Ремонт Canon EOS RP - Відгуки про Мережа магазинів MOYO

Мережа магазинів MOYO
Відгук додано 31 липня, 2023 год 14 переглядів
 Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Гришка, 3а Все було добре в плані покупки, але от в плані гарантійного ремонту починаються проблеми, магазин бере на себе відповідальність і передає товар в АСЦ, але при цьому, не забезпечує нормальний зворотній зв?язок з власником товару.
Які є явні проблеми:
1. Товар був відданий в ремонт 02.07.2023, квитанція 041092 і по сьогодні товар в мене немає, законом передбачено усування недоліку з вини виробника в строк до 14 днів (календарних).
2. Консультації по телефону ясності не вносять, кажуть що АСЦ очікує запчаснити, які запчастини, чому я маю чекати, а не отримати взамін новий товар або кошти я не розумію. Законом передбачено більш довгий ремонт, але в такому разі я маю отримувати 1% від вартості товару (вартість товару 50999грн) за кожен день очікування понад строк 14 днів.
3. Спочатку мене втішили очікуванням до кінця місця саме завершення ремонту, але тепер розповідають про те що це запчастина має бути до кінця місяця, станом на зараз інформації про ці запчастини немає, я досі очікую невідомо що…і мене годують постійним нам невідомо, СЦ очікує, а я в свою чергу сиджу без товара за який я заплатив кошти.
4. Співробітники магазину (фізичному) та гарячої лінії не компетентні та посилаються на затягування термінів через військовий стан, хоча логістика в країні не зламана і працює, працює добре.
Висновки: купувати можна, але є великі ризики потрапити в обслуговування по гарантії і лишитись без товара впродовж довгого часу, що я вважаю не припустимо. До того ж ще не відомо якої якості буде те гарантійне обслуговування. Я хочу дотримання моїх прав магазином мойо, якщо ви вже берете на себе зобовʼязання то виконуйте їх відповідально. Мойо зі мною від дати моїх звернень та розміщення відгуків на інших ресурсах не звʼязувались, продовжують годувати розмити строками.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 1 серпня, 2023 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. З повагою, команда MOYO
Володимир 1 серпня, 2023 год
Станом на зараз (10:58 01/08/2023) через співробітників магазину було уточнено строк доставлення запчастин (і це строк не виконання ремонту) в Україну в середині серпня 2023 року (15 чи 19 число, на жаль не запам'ятав) і якщо взяти до уваги те, що попередньо мені озвучували строки - ремонт до кінця місяця, очікування запчастини в кінці місяця, то стає зрозуміло що "Мойо" не володіє інформацією стосовно строків ремонту і явно порушує мої права відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Через те, що під заміну замовлено материнську плату товару та строк ремонту істотно перевищує 14 днів і схоже що буде тривати близько двох місяців, якщо не більше, то виявлений недолік явно класифікується як істотний недолік.

Згідно з чинним законодавством, наведені умови надають мені право вимагати повного повернення коштів, або повернення товару
Володимир 1 серпня, 2023 год
Станом на зараз (10:58 01/08/2023) через співробітників магазину було уточнено строк доставлення запчастин (і це строк не виконання ремонту) в Україну в середині серпня 2023 року (15 чи 19 число, на жаль не запам'ятав) і якщо взяти до уваги те, що попередньо мені озвучували строки - ремонт до кінця місяця, очікування запчастини в кінці місяця, то стає зрозуміло що "Мойо" не володіє інформацією стосовно строків ремонту і явно порушує мої права відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».



Через те, що під заміну замовлено материнську плату товару та строк ремонту істотно перевищує 14 днів і схоже що буде тривати близько двох місяців, якщо не більше, то виявлений недолік явно класифікується як істотний недолік.



Згідно з чинним законодавством, наведені умови надають мені право вимагати повного повернення коштів, або обміну товару на аналогічний, новий.
Володимир 31 липня, 2023 год
Доповнюю.

Поки що спілкування зі службою підтримки та з консультантами в магазині ні до чого не призвели.

Мойо самостійно зі мною не зв'язались і мені доводиться самостійно шукати з ними зв'язок.

Консультанти посилаються до військового стану і того що саме через нього, терміни можуть бути більшими, хоча військовий стан ніяк не змінював закони які регулюють гарантійне обслуговування та й бізнеси з логістикою в країні нормально працюють, що виходячи з цього більш схоже на маніпуляцію з боку Мойо.


Мережа магазинів MOYO
Всі відгуки

2.3 5
970 відгуків / 94340 переглядів
Мережа магазинів MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше

Техніка
AVIC.ua
AVIC.ua

Рейтинг: 3.9
168 відгуків
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5801 відгук
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.8
33 відгука
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1694 відгука
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
642 відгука
naum.pro интернет-магазин
naum.pro интернет-магазин

Рейтинг: 4.3
141 відгук
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 2.8
50 відгуків
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
bemobi.com.ua интернет-магазин
bemobi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.3
258 відгуків