Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців.
Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,...
детальніше
Плюси і мінуси - Відгуки про Сільпо
Плюси
- Величезна подяка за нововведення з піцами, що готуються однразу при клієнтах, смачні і за нормальними цінами, купуємо їх вже більше ніж півроку, задоволені.
- Гарна випічка, в тому числі правильний підхід по знижкам на кулінарію.
- Живі рослини в продажі, як декоративні, так і кулінарні.
- Відмінний асортимент
Мінуси:
- Не завжди касири в курсі акцій і не всі реально акції пробиваються на касах. була фішка з іграшками в залежності від суми по чеку, в різних сільпо на одні і ті самі суми на ті амі продукти то пробивається ігршака, то ні, хо акція має діяти по всім магазинам. Діти розчаровані були, коли заїхали спеціально за цими бонусними іграшками, набрали відповідних продуктів, а іграшкит на касі все одно не пробилися (купували саме ті продукти, що бути вказані як для бонусів і на суму вище вказаної, оплачували з "ВІЗИ")
- купили капусту морську за знижкою 25% На касі порахували за звичайною ціною + накинули 25% зверху, помилку виявили випадково. Повернулися до касира. Вона шось клацала, клацала, в результаті нарахувала нам ще одну таку ціну до чеку (ми скупилися ще раз). Розбиралися з півгодини, гроші повернули на карту через кілька днів. Це не є плюсом для магазину, знову ж таки - більше у ваги до проіесіоналізму касирів.
- Ну і звісно черги. І за піцами і на каси. За піцею треба вистояти від 20 до 45 хвилин (Сільпо в районі центрального ринку, віддалені СІЛЬПО цієї проблеми не мають), може варто розширити виробництво смачних піц, а в кінці робочого дня, коли покупців більше всього - зробити працюючими всі каси, а не половину з встановлених? )
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, за ваш відгук про наш магазин. Обов’язково зробимо відповідні перевірки для виключення подібних ситуацій в майбутньому.
Зворотний зв'язок від Вас є дуже важливою складовою нашої роботи, оскільки вона допомагає нам міняти і вдосконалювати роботу магазину, усувати недоліки.
Якщо в подальшому у Вас виникнуть питання Ви можете одразу звернутися до адміністрації магазину для вирішення питання на місці.
Зверненя або відгук також можна залишити по телефону гарячої лінії 0800 301 707 або написати на [email protected]
Владислава, ми дуже перепрошуємо і хочемо розібратися у цій ситуаціі.
Чи могли б Ви, будь ласка, повідомити адресу супермаркету, де сталася ця ситуація?