Якість сервісу залишає бажати кращого, не рекомендую - Відгуки про Мережа магазинів MOYO

Мережа магазинів MOYO
Відгук додано 26 жовтня, 2025 год 22 перегляда
Номер замовлення 3402873010

1. В магазині говорять одне, а на гарнячій лінії інше, що призводить до непорозумінь
2. Якість гарантійного обслуговування лишає бажати кращого, бо не змогли виявити явний дефект (писк та потріскування від ноутбука під час роботи)

Як наслідок 1 та 2, продали уцінений ноутбук який має писк та потріскування під час роботи, які не можуть не дратувати в тихому приміщенні та гарантують що за нормальну ціну його не продати.

Писк та потріскування не сильно помітні в шумних містах, тож не помітив в магазині.

Слова консультанта на гарачій лінії про те, що уцінені ноутбуки також мають 14 днів на повернення не відповідають дійсності, принаймні мені в поверненні відмовили.

Як наслідок цього всього, я отримав не якісний ноутбук за значні гроші,
а Moyo втратила постійного клієнта на рівному місці





Коментарі до відгуку

Гость четвер, 13 листопада
Через декілька днів з моменту створення цього відгуку, зі мною звʼязались представники Мойо, узгодили повернення коштів.

Кошти отримав, питання закрите
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 27 жовтня, 2025 год
Доброго дня! Отримали відповідь від АСЦ(авторизованого сервісного центру), про те, що дефект у товарі не виявлено, тому товар було повернуто клієнту. Якщо ж у Вас проблема з товаром не вирішена, то відправте будь-ласка повторно товар на сервіс, але якщо це можливо то зафіксуйте на відео даний дефект, так ми передамо всю інформацію до АСЦ і зможемо вказати на проблему, котру Ви сказали. з повагою, команда MOYO
Гость 27 жовтня, 2025 год
Я вже відправляв на сервіс, по підсумку залишився без ноутбука на 2 тижні та без ремонту.



Відео з демонстрацією дефекту за посиланням (буде доступне тиждень з моменту публікації коментаря)

https://drive.google.com/file/d/1UETa5S7GgTtyAA9q3gF06UPJiaqvMc1t/view?usp=sharing



Окрім того, поспілкувавшись з представниками Moyo як на гарячій лінії так і особисто очевидно що ніхто не зацікавлений в вирішенні мого питання.

Нічим допомогти не можемо та і все
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 27 жовтня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO


Мережа магазинів MOYO
Всі відгуки

2.2 5
980 відгуків / 94891 перегляд
Мережа магазинів MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше

Техніка
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 3.8
484 відгука
MyCube интернет-магазин
MyCube интернет-магазин

Рейтинг: 4.4
49 відгуків
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua

Рейтинг: 1
19 відгуків
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.9
246 відгуків
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 3.9
28 відгуків
Техно порт
Техно порт

Рейтинг: 1.7
122 відгука
​YASNO-shop
​YASNO-shop

Рейтинг: 2.4
14 відгуків
Интернет-магазин Технопорт
Интернет-магазин Технопорт

Рейтинг: 2.9
28 відгуків
​Интернет-магазин kitchenaid-shop
​Интернет-магазин kitchenaid-shop

Рейтинг: 5
8 відгуків
​Сеть магазинов "Дзвінок"
​Сеть магазинов "Дзвінок"

Рейтинг: 5
12 відгуків