Олексій Відгук додано 12 квітня, 2025 год129 переглядів
«НОВА ПОШТА ГЛОБАЛ» Не брешіть нагло своїм клієнтам !!!! Я дзвонив Вам в вашу службу підтримки, на питання, де конкретно на якій митниці Польщі знаходиться посилка NP00000003908819NPG а саме: 1. З вимогою чітко надати адресу місцезнаходження товару та причину затримки. 2. Надати пояснення причини затримки вантажу. Ваш оператор надав відповідь що товар десь на митниці у Польщі, вибачте це не відповідь, на вимогу надати чітку відповідь де саме на якій митниці надати ЧІТКУ АДРЕСУ де знаходиться товар, оператор надав відповідь, що не володіє цією інформацією, та не може надати чітку адресу місцеперебування вантажу, на вимогу зʼєднати з керівництвом відповідь була що керівництво теж не володіє даною інформацією точного місцеперебування вантажу, це є грубе порушення договору де чітко прописано, що на вимогу клієнта Нова Пошта Глобал має надати повну інформацію щодо вантажу. На запитання оператору що з її слів нова пошта не знає де знаходиться її вантаж вона просто мовчала, ось така служба підтримки в цій конторі. Тобто з наданої інформації я зробив для себе висновок і це особисто моя думка що оператор нової пошти дав підтвердження того що нова пошта не володіє інформацією про місцезнаходження товару. Якщо служба підтримки клієнтів на запитання просто мовчить то нащо вона тоді потрібна взагалі, поставте автовідповідач і для клієнтів нічого не зміниться.
Доброго дня, очікую відповідь, яким чином буде списана вартість за доставку посилки
NP00000003908819NPG, це буде промо код, або Ви в ручному режимі спишете вартість доставки через кабінет користувача, не хочу займатись цим питанням під час отримання посилки.
Вартість послуг за замовленням NP00000003900312NPG та NP00000003900328NPG буде сплачено компанією. Очікуємо на випуск авто та зміну платника. Перепрошуємо за незручності.
На жаль, (я даю рівно 100%) Ви не отримаєте прямих конкретних відповідей від НП. Бо, скоріше за все, НП і немає відповідей на ці питання. Робити запроси, шукати - це не про НП. Вони дочекаються поки все якось вирішиться і тоді вам будуть нести усіляку лабуду - ми вирішили питання.
Мене в усій цій історії напрягає повна бездіяльність даної контори, ну якщо щось сталось скажіть як є, всі люди і можуть зрозуміти, надайте людям повну інформацію, запропонуйте варіанти вирішення, компенсації, назвіть максимальні строки вирішення питання виходячи з досвіду попередніх проблемних ситуацій, не вкривайте від клієнтів справжніх причин затримки, бо цим ви тільки більше загострюєте конфлікт, почитавши відгуки, які були раніше, я зрозумів, що це вже далеко не в перший раз такі ситуації, цікавить дві речі:
1. чітка адреса місцезнаходження товару;
2. терміни вирішення питання.
Також для себе зробив висновки, що даним сервісом можна робити доставки тільки тему, бо там іде контроль від даного маркетплейса, і клієнт захищений від такого перевізника. Робити замовлення з США та ЄС однозначно потрібно через більш відповідального перевізника з нормальною службою підтримки клієнтів.
И какую же сакральную информацию можно получить по этой ссылке? Например про мою посылку NP00000003903985NPG можно узнать что 27.03.2025 в 22:30:00 она выехала из Польши. А дальше ее видимо сомалийские пираты захватили. Толку от такого трекинга?
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Нова Пошта Глобал не надає відповідь про місцезнаходження посилки з США - Відгуки про NP Shopping
а саме:
1. З вимогою чітко надати адресу місцезнаходження товару та причину затримки.
2. Надати пояснення причини затримки вантажу.
Ваш оператор надав відповідь що товар десь на митниці у Польщі, вибачте це не відповідь, на вимогу надати чітку відповідь де саме на якій митниці надати ЧІТКУ АДРЕСУ де знаходиться товар, оператор надав відповідь, що не володіє цією інформацією, та не може надати чітку адресу місцеперебування вантажу, на вимогу зʼєднати з керівництвом відповідь була що керівництво теж не володіє даною інформацією точного місцеперебування вантажу, це є грубе порушення договору де чітко прописано, що на вимогу клієнта Нова Пошта Глобал має надати повну інформацію щодо вантажу. На запитання оператору що з її слів нова пошта не знає де знаходиться її вантаж вона просто мовчала, ось така служба підтримки в цій конторі. Тобто з наданої інформації я зробив для себе висновок і це особисто моя думка що оператор нової пошти дав підтвердження того що нова пошта не володіє інформацією про місцезнаходження товару. Якщо служба підтримки клієнтів на запитання просто мовчить то нащо вона тоді потрібна взагалі, поставте автовідповідач і для клієнтів нічого не зміниться.
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо запропонувати транспортування вашої посилки за рахунок компанії 🤝
Підкажіть, будь ласка, чи влаштовує вас дана пропозиція?
NP00000003908819NPG, це буде промо код, або Ви в ручному режимі спишете вартість доставки через кабінет користувача, не хочу займатись цим питанням під час отримання посилки.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
Вже поспішаємо подати запит, повернемося із результатом.
Якщо не надасте відповідь на цей запит, я буду звертатись по всім відомим мені адресам.
Чому ви вибірково віршуєте з компенсацією за однакові випадки?
Я вважаю, що у разі суттєвих затримок компанія має всім відшкодовувати дорого-вартісну (необґрунтовано) доставку.
І друге питання - прошу і мені відшкодувати вартість доставки за посилку NP60000003584355NPG.
З свого боку обіцяю надати підтвердження переказу цих коштів (у повному обсязі) "Птахам Мадяра".
Чекаю на відповідь!
Ваша посилка вже у відділенні та чекає на вас 😊 Гарного дня!
А що до решки клієнтів??
Ну тогда пожайлуста и мои посылки также транспортируйте за счет компании, так как аналогичная ситуация...
NP00000003900312NPG
NP00000003900328NPG
Ваші посилки вже у відділенні та чекають на вас 😊 Гарного дня!
Чи у вас різне відношення до клієнтів?
Пишу з власного досвіду.
НП дуже ница "компанія".
1. чітка адреса місцезнаходження товару;
2. терміни вирішення питання.
Також для себе зробив висновки, що даним сервісом можна робити доставки тільки тему, бо там іде контроль від даного маркетплейса, і клієнт захищений від такого перевізника. Робити замовлення з США та ЄС однозначно потрібно через більш відповідального перевізника з нормальною службою підтримки клієнтів.
Посилку можна самому перевірити
https://my.novaposhtaglobal.ua/