосі роздратування. Подумала, що здалося.
Далі для мене, взагалі, смішне пішло. Для реєстрації ще маю надати фото товару. Та без проблем, я ж виробник. Питаю для чого? І тут я впевнитись, що роздратування у нього в голосі точно є)))) на моє питання ,чому змінився тон розмови, Владислав дуже різко сказав, що вони мені відмовляють у розміщенні)))))) Самі до мене дзвонили, лагідно вмовляли, а тут вони відмовляють)))))
А я і не просила😆І не планувала у них розміщуватись, бо Каста в ранжуванні пошуку в гуглі далеко не на першій сторінці.
Можливо, комусь, буде корисний або цікавий такий невеличкий досвід спілкування з представником маркетплейсу.
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс субота, 25 жовтня
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом🧡
Нам шкода, що спілкування з нашим представником залишило у вас неприємне враження. Ми обов’язково передамо ваш відгук керівнику підрозділу, щоб розібратися в ситуації та провести додаткову роботу з командою.
Ваша думка для нас важлива, адже ми цінуємо кожного партнера і прагнемо, щоб співпраця з Kasta була комфортною та прозорою.

Ужасно , самый плохой магазин

Катерина Катерина неділя, 19 жовтня
 Відгук про Kasta.ua - інтернет-маркетплейс за адресою Одеса, ул. Бунина, д. 3 Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не... Читати відгук Заказала первый раз , прислали мало то что вообще не тот товар, так еще размер вообще не мой. Обратилась в службу поддержи, никто ничем не помог, хотя это их вина и они обязаны поменять товар на тот что я заказала либо вернуть деньги. Не советую, потому что если будет что то не так, вам даже никто не поможет, ничего не вернет, и не поменяет .
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс субота, 25 жовтня
Катерино, дякуємо за ваш відгук 🧡
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Команда підтримки завжди готова допомогти й розібратися в кожному випадку.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. У темі листа зазначте vidhuk.ua та номер вашого замовлення - ми обов’язково перевіримо деталі й зробимо все можливе, щоб допомогти.

Мені подобається

Богдан Богдан п'ятниця, 17 жовтня
Вирішив підключити касту для продажів , є гарна інтеграція з промом , правда прийдеться трохи повчитись щоб все адекватно інтегрувалось але менеджера хороші і доступно пояснюють , і взагалі служба підтримки на найвищому рівні якщо порівнювати з промом і розеткою , в любий час можна просто зателефонувати, спитатись що потрібно і отримати відповідь, без всяких ботів і звернень через пошту.... Читати відгук Вирішив підключити касту для продажів , є гарна інтеграція з промом , правда прийдеться трохи повчитись щоб все адекватно інтегрувалось але менеджера хороші і доступно пояснюють , і взагалі служба підтримки на найвищому рівні якщо порівнювати з промом і розеткою , в любий час можна просто зателефонувати, спитатись що потрібно і отримати відповідь, без всяких ботів і звернень через пошту. Замовлень не так багато але вони є, більшість замовлень оплачені і не потрібно обдзвонювати клієнтів. Комісія досить адекватна . Із того що не подобається це документообіг через СОТА , досить незручний, краще б було через вчасно.едо , не приходять сповіщення коли клієнт пише повідомлення ,воно з'являється на сайті але не приходить нічого на телефон і ще хотілося що б був додаток для продаця. А так дуже хороший сайт для додаткового заробітку.
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс субота, 18 жовтня
Богдане, дякуємо, що поділилися таким детальним відгуком 🙌
Раді, що вам зручно працювати з Kasta і що робота нашої команди залишила гарне враження🧡
Ми цінуємо ваші пропозиції - передамо їх колегам. Робимо усе, щоб наш маркетплейс ставав ще зручнішим для продавців і справді допомагав заробляти більше🤗

Ужасней платформы я не встречал!!!!!

Гость Гость п'ятниця, 10 жовтня
Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно... Читати відгук
Две недели парят мозги с документами. Такое чувство, что я открываю счет в платежной компании, а не на маркетплейсе.
Потом через жопу нужно загружать товары. Куча потраченного времени и нервов. Менеджер говорит, я тут для того чтоб вам помочь и упростить задачу. После 40 минут общения говорит, а давайте вернемся назад и вы загрузите товар в ручную. Но можно еще сделать кучу разных изменений и еще потратить кучу времени на формирование файлов для загрузки.
Вывод такой: Каста - это просто ДНИЩЕ с точки зрения удобства и возможности сотрудничать!
Другие делают все максимально просто и удобно для пользователя.
А в касте сидят дятлы! Не понимающие как сделать продукт проще и удобней для пользователя!
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс вівторок, 14 жовтня
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли значні ускладнення при реєстрації на нашому маркетплейсі. Як ви можете, на Kasta представляють свої товари значна кількість продавців. Зазвичай, якщо з документами все гаразд, то пройти реєстрацію, завантажити товари та почати продавати на Kasta, можна протягом 2-х днів. Ми розуміємо, що ви отримали негативний досвід, та невпинно працюємо над підвищенням зручності роботи для партнерів. Щоб ми могли розібратися детальніше, чому саме у вас так сталося, напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected]

відношення до клієнтів як до бидла

Гость Гость четвер, 9 жовтня
Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно... Читати відгук Судячі з усього Каста придбала рідкісного довбня - комерса, який принесе немало збитків. Дивлюсь, проблеми виникли не тільки в мене. Мені заблокували можливість платити по отриманню, оскільки я мав відмови. Якщо порядним продавцям подобається втрачати клієнтів через нахаб, що порушують права споживача- то ок, а я свої гроші витрачу на товар в іншому місці, тим більше, що Каста деградує давно і впевнено. Це ж який куриний мозок треба мати, щоб вирішити, що можна примусити створювати собі проблеми з поверненням коштів). Вже вибачився, виправляюсь, простіть засранця, зараз як почну кидати вам гроші, кармани підставляте)))). Більш жодної покупки на цій барижній платформі!
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс середа, 15 жовтня
Дякуємо, що написали - шкода, що у вас виникло таке враження😔
Обмеження на оплату при отриманні система застосовує автоматично при великій кількості відмов та повернень, адже продавці несуть витрати на пакування та відправку кожного замовлення. Ми цінуємо і наших клієнтів, і партнерів-продавців, тому намагаємося зберігати баланс між зручністю покупок і справедливими умовами співпраці🧡

Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду че

Гость Гость середа, 8 жовтня
Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь:... Читати відгук Я є клієнтом меркет плейсу Каста  понад 10 років. З певного періоду через постійні проблеми з поверненням коштів у випадках, коли товар не підходив, я була змушена перейти на оплату після отримання, не дивлячись на переплату за накладений платіж. Це було єдиним способом захистити свої нерви, час і гроші, адже на всі скарги  до маркетплейсу я отримувала лише одну відповідь: «Ми не несемо відповідальності за продавців».

Сьогодні я з подивом виявила, що опція оплати при отриманні для мене заблокована. У службі підтримки мені пояснили, що це через 30% відмов від отримання, і її поновлять,якщо я почну активно переплачувати, навіть бонуси за це пообіцяли). Тобто така собі "виховна" міра від якогось геніального стратега - керівника).Але на все ж своє "але")  Це чиста маніпуляція! Замість того, щоб налагодити якісну модерацію товарів і допомогти у вирішенні спорів, адміністрація вирішила обмежити мої права як споживача, щоб «прокручувати» мої гроші заздалегідь.

Я принципово не буду платити наперед і створювати собі проблеми з поверненням. В результаті я вже замовила цей товар в іншому місці, на Розетка. Вважаю, що така політика без урахування лояльності клієнтів та їх середнього чека в першу чергу шкодить самому маркетплейсу, ви втрачаєте свої відсотки та лояльних покупців, гроші заробить Розетка.  Поки ви не почнете дійсно працювати над якістю сервісу, а не над тим, як зняти з себе відповідальність,та маніпуляціями витягувати гроші наперед, я більше не буду вашим клієнтом
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс четвер, 9 жовтня
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Ми щиро цінуємо, що ви стільки років із нами, і нам справді прикро, що у вас склалося таке враження.
Хочемо пояснити, що опція оплати при отриманні обмежується автоматично системою - не вручну. Розуміємо, що така ситуація може засмутити 😔
Цілком природно, що іноді товар може не підійти або не виправдати очікувань - саме тому ми даємо можливість відмовлятися чи повертати значну кількість замовлень без жодних обмежень.
Водночас просимо врахувати, що продавці та маркетплейс несуть витрати на пакування й доставку, тому система часом просить уважніше ставитися до вибору товарів💡
Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть вам лише задоволення. Будемо раді бачити вас знову 🧡

Оплата частями

Гость Гость середа, 8 жовтня
У меня во время оформления покупок оплатой частями, когда я давала реквизиты своей карты, мошенники сняли деньги.
Пришлось ее блокировать.
Другую теперь давать не решаюсь.
Дайте мне свои реквизиты банковские и я самостоятельно и вовремя всё оплачу.
Дозвониться или както свящвться с вами НЕРЕАЛЬНО
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс четвер, 9 жовтня
Дякуємо, що написали. Нам дуже шкода, що у вас стався такий неприємний випадок 😔
На Kasta оплата завжди відбувається лише через безпечну сторінку сайту або застосунку. Будь ласка, не надсилайте кошти напряму чи на сторонні рахунки - це може бути небезпечно.
Щоб ми допомогли розібратися, продублюйте, будь ласка, ваше повідомлення на пошту [email protected] та напишіть ваш номер телефону. Ми зв'яжемося з вами у зручний для вас час🧡

Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +

Гость Гость 1 жовтня, 2025 год
Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить... Читати відгук Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить питання через день - два,але пройшло вже 4!Замість картки при вході просто пише,що сторінки не існує. Якими оборутками займається каста?
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження. Хоча такі випадки поодинокі, та наша команда вже працює над вирішенням цього питання. Нам дуже важливо, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок, і подібне надалі не повторювалося.

Зручний інтернет-магазин

Андрій Андрій 29 вересня, 2025 год
Замовляю на Kasta.ua не вперше і залишаюся задоволеним. Великий вибір товарів, часто трапляються акції та знижки. Замовлення зазвичай приходить вчасно, але були випадки з невеликими затримками. Клієнтська підтримка завжди готова допомогти.
Андрію, дякуємо за відгук🧡 Раді, що вам подобається купувати у нас! Працюємо, щоб усе приходило вчасно й покупки тільки тішили😉

Повний треш — Kasta і Банк Дніпро

Гость Гость 10 вересня, 2025 год
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читати відгук
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.

Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.

Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 11 вересня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже важливо чути такі відгуки — вони допомагають нам ставати кращими.
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡

Massimaliano це ЖАХ магазин

Гость Гость 3 вересня, 2025 год
До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен... Читати відгук
До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен день зачищають їх

Просто зверніть увагу з ким ви працюєте ,зіпсують вам репутацію
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 10 вересня, 2025 год
Ми дуже цінуємо вашу довіру та вдячні за докладний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Щоб ми могли детальніше розібратися та вжити необхідних заходів, будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки - разом знайдемо рішення та подбаємо, щоб подібні випадки більше не повторювалися🧡

Каста супер

Працівник Працівник 2 вересня, 2025 год
Чудовий сайт, працівникі кваліфіковані, товар якісний,ціни адкватні, дуже великій вибір,є все їжа, косметика, парфумерія
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 10 вересня, 2025 год
Ми дуже раді чути такі теплі слова🤗Нам приємно, що вам подобається асортимент і сервіс - будемо й надалі робити все, щоб покупки приносили тільки задоволення🧡

Шахрайство з кешбеком!

Гость Гость 2 вересня, 2025 год
З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в... Читати відгук З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в очікуванні" і о "ДИВО" - мені аж нарахували 7,22грн (тобто 1%). P.s. оце б в банках сиділи б такі працівники у відділах кредиту, то можна було брати їх тоді)))жарт!
Дзвонила на гарячу лінію, мені сказали, що у них немає інформації коли і які кешбеки були (хоча це не правда!). Так ось покупці, моя порада - робіть скріни кешбеків, щоб потім можна було "вернути їм пам'ять"! На жаль, розчарування, і недовіра! Шкода, і ганьба, що такий торгівельний "майданчик" ошукує СВОЇХ покупців. Можливо це був не єдиний випадок?!
Переваги:
  1. Є гарні магазини, з гарним товаром і цінами
Недоліки:
  1. Робота самої команди Каста, та їх політика
1 не згоден
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 10 вересня, 2025 год
Дякуємо за ваш детальний відгук. Нам дуже шкода, що сталося таке непорозуміння. Як ви, напевно, знаєте, сума кешбеку за замовлення завжди зазначена у Кошику під час оформлення. Щоб ми могли перевірити, чи діяли на момент вашого замовлення акції з підвищеним кешбеком, напишіть нам, будь ласка, номер замовлення на [email protected]. Ми детально все перевіримо, адже прагнемо забезпечити прозорість та чесність у стосунках з нашими клієнтами🧡

Шахрайство

Гость Гость 22 серпня, 2025 год
Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, ... Читати відгук Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, а не частинами, клієнта не проінформовано, дана інформація повністю відсутня при оформленні покупки!!! Тобто показує, що кешбек є, в по факту немає! Чому дану інформацію правдиво не відображати на сайті при оформлені товару? А тому порушила правила саме Каста, а клієнт зробив усе вірно, щоб отримати кешбек, це нечесно і по - шахрайські!!!
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 24 серпня, 2025 год
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви засмутилися. Перепрошуємо за те, що це могло бути неочікувано — ми цінуємо вашу довіру і завжди відкриті до зворотного зв’язку. Ми завжди прагнемо, щоб умови були прозорими — тому під час оформлення в Кошику є відповідна позначка, а також детальна інформація в розділі Допомога → Кешбек. Ми вже передали ваші зауваження команді, адже малося на увазі, що оплата картою онлайн - це варіант оплати повної вартості при оформленні. Просимо вас також звернути увагу, що при оформленні замовлення на етапі підтвердження ви можете побачити, яка сума кешбеку буде нарахована. Щиро перепрошуємо за незручності, та сподіваємося на подальшу співпрацю😉

Обслуживание

Евген Евген 12 серпня, 2025 год
В объявлении один товар, а высылают другой похожий.Купил через сайт мужской шампунь от Седены Cameleo, на сайте фото одного шампуня присылают похожий шампунь от седен, но не тот который на картинке.
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 16 серпня, 2025 год
Євгене, згодні з вами - це дуже неприємна ситуація. Щоб ми могли допомогти у вирішенні, зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

З математикою тепер все погано... ох вже ж ці знижки!

Инна Инна 7 серпня, 2025 год
Після оплати товару дивно кудись зникають БОНУСИ, які транслюють на сторінці товару... З кешбеком взагалі щось незрозуміле - теж після покупки сума бонуса зменшується; кешбек не повертається!!!
Покупці! Перевіряйте суми бонусів) замовлений після сплати.
Переваги:
  1. Гарний сервіс
Недоліки:
  1. Красиво пишуть, некрасиво продають
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 16 серпня, 2025 год
Добрий день, Інно🌺 Будемо вдячні, якщо звернетеся зручним для вас способом до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Нам важливо розібратися в цій ситуації, оскільки головна наша мета - це ваше задоволення від шопінгу на Kasta🧡

Картка Каста це обман

Гость Гость 5 серпня, 2025 год
Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила... Читати відгук Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила їхати в інше місто і писати заяву в відділення банку!

Не рекомендую зв'язуватися з цим шахрайством.
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 16 серпня, 2025 год
Добрий день. Нам дуже прикро, що у вас виникли такі ускладнення😔 Будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки — ми зробимо все можливе, щоб розібратися детально та допомогти у вирішенні питання https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Все добре?

Max Max 4 серпня, 2025 год
Про сам сайт. З останніми змінами сайта (з просто таки нав'язуванням і виносом мозку про відкриття банк.картки від каста (ну дайте ще вкрасти у вас грошей)), працює погано! З обраного видалити товар - замість простого видалення зі списку відкривається нова сторінка з видаляємим товаром. А потім знову треба заходити у обраний список. Навіщо така дурня??? Чи думуєте, якщо триста... Читати відгук Про сам сайт. З останніми змінами сайта (з просто таки нав'язуванням і виносом мозку про відкриття банк.картки від каста (ну дайте ще вкрасти у вас грошей)), працює погано! З обраного видалити товар - замість простого видалення зі списку відкривається нова сторінка з видаляємим товаром. А потім знову треба заходити у обраний список. Навіщо така дурня??? Чи думуєте, якщо триста -надцять разів подивитися на ..щось... стане більше привабливим? Найміть вже нормального it-спеціаліста, щоб зробив зручний сайт.

Ще дуже "подобається" жалільне продавців - і гроші їм не віддають і ще щось там не так і т.д.
А обманювати покупців це як, до риски в карму?


Це я до чого. Було зроблено замовлення на 2 товари, одним з них було взуття. Післяплата.
Я вже! завжди перевіряю посилку при отриманні, навчили отакі жалільники. Взуття у посилці так, було. Окрім назви і кольору більше нічого спільного, і це з післяплатою. Думаю, що при передплаті, було б швидко замінено фото товару і бувай. Те що товар такий ти не хотів і він тобі не підходить і не! потрібен - відповідь: то твої проблеми.

І мені все ще цікаво - ті, хто продавці (в даному випадку каста і ін.), ті, хто там працюють, так звані менегери, оператори і інше - чому ви поводитесь як бидло? Хамство, безвідповідальність, бездіяльність по відношенню до покупців. Адже після "роботи" ви всі стаєте таким ж покупцями.

Але, чого це я: коло замкнулось! Все!

"Дякуємо за рибу!"
Переваги:
  1. Різномаїття, не завжди доцільне, не завжди доречне, - то вибір.
Недоліки:
  1. Див.попредні відгуки. Навіщо? повторюватись?
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 16 серпня, 2025 год
Дякуємо за такий розлогий відгук🫶 Щоб ми могли ретельно розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected]. Для нас дуже важливо, щоб покупки на Kasta приносили вам тільки радість.

Найкращий сервіс!

Інна Інна 31 липня, 2025 год
Дякую вам, Каста, що ви є!
Не виходячи з дому і не витрачаючи час на походи, я можу замовити все що мені потрібно!
Купую тут точно вже більше 12 років - всяке бувало)), але наразі, КАСТА, ви кращі!
Дві компанії з найвищим сервісом в Україні - Каста та ПУМБ))
Переваги:
  1. Самі плюси - від сервісу до економічної вигоди
Недоліки:
  1. немає
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 16 серпня, 2025 год
Інно, щиро вдячні вам за такі чудові слова🧡 Нам неймовірно приємно чути, що такий тривали час ви з нами, і відчуваєте комфорт та зручність покупок🤗Ваші теплі відгуки надихають нас робити Kasta ще кращою🥰

Жахливо, неякісні консультації

Гость Гость 30 липня, 2025 год
mad Не рекомендую для співпраці, досить того що комісії високі за продаж, так ще й відсоток за виплату оборотних коштів , так ще й заднім числом висилають щоб оплачували повністю пакування клієнта за програмою каста Black
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження щодо умов співпраці😞
Усі комісії та умови участі в програмі безкоштовної доставки заздалегідь описані в правилах платформи, але ми обов’язково передамо ваше зауваження відповідальній команді для подальшого аналізу.
Якщо у вас є конкретне питання щодо виплат або пакування — будемо раді допомогти. Звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки
email: [email protected]
telegram chat: https://t.me/Kasta_for_suppliers_bot

Зручно та швидко

Олена Олена 21 липня, 2025 год
Замовляю на Kasta.ua вже більше року. Мені подобається широкий асортимент товарів та зручність навігації по сайту. Доставка завжди вчасна, але були випадки, коли розмір одягу не відповідав заявленому.
Вітаємо, Олено🌺Дякуємо, що залишаєтесь з нами🤗 Раді, що вам зручно користуватись сайтом і що доставка не підводить. Щодо розмірів — шкода, що траплялись неточності. Ми вже працюємо над тим, щоб подібного більше не виникало. Дякуємо за довіру та зворотний зв’язок🩷

Чудовий маркетплейс для покупців, для продавців - не дуже(((

Гость Гость 27 червня, 2025 год
Каста - це дуже високий рівень клієнтського сервісу при низьких цінах. Безкоштовна доставка, повернення коштів покупцю з усіма комісіями, програми лояльності, бонуси, кешбеки, які просто даруються покупцю за те, що він купує товари з великими знижками. Більш того, якщо покупцю трошки не сподобається товар і він його повертає, то даровані кешбеки також повертаються клієнту.
Шкода, що клієнт цього не розуміє... Читати відгук
Каста - це дуже високий рівень клієнтського сервісу при низьких цінах. Безкоштовна доставка, повернення коштів покупцю з усіма комісіями, програми лояльності, бонуси, кешбеки, які просто даруються покупцю за те, що він купує товари з великими знижками. Більш того, якщо покупцю трошки не сподобається товар і він його повертає, то даровані кешбеки також повертаються клієнту.
Шкода, що клієнт цього не розуміє і зовсім не цінує.
Наприклад, в моєму магазині було 398 замовлень і лише 33 відгуки, із них 3 негативних.
Якщо клієнт бачить негативний відгук на товар, навіть, обгрунтований продавцем, то цей клієнт ніколи в житті не замовить, бо він довірятеме аферисту-покупцю, а не продавцю з рейтингом 4,7, навіть, якщо на цей самий товар є позитивний відгук. Цей товар тепер можна буде продати лише на інших майданчиках, якщо пощастить.
Клієнт пише "я хотіла замовити, але побачила негативний відгук (не прийняли ношену спідницю) і тепер не буду замовляти". тобто негативний відгук від клієнта публікується моментально, без модерації, без перевірки. і як же ж добре, що одразу через 30 хвилин інший клієнт його побачив і не зробив замовлення. Любий клієнт, завдяки ретельній роботі продавця, вам не доводиться доношувати вихідні парадні спідниці за Мальвинами і Янами.
До прикладу, на іншому маркеплейсі у мене 1425 продажів і 587 відгуків.
Складається враження, що у адміністрації маркетплейсу робота з продавцями зводиться до "продавлювання" на знижки. Тобто, дайте сервіс і обслуговування височенні, якість високу і знижку 20%...
Тобто, вся робота продавця з-за заповнення оголошень, в тому числі 3 вида цін, просто перекреслюється одним махом. Бо є 5 видів цін, на що покупці у своїх відгуках на маркетплейсі неодноразово скаржаться, що замовляють по одній ціні, а через два дні вона падає.
Переваги:
  1. 1. плюси в основному тільки для покупців
  2. 2. є продажі і є дуже хороші клієнти, які повертаються за якісним товаром
Недоліки:
  1. 1. немає модерації негативних відгуків. Негативний відгук з'являється на сайті миттєво. Невже не можна його перевірити і опублікувати на сайті, наприклад, через тиждень при потребі, якщо він дійсно змістовний?
  2. 2. непрозорі умови співпраці. для кожного продавця умови окремі, які ніде не прописані.
  3. 3. з цього витікає, що товари магазинів з неякісним товаром і низьким сервісом, потрапляють на найвищі позиції у каталозі завдяки низький ціні. і мають безліч негативних відгуків, низький рейтинг, що псує репутацію усім магазинам і Касті в першу чергу.
  4. 4. недостатнє інформування клієнтів про всі переваги користування Кастою. Наприклад, останній допис в тредс зроблений у 2023 році
  5. 5. дайте клієнтам 5 грн. бонусів за написання відгуку з високою оцінкою, це занадто низький показник отримання позитивних відгуків.
  6. Пробачте, що пишу це тут, в особистій розмові мене не дуже розуміють

Недомаркетплейс

Андронійчук Руслан Андронійчук Руслан 27 червня, 2025 год
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене... Читати відгук
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене мучають, не дають зареєструватися, то їм ідентифікаційний не сподобався (прийшлося їхати в податкову за новим), то одну довідку, то іншу довідку, то кучу витягів їм надати (і так 2 місяці мене мучають), тепер вже причіпилися, що у мене в Паспорті пише адреса Молодіївська 28Г, а у ЄДР Молодіївська 28, сказали надати витяг про місце проживання, надав витяг. Вже причипилися, щоб я йшов і виправляв щоб у ЄДР внесли ту одну букву в кінці...
І так мене 2 місяці мучають.
Аж сьогодні я вже не витримав і по телефону висказав їм все що мені накипіло!
А представникам Касти хочу сказати, що є така поговорка:
- Чому бідний?
- Бо дурний!
Так це повністтю стосується їх маркетплейса!
На Розеткі і Епіцентрі (де вважається не так легко зайти), мене за три дня зареєстрували, а тут просто знущання!
Я плюнув на цей недомаркетплейс і вже принципово не хочу із ними працювати.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Неадекватні

Робота в маркет плейсі

Гость Гость 20 червня, 2025 год
Напривиликий жаль фахівці касти не думають про продавців на їхньому порталі не вказано як і коли видавати чеки с чек боксу,і пропонують свій прро що е не зручно ,якщо на кожному маркет плейсі буде свій прро і сво каса це взагалі дурдом,фахівці відповіді дати не можуть

Катяхмаркет

Гость Гость 19 червня, 2025 год
Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал... Читати відгук Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал пусть эти деньги себе на гробовые добавят. На том остановимся.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Только они
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс Відповідь представника Kasta.ua - інтернет-маркетплейс 19 червня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук!
Шкода, що ваш досвід вийшов не таким, як очікувалося. Ми щиро перепрошуємо за незручності з товаром і поверненням.
Ми завжди намагаємося зробити процес повернення максимально прозорим і зрозумілим — навіть коли маємо справу з помилкою у замовленні.
Звернемо додаткову увагу на опис товару та деталі оформлення повернень, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ваш відгук вже передано команді, яка працює над покращенням якості сервісу й пакування.
Будемо вдячні, якщо дасте нам ще один шанс — ми дійсно прагнемо, щоб покупки на маркетплейсі залишали лише позитивні враження 💛
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta — український мультикатегорійний маркетплейс. Тут можна одночасно придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому та багато інших товарів. Компанію заснував підприємець Андрій Логвін у 2010 році.
Місія Kasta — дивувати інноваціями в онлайн-шопінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають особливий досвід онлайн-покупок:... детальніше

Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 2645 відгуків
Інтернет-магазини
Интернет-магазин Техно Ёж
Интернет-магазин Техно Ёж

Рейтинг: 3.6
491 відгук
FoxMart
FoxMart

Рейтинг: 4.3
190 відгуків
gold.ua
gold.ua

Рейтинг: 4.2
227 відгуків
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1205 відгуків
PROSTO Майки
PROSTO Майки

Рейтинг: 4.1
107 відгуків
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)

Рейтинг: 1.8
4108 відгуків
Бодо
Бодо

Рейтинг: 4.9
2777 відгуків
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2321 відгук
Интернет-магазин Остров
Интернет-магазин Остров

Рейтинг: 4.1
20 відгуків
Интернет-магазин Babyplus.ua
Интернет-магазин Babyplus.ua

Рейтинг: 4.3
310 відгуків