Вітаємо! Дякуємо за звернення. Хочемо Вам допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в Телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Вітаю. Коли закінчиться агресивна реклама серіалу ЗРАДНИКИ?!!! Раніше, на якому каналі з ОБРАНИХ, виключав телевізор…при наступному включені телевізора включався ТОЙ ЖЕ канал, в ОБРАНОМУ. ТЕПЕР ЗАВЖДИ ПРИ ВКЛЮЧЕНІ ТЕЛЕВІЗОРА ВІДКРИВАЄТЬСЯ ВКЛАДКА ВСІ КАНАЛИ, і показує канал СвітТВ з серіалом ЗРАДНИКИ. Коли це все закінчиться? При кожному включені, мені потрібно ЗНОВУ заходити в ОБРАНІ канали, і включати канал на якому я... Читати відгук Вітаю. Коли закінчиться агресивна реклама серіалу ЗРАДНИКИ?!!! Раніше, на якому каналі з ОБРАНИХ, виключав телевізор…при наступному включені телевізора включався ТОЙ ЖЕ канал, в ОБРАНОМУ. ТЕПЕР ЗАВЖДИ ПРИ ВКЛЮЧЕНІ ТЕЛЕВІЗОРА ВІДКРИВАЄТЬСЯ ВКЛАДКА ВСІ КАНАЛИ, і показує канал СвітТВ з серіалом ЗРАДНИКИ. Коли це все закінчиться? При кожному включені, мені потрібно ЗНОВУ заходити в ОБРАНІ канали, і включати канал на якому я закінчив перегляд. Якщо ваша компанія вирішує за мене , що дивитись…то може ваша компанія і БУДЕ ПЛАТИТИ ЗА МЕНЕ за ТВ?!!!?
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам шкода, що показ анонсу і відтворення шоу викликали у Вас негативні емоції. Ми цінуємо кожен відгук і вже передали Ваше зауваження до відповідного відділу. З повагою, команда SWEET.TV
Завтра закінчується підписка, але гроші списані сьогодні. І сума більша. В техпідтримці пишуть дуже повільно. Відповідей нема. Типу завтра переоформлюйте. Але ж гроші списані. Де вони будуть, чому так сталось. А якщо я не хочу більше підписуватись? Чому немає можливості спілкування по гарячій лінії? Це порушення прав споживачів.
Вітаю, шановні. У травні припинив співпрацю з оператором. Повідомив через свй кабінет. Платні послуги вимкнули. АЛЕ!!!! Яке ж моє здивування було, коли рівно за місяць з моєї картки списали черговий платіж. (ні він не поповний мій баланс, адже я припинив користування послугами)))) Перевірив аккаунт - немає платіжних привязаних карток. Про всяк випадок замінив картку (Приват). Рівно за місяць на... Читати відгук Вітаю, шановні. У травні припинив співпрацю з оператором. Повідомив через свй кабінет. Платні послуги вимкнули. АЛЕ!!!! Яке ж моє здивування було, коли рівно за місяць з моєї картки списали черговий платіж. (ні він не поповний мій баланс, адже я припинив користування послугами)))) Перевірив аккаунт - немає платіжних привязаних карток. Про всяк випадок замінив картку (Приват). Рівно за місяць на користь "світ ті ві" списується черговий місячний платіж!!!! ДИВО??!!!! Перевірив "гугл пей" - і там немає автоматичних платежів!!! Тобто, якимось чином при реєстрації акаунту, платіжна система отримала доступ до рахунку, який не змінюється, незалежно від заміни картки. Дозвонився, мені "порадили" перевірити платіжні картки і жодним чином не обмовилися, що "ой, треба виправити цю помилку, давайте ми повернемо неправомірно отримані кошти". Тобто , фактично: компанія на мою ініціативу про припинення співпраці, продовжила списання коштів на свою користь і не вбачає в цьому чогось особливого. Категорично не рекомендую цього оператора через його шахрайське ставлення до фінансової складової своєї діяльності. оцінка - "жахливо"
Вітаємо! Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації. Шкода, що у Вас склалося негативне враження від користування сервісом. Ми розуміємо ваше обурення та готові допомогти розібратися в ситуації. Звертаємо увагу, що списання коштів можуть відбуватись не лише через картки, прив’язані у акаунті SWEET.TV, а й через платіжні сервіси — наприклад, Google Pay або Apple Pay. Щоб точно з’ясувати джерело списань та вирішити питання, просимо звернутися до нашої технічної підтримки: 📩 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot 📧 Email: [email protected] З повагою, команда SWEET.TV
Просто жах! Купляєш фільм або мультфільм , а він не грузиться . А навіть якщо пощастить , то буде зависати , треба завжди перезапустатися . Ви жахливий сайт для перегляду
Вітаємо! Шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час перегляду. Ми працюємо у штатному режимі. Рекомендуємо звернутися до нашої техпідтримки в Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot або на пошту [email protected] — допоможемо вирішити проблему якнайшвидше. З повагою, команда SWEET.TV
Нарешті ми відписалися від цього "сервісу". Це зайняло 3 місяці. Виконували всі інструкції, але кошти все одно списувалися. Про саму послугу сказати нічого не можу, бо ми швидко зрозуміли, що вона нам не потрібна. Коли береш тестовий режим за 1 грн та вказуєш дані картки, то автоплатіж підключається автоматично, зняти його дуже проблемно. Телефони не активні, на звернення не відповідають.... Читати відгук Нарешті ми відписалися від цього "сервісу". Це зайняло 3 місяці. Виконували всі інструкції, але кошти все одно списувалися. Про саму послугу сказати нічого не можу, бо ми швидко зрозуміли, що вона нам не потрібна. Коли береш тестовий режим за 1 грн та вказуєш дані картки, то автоплатіж підключається автоматично, зняти його дуже проблемно. Телефони не активні, на звернення не відповідають. Відповіли тільки після негативних відгуків на цьому сайті. Це не антиреклама, але користуйтесь послугами інших відомих платформ MEGOGO та NF, які поважають своїх клієнтів та реагують на звернення
Вітаємо! Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам шкода, що ваш досвід виявився негативним. Автоподовження підписки активується під час оформлення тестового періоду — ця інформація відображається на екрані. Щоб скасувати підписку: 1️⃣ Увійдіть на sweet.tv (не через додаток) 2️⃣ Акаунт → Особисті дані → Керування акаунтом 3️⃣ Вимкніть автоподовження або видаліть картку 📱 Для Google Pay — скасовується в Play Market → Підписки 🍏 Для Apple — в App Store → Підписки Для допомоги звертайтесь: 📩 Messenger: m.me/178817652709730 💬 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot 📧 Email: [email protected] З турботою, команда SWEET.TV
Прийшов додому у відпустку на пару днів ,було бажання з дружиною переглянути кіно,купив фільм Місія неможлива :фінальна расправа , але фільм так і не запустився ,звернувся до sweet.tv ,пообіцяли повернути кошти за 14 днів , якщо не хочете зіпсувати вечір та настрій краще мабуть не користуватись sweet.tv.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Прикро, що Ви зіткнулися з технічною проблемою під час перегляду. Розуміємо, наскільки неприємно, коли подібні ситуації псують плани та настрій. Для з’ясування деталей і допомоги Ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки: 📩 Messenger: m.me/178817652709730 💬 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot 📧 Email: [email protected] Дякуємо, що поділилися досвідом. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими. З турботою, команда SWEE.TV
Купив акційний фільм за 1 грн. Без погодження зберегли всі данні карти в тому числі і CVV код і списали ще за одиг фільм без погодження вже 139 грн. Техпідтримка відмовилася скасувати купівлю фільма за 139 грн
Вітаємо! Дякуємо за звернення. Ваше питання було опрацьовано службою підтримки та вирішено в індивідуальному порядку. Ми цінуємо зворотний зв’язок і завжди відкриті до покращення нашого сервісу.
Відписатися від них неможливо! Гроші списують з рахунку автоматично, хоч автоплатіж не був налаштований. Контактів немає. Інструкції в телеграмі не працюють або неактивні. Планую візит в банк та заяву до кіберполійії
Вітаємо! Дякуємо за зворотній звʼязок ! Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про сервіс. Коли ви оформлювали підписку, на екрані вашого пристрою було зазначено, що підключено автоматичне продовження тарифу. Щоб скасувати підписку, будь ласка, скористайтеся наступними інструкціями:
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Акаунт→ Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки". Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Списали средства с карты при отключенной подписке. По факту - кража денег. За кучу лет использования кредиток это было впервые. Пришлось поменять кредитку из-за этих аферистов.
Вітаємо! Дякуємо за зворотній звʼязок ! Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про сервіс. Коли ви оформлювали підписку, на екрані вашого пристрою було зазначено, що підключено автоматичне продовження тарифу. Щоб скасувати підписку, будь ласка, скористайтеся наступними інструкціями:
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Акаунт→ Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки". Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Це найгірший додаток.продумали все тільки з користю для себе.. Неможливо скасувати підписку, стягується плата без попередження.змінюють тариф як їм завгодно, без попередження.. Жодного номера для зв'язку. Плюсів немає жодного,одні мінуси.
Вітаємо! Дякуємо за зворотній звʼязок ! Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про сервіс. Коли ви оформлювали підписку, на екрані вашого пристрою було зазначено, що підключено автоматичне продовження тарифу. Щоб скасувати підписку, будь ласка, скористайтеся наступними інструкціями:
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Кабінет → Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки". Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Вітаємо! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Прикро, що Ви зіткнулися зі складнощами під час користування сервісом. Будь ласка, зверніться до нашої технічної підтримки в телеграм каналі @sweet_tv_techsupport_bot. Наші фахівці, з радістю, допоможуть Вам вирішити всі питання. З повагою, команда SWEET.TV
Жахливий сервіс. Зняття коштів без дозволу. Як що вводиш номер картки, постійно з неї списують кошти. Видалити картку не реально. Ні кому не рекомендую підключати. Тому що потім не зможете від них здихатись.
Вітаємо! Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу. Ви можете скасувати підписку будь-коли на сайті sweet.tv в особистому кабінеті, через який Ви підключали послугу та прив’язували картку. Далі: «Кабінет» ― «Керування обліковим записом» ― «Мої картки» ― «Видалити картку» Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Жахливий сервіс . Просто дно. Номери які вказані у них на сайті та інстаграм не діють. Звʼязатись з ними ви не зможете ніколи в житті . Тех підтримка дно, її як такої немає . Є робот з набором 10 стандартних запитань і стандартних відповідей, які не допоможуть вирішити ваші питання. Кошти мені ніхто не повернув списані. Тупо наплювати на... Читати відгук Жахливий сервіс . Просто дно. Номери які вказані у них на сайті та інстаграм не діють. Звʼязатись з ними ви не зможете ніколи в житті . Тех підтримка дно, її як такої немає . Є робот з набором 10 стандартних запитань і стандартних відповідей, які не допоможуть вирішити ваші питання. Кошти мені ніхто не повернув списані. Тупо наплювати на своїх клієнтів . НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Оплатіть Netflix та Megogo і радійте життю.
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук. Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Ми хочемо детальніше розібратися в ситуації та допомогти вам вирішити проблему. Будь ласка, напишіть нам у Месенджер за посиланням: http://m.me/178817652709730. З повагою, команда SWEET.TV
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук. Ми хочемо детальніше розібратися в ситуації та допомогти вам вирішити проблему. Будь ласка, напишіть нам у Месенджер за посиланням: http://m.me/178817652709730. З повагою, команда SWEET.TV
Не так давно приобрел пакет с оплатой на год, нормальных каналов просто НЕТ только местные гавноканальчики в которые свит ТВ умудряется вставлять свою рекламу. Свит ТВ одуплитесь вы продаете услугу, а не просмотр вашей конечной рекламы. Желаю Вам скорейшего закрытия и банкротства! Я так понимаю ваша жадность, постоянно мешает завести номер телефона или хотя бы мессенджер для связи. Почтовые голуби... Читати відгук Не так давно приобрел пакет с оплатой на год, нормальных каналов просто НЕТ только местные гавноканальчики в которые свит ТВ умудряется вставлять свою рекламу. Свит ТВ одуплитесь вы продаете услугу, а не просмотр вашей конечной рекламы. Желаю Вам скорейшего закрытия и банкротства! Я так понимаю ваша жадность, постоянно мешает завести номер телефона или хотя бы мессенджер для связи. Почтовые голуби в помощь дегенераты!
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже шкода, що ваш досвід з нашим сервісом не відповідає очікуванням. Ми цінуємо всі зауваження та постійно працюємо над покращенням нашого сервісу, зокрема, над оновленням контенту та зручністю взаємодії з користувачами.
Щодо вашого питання про зв'язок – ми завжди відкриті до діалогу і готові допомогти. Ви можете зв'язатися з нами через:
Обманули при покупке годовой подписки. Купил в 2024 не прошло и года как подписка уже не активная. Неудобный интерфейс, бедный контент. Нету нормальной поддержки
Вітаємо! Шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого сервісу. Хочемо допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в Месенджер http://m.me/178817652709730 З повагою, команда SWEET.TV
Користувалися декілька років, сплати проводив картками і лише по моїй згоді, але цього року у них ноу-хау увімкнули автосписання коштів з тих карток що раніше проводив сплату. Всім хто користується їхніми послугами і сплачував через кабінет, рекомендую видалити картки бо увімкнуть у Вас також автосписання без Вашого погодження. Дуже обурюють таке ставлення, як шахраї себе поводять
Вітаємо! Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу. Ви можете скасувати підписку будь-коли на сайті sweet.tv в особистому кабінеті, через який Ви підключали послугу та прив’язували картку. Далі: «Кабінет» ― «Керування обліковим записом» ― «Мої картки» ― «Видалити картку» Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
Підключила акційне телебачення на рік, за 1500 грн. А зняло з картки автоматично ще на 2 роки вперед по 2390 гривень за кожен рік. Гроші списали без попередження та мого підтвердження. Дії цієї компанії схожі на шахрайські.
Вітаємо! Хочемо розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730 З повагою, команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
При оформлении делала подписку на минимальный пакет за 96 грн. Первые две недели стоили 1 грн, потом должны были снимать 96 грн за месяц пользования. Сегодня почему-то списали 149 грн. Буду в следующем месяце отписываться вообще. МОШЕННИКИ!!!
Вітаємо! Хочемо розібратися з вашою ситуацією. Якщо ви стикнулися з проблемами з оплатою або іншими питаннями, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, або ж через сайт чи застосунок. Або ж в Месенджер http://m.me/178817652709730, щоб ми могли допомогти вирішити ситуацію. Ваше задоволення є для нас важливим, і ми хочемо забезпечити вам якісний сервіс. З повагою, команда SWEET.TV
Купив на sweet.tv фільм Дедпул і Росомаха, а там несинхронізований звук із відеорядом (звук трохи поспішає). Це дуже некомфортно дивитись. Хотів повернути гроші, але вони навіть лист на пошту із чеком не відправляють. Писав у техпідтримку в телеграм і на пошту, але всюди мене чатбот вічливо посилає куди подалі. Пише, очистіть кеш та перезавантажте сторінку. Все це робив, але проблема... Читати відгук Купив на sweet.tv фільм Дедпул і Росомаха, а там несинхронізований звук із відеорядом (звук трохи поспішає). Це дуже некомфортно дивитись. Хотів повернути гроші, але вони навіть лист на пошту із чеком не відправляють. Писав у техпідтримку в телеграм і на пошту, але всюди мене чатбот вічливо посилає куди подалі. Пише, очистіть кеш та перезавантажте сторінку. Все це робив, але проблема зі звуком не зникає. На подальші запити бот відповідає те саме або пише, що не може повернути гроші, бо одразу відправляє їх правовласнику фільму. Але це проблема не моя в тому, що сайт викладає фільм із проблемами. Словом шахрайська помийка, а не сервіс
Переваги:
немає
Недоліки:
неякісний продукт, серед техпідтримки примітивні боти, не хочуть повертати гроші
Вітаємо! Прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми розміщуємо на сервісі тільки ті фільми, на які є дозвіл від правовласників. Саме вони при наданні ліцензії вказують вартість і тип розміщення: безкоштовно/підписка/купівля.
На жаль, скасувати оплату за фільм неможливо, оскільки сервіс автоматично перераховує кошти правовласнику за кожен фільм, який активував користувач.
Радимо діяти згідно рекомендаціям оператора, адже звукова доріжка працює коректно. З повагою, SWEET.TV Показати 1 відповідь
Скажіть,скільки ще будуть звучати канали з перекладом на рашській мові!?Фу ,слухати це!Дитина дивитися фільм про Аладіна, а озвучує його рашист філя кіркоров!Неймовірна огида!
Вітаємо! Хочемо розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730 З повагою, команда SWEET.TV
Нешановні діячі! Я щиро бажаю вам, щоб до вас поверталися всі раніше вилікувані хвороби - від нежиті до сифіліса. Ви задовбали. Я вже відписався від вас. Чому ви щодня приходите за моїми грішми? Щодня пробуєте здерти з мене ту ж саму суму. Будьте прокляті. Щоб у вас не стояв.
Вітаємо! Хочемо розібратися з вашою ситуацією. Якщо ви стикнулися з проблемами з оплатою або іншими питаннями, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, або ж через сайт чи застосунок. Або ж в Месенджер http://m.me/178817652709730, щоб ми могли допомогти вирішити ситуацію. Ваше задоволення є для нас важливим, і ми хочемо забезпечити вам якісний сервіс. З повагою, команда SWEET.TV
Огидні виродки. Я ж відписався від вас. Я не хочу чути про вас, а ви знову намагаєтесь вкрасти мої гроші. Щоб до вас так само повертались колишні чоловіки і жінки і всі вилікувані хвороби. Щоб кожен супермаркет присилав вам щотижня новий рахунок за куплену минулого року ковбасу. Боягузливі паскуди без гарячої лінії і номера телефону.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що ви відчуваєте негативні емоції. Ваші відгуки важливі для нас, і ми хочемо допомогти вирішити вашу проблему.
Щоб уникнути подальших непорозумінь, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту [email protected], наш телеграм-канал @sweet_tv_techsupport_bot, або через Месенджер за посиланням http://m.me/178817652709730. Ми готові надати необхідну допомогу та вирішити питання, що виникло.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності і дякуємо за ваше терпіння.
ШАХРАЙСТВО Swet tv Сподіваюсь після мого відгуку абонентів світ тіві стане менше Навіть подумати не міг що після видалення картки з аккаунту вона автоматично підключиться до аккаунту щойно на карті зявляться кошти. Тричі видаляв картку відмовлявся від підписки, та лиш на карті появляються кошти вони відразу списуються без увідомлень , довелося звертатись в банк щоб закрити рахунок.
Вітаємо! Хочемо допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі на пошту [email protected] або в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730 З повагою, команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
Жахливий провайдер!!!Шахрайски списують гроші з карти,щей придумують любу суму яку заманеця.Аферисти!!!зворотнього звязку з ними немає,кол центр не пацює,тільки електронна адреса.Не здумайте вестись на їх лохотрон,потім куча проблем щоб відключити їхнє так би мовити тв.Не підключайте акційни і пробні тарифи на 14 днів,відразу даже незрозумієте коли здеруть в два раза більше чім тариф!!!
Вітаємо! Шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого сервісу. Хочемо допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі на пошту [email protected] або в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730 З повагою, команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
Вітаємо! Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу. Ви можете скасувати підписку будь-коли на сайті sweet.tv в особистому кабінеті, через який Ви підключали послугу та прив’язували картку. Далі: «Кабінет» ― «Керування обліковим записом» ― «Мої картки» ― «Видалити картку» Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Планував дивитися футбол та спробувати новий сервіс. Ним виявився, на жаль sweet tv. Після того як спробував сервіс, вже через годину від нього відписався, по причині відсутності заявленого контенту та інших обставин, які мене особисто не влаштовували, анулював підписку та не користувався. Аж тут, сьогодні сервіс вирішив стягнути з мене місячну абонплату, за УВАГА те, що я погодився спробувати сервіс.... Читати відгук Планував дивитися футбол та спробувати новий сервіс. Ним виявився, на жаль sweet tv. Після того як спробував сервіс, вже через годину від нього відписався, по причині відсутності заявленого контенту та інших обставин, які мене особисто не влаштовували, анулював підписку та не користувався. Аж тут, сьогодні сервіс вирішив стягнути з мене місячну абонплату, за УВАГА те, що я погодився спробувати сервіс. В момент першої оплати Ваша карта назавжди привʼязана до цього сервіса. Її немає в графах кабінету оплата, знінити чи видалити картку. Її там просто немає, але один раз ввівши свої дані у Вас є лише 2 шляхи. Перший, довічно платити цьому сервісу або заблокувати свою карту і більше не користуватися. В інтернеті на ютюб є безліч коментарів під відео від sweet tv 2 річної давності, як жоден з користувачів не може відписатися. Ніяких даний, як заявляє сервіс про відписку в ньому немає. Описую всю інформацію тут та пишу мотивовані листі з цими кричущими порушеннями у компетентні оргади, в тому числі держрегуляторові, який дозволяє подібні дії під час війни
Вітаємо! Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу.
Щоб скасувати автоподовження тарифу: 1. Зайдіть у свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet 2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її. Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш сервіс. Ми працюємо у штатному режимі. При виникненні труднощів із сервісом, Ви можете звернутися до технічної підтримки в телеграм каналі sweet_tv_techsupport_bot або електронною поштою [email protected] Наші фахівці, із радістю, Вам допоможуть вирішити всі питання.
Пропонують послугу в Інтерсіті за 1грн. А вже за 2 неділі списують повну оплату. Через сайт картку не змогла відкріпити, так як вона не була прикріплена. Щоб відмовитись від послуг, які вони нав'язують автоматично, прийшлось в банкові закрити рахунок і відкрити новий. Дякую Укрзалізниці та sweet tv, за най.б на гроші та втрачений час. Це ж так по українськи. А... Читати відгук Пропонують послугу в Інтерсіті за 1грн. А вже за 2 неділі списують повну оплату. Через сайт картку не змогла відкріпити, так як вона не була прикріплена. Щоб відмовитись від послуг, які вони нав'язують автоматично, прийшлось в банкові закрити рахунок і відкрити новий. Дякую Укрзалізниці та sweet tv, за най.б на гроші та втрачений час. Це ж так по українськи. А також всі мультики та фільми нам показували кацапською мовою. Це ж так патріотично.
Вітаємо! Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу.
Щоб скасувати автоподовження тарифу: 1. Зайдіть у свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet 2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її. Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730
Списуються гроші на день раніше і хоча вимкнули авто продовження і
Реклама ЗРАДНИКИ!!!
ТЕПЕР ЗАВЖДИ ПРИ ВКЛЮЧЕНІ ТЕЛЕВІЗОРА ВІДКРИВАЄТЬСЯ ВКЛАДКА ВСІ КАНАЛИ, і показує канал СвітТВ з серіалом ЗРАДНИКИ.
Коли це все закінчиться? При кожному включені, мені потрібно ЗНОВУ заходити в ОБРАНІ канали, і включати канал на якому я... Читати відгук Вітаю. Коли закінчиться агресивна реклама серіалу ЗРАДНИКИ?!!! Раніше, на якому каналі з ОБРАНИХ, виключав телевізор…при наступному включені телевізора включався ТОЙ ЖЕ канал, в ОБРАНОМУ.
ТЕПЕР ЗАВЖДИ ПРИ ВКЛЮЧЕНІ ТЕЛЕВІЗОРА ВІДКРИВАЄТЬСЯ ВКЛАДКА ВСІ КАНАЛИ, і показує канал СвітТВ з серіалом ЗРАДНИКИ.
Коли це все закінчиться? При кожному включені, мені потрібно ЗНОВУ заходити в ОБРАНІ канали, і включати канал на якому я закінчив перегляд. Якщо ваша компанія вирішує за мене , що дивитись…то може ваша компанія і БУДЕ ПЛАТИТИ ЗА МЕНЕ за ТВ?!!!?
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам шкода, що показ анонсу і відтворення шоу викликали у Вас негативні емоції. Ми цінуємо кожен відгук і вже передали Ваше зауваження до відповідного відділу.
З повагою, команда SWEET.TV
Жахливе обслуговування
Ми завжди прагнемо надавати якісну підтримку нашим користувачам.
Будь ласка, зверніться до техпідтримки в Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot — наші спеціалісти обов’язково допоможуть Вам.
Також усі актуальні контакти, включно з номером телефону, можна знайти на сторінці: https://sweet.tv/contacts
З повагою,
команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
Шахрайське списання грошей після завершення контракту
Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації.
Шкода, що у Вас склалося негативне враження від користування сервісом. Ми розуміємо ваше обурення та готові допомогти розібратися в ситуації.
Звертаємо увагу, що списання коштів можуть відбуватись не лише через картки, прив’язані у акаунті SWEET.TV, а й через платіжні сервіси — наприклад, Google Pay або Apple Pay.
Щоб точно з’ясувати джерело списань та вирішити питання, просимо звернутися до нашої технічної підтримки:
📩 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot
📧 Email: [email protected]
З повагою,
команда SWEET.TV
Жахлива якість перегляду
Рекомендуємо звернутися до нашої техпідтримки в Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot або на пошту [email protected] — допоможемо вирішити проблему якнайшвидше.
З повагою, команда SWEET.TV
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КАТЕГОРИЧНО
Автоподовження підписки активується під час оформлення тестового періоду — ця інформація відображається на екрані. Щоб скасувати підписку:
1️⃣ Увійдіть на sweet.tv (не через додаток)
2️⃣ Акаунт → Особисті дані → Керування акаунтом
3️⃣ Вимкніть автоподовження або видаліть картку
📱 Для Google Pay — скасовується в Play Market → Підписки
🍏 Для Apple — в App Store → Підписки
Для допомоги звертайтесь:
📩 Messenger: m.me/178817652709730
💬 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot
📧 Email: [email protected] З турботою, команда SWEET.TV
Не рекомендую
Для з’ясування деталей і допомоги Ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки:
📩 Messenger: m.me/178817652709730
💬 Telegram: @sweet_tv_techsupport_bot
📧 Email: [email protected]
Дякуємо, що поділилися досвідом. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими. З турботою, команда SWEE.TV
Списали кошти без згоди
ШАХРАЇ! Ніколи не підписуйтесь!
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Акаунт→ Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки".
Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Месенджер: http://m.me/178817652709730
Телеграм: @sweet_tv_techsupport_bot
Електронна пошта: [email protected]
Списали средства с карты при отключенной подписке
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Акаунт→ Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки".
Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Месенджер: http://m.me/178817652709730
Телеграм: @sweet_tv_techsupport_bot
Електронна пошта: [email protected] Показати 1 відповідь
Жахливооооо
Жодного номера для зв'язку.
Плюсів немає жодного,одні мінуси.
1️⃣ Увійдіть на сайт https://sweet.tv (не в додатку) у свій акаунт, де ви активували підписку та прив’язали банківську картку. 2️⃣ Перейдіть у Кабінет → Особисті дані → Керування акаунтом. 3️⃣ Вимкніть автопродовження або видаліть свою картку.
Якщо підписку оформлено через Google Pay, будь ласка, скасуйте її у Play Market, у розділі "Підписки".
Якщо ви використовуєте Apple Pay, скасуйте підписку через App Store в розділі "Підписки".
Для допомоги ви можете звернутися через наступні ресурси:
Месенджер: http://m.me/178817652709730
Телеграм: @sweet_tv_techsupport_bot
Електронна пошта: [email protected]
З повагою, команда SWEET.TV
Лайно,недосервіс
Шахрайство
Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Просто списують кошти
Плохое качество, игнор и обман клиентов
Разводняк и ужасное качество обслуживания
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже шкода, що ваш досвід з нашим сервісом не відповідає очікуванням. Ми цінуємо всі зауваження та постійно працюємо над покращенням нашого сервісу, зокрема, над оновленням контенту та зручністю взаємодії з користувачами.
Щодо вашого питання про зв'язок – ми завжди відкриті до діалогу і готові допомогти. Ви можете зв'язатися з нами через:
Месенджер: http://m.me/178817652709730
Телеграм: @sweet_tv_techsupport_bot
Електронна пошта: [email protected]
Сподіваємось, що зможемо вирішити ваше питання!
З повагою, команда SWEET.TV
Обманули на годовую подписку
Самостійно вмикають автосписання
Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV Показати 1 відповідь
Зняли з картки дуже багато грошей
Снимают с карты бОльшую сумму, мошенники
Неякісний продукт, не повертають гроші
На жаль, скасувати оплату за фільм неможливо, оскільки сервіс автоматично перераховує кошти правовласнику за кожен фільм, який активував користувач.
Радимо діяти згідно рекомендаціям оператора, адже звукова доріжка працює коректно.
З повагою, SWEET.TV Показати 1 відповідь
рашська МОВА ЗВУЧИТЬ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ!
Сьогодні знову прийшли за моїми грошами
Паскуди без совісті, честі і телефона.
Щоб до вас так само повертались колишні чоловіки і жінки і всі вилікувані хвороби. Щоб кожен супермаркет присилав вам щотижня новий рахунок за куплену минулого року ковбасу. Боягузливі паскуди без гарячої лінії і номера телефону.
Щоб уникнути подальших непорозумінь, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту [email protected], наш телеграм-канал @sweet_tv_techsupport_bot, або через Месенджер за посиланням http://m.me/178817652709730. Ми готові надати необхідну допомогу та вирішити питання, що виникло.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності і дякуємо за ваше терпіння.
З повагою,
Команда SWEET.TV Показати 2 відповіді
Не раджу користуватись світ тв
Сподіваюсь після мого відгуку абонентів світ тіві стане менше
Навіть подумати не міг що після видалення картки з аккаунту вона автоматично підключиться до аккаунту щойно на карті зявляться кошти. Тричі видаляв картку відмовлявся від підписки, та лиш на карті появляються кошти вони відразу списуються без увідомлень , довелося звертатись в банк щоб закрити рахунок.
Жахливий провайдер!!!
Шахраї, крадуть гроші
Наші канали для зв'язку, у разі виникнення у Вас будь-яких питань: електронна пошта [email protected] або телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Неможливо відписатися від сервіса
Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу.
Щоб скасувати автоподовження тарифу:
1. Зайдіть у свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її.
Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730
Ніколи нікому не пораджу
Розводять за допомогою Укрзалізниці
Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу.
Щоб скасувати автоподовження тарифу:
1. Зайдіть у свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її.
Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер http://m.me/178817652709730