Taburetka.ua - інтернет-магазин меблів відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів та користувачів
Taburetka.ua - інтернет-магазин меблів
4.4 5
120 відгуків / 33521 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Гость Гость неділя, 16 листопада
Робили замовлення на нижню частину кухні. Довго обговорювали і погоджували деталі з менеджером магазину у Бучі - Катериною вкрай некомпетентною і неввічливою людиною. Через дві неділя після замовлення, зателефонували з кулцентру і повідомили, що готові привезти замовлення, але тільки без стільниці. Стільницю вони потім привезуть коли вона буде в наявності. На запитання для чого мені дошки які будуть... Читати відгук Робили замовлення на нижню частину кухні. Довго обговорювали і погоджували деталі з менеджером магазину у Бучі - Катериною вкрай некомпетентною і неввічливою людиною. Через дві неділя після замовлення, зателефонували з кулцентру і повідомили, що готові привезти замовлення, але тільки без стільниці. Стільницю вони потім привезуть коли вона буде в наявності. На запитання для чого мені дошки які будуть просто лежати під ногами відповіді не знайшлося. Ок. До завершення обумовленого терміну, кухню зі стільницею привезли. Двоє молодих хлопців все обережно вигрузили, занесли, кошти забрали ( доречі попередній договір на виконання робіт ніхто навіть не пропонував підписати, хоча передоплату забажали вчасно і не маленьку суму), на запитання, а хто її має зібрати відповіли, - "а так це буде інший працівників робити, він вам потім подзвонить". Так пройшло більше неділі очікуваня, дзвінків не надходило. Тепер вже я почала телефонувати до кулцентру, де ввічлива дівчина відповіла, що майстрів зараз дуже мало бо їх усіх мобілізували, але ви чекайте , до Вас черга ще дійде, ми передамо майстру. Добре. Через день майстер зателефонував, домовились, прийшов вчасно, роботу зробив добре. Але!!! Виявляється, наша стандартна духовка 60см (про що Катерина особисто уточнила) тепер не підходить під розміри тумби яку, менеджер підібрала. Спілкування з Катериною завершилося негативно, як і вцілому враження від магазину "Табуретка ".

Шафа-купе "Ланза"

Карпенко Альона Карпенко Альона четвер, 23 жовтня
Найгірший інтернет магазин 😡😡😡 Шафу доставляли майже півтора місяці (# замовлення 484987). При розпакуванні виявлено, що не вистачає значної кількості деталей. Дзвонили безліч разів. Гаряча лінія динамить. Говорять, що запит оброблять в порядку черги, хоча з моменту виявлення недостачі пройшло 4 дні! Вони навіть не зв'язалися з виробником.
В результаті ми 2 місяці без шафи, в тепер ще й... Читати відгук
Найгірший інтернет магазин 😡😡😡 Шафу доставляли майже півтора місяці (# замовлення 484987). При розпакуванні виявлено, що не вистачає значної кількості деталей. Дзвонили безліч разів. Гаряча лінія динамить. Говорять, що запит оброблять в порядку черги, хоча з моменту виявлення недостачі пройшло 4 дні! Вони навіть не зв'язалися з виробником.
В результаті ми 2 місяці без шафи, в тепер ще й з набором деталей, які займають пів кімнати.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua четвер, 23 жовтня
Доброго дня. Нам надзвичайно прикро, що доставка шафи зайняла стільки часу, а при отриманні виявилася нестача деталей. Окремо приносимо вибачення за труднощі зі зв'язком. Ми розуміємо Ваше розчарування через тривале очікування та незручності.

Для того, щоб ми могли якнайшвидше подати офіційну претензію виробнику та отримати для Вас відсутні деталі, нам необхідна певна інформація: фото фабричних етикеток з упаковок (де вказана партія, дата тощо) та фото, що підтверджують відсутність деталей (наприклад, фото наявних деталей поруч зі схемою збірки, де видно, чого бракує). Без цих даних фабрика, на жаль, не може ідентифікувати партію та обробити рекламацію "зі слів".

Ми бачимо, що запит на цю інформацію було надіслано Вам у повідомленні в понеділок, а також повторно сьогодні. Можливо, повідомлення не дійшли або потрапили у спам? Будь ласка, перевірте ще раз.

Щоб прискорити процес і уникнути плутанини, просимо Вас надати цю інформацію у приватні повідомлення. Як тільки ми отримаємо необхідні фото, ми негайно передамо Вашу претензію на фабрику та проконтролюємо її якнайшвидшу обробку.

Ми розуміємо, що Ви вже витратили багато часу та нервів, і зробимо все можливе, щоб вирішити питання з комплектацією шафи.
Показати 1 відповідь

не доставили заказ и не предупредив

Тетяна Тетяна 14 жовтня, 2025 год
Ждала свой заказ две недели, после готовности к отправке товара звонит оператор и назначает день доставки, не предупредив службу логистики что клиент предупредил что в этот день не сможет принять заказ.
После нет ответа не от службы логистики не от оператора колл центра.
Доставки был сообщен день когда покупатель может принять заказ, они не перезвонили и не приехали... Читати відгук
Ждала свой заказ две недели, после готовности к отправке товара звонит оператор и назначает день доставки, не предупредив службу логистики что клиент предупредил что в этот день не сможет принять заказ.
После нет ответа не от службы логистики не от оператора колл центра.
Доставки был сообщен день когда покупатель может принять заказ, они не перезвонили и не приехали в этот день , зря потраченное время прождав, обратившись с этой проблемой в колл центр они ничего не знают , толку от такого колл центра.
После когда наконец выяснилось когда смогут доставить заказ, позвонил колл центр и говорит подождите еще три дня мы доставим.
Бред просто а не обслуживание.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 14 жовтня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Ми приносимо вибачення за незручності та негативний досвід, пов'язаний з очікуванням доставки.

Ми перевірили інформацію щодо Вашого замовлення. Хочемо пояснити, що для забезпечення своєчасності доставок для всіх покупців, ми формуємо маршрутні листи заздалегідь. Коли початково узгоджена дата доставки змінюється, ми можемо запропонувати наступну найближчу дату, доступну в графіку для Вашого району.

У Вашому випадку, після перенесення доставки, наступний можливий день для маршруту на Вашу адресу був саме через кілька днів. Нам дуже прикро, що виникло непорозуміння і наші оператори не змогли донести цю інформацію достатньо чітко, через що Ви даремно витратили свій час.

Ми вже запланували Вашу доставку на найближчу можливу дату. Наш менеджер додатково зв'яжеться з Вами для підтвердження.

Сподіваємося на розуміння.

Не рекомендую

Alina Alina 12 жовтня, 2025 год
1.Купила диван у «Табуретка». Через місяць зламався, частину дивана забрали і тепер затягують відговорками повернення . Приходиться вже другий тиждень спати на підлозі. Якість і сервіс жахливі — не купуйте тут!
2. Двухярусне ліжко, в якому через тиждень тріснули багато ламелей, вони то надіслали нові. Але міняй сама як хочеш
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Один великий мінус
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 14 жовтня, 2025 год
Ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися. Якість продукції та сервісу є нашим пріоритетом, і нам прикро, що у Ваших випадках ми не виправдали очікувань.

Щодо ситуації з ремонтом дивана: ми підтверджуємо затримку з поверненням. Вона пов'язана з низкою непередбачуваних обставин (технічна несправність авто, мобілізація водія). Ми вже організовуємо альтернативну доставку і зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Щодо ситуації з ламелями: ми оперативно надали нові деталі на заміну. Ми розуміємо, що самостійна заміна могла бути незручною, і врахуємо цей досвід для покращення нашого сервісу в майбутньому.

Ми вже працюємо над вирішенням обох питань. Дякуємо за Ваше терпіння і розуміння.

Жахливо! Ні в якому випадку не рекомендую.

Гость Гость 3 жовтня, 2025 год
Замовила ліжко для свого лежачого батька. Просила якомога швидше, чекала місяць, привезли абсолютно не те замовлення. Чекайте, ми переробимо якомога швидше. Чекаю ще півтора місяці. На прохання повернути гроші, сказали чекайте, бо ми маємо спочатку забрати фальш замовлення, перевірити і тільки потім віддамо гроші. Але коли ми приїдемо, не знаємо, чекайте… Після такого підходу до клієнтів, можу сміливо назвати... Читати відгук Замовила ліжко для свого лежачого батька. Просила якомога швидше, чекала місяць, привезли абсолютно не те замовлення. Чекайте, ми переробимо якомога швидше. Чекаю ще півтора місяці. На прохання повернути гроші, сказали чекайте, бо ми маємо спочатку забрати фальш замовлення, перевірити і тільки потім віддамо гроші. Але коли ми приїдемо, не знаємо, чекайте… Після такого підходу до клієнтів, можу сміливо назвати це Шарашкиною конторою. Ганебний підхід до справи.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 3 жовтня, 2025 год
Доброго дня, Інно!

Перш за все, дозвольте нам ще раз принести вибачення. Ми повністю визнаємо свою відповідальність за помилку менеджера та розуміємо Ваше розчарування.

Ми хочемо внести ясність у подальші події. Нове, правильне ліжко було виготовлено для Вас протягом трьох тижнів і вже в середу було готове до відправки. Воно очікувало на комплектацію авто для акційної доставки у Ваш регіон — це наша спеціальна, більш доступна послуга, що потребує певного часу на формування маршруту. Після того, як Ви повідомили, що не готові чекати, та висловили бажання повернути кошти, ми діяли згідно з Вашим запитом і відправили ліжко назад на фабрику.

Ми бачимо, що Ви остаточно зупинилися на варіанті повернення коштів, і ми поважаємо це рішення. Наш відділ логістики вже займається організацією забору ліжка, що знаходиться у Вас, на найближчий можливий час. Повна сума буде повернута Вам одразу після передачі товару нашому водієві.

Ми зробимо все, щоб завершити цей процес якнайшвидше. Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.

Немає відповіді на моє звернення. Нащо писати, якщо ніхто не реагує

І.К. І.К. 19 серпня, 2025 год

Ну я до вас звернулась з питаннями про замовлення. Повний ігнор. На що тоді писати , що звяжетесь. А то виходить , що я вас просто вмовляю прийняти та обговорити моє замовлення. Чи вказуйте вже час через скільки звяжетесь.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 19 серпня, 2025 год
Перепрошуємо за непорозуміння.
Хочемо уточнити, що ми завжди зв’язуємося із покупцями заздалегідь, за 1-2 дні до доставки замовлення, щоб узгодити дату і час доставки. Це дозволяє нам забезпечити своєчасну доставку для всіх.
Також, не всі виробники наперед можуть повідомити точну дату відвантаження. З цієї причини ми вказуємо на сайті терміни виготовлення кожного товару.

Жахливі менеджера

І.К. І.К. 16 серпня, 2025 год
Таке враження , що я клянчу у менеджера його власну спальню.
На питання про кольори - " Ні" та "Можливо". За гарантії навіть не говорять.
Термін доставки навіть приблизно неможливо дізнатись.
Про заміну при дефекті неможуть нічого сказати.
Не можуть зі мною говорити про моє замовлення тому що менеджер який зі мною говорив перший раз має 2 вихідних... Читати відгук
Таке враження , що я клянчу у менеджера його власну спальню.
На питання про кольори - " Ні" та "Можливо". За гарантії навіть не говорять.
Термін доставки навіть приблизно неможливо дізнатись.
Про заміну при дефекті неможуть нічого сказати.
Не можуть зі мною говорити про моє замовлення тому що менеджер який зі мною говорив перший раз має 2 вихідних і мені потрібно його чекати. А хто це я не знаю. Мені навіть не представились бо це чат- бот.
За рекамендації- пропозиції взагалі мовчу. Відповідь " Ні" чи "Можливо".На прохання змінити менеджера тиша. Я так розумію, що продавати меблі вони просто не хочуть.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 18 серпня, 2025 год
Добрий день. Приносимо вибачення за враження, яке у Вас склалося після спілкування.
Щодо термінів доставки: вони вказані на сайті і можуть варіюватися, оскільки фабрика не надає точної дати відвантаження. Ми завжди телефонуємо покупцю, як тільки замовлення готове до відправки.
Просимо Вас зв'язатися з нами, щоб менеджер міг надати повну консультацію та вирішити всі питання. Ми хочемо виправити цю ситуацію.

Пошкодженна деталь тумби

Гость Гость 18 липня, 2025 год
Робили замовлення тумби - Тумба "Зара" 4Д Світ меблів, замовлення прийшло дуже швидко, замовляли на відділення нової пошти, забрали 2 пакунки привезли додому, розпакували та виявили що одні двері пошкодженні.
Одразу написали менеджерам табуретки, але у відповідь отримали відписку ми тут ні дочого то все нова пошта винна.
Ніякої комунікації з покупцями, ні яких вибачень, по типу хочете нову дверцяту... Читати відгук
Робили замовлення тумби - Тумба "Зара" 4Д Світ меблів, замовлення прийшло дуже швидко, замовляли на відділення нової пошти, забрали 2 пакунки привезли додому, розпакували та виявили що одні двері пошкодженні.
Одразу написали менеджерам табуретки, але у відповідь отримали відписку ми тут ні дочого то все нова пошта винна.
Ніякої комунікації з покупцями, ні яких вибачень, по типу хочете нову дверцяту заплатіть нам. А де доказ того що табуретка відправила нам цілу дверцяту, адже саме ця дверцята чомусь була замотана в плівку.
Не рекомендую цих постачальників меблів, жодної комунікації з покупцями
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 18 липня, 2025 год
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ваше замовлення було пошкоджено під час транспортування. Ми ретельно перевіряємо кожен товар перед відправкою, тому огляд на «Новій пошті» є обов'язковою умовою для отримання компенсації від перевізника у таких випадках.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за тел:
098 556 33 34
063 766 32 22
050 805 77 85
Ми допоможемо Вам вирішити цю проблему, замовивши пошкоджену деталь у виробника за мінімальною вартістю.

Ужасный магазин

Сергей Сергей 3 липня, 2025 год
К сожалению поделиться отзывом о качестве товара не могу.Так как уже прошло больше месяца с момента как мы отправили предоплату,ка кда начали туда звонитить уточнять как да же всё таки будет доставлен наш заказ,нам ответили что машина формируеться и вам прийдёться ждать ещё 2-4 недели,тоесть им нужно как вы понимаете набить полность машину товаром чтоб отправить в наш город.Так можно... Читати відгук К сожалению поделиться отзывом о качестве товара не могу.Так как уже прошло больше месяца с момента как мы отправили предоплату,ка кда начали туда звонитить уточнять как да же всё таки будет доставлен наш заказ,нам ответили что машина формируеться и вам прийдёться ждать ещё 2-4 недели,тоесть им нужно как вы понимаете набить полность машину товаром чтоб отправить в наш город.Так можно и год ждать.На сайте они указывают что в случае отказа за товар деньги(предоплату)они не возвращают,как и оставляют право за собой доставить товар как да угодно.Но есть статья 20(про защиту прав потребителей)в котрой чётко указано что максимальный срок доставки товара не должен превышать 30 дней.Дали им срок до 15 июла-если заказ не будет доставлен до этого срока,будем обращаться в полицию.Крайне не рекомендую этот магазин!!!
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 4 липня, 2025 год
Перш за все, приносимо вибачення за ситуацію, що склалася, і за тривале очікування. Ми розуміємо Ваше розчарування і хочемо якнайшвидше в усьому розібратися.

Ми працюємо виключно в рамках чинного законодавства. Якщо з нашого боку є порушення встановлених термінів, ми завжди повертаємо передоплату в повному обсязі.

Загальний термін доставки складається з часу на виробництво меблів та часу на логістику. Для того, щоб зробити доставку в регіони дешевшою, ніж стандартними поштовими службами, ми формуємо комплексні вантажі. Наші менеджери завжди попереджають про такі терміни. Водночас покупець завжди має вибір замовити індивідуальну доставку Новою Поштою одразу після готовності товару, але за тарифами перевізника.

Варто також зазначити, що ми пропонуємо акційну доставку, вартість якої в рази дешевша, ніж у стандартних перевізників. Це стає можливим завдяки формуванню збірних вантажів у Ваш регіон.

Мебель в стиле лофт- это миф

Сергей Сергей 31 травня, 2025 год
Это самая худшая мебель и самый ужасный сайт на котором можно купить самую криво поваренную мебель,меняли стелаж три раза,первый приехал криво поварен на целый сантиметр,что вставить блок ящиков просто не было возможности, второй на замену был вообще из ДСП,совсем не то что должны были привезти,третий раз стилаж приехал меньше по размеру чем должен быть и опять я не могу вставить... Читати відгук Это самая худшая мебель и самый ужасный сайт на котором можно купить самую криво поваренную мебель,меняли стелаж три раза,первый приехал криво поварен на целый сантиметр,что вставить блок ящиков просто не было возможности, второй на замену был вообще из ДСП,совсем не то что должны были привезти,третий раз стилаж приехал меньше по размеру чем должен быть и опять я не могу вставить в него блок ящиков, качество отвратительное,обслуживание от менеджеров сайта также между заменами время проходит не меньше десяти дней,то есть вы купили мебель а пользоваться ей не можете,так как сайт табуретка халатно относится к своим обязанностям,им все равно будет у вас мебель или нет, главное получить от вас деньги,в моем случае прошло два месяца,а я так и не могу пользоваться мебелью,не советую что либо покупать,берегите себя и свою нервную систему
Переваги:
  1. Не чего положительного нет
Недоліки:
  1. Один негатив
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 2 червня, 2025 год
Добрий день, Сергію!
Ми не є виробником меблів, але ніколи не залишаємо покупців наодинці з проблемами.
Виробник надіслав браковані елементи. Але ми обов'язково приймемо рекламацію, з'ясуємо все і вирішимо це питання.
Перепрошуємо за незручності!

НА НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ ВОНИ НІЯК НЕ РЕАГУТЬ)) ТІЛЬКИ НА ХОРОШІ)))

ЛЕСЯ ЛЕСЯ 23 травня, 2025 год
замовила модульну кухню в менеджера чоловіка якогось ДЕНИСА НАЧЕ !! мало того, що менеджер ХАМИТЬ КЛІЄНТАМ! Тай, ще колір не той приїхав! той ще тумбочки різного розміру як це можливо чи ви слухали мене вибачте по телефону??!! на гарантійний відділ навіть не передасте ніяк!!!!! мені може звернутись у відповідні служби перевірки як навчитись спілкуванню з клієнтами і не тільки!!!!
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 26 травня, 2025 год
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви залишили такий негативний відгук.
На жаль, не можемо ідентифікувати Вас серед покупців.
Зверніться, будь ласка, у відділ гарантії за тел:
0985563334
0637663222
0508057785
Ми радо Вам допоможемо!

Табуретка: "перероблюйте тумбочку самі"

Гость Гость 22 травня, 2025 год
Менеджер помилився з тумбою під мийку☹️ Коли я її зібрав за кресленнями, мені дійшло, що мийка в неї не вріжиться, бо там стоять дві планки з верху. Це звичайна тумба під столештю. Я подзвонив на гарячу лінію, там зверхньо відповіли, що прорахували вірно. Звернітся в тех.сервіс через вайбер. Написав, приклав фото. Чекав відповіді білше 3 х годин. Потім мені відповіли,... Читати відгук Менеджер помилився з тумбою під мийку☹️ Коли я її зібрав за кресленнями, мені дійшло, що мийка в неї не вріжиться, бо там стоять дві планки з верху. Це звичайна тумба під столештю. Я подзвонив на гарячу лінію, там зверхньо відповіли, що прорахували вірно. Звернітся в тех.сервіс через вайбер. Написав, приклав фото. Чекав відповіді білше 3 х годин. Потім мені відповіли, що дійсно, це не ця тумба, переробіть їх самі 🤬 Замініть планки, поставте їх торцем, просвеліть під шуруп отвори, закрипіть кутиками 😵‍💫. Ніхто не запропонував, допомогу, чи заміну, НЕ вибачились і т.д.
P.s. До виробника кухні, до якості немає притензій, без браку.
P.s.p.s. Тумбу переробив, кухню встановив.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 26 травня, 2025 год
Доброго дня!
Тумба під раковину має універсальні розміри. Майстер під час встановлення переробляє її самостійно.
Помилки менеджера тут немає.
Зверніть увагу, що меблі має збирати кваліфікований майстер. Тоді подібних проблем не виникає.
Показати 1 відповідь

Нікому не рекомендую цей магазин якщо не бажаєте чекати пів року

Андрій Андрій 30 березня, 2025 год
Жахливе ставлення до клієнта, беруть передплату і чекаєш замовлення пів року, на питання про повернення коштів відповідають звертайтеся до бухгалтерії, а брали кошти на картку!!!
Недоліки:
  1. Одні лише мінуси(
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 31 березня, 2025 год
Доброго дня, Андрію!
Нам прикро, що Ви залишили негативний відгук.
Передплату за м'які меблі Ви здійснювали на рахунок ФОП. Після внесення авансу, потрібно почекати виготовлення меблів (всі терміни вказані на сайті). З дати внесення передплати минув місяць.
Ми вже звʼязалися з Вами і повідомили, що замовлення ми готові безкоштовно доставити 2.04.25. Якщо Вас це не влаштовує, заповніть бланк на повернення коштів і отримаєте аванс назад.
Дякуємо за розуміння!

ТАБУРЕТКА не контролює свій персонал менеджерів, а також доставників

Гость Гость 19 березня, 2025 год
1. Менеджер якій на Троєщині - 4 поверх Табуретка - поміг в оформленні та складанні макету кухні, це єдиний плюс який був;
2. Пришла доставка кухні - при огляді - 1 секція кухні дсп побита, столешня побита , буде заміна це зятягує час на неділі бо залежить від виробника а Табуретка це просто посередник між власником та виробником... Читати відгук
1. Менеджер якій на Троєщині - 4 поверх Табуретка - поміг в оформленні та складанні макету кухні, це єдиний плюс який був;
2. Пришла доставка кухні - при огляді - 1 секція кухні дсп побита, столешня побита , буде заміна це зятягує час на неділі бо залежить від виробника а Табуретка це просто посередник між власником та виробником меблів;
3. Деталі настільки побиті якби їх десь з висоти об об асфальт кидали.
4. Пришла заміна 1 позиція ціла, 2 позиція столешня ,,бінго,, бита ще хуже чим перша доставка , доставщики хамоваті ми нічого не знаємо привезли беріть, ХОЧА МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ ПРОБЛЕМА В БРАКУ ТОВАРІВ В НИХ , ЯК ВОНИ ГРУЗЯТЬ ВИГРУЖАЮТЬ про що 4.
4. Привозять металеву опору під столешню а вона також з браком зігнуто кріплення, збита фарба на металі, це вигружають чи викидають з машини не зрозуміло, метал погнути - уявіть, а також не той розмір привезли Апять :) - замінили все це час займає.
5. Збірник меблів крутить як є, на зауваження чого полиця випирає від стійки що видно ДСП, це все виробник там шканти не вірно просвернені, комформат зайшов Хай ТАК це все виробник меблів, а Табуретка тут до чого якій ми заплатили за кухню. Збірник каже треба було на замовлення заказувати а так що ви хочете кручю як є, це просто без слів....
Вивід з цього що краще найти виробника меблів і в нього купувати і вимагати, а Табуретці краще королювати свій персонал від менеджерів які контактують з виробником, отримувачем товарів - складом від виробника, логістику до клієнта та доставщиків.
Переваги:
  1. Менеджер яки поміг сформувати кухню на Троєщині
Недоліки:
  1. все що описано
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 20 березня, 2025 год
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від замовлення.
Ми завжди контролюємо відвантаження товару - від фабрики до кінцевого покупця. Але під час транспортування від пошкоджень ніхто не застрахований.
Вам потрібно звернутися у наш відділ гарантії для заміни комплектуючих.
Ми обов'язково проведемо відповідну роботу із персоналом.
Стосовно збиральника - він виконує монтаж меблів по фабричним міткам.
Щоб ми могли розібратися в ситуації і з'ясувати, що було зроблено не так - просимо зв'язатися з нами і відправити фото кухні.
Дякуємо за Ваш відгук.

Робота магазину жахлива

Оксана Оксана 6 січня, 2025 год
Замовлення було зроблено 20 вересня 2024. Через заявлений період виготовлення та доставки від Табуретка тиша. Я не горда, 20.10.2024 подзвонила уточнити, коли буде готове замовлення, відповідь отримала - замовлення буде готове до кінця листопада. Дуже неприємно, але ОК, чекаю Приходить 21 листопада, від Табуретки, як зазвичай тиша, дзвоню.... Відповідь - тумба буде готова до кінця грудня...занавес. Надати хоч якусь відповідь... Читати відгук Замовлення було зроблено 20 вересня 2024. Через заявлений період виготовлення та доставки від Табуретка тиша. Я не горда, 20.10.2024 подзвонила уточнити, коли буде готове замовлення, відповідь отримала - замовлення буде готове до кінця листопада. Дуже неприємно, але ОК, чекаю Приходить 21 листопада, від Табуретки, як зазвичай тиша, дзвоню.... Відповідь - тумба буде готова до кінця грудня...занавес. Надати хоч якусь відповідь на питання чому так порушуються терміни, які були заявлені при замовленя мені надати не змогли. Написала відгук, на який отримала коментар, що їм дуже прикро що так сталося і магазином була запропонована знижка. АЛЕ це не правда, мені ніхто нічого не пропонував, про що я і відписала ( написала другий відгук). Одразу зі мною зв'язавася представник магазину, запропонував знижку і запевнив, що дане замовлення під контролем, і що 25 грудня 100-відстоково тумба буде готова, але мій відгук номер2 не опублікували. І ось, сьогодні 06 січня 2025 року, а тумби не має. В чаті мененеджери толком нічого сказати не можуть, відповіді чекаю від 4 до 10 днів, це приому що мене запевняють, що відповідь нададуть завтра. Робота магазину ЖАХЛИВА! Ніхто ні за що не відповідає. Єдина відповідь - це провина виробника, а не наша. Але ж я замовляю на Вашій платформі, а не безпосередньо у виробгика, тому і питання до вас. Але все в пустоту
Переваги:
  1. не знайшла
Недоліки:
  1. клієнтоорієнтовність нижче нуля. Ніхто з вами не зв'яжеться, якщо ви самі цього не зробите. Можна чекати замовлення більше 3-х місяців, і так і не отримати його
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 7 січня, 2025 год
Розуміємо Ваше розчарування, але ми не є виробником меблів і повністю залежимо від фабрики.
Обіцяли, що доставимо Вашу тумбу до Нового року, але виникла затримка на фабриці через постійні відключення світла.
Домовились, що зробимо Вам знижку на тумбу, щоб компенсувати незручності.
Як тільки отримаємо інформацію від виробника про товар - відразу наберемо Вас.
Щиро перепрошуємо за довгі очікування.

Збірщик був неуважний при збірці кухні, попортив меблі, не визнає

Марія Попова Марія Попова 25 жовтня, 2024 год
Збирали кухню майстри з магазину Табуретка. У них був невірний малюнок від менеджера, який ми з нею створили задля підрахунку корпусів, фасадів тощо. Я не стала зауважувати, що мені потрібен дзеркальний варіант кухні. Та хто ж знав, що вони його передадуть збірщику і той, не зважаючи на те, що мій батько, який був присутній при збірці, показав їм, як... Читати відгук Збирали кухню майстри з магазину Табуретка. У них був невірний малюнок від менеджера, який ми з нею створили задля підрахунку корпусів, фасадів тощо. Я не стала зауважувати, що мені потрібен дзеркальний варіант кухні. Та хто ж знав, що вони його передадуть збірщику і той, не зважаючи на те, що мій батько, який був присутній при збірці, показав їм, як треба зробити, зробили невірно. Формальне та неуважне ставлення призвело до збитків на 3200грн + диряві не в тих місцях шухляди. Провину не визнають.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 28 жовтня, 2024 год
Доброго дня, Маріє!
Нам прикро, що Ви отримали неприємні враження від роботи майстрів.
Але макет був затверджений з Вами попередньо і майстер виконував монтаж згідно макета.
Оскільки Ви не буди присутні під час монтажу і ніхто не повідомив про можливі зміни, виникло таке непорозуміння.
Ми завжди на боці покупців, і якщо б щось треба було замінити місцями, майстер це б з радістю виконав. Але такої інформації він не отримав.
Дякуємо за Ваш відгук, сподіваємось в майбутньому, досвід покупки в Taburetka.ua буде виключно позитивний!
Показати 2 відповіді

НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!

Гость Гость 16 жовтня, 2024 год
Сама кухня не погана за свої гроші, але це заслуга не ТАБУРЕТКИ а виробника.
Сам магазин повне ....!
З самого початку, про доставку було повідомлено за день, це не було погодження дня і часу а просто перед фактом "завтра о 10.00" дякувати що то була субота і час і день підходив, але на наступний день зателефонували і повідомили що... Читати відгук
Сама кухня не погана за свої гроші, але це заслуга не ТАБУРЕТКИ а виробника.
Сам магазин повне ....!
З самого початку, про доставку було повідомлено за день, це не було погодження дня і часу а просто перед фактом "завтра о 10.00" дякувати що то була субота і час і день підходив, але на наступний день зателефонували і повідомили що доставка затримується на 1.5 години. Ну ок, всі люди тим більше це за Києвом затори і т.д...тобто я з цим тихенько змирилась. Через пів години набирає менеджер і говорить: " Ми забули ваш фасад, отже доставка буде без фасаду, а коли буде наступна машина ми вам привеземо!" Ну ок, з ким не буває забули але ситуація не кретина без одного фасаду зібрати можна, а потім його докрутити"
Але саме цікаве далі, зборщика нам не надали (я готова була оплатити) типу за містом не працює, а лише тільки по Києву. Ну ок, знайшла людину він прийшов почав збирати і виявилось, що в мене не ті шафи. Нижня кутова в мене шафа не пойми яка! А тієї що я скидала при замовлені немає! А хто знає той знає що кухня збирається з кута. І що я маю? Старої кухні немає, а нової теж, не зовсім то вона відповідає задумці і замірам. Ну мабуть Софія менеджер вирішила що так буде краще. Це було вже пізно ввечері і естественно ніхто мені не відповів на мої обурення що за фігня, але на наступний ранок (неділя) мені повідомили що зі мною зв’яжуться. Типу вспокойся і чекай. Та я б і почекала б якби не але, стару кухню розібрано, а нову не зібрано! Їж як хоч, живи як хоч бо ті шафи по всій квартирі і місця немає!
І от вже третя доба пройшла але ТАБУРЕТКА вирішила що пішла вона на...зі своєю кухнею вона гроші ж вже заплатила то краще час витратити на тих хто ще може заплатити.
Ніхто зі мною не зв’язувався, фасад мені так і не прислали, кухня так розібрана і стоїть!
ФОП на якого робилась оплата вирішив також просто проігнорувати моє звернення і навіть не прокоментував ситуації.
Моя порада зверніться до іншого інтернет магазину оскільки вони є лише посередниками між фабриками то знайти товар який вас зацікавить можливо і на інших сайтах і магазинах.
Можливо там цінують клієнтів більше.
Даною ситуацією будуть вже розбиратись відповідні органи (навіть якщо то не наддасть результату але перевірками Фопа задовбуть). Якщо не видалить мій коментар поділюсь чим все скінчилось!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН. А сама кухня ОК)
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 16 жовтня, 2024 год
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що з Вашим замовленням трапилась така неприємна ситуація.
Щодо доставки: в зв'язку із ситуацією в країні, автомобіль може затримуватись, про що ми попереджаємо завчасно. За день до доставки, ми телефонуємо та повідомляємо її дату і час, якщо Вам не підходить - переносимо на більш комфортний час для Вас.
Стосовно майстра: так, дійсно у Вашому регіоні майстрів немає.
Також, Вам повідомили, що на момент відвантаження товару з фабрики, фабрика виявила, що фасад відсутній і ми відразу Вас попередили про це.
За невідповідність комплектації приносимо вибачення, макет був підтверджений Вами, але при формуванні замовлення менеджер допустив помилку.
Для вирішення ситуації, ми сконтактувались з Вами і вирішуємо, як правильно все зробити, щоб Ви могли користуватись меблями якнайшвидше!
Ще раз перепрошуємо за незручності.

Заказал гардеробную систему

сергей сергей 15 жовтня, 2024 год
Заказал шкафы для гардероба.Приехали не с теми кромками,что обговаривали.На сайте у них 2мм,оператор сказал,что клеют только 2 мм(разговор записан)для меня это был принципиальный вопрос-хотел гладкие углы.Обратился с претензией,говорят пиши туда,пиши сюда.С теми ,кому надо было писать я не договаривался.Итог-сказали вернут деньги,заберут шкаф.Потерян месяц времени,я не получил,что хотел.Кухню заказывать у них не рискну.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 16 жовтня, 2024 год
Доброго дня, Сергій!
Ми щиро перепрошуємо за неприємність, яка трапилась із Вашим замовленням.
Фабрика надала неправильну інформацію щодо характеристик товару, саме через це трапилась така ситуація. Даний виробник не виготовляє шафи із крайкуванням пластиком 2 мм.
Ми вже зв'язались із Вами для вирішення ситуації.
Ще раз вибачте за незручності.

Не раджу цю компанію будуть мати клопіт

Anty Brak Anty Brak 10 липня, 2024 год
Замовив товар. Прийшло іншого кольору. Чоловік працівниці коли я говорив з супортом хамив і прикалувався з прізвища. Відіслати через місяць інший товар. Вже наближений до того що замовляв. Привезли з браком - заклеївши щоб не помітив фарбою. Ходжені і пошкоджені товари привозять причому двічі хочуть щоб оплатив. Коли говориш що оплатив погоджуються. Краще самим в них отримувати товар бо якби... Читати відгук Замовив товар. Прийшло іншого кольору. Чоловік працівниці коли я говорив з супортом хамив і прикалувався з прізвища. Відіслати через місяць інший товар. Вже наближений до того що замовляв. Привезли з браком - заклеївши щоб не помітив фарбою. Ходжені і пошкоджені товари привозять причому двічі хочуть щоб оплатив. Коли говориш що оплатив погоджуються. Краще самим в них отримувати товар бо якби хтось інший отримував оплатив би двічі.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 10 липня, 2024 год
Вітаємо!
Зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті, тому що ми не можемо ідентифікувати Вас як нашого покупця.
Дякуємо за відгук та чекаємо на Ваш дзвінок!

Робота менеджерів

Владислав Владислав 21 червня, 2024 год
Робота менеджерів магазину жахлива .Домовляєшся про одне по факту роблять зовсім інше .Робиш замовлення вносиш передплату один менеджер обіцяє видати накладну з повною вартістю та суму яка залишаться після проплати і де буде вказано ,що була проплата .По факту вони не дають таку накладну і посилають до банку,щоб брали виписку (квитанцію)у свого банку через який робили передплату про грошовий... Читати відгук Робота менеджерів магазину жахлива .Домовляєшся про одне по факту роблять зовсім інше .Робиш замовлення вносиш передплату один менеджер обіцяє видати накладну з повною вартістю та суму яка залишаться після проплати і де буде вказано ,що була проплата .По факту вони не дають таку накладну і посилають до банку,щоб брали виписку (квитанцію)у свого банку через який робили передплату про грошовий переказ....Оформляючи замовлення та доставку з менеджером домовляєшся ,що всі позиції замовлення привезуть разом ,коли всі вироби будуть готові ,а по факту маємо ,що починають обривати телефони і менеджери (які вказував в замовлені)бо готова одна з позицій приймайте ,інші позиції привеземо пізніше коли дороблять ,хоча з менеджером була домовленість і робився наголос (Всі позиції привезти разом ).Але цю інформацію не було зафіксовано і внесено до замовлення ,як повідомила дівчинка котра телефонувала щоб забрав половину замовлення...дуже шкодую ,що зробив замовлення в даного магазину в майбутньому більше з ними не буду мати жодних контактів ..
Переваги:
  1. Гарна реклама ,адекватні ціни
Недоліки:
  1. Робота персоналу а саме менеджерів,відношення до клієнтів .
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 24 червня, 2024 год
Вітаємо!
Ми завжди ідемо на зустріч покупцю і щоб Ви не чекали всі товари до закінчення термінів, пропонуємо частково доставлять готові товари, а по готовності довозимо все інше безкоштовно.
Також Ви маєте повне право перенести доставку до повної готовності.
Що стосується оплати, то ми робимо підтвердження про надходження коштів на розрахунковий рахунок. Коли Ви внесли передплату у Вас повинна залишитися квитанція про сплату товару (меблів). При відвантаженні товару надається видаткова накладна з вказаною сумою передплати та віддається Вам.
Дякуємо за Ваш відгук.

Ганебна організація

Максим Максим 13 травня, 2024 год

Ганебна організація! Надіслали побиту мебель. Алгоритм збирання не відповідає тому, що надійшло. Розглядати проблему відмовились, типу чому я не перевірив при отриманні пакування! Потім зробили ще мене крайнім, що я повинен був чекати і не збирати ті двісті деталей, і надіслати їм фото картону. Потвори, щоб ваша мебель вийшла вам боком!
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. Роблять погану мебель
  2. Ганебна організація! Надіслали побиту мебель. Алгоритм збирання не відповідає тому, що надійшло. Розглядати проблему відмовились, типу чому я не перевірив при отриманні пакування! Потім зробили ще мене крайнім, що я повинен був чекати і не збирати ті двісті деталей, і надіслати їм фото картону. Потвори, щоб ваша мебель вийшла вам...
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 14 травня, 2024 год
Добрий день!
На жаль, стаються ситуації коли товар пошкоджується. Це може статись при завантаженні, доставці, заносі, зберіганні чи монтажу. Та є всього кілька умов по заміні деталей безкоштовно. Вони мають бути не встановлені та має бути збережене фабричне пакування. У даному випадку ми отримали від Вас фото зібраних меблів та без збереженого пакування. Ми не відмовили у допомозі, а лише повідомили, що цей процес може бути не швидким через невиконання жодної гарантійної умови.
Дякуємо за Ваш відгук!

Відмовляються міняти браковану стільницю

Євгеній Євгеній 3 травня, 2024 год
Якість дсп жахлива, отвори під саморізи та чопіки переплутані та зміщені через що зібрати стіл неможливо. Тільки через погрози судом запропонували знижку 50%, до того хотіли відкупитись 100 грн(ціна стола 5200). Контора жахлива, буду судитись доки вони самі своїми руцями не замінять власні помилки
Переваги:
  1. Часті знижки(вони не скінчуются, просто таймер оновлюється)
Недоліки:
  1. Обман з гарантією, не несе ніякої відповідальності за свій брак
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 8 травня, 2024 год
Вітаємо!
Стільниця даного виробу зроблена із того ж самого листа ДСП що й решта деталей. Даний матеріал є якісним та відповідає всім необхідним нормам.
Дані пошкодження стаються лише при не вірному збиранні меблів (велике зусилля при забиванні шканта, деталь не лежала на рівній поверхні, під нею був м'який матеріал і т.д.).
Оскільки, пошкодження які стаються під час збирання не є гарантійним випадком тому ми завжди пропонуємо користуватись послугами майстра, або якщо немає такої можливості, то потрібно попередньо ознайомитись з особливостями збирання та віднестись до монтажу відповідально.
Зі сторони магазину прийняті всі міри для розв'язання даного питання та запропоновано виготовлення деталей зі знижкою 50%.
Дуже дякуємо Вам, що Ви звернулися у наш магазин та залишили відгук. Ви дійсно допомагаєте нам ставати краще.

Уже 5,5 мес не могут выполнить заказ

Ирина Ирина 11 квітня, 2024 год
Заказали в октябре кухню,пришел брак (завод решил сплавить остатки и фасады в следствии выгорания пришли разного цвета )
фасады до сих пор никто не переделал,когда их переделают-никто не говорит )
отмазка -груз застрял в транзиторной зоне в польше (и 4 мес никак не движется ) по факту не хватает профилей которые служат ручками дверцат этой модели
магазин... Читати відгук
Заказали в октябре кухню,пришел брак (завод решил сплавить остатки и фасады в следствии выгорания пришли разного цвета )
фасады до сих пор никто не переделал,когда их переделают-никто не говорит )
отмазка -груз застрял в транзиторной зоне в польше (и 4 мес никак не движется ) по факту не хватает профилей которые служат ручками дверцат этой модели
магазин никакое решение проблемы не предложил
мы уже предлагали и самим докупить профиля которых не хватает-ответ производства что они так не делают
Переваги:
  1. вежливый менеджер (заказ делали в Б52
Недоліки:
  1. несоблюдение сроков ,неумение нести ответственность,не умение оперативно решить возникшие проблемы
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 16 квітня, 2024 год
Вітаємо!
Перепрошуємо за довге очікування.
Ваша заявка на рекламацію в роботі та на контролі відповідного відділу, затримка вийшла через проблеми з поставкою профілю-ручки.
Ми завжди ідемо на зустріч покупцю і щоб Ви не чекали весь товар пропонували частково доставити рекламаційні фасади, а по готовності довозимо всі інші, на які є проблеми з поставкою профілю-ручки.
Також, Вам запропонувати змінити фасади на іншу серію, оскільки з іншого профілю фабрика не виготовляє і не відомі терміни поставки профілю, на жаль, ми ніяк вплинути на політичні питання не можемо, але Ви відмовилися.
Фабрика користується тільки своїми профілями, а залучати іншу технологію неможливо.
Дякуємо за відгук, та перепрошуємо за можливі незручності!

ШАХРАЇ!!!!!!!

Гость Гость 29 лютого, 2024 год
9 груудня 23 року зробили замовлення в магазині. Менеджери все підібрали і сказали чекати, термін виготовлення 10-35 робочих днів. Гаразд, чекали , привезли 12 січня 24 року, це через 24 дні . Привезли НЕ ВСЕ і ще з браком, а ми заплатили за підйом, за доставку, за все. Вони вибачилися і сказали що все зроблять вздовж тижня, але привезли не... Читати відгук 9 груудня 23 року зробили замовлення в магазині. Менеджери все підібрали і сказали чекати, термін виготовлення 10-35 робочих днів. Гаразд, чекали , привезли 12 січня 24 року, це через 24 дні . Привезли НЕ ВСЕ і ще з браком, а ми заплатили за підйом, за доставку, за все. Вони вибачилися і сказали що все зроблять вздовж тижня, але привезли не в срок. Питаємо коли буде комод, а вони кормлять завтраками. Ми записали розмову з менеджером, який ОБІЦЯВ що нам подзвонять 27, 28.02.24року і 29.02.24 року все привезуть..... Думаєте подзвонили ????? Привезли ????? НІ !!!!!! сьгодні вже 29.02.24 , це скільки часу можно робити ???? Брехуни!!!! Ми набрали самі і знову обіцяють два тижні. Заказавши меблі ризикуєте мати проблеми з ними????? Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!!!!! Це жахливе ставлення, байдужеість до клієнта, безсоромно брешуть. Не маєте можливість виконати замовлення? Не беріться за закази і не ставте акції. Ця ситуація варта суду!!!!!
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 1 березня, 2024 год
Вітаємо!
Прикро, що отримали такі враження.
Дійсно, один комод ще не доставили, у зв'язку з тим, що фабрика, на жаль, потрапила під обстріли та виникла затримка у зв'язку з переїздом обладнання в інше місто.
По заявці рекламації виконали заміну в повному обсязі.
Перепрошуємо за довге очікування та в якості вибачення Вам запропонували додаткову знижку, по готовності замовлення відразу з Вами зв’яжемося.
Дякуємо за Ваш відгук!

Замовив вбудовану вбиральню …

Гость Гость 19 лютого, 2024 год
Замовив вбудовану вбиральню 30.12.23 на Б-2 у Ігоря. За місяць привезли, але відмовилися від монтажу. Дзвонив на гарячу лінію, до відділу турботи, менеджеру Ігорю, який приймав замовлення… Сьогодні пройшло вже 3 тижні з моменту доставки, маю в наявності лише дошки замість вбиральні.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 20 лютого, 2024 год
Вітаємо!
Прикро, що склалось така ситуація, причиною відмови від монтажу було те, що не був проведений замір майстром, так як замір який Ви надали виявився невірним.
Як наслідок, потрібно повністю перерізати шафи по ширині та довжині, оскільки в нас стандартні меблі фабричного виробництва і при порізці можливі сколи на ДСП.
Також відправили до Вас майстра, але потрібно деякий час очікувати черги.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання, Вам неодноразово телефонував майстер та менеджер магазину, але відповіді так і не отримали. Також можемо запропонувати забрати виріб та повернути кошти.
Дякуємо за Ваш відгук!

Погана якість

Гость Гость 30 січня, 2024 год
Замовляв стіл-книжку "Ріо".
Ви що там знущаєтесь?! За що такі гроші?!?! Якість бажає кращого: ламінація тоненька, пошкоджена на ніжці, фурнітура найдешевша, кромка обрізана неякісно, так що вона не графітова, як замовляли, а біла!! Наче майстер уперше в житті робить такий «складний інженерний виріб» сплагіачений з часів радянського союзу.
Виріб не повертав - оновив фурнітуру.
Сказати розчарований - це нічого не... Читати відгук
Замовляв стіл-книжку "Ріо".
Ви що там знущаєтесь?! За що такі гроші?!?! Якість бажає кращого: ламінація тоненька, пошкоджена на ніжці, фурнітура найдешевша, кромка обрізана неякісно, так що вона не графітова, як замовляли, а біла!! Наче майстер уперше в житті робить такий «складний інженерний виріб» сплагіачений з часів радянського союзу.
Виріб не повертав - оновив фурнітуру.
Сказати розчарований - це нічого не сказати. Категорично не рекомендую даного виробника! Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - Погана якість Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - Погана якість Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - Погана якість Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - Погана якість Taburetka.ua - интернет-магазин мебели - Погана якість
Недоліки:
  1. Якість товару не вартує таких коштів
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 1 лютого, 2024 год
Вітаємо!
Відповідно до умов гарантійного обслуговування у випадку виявлення будь-яких недоліків товару потрібно звернутися у відділ гарантії, та ми з радістю Вам допоможемо.
Стосовно бракованих деталей звернення від Вас не надходило.
Фурнітура та ДСП досить високої якості, також на фото ручки відповідають реальності та за бажанням їх можна замінити на інші самостійно.
Дуже дякуємо Вам, що Ви звернулися у наш магазин та залишили відгук.

Дуже погане обслуговування

Юлія Юлія 7 грудня, 2023 год
Я не знаю статус мого замовлення. Дізнатися у колл центрі я це не змогла, бо вони також не знають (як це взагалі можливо??) То спочатку вони намагаються подхвонити на виробництво, то потім вибачаються, що виробництво не бере від них слухавку та вони написали їм на пошту. Останнє вони мені сказали, що подхвонять їм на особисті номери. Передзвонили, кажуть буде у... Читати відгук Я не знаю статус мого замовлення. Дізнатися у колл центрі я це не змогла, бо вони також не знають (як це взагалі можливо??) То спочатку вони намагаються подхвонити на виробництво, то потім вибачаються, що виробництво не бере від них слухавку та вони написали їм на пошту. Останнє вони мені сказали, що подхвонять їм на особисті номери. Передзвонили, кажуть буде у п'ятницю. Звісно довіри ніякої вже не має. Дзвоню у четвер, кажуть що про мій диван нічого не відомо і вони зв'яжуться з виробництвом. Якщо ви не можете налагодити спілкування з виробництвом- поміняйте його. Це взагалі нормально, що ви затримуєте доставку, не пропонуєте за це ніяких дисконтів та ще й не можете сказати коли буде готовність. НЕ РЕКОМЕНДУЮ! НЕ ВТРАЧАЙТЕ НЕРВИ! Бо я свої вже потратила. Хотіла в них ще стіл заказти, добре подумала, що краще спочатку диван прийде, подивлюсь
Переваги:
  1. Швидко зняли передплату
Недоліки:
  1. Грубі консультанти
  2. Колл-центр нічим не може допомогти і не знає нічого про ваше замовлення
  3. На сайті не знайшла як написати відгук, тільки прочитати
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 10 грудня, 2023 год
Доброго дня!
Досліджуючи дане питання, у звʼязку з невеликою затримкою на виробництві в якості вибачення Вам надано додатково 5% знижки,про що Вас було попереджено та Ви погодилися зачекати.
Оскільки , адресна доставка в регіони здійснюється нашим транспортом по комплектації автомобіля та в заздалегідь узгоджений день.
По готовності замовлення, ми зв'язуємося з Вами і повідомляємо приблизний час доставки,на момент звернення доставка планувалася в понеділок або вівторок.
Також, щоб залишити відгук на нашому сайті потрібно обрати товар та під фото залишити відгук.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання -  зверніться, будь ласка, за телефонами вказаними на сайті https://www.taburetka.ua/i14-kontakty
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за можливі незручності!

Дуже поганої якості і обслуговування!!!

Ольга Ольга 5 грудня, 2023 год
Замовляли кухню, через закінчення терміну гарантійного, 2роки, фасади змінили свій колір. Висновок, ви замовляєте меблі, які через два роки Вам треба за свої гроші відновлювати, тому що ця компанія їх збирає з різних партій кухонь, тому вони так змінили свій колір. Ніколи не купуйте тут кухні.
Недоліки:
  1. Гарантія на 2роки, збирають вам з різних партій виробництва, тому з часом через два роки ви самі за свої кошти маєте знову купувати нові, які зараз так дорого коштує.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 6 грудня, 2023 год
Добрий день!
В нашому магазині діє гарантія від виробника. Гарантійний термін експлуатації меблів, придбаних Вами та зазначених у гарантійному талоні, становить 24 місяці за умови правильного транспортування, зберігання та експлуатації. Покупець має право вимагати безкоштовного усунення недоліків продукції протягом гарантійного терміну. Тривалість гарантійного терміну вказується у гарантійному талоні та рахується від дати продажу виробу. Дата продажу виробу зазначається у гарантійному талоні. Гарантія на замінені компоненти припиняється разом з гарантією на весь виріб.
Оскільки, гарантійний термін експлуатації виробу закінчився, ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві та запропонували Вам придбати фасади з додатковою знижкою 50% та безкоштовно доставити Вам за адресою, також дану інформацію направляли Вам на електронну пошту, але відповіді, на жаль, не отримали.
Дякуємо за ваш відгук!

Хочешь быть обманутым,зделай заказ в интернет-магазинеTaburetka.ua

Гость Гость 8 листопада, 2023 год
12.09.23г. г Одесса Французский бульвар 13, заказал кухню, менеджер нарисовал экскиз кухни, рассчитал стоимость.Меня цена устраивала, я уплатил аванс,тем самым гарантировал покупку и неизменность цены.Но через день мне сообщили,что столешница подорожала на 500грв я возмутился но согласился. Это было только начало беспридела,везли кухню четырьмя попытками,24.10.23г. 22.15 кухню привезли я рассчитался. При сборке мастер определил одной тумбы не хватает и ... Читати відгук 12.09.23г. г Одесса Французский бульвар 13, заказал кухню, менеджер нарисовал экскиз кухни, рассчитал стоимость.Меня цена устраивала, я уплатил аванс,тем самым гарантировал покупку и неизменность цены.Но через день мне сообщили,что столешница подорожала на 500грв я возмутился но согласился. Это было только начало беспридела,везли кухню четырьмя попытками,24.10.23г. 22.15 кухню привезли я рассчитался. При сборке мастер определил одной тумбы не хватает и я ее должен докупить по цене 1713грв. Потому,что при расчете ошибся менеджер и я должен за их ошибки доплачивать.Я согласен заплатить за их косяк 50%стоимости тумбы,но руководство этой табуретки не согласно с моим предложением,это людишки которые за500грв готовы потерять своё лицо и не только..... Цена за сборку кухни выросла на 900грв и того кухня выросла в цене на 3113грв.Но ещё не конец, кухня не до собрана, продолжение следует....
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 12 листопада, 2023 год
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності, помилково менеджер не внесла секцію в замовлення та відповідно за неї не було сплачено.
Ми завжди раді допомогти Вам в таких ситуаціях та пропонуємо придбати секцію за дилерською ціною та доставимо Вам за адресою безкоштовно, а також збирання цієї секції безкоштовно.
Оскільки стільниця у Вас суцільна під замовлення нестандартних розмірів відповідно і ціна її трішки більша.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання чи потрібна допомога - зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті.
Дякуємо що звернулися в наш магазин та перепрошуємо за можливі незручності.

Акція? - ні, тоталізатор.

Людмила Людмила 1 вересня, 2023 год
Фото шафи, яку замовила у Інтернет магазині, не надаю, бо довелося відмовитися від товару через неприпустиме ошуканство цього торговища, що до замовника.
Справа у тім, що маючи багатолітній позитивний досвід купівель через сайти, я не надала ваги повній відсутності ціни на шафу у СМС повідомленнях від Табуретка.UA. Тобто, ціна при замовленні вимовлялася, але не фіксувалася у підтвердженні замовлення. І... Читати відгук
Фото шафи, яку замовила у Інтернет магазині, не надаю, бо довелося відмовитися від товару через неприпустиме ошуканство цього торговища, що до замовника.
Справа у тім, що маючи багатолітній позитивний досвід купівель через сайти, я не надала ваги повній відсутності ціни на шафу у СМС повідомленнях від Табуретка.UA. Тобто, ціна при замовленні вимовлялася, але не фіксувалася у підтвердженні замовлення. І ось мені дзвонять з магазину і повідомляють, що шафа готова та має бути доправлена за адресою. Моє діло приготувати готівку для розрахунку з водієм. Ціна на шафу названа і вона відрізнялася від тієї, що стояла на сайті в день замовлення.
Механізм цього скачка ціни простий: на сайті Табуретки вічна акція - перекреслені "старі" ціни та великі червоні цифри знижок. Ще й процент прописаний)) Та ціна майже щодня змінюється - дереться вгору. Тобто, менеджер без ознак найменшого сорому назвала ціну актуальну на 31серпня. Замовляла шафу 20-го.
Переваги:
  1. При замовленні реагують миттєво.
Недоліки:
  1. Некоректне формування ціни. Відсутність фіксації ціни при замовленні.
Taburetka.ua Відповідь представника Taburetka.ua 4 вересня, 2023 год
Добрий день!
Досліджуючи дане питання, при оформленні замовлення та перед самою доставкою наші консультанти в повному обсязі озвучили всі суми по замовленню, на що Ви дали свою згоду.
В день доставки, як вам здалося, була озвучена інша сума, для вирішення даного не порозуміння, вам було запропоновано прослухати розмову - на що Ви відмовилися.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання - зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті.
Дякуємо за Ваш відгук!
Taburetka.ua - інтернет-магазин меблів
Корпусні та м'які меблі для дому та офісу, що відповідають найвищим стандартам якості. Наші ціни доступні кожному, а купувати у нас швидко та зручно!
Телефони: +38098 556 33 34; +38063 766 32 22; +38050 805 77 85; 044 222 88 50

Рейтинг 4.4 з 5 на підставі 120 відгуків
Інтернет-магазини
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.7
3594 відгука
Магазин "Квіти Буковини"
Магазин "Квіти Буковини"

Рейтинг: 4.5
821 відгук
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2330 відгуків
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2.1
8016 відгуків
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 3.1
17 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.6
950 відгуків
Бодо
Бодо

Рейтинг: 4.9
2785 відгуків
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 3
493 відгука
Pratik интернет-магазин
Pratik интернет-магазин

Рейтинг: 4.5
1641 відгук
klumba.ua
klumba.ua

Рейтинг: 1.4
148 відгуків