Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Корпусная и мягкая мебель для дома и офиса, отвечающая самым высоким стандартам качества. Наши цены доступны каждому, а покупать у нас быстро и удобно!
Телефоны: +38098 556 33 34; +38 063 766 32 22; +38 050 805 77 85; 044 222 88 50
Рейтинг 4.4 из 5 на основании 115 отзывов
Интернет-магазины
Немає відповіді на моє звернення. Нащо писати, якщо ніхто не реагує
Ну я до вас звернулась з питаннями про замовлення. Повний ігнор. На що тоді писати , що звяжетесь. А то виходить , що я вас просто вмовляю прийняти та обговорити моє замовлення. Чи вказуйте вже час через скільки звяжетесь.
Хочемо уточнити, що ми завжди зв’язуємося із покупцями заздалегідь, за 1-2 дні до доставки замовлення, щоб узгодити дату і час доставки. Це дозволяє нам забезпечити своєчасну доставку для всіх.
Також, не всі виробники наперед можуть повідомити точну дату відвантаження. З цієї причини ми вказуємо на сайті терміни виготовлення кожного товару.
Жахливі менеджера
На питання про кольори - " Ні" та "Можливо". За гарантії навіть не говорять.
Термін доставки навіть приблизно неможливо дізнатись.
Про заміну при дефекті неможуть нічого сказати.
Не можуть зі мною говорити про моє замовлення тому що менеджер який зі мною говорив перший раз має 2 вихідних... Читать отзыв Таке враження , що я клянчу у менеджера його власну спальню.
На питання про кольори - " Ні" та "Можливо". За гарантії навіть не говорять.
Термін доставки навіть приблизно неможливо дізнатись.
Про заміну при дефекті неможуть нічого сказати.
Не можуть зі мною говорити про моє замовлення тому що менеджер який зі мною говорив перший раз має 2 вихідних і мені потрібно його чекати. А хто це я не знаю. Мені навіть не представились бо це чат- бот.
За рекамендації- пропозиції взагалі мовчу. Відповідь " Ні" чи "Можливо".На прохання змінити менеджера тиша. Я так розумію, що продавати меблі вони просто не хочуть.
Щодо термінів доставки: вони вказані на сайті і можуть варіюватися, оскільки фабрика не надає точної дати відвантаження. Ми завжди телефонуємо покупцю, як тільки замовлення готове до відправки.
Просимо Вас зв'язатися з нами, щоб менеджер міг надати повну консультацію та вирішити всі питання. Ми хочемо виправити цю ситуацію.
Пошкодженна деталь тумби
Одразу написали менеджерам табуретки, але у відповідь отримали відписку ми тут ні дочого то все нова пошта винна.
Ніякої комунікації з покупцями, ні яких вибачень, по типу хочете нову дверцяту... Читать отзыв Робили замовлення тумби - Тумба "Зара" 4Д Світ меблів, замовлення прийшло дуже швидко, замовляли на відділення нової пошти, забрали 2 пакунки привезли додому, розпакували та виявили що одні двері пошкодженні.
Одразу написали менеджерам табуретки, але у відповідь отримали відписку ми тут ні дочого то все нова пошта винна.
Ніякої комунікації з покупцями, ні яких вибачень, по типу хочете нову дверцяту заплатіть нам. А де доказ того що табуретка відправила нам цілу дверцяту, адже саме ця дверцята чомусь була замотана в плівку.
Не рекомендую цих постачальників меблів, жодної комунікації з покупцями
Нам дуже прикро, що Ваше замовлення було пошкоджено під час транспортування. Ми ретельно перевіряємо кожен товар перед відправкою, тому огляд на «Новій пошті» є обов'язковою умовою для отримання компенсації від перевізника у таких випадках.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за тел:
098 556 33 34
063 766 32 22
050 805 77 85
Ми допоможемо Вам вирішити цю проблему, замовивши пошкоджену деталь у виробника за мінімальною вартістю.
Ужасный магазин
Ми працюємо виключно в рамках чинного законодавства. Якщо з нашого боку є порушення встановлених термінів, ми завжди повертаємо передоплату в повному обсязі.
Загальний термін доставки складається з часу на виробництво меблів та часу на логістику. Для того, щоб зробити доставку в регіони дешевшою, ніж стандартними поштовими службами, ми формуємо комплексні вантажі. Наші менеджери завжди попереджають про такі терміни. Водночас покупець завжди має вибір замовити індивідуальну доставку Новою Поштою одразу після готовності товару, але за тарифами перевізника.
Варто також зазначити, що ми пропонуємо акційну доставку, вартість якої в рази дешевша, ніж у стандартних перевізників. Це стає можливим завдяки формуванню збірних вантажів у Ваш регіон.
Мебель в стиле лофт- это миф
Ми не є виробником меблів, але ніколи не залишаємо покупців наодинці з проблемами.
Виробник надіслав браковані елементи. Але ми обов'язково приймемо рекламацію, з'ясуємо все і вирішимо це питання.
Перепрошуємо за незручності!
НА НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ ВОНИ НІЯК НЕ РЕАГУТЬ)) ТІЛЬКИ НА ХОРОШІ)))
Нам прикро, що Ви залишили такий негативний відгук.
На жаль, не можемо ідентифікувати Вас серед покупців.
Зверніться, будь ласка, у відділ гарантії за тел:
0985563334
0637663222
0508057785
Ми радо Вам допоможемо!
Табуретка: "перероблюйте тумбочку самі"
P.s. До виробника кухні, до якості немає притензій, без браку.
P.s.p.s. Тумбу переробив, кухню встановив.
Тумба під раковину має універсальні розміри. Майстер під час встановлення переробляє її самостійно.
Помилки менеджера тут немає.
Зверніть увагу, що меблі має збирати кваліфікований майстер. Тоді подібних проблем не виникає. Показать 1 ответ
Нікому не рекомендую цей магазин якщо не бажаєте чекати пів року
Нам прикро, що Ви залишили негативний відгук.
Передплату за м'які меблі Ви здійснювали на рахунок ФОП. Після внесення авансу, потрібно почекати виготовлення меблів (всі терміни вказані на сайті). З дати внесення передплати минув місяць.
Ми вже звʼязалися з Вами і повідомили, що замовлення ми готові безкоштовно доставити 2.04.25. Якщо Вас це не влаштовує, заповніть бланк на повернення коштів і отримаєте аванс назад.
Дякуємо за розуміння!
ТАБУРЕТКА не контролює свій персонал менеджерів, а також доставників
2. Пришла доставка кухні - при огляді - 1 секція кухні дсп побита, столешня побита , буде заміна це зятягує час на неділі бо залежить від виробника а Табуретка це просто посередник між власником та виробником... Читать отзыв 1. Менеджер якій на Троєщині - 4 поверх Табуретка - поміг в оформленні та складанні макету кухні, це єдиний плюс який був;
2. Пришла доставка кухні - при огляді - 1 секція кухні дсп побита, столешня побита , буде заміна це зятягує час на неділі бо залежить від виробника а Табуретка це просто посередник між власником та виробником меблів;
3. Деталі настільки побиті якби їх десь з висоти об об асфальт кидали.
4. Пришла заміна 1 позиція ціла, 2 позиція столешня ,,бінго,, бита ще хуже чим перша доставка , доставщики хамоваті ми нічого не знаємо привезли беріть, ХОЧА МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ ПРОБЛЕМА В БРАКУ ТОВАРІВ В НИХ , ЯК ВОНИ ГРУЗЯТЬ ВИГРУЖАЮТЬ про що 4.
4. Привозять металеву опору під столешню а вона також з браком зігнуто кріплення, збита фарба на металі, це вигружають чи викидають з машини не зрозуміло, метал погнути - уявіть, а також не той розмір привезли Апять :) - замінили все це час займає.
5. Збірник меблів крутить як є, на зауваження чого полиця випирає від стійки що видно ДСП, це все виробник там шканти не вірно просвернені, комформат зайшов Хай ТАК це все виробник меблів, а Табуретка тут до чого якій ми заплатили за кухню. Збірник каже треба було на замовлення заказувати а так що ви хочете кручю як є, це просто без слів....
Вивід з цього що краще найти виробника меблів і в нього купувати і вимагати, а Табуретці краще королювати свій персонал від менеджерів які контактують з виробником, отримувачем товарів - складом від виробника, логістику до клієнта та доставщиків.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від замовлення.
Ми завжди контролюємо відвантаження товару - від фабрики до кінцевого покупця. Але під час транспортування від пошкоджень ніхто не застрахований.
Вам потрібно звернутися у наш відділ гарантії для заміни комплектуючих.
Ми обов'язково проведемо відповідну роботу із персоналом.
Стосовно збиральника - він виконує монтаж меблів по фабричним міткам.
Щоб ми могли розібратися в ситуації і з'ясувати, що було зроблено не так - просимо зв'язатися з нами і відправити фото кухні.
Дякуємо за Ваш відгук.
Робота магазину жахлива
Обіцяли, що доставимо Вашу тумбу до Нового року, але виникла затримка на фабриці через постійні відключення світла.
Домовились, що зробимо Вам знижку на тумбу, щоб компенсувати незручності.
Як тільки отримаємо інформацію від виробника про товар - відразу наберемо Вас.
Щиро перепрошуємо за довгі очікування.
Збірщик був неуважний при збірці кухні, попортив меблі, не визнає
Нам прикро, що Ви отримали неприємні враження від роботи майстрів.
Але макет був затверджений з Вами попередньо і майстер виконував монтаж згідно макета.
Оскільки Ви не буди присутні під час монтажу і ніхто не повідомив про можливі зміни, виникло таке непорозуміння.
Ми завжди на боці покупців, і якщо б щось треба було замінити місцями, майстер це б з радістю виконав. Але такої інформації він не отримав.
Дякуємо за Ваш відгук, сподіваємось в майбутньому, досвід покупки в Taburetka.ua буде виключно позитивний! Показать 2 ответа
НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!
Сам магазин повне ....!
З самого початку, про доставку було повідомлено за день, це не було погодження дня і часу а просто перед фактом "завтра о 10.00" дякувати що то була субота і час і день підходив, але на наступний день зателефонували і повідомили що... Читать отзыв Сама кухня не погана за свої гроші, але це заслуга не ТАБУРЕТКИ а виробника.
Сам магазин повне ....!
З самого початку, про доставку було повідомлено за день, це не було погодження дня і часу а просто перед фактом "завтра о 10.00" дякувати що то була субота і час і день підходив, але на наступний день зателефонували і повідомили що доставка затримується на 1.5 години. Ну ок, всі люди тим більше це за Києвом затори і т.д...тобто я з цим тихенько змирилась. Через пів години набирає менеджер і говорить: " Ми забули ваш фасад, отже доставка буде без фасаду, а коли буде наступна машина ми вам привеземо!" Ну ок, з ким не буває забули але ситуація не кретина без одного фасаду зібрати можна, а потім його докрутити"
Але саме цікаве далі, зборщика нам не надали (я готова була оплатити) типу за містом не працює, а лише тільки по Києву. Ну ок, знайшла людину він прийшов почав збирати і виявилось, що в мене не ті шафи. Нижня кутова в мене шафа не пойми яка! А тієї що я скидала при замовлені немає! А хто знає той знає що кухня збирається з кута. І що я маю? Старої кухні немає, а нової теж, не зовсім то вона відповідає задумці і замірам. Ну мабуть Софія менеджер вирішила що так буде краще. Це було вже пізно ввечері і естественно ніхто мені не відповів на мої обурення що за фігня, але на наступний ранок (неділя) мені повідомили що зі мною зв’яжуться. Типу вспокойся і чекай. Та я б і почекала б якби не але, стару кухню розібрано, а нову не зібрано! Їж як хоч, живи як хоч бо ті шафи по всій квартирі і місця немає!
І от вже третя доба пройшла але ТАБУРЕТКА вирішила що пішла вона на...зі своєю кухнею вона гроші ж вже заплатила то краще час витратити на тих хто ще може заплатити.
Ніхто зі мною не зв’язувався, фасад мені так і не прислали, кухня так розібрана і стоїть!
ФОП на якого робилась оплата вирішив також просто проігнорувати моє звернення і навіть не прокоментував ситуації.
Моя порада зверніться до іншого інтернет магазину оскільки вони є лише посередниками між фабриками то знайти товар який вас зацікавить можливо і на інших сайтах і магазинах.
Можливо там цінують клієнтів більше.
Даною ситуацією будуть вже розбиратись відповідні органи (навіть якщо то не наддасть результату але перевірками Фопа задовбуть). Якщо не видалить мій коментар поділюсь чим все скінчилось!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН. А сама кухня ОК)
Нам дуже прикро, що з Вашим замовленням трапилась така неприємна ситуація.
Щодо доставки: в зв'язку із ситуацією в країні, автомобіль може затримуватись, про що ми попереджаємо завчасно. За день до доставки, ми телефонуємо та повідомляємо її дату і час, якщо Вам не підходить - переносимо на більш комфортний час для Вас.
Стосовно майстра: так, дійсно у Вашому регіоні майстрів немає.
Також, Вам повідомили, що на момент відвантаження товару з фабрики, фабрика виявила, що фасад відсутній і ми відразу Вас попередили про це.
За невідповідність комплектації приносимо вибачення, макет був підтверджений Вами, але при формуванні замовлення менеджер допустив помилку.
Для вирішення ситуації, ми сконтактувались з Вами і вирішуємо, як правильно все зробити, щоб Ви могли користуватись меблями якнайшвидше!
Ще раз перепрошуємо за незручності.
Заказал гардеробную систему
Ми щиро перепрошуємо за неприємність, яка трапилась із Вашим замовленням.
Фабрика надала неправильну інформацію щодо характеристик товару, саме через це трапилась така ситуація. Даний виробник не виготовляє шафи із крайкуванням пластиком 2 мм.
Ми вже зв'язались із Вами для вирішення ситуації.
Ще раз вибачте за незручності.
Не раджу цю компанію будуть мати клопіт
Зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті, тому що ми не можемо ідентифікувати Вас як нашого покупця.
Дякуємо за відгук та чекаємо на Ваш дзвінок!
Робота менеджерів
Ми завжди ідемо на зустріч покупцю і щоб Ви не чекали всі товари до закінчення термінів, пропонуємо частково доставлять готові товари, а по готовності довозимо все інше безкоштовно.
Також Ви маєте повне право перенести доставку до повної готовності.
Що стосується оплати, то ми робимо підтвердження про надходження коштів на розрахунковий рахунок. Коли Ви внесли передплату у Вас повинна залишитися квитанція про сплату товару (меблів). При відвантаженні товару надається видаткова накладна з вказаною сумою передплати та віддається Вам.
Дякуємо за Ваш відгук.
Ганебна організація
Ганебна організація! Надіслали побиту мебель. Алгоритм збирання не відповідає тому, що надійшло. Розглядати проблему відмовились, типу чому я не перевірив при отриманні пакування! Потім зробили ще мене крайнім, що я повинен був чекати і не збирати ті двісті деталей, і надіслати їм фото картону. Потвори, щоб ваша мебель вийшла вам боком!
На жаль, стаються ситуації коли товар пошкоджується. Це може статись при завантаженні, доставці, заносі, зберіганні чи монтажу. Та є всього кілька умов по заміні деталей безкоштовно. Вони мають бути не встановлені та має бути збережене фабричне пакування. У даному випадку ми отримали від Вас фото зібраних меблів та без збереженого пакування. Ми не відмовили у допомозі, а лише повідомили, що цей процес може бути не швидким через невиконання жодної гарантійної умови.
Дякуємо за Ваш відгук!
Відмовляються міняти браковану стільницю
Стільниця даного виробу зроблена із того ж самого листа ДСП що й решта деталей. Даний матеріал є якісним та відповідає всім необхідним нормам.
Дані пошкодження стаються лише при не вірному збиранні меблів (велике зусилля при забиванні шканта, деталь не лежала на рівній поверхні, під нею був м'який матеріал і т.д.).
Оскільки, пошкодження які стаються під час збирання не є гарантійним випадком тому ми завжди пропонуємо користуватись послугами майстра, або якщо немає такої можливості, то потрібно попередньо ознайомитись з особливостями збирання та віднестись до монтажу відповідально.
Зі сторони магазину прийняті всі міри для розв'язання даного питання та запропоновано виготовлення деталей зі знижкою 50%.
Дуже дякуємо Вам, що Ви звернулися у наш магазин та залишили відгук. Ви дійсно допомагаєте нам ставати краще.
Уже 5,5 мес не могут выполнить заказ
фасады до сих пор никто не переделал,когда их переделают-никто не говорит )
отмазка -груз застрял в транзиторной зоне в польше (и 4 мес никак не движется ) по факту не хватает профилей которые служат ручками дверцат этой модели
магазин... Читать отзыв Заказали в октябре кухню,пришел брак (завод решил сплавить остатки и фасады в следствии выгорания пришли разного цвета )
фасады до сих пор никто не переделал,когда их переделают-никто не говорит )
отмазка -груз застрял в транзиторной зоне в польше (и 4 мес никак не движется ) по факту не хватает профилей которые служат ручками дверцат этой модели
магазин никакое решение проблемы не предложил
мы уже предлагали и самим докупить профиля которых не хватает-ответ производства что они так не делают
Перепрошуємо за довге очікування.
Ваша заявка на рекламацію в роботі та на контролі відповідного відділу, затримка вийшла через проблеми з поставкою профілю-ручки.
Ми завжди ідемо на зустріч покупцю і щоб Ви не чекали весь товар пропонували частково доставити рекламаційні фасади, а по готовності довозимо всі інші, на які є проблеми з поставкою профілю-ручки.
Також, Вам запропонувати змінити фасади на іншу серію, оскільки з іншого профілю фабрика не виготовляє і не відомі терміни поставки профілю, на жаль, ми ніяк вплинути на політичні питання не можемо, але Ви відмовилися.
Фабрика користується тільки своїми профілями, а залучати іншу технологію неможливо.
Дякуємо за відгук, та перепрошуємо за можливі незручності!
ШАХРАЇ!!!!!!!
Прикро, що отримали такі враження.
Дійсно, один комод ще не доставили, у зв'язку з тим, що фабрика, на жаль, потрапила під обстріли та виникла затримка у зв'язку з переїздом обладнання в інше місто.
По заявці рекламації виконали заміну в повному обсязі.
Перепрошуємо за довге очікування та в якості вибачення Вам запропонували додаткову знижку, по готовності замовлення відразу з Вами зв’яжемося.
Дякуємо за Ваш відгук!
Замовив вбудовану вбиральню …
Прикро, що склалось така ситуація, причиною відмови від монтажу було те, що не був проведений замір майстром, так як замір який Ви надали виявився невірним.
Як наслідок, потрібно повністю перерізати шафи по ширині та довжині, оскільки в нас стандартні меблі фабричного виробництва і при порізці можливі сколи на ДСП.
Також відправили до Вас майстра, але потрібно деякий час очікувати черги.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання, Вам неодноразово телефонував майстер та менеджер магазину, але відповіді так і не отримали. Також можемо запропонувати забрати виріб та повернути кошти.
Дякуємо за Ваш відгук!
Погана якість
Ви що там знущаєтесь?! За що такі гроші?!?! Якість бажає кращого: ламінація тоненька, пошкоджена на ніжці, фурнітура найдешевша, кромка обрізана неякісно, так що вона не графітова, як замовляли, а біла!! Наче майстер уперше в житті робить такий «складний інженерний виріб» сплагіачений з часів радянського союзу.
Виріб не повертав - оновив фурнітуру.
Сказати розчарований - це нічого не... Читать отзыв Замовляв стіл-книжку "Ріо".
Ви що там знущаєтесь?! За що такі гроші?!?! Якість бажає кращого: ламінація тоненька, пошкоджена на ніжці, фурнітура найдешевша, кромка обрізана неякісно, так що вона не графітова, як замовляли, а біла!! Наче майстер уперше в житті робить такий «складний інженерний виріб» сплагіачений з часів радянського союзу.
Виріб не повертав - оновив фурнітуру.
Сказати розчарований - це нічого не сказати. Категорично не рекомендую даного виробника!
Відповідно до умов гарантійного обслуговування у випадку виявлення будь-яких недоліків товару потрібно звернутися у відділ гарантії, та ми з радістю Вам допоможемо.
Стосовно бракованих деталей звернення від Вас не надходило.
Фурнітура та ДСП досить високої якості, також на фото ручки відповідають реальності та за бажанням їх можна замінити на інші самостійно.
Дуже дякуємо Вам, що Ви звернулися у наш магазин та залишили відгук.
Дуже погане обслуговування
Досліджуючи дане питання, у звʼязку з невеликою затримкою на виробництві в якості вибачення Вам надано додатково 5% знижки,про що Вас було попереджено та Ви погодилися зачекати.
Оскільки , адресна доставка в регіони здійснюється нашим транспортом по комплектації автомобіля та в заздалегідь узгоджений день.
По готовності замовлення, ми зв'язуємося з Вами і повідомляємо приблизний час доставки,на момент звернення доставка планувалася в понеділок або вівторок.
Також, щоб залишити відгук на нашому сайті потрібно обрати товар та під фото залишити відгук.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання - зверніться, будь ласка, за телефонами вказаними на сайті https://www.taburetka.ua/i14-kontakty
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за можливі незручності!
Дуже поганої якості і обслуговування!!!
В нашому магазині діє гарантія від виробника. Гарантійний термін експлуатації меблів, придбаних Вами та зазначених у гарантійному талоні, становить 24 місяці за умови правильного транспортування, зберігання та експлуатації. Покупець має право вимагати безкоштовного усунення недоліків продукції протягом гарантійного терміну. Тривалість гарантійного терміну вказується у гарантійному талоні та рахується від дати продажу виробу. Дата продажу виробу зазначається у гарантійному талоні. Гарантія на замінені компоненти припиняється разом з гарантією на весь виріб.
Оскільки, гарантійний термін експлуатації виробу закінчився, ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві та запропонували Вам придбати фасади з додатковою знижкою 50% та безкоштовно доставити Вам за адресою, також дану інформацію направляли Вам на електронну пошту, але відповіді, на жаль, не отримали.
Дякуємо за ваш відгук!
Хочешь быть обманутым,зделай заказ в интернет-магазинеTaburetka.ua
Перепрошуємо за незручності, помилково менеджер не внесла секцію в замовлення та відповідно за неї не було сплачено.
Ми завжди раді допомогти Вам в таких ситуаціях та пропонуємо придбати секцію за дилерською ціною та доставимо Вам за адресою безкоштовно, а також збирання цієї секції безкоштовно.
Оскільки стільниця у Вас суцільна під замовлення нестандартних розмірів відповідно і ціна її трішки більша.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання чи потрібна допомога - зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті.
Дякуємо що звернулися в наш магазин та перепрошуємо за можливі незручності.
Акція? - ні, тоталізатор.
Справа у тім, що маючи багатолітній позитивний досвід купівель через сайти, я не надала ваги повній відсутності ціни на шафу у СМС повідомленнях від Табуретка.UA. Тобто, ціна при замовленні вимовлялася, але не фіксувалася у підтвердженні замовлення. І... Читать отзыв Фото шафи, яку замовила у Інтернет магазині, не надаю, бо довелося відмовитися від товару через неприпустиме ошуканство цього торговища, що до замовника.
Справа у тім, що маючи багатолітній позитивний досвід купівель через сайти, я не надала ваги повній відсутності ціни на шафу у СМС повідомленнях від Табуретка.UA. Тобто, ціна при замовленні вимовлялася, але не фіксувалася у підтвердженні замовлення. І ось мені дзвонять з магазину і повідомляють, що шафа готова та має бути доправлена за адресою. Моє діло приготувати готівку для розрахунку з водієм. Ціна на шафу названа і вона відрізнялася від тієї, що стояла на сайті в день замовлення.
Механізм цього скачка ціни простий: на сайті Табуретки вічна акція - перекреслені "старі" ціни та великі червоні цифри знижок. Ще й процент прописаний)) Та ціна майже щодня змінюється - дереться вгору. Тобто, менеджер без ознак найменшого сорому назвала ціну актуальну на 31серпня. Замовляла шафу 20-го.
Досліджуючи дане питання, при оформленні замовлення та перед самою доставкою наші консультанти в повному обсязі озвучили всі суми по замовленню, на що Ви дали свою згоду.
В день доставки, як вам здалося, була озвучена інша сума, для вирішення даного не порозуміння, вам було запропоновано прослухати розмову - на що Ви відмовилися.
Зі сторони роботи магазину, було прийнято всі міри для вирішення даного питання.
Якщо у Вас виникли ще якісь питання - зверніться, будь ласка, до нашого відділу гарантії за телефонами вказаними на сайті.
Дякуємо за Ваш відгук!
Не рекомендую!
На жаль, дійсно виникла така ситуації з вини фабрики-виробника. У зв'язку з початком повномасштабної військової агресії фабрика була вимушена переїхати, тому строки виготовлення були не дотримані. Про цю ситуації ми повідомили фабрику. Надіємося на Ваше розуміння та впевненні що виробник взяв до уваги наше звернення.
Якщо знижка не була Вам нарахована, просимо звернутися у наш відділ гарантії для оперативного вирішення цього питання.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за незручності!
Не рекомендую зв'язуватись!
Ми приносимо наші щирі вибачення за цю ситуацію. На жаль, цей випадок виник у зв'язку з помилкою фабрики. Ми змогли запропонувати Вам виключно ніжки з наявності іншого відтінку. На превеликий жаль, темні ніжки ще вироблялися.
Дуже дякуємо Вам за те що Ви звернулися у наш магазин та залишили відгук. Ви дійсно допомагаєте нам ставати краще.
Також, ми активно вирішуємо це питання з виробником задля недопущення таких ситуацій у майбутньому.
Дякуємо Вам та перепрошуємо за незручності!
Ужас , делают долго
Заказали :стол, шкаф и диван, никак не могут сделать.
Деньги берут быстро, мебель не спешат отдавать.
На жаль, ми на змогли ідентифікувати Вас як нашого клієнта. Якщо у Вас дійсно виникло питання до нас, просимо звернутися до нас за номерами:
098 556 33 34
063 766 32 22
050 805 77 85
Чекаємо на Ваше звернення!
Після оплати - можна забути про будь-які питання,щодо замовлення
.юа((
Під час оформлення замовленя строки завжди озвучуються менеджером, а також всі терміни містяться на нашому сайті. На жаль, більш точну інформацію ми надати не можемо, оскільки отримуємо її від виробника за день до відвантаження виробу. У випадку якщо фабрика затримує виготовлення товару, ми звичайно звертаємося до них за уточненням інформації, але лише після сплину загальних термінів. При готовності товару ми завжди повідомляємо за день-два до можливої доставки для того щоб наш покупець міг спланувати свій день та зустріти нашу службу. По Вашому відгуку на цьому сайті, ми не можемо ідентифікувати Вас як покупця. У випадку виникнення будь-яких питань просимо звернутися до нас за будь-яким номером: 044 222 88 50, 098 556 33 34, 063 766 32 22, 050 805 77 85. Ми з радістю надамо Вам більш детальну інформацію.
Дякуємо та приносимо вибачення за можливі незручності! Показать 1 ответ
Магазин без совісті
Мусимо зауважити що після збирання товару майстром, Ви прийняли роботу без дорікань, тому ми не можемо бути впевнені хто саме здійснив пошкодження. Також, наголошуємо на тому що ця ситуація була виявлена через досить великий проміжок часу з моменту виконання роботи майстром. Ми впевнені у кожному майстрі який виконує роботу у наших покупців, оскільки ми співпрацюємо з професіоналами своєї справи.Тим паче, майстри просто не мають з собою матеріалів для "замазування" такого роду пошкоджень. Як би така ситуація дійсно сталася, то майстер сказав би про це і ми оперативно вирішили цей інцидент.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за можливі незручності! Показать 1 ответ