Корейський склад не працює - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 4 квітня, 2025 год 80 переглядів
Номер накладної: NP190000003892408NPG

Робив два замовлення з Кореї через NP Shopping в цьому році, і з кожним були проблеми.

Перше замовлення не могли прийняти на складі в Кореї два тижні. Після того, як воно все ж таки дісталося до України, на митниці виникли питання й потрібно було надати документи. Але ніхто мене про це не попередив. У підсумку — затримка ще майже на 3 тижні.

Друге замовлення, посилка прибула на склад NP Shopping у Кореї ще 14 березня, але навіть не отримала статусу “Отримано на складі”. Тобто посилка фізично вже там, є фото від DHL про доставку, але вже три тижні її не можуть навіть прийняти в систему!

Я звернувся в підтримку, надав усе:
— скріншоти з магазину,
— підтвердження доставки,
— фото самої посилки від кур'єра.

Пройшов тиждень з моменту мого звернення, і жодного оновлення. Підтримка “передала запит на склад” і тиша, очікуйте. Скільки ще чекати? Місяць? Пів року? Рік? Чим зайняті люди на складі, якщо посилка просто лежить і ніхто її не може обробити ТРИ тижні?

Чому мені вже вдруге потрібно по декілька разів звертатися в підтримку, щоб на моє замовлення взагалі звернули увагу?

Я ще ніколи в житті не витрачав стільки часу на переписки з підтримкою, як за ці два замовлення. І, схоже, це ще не кінець.

Переваги:
  1. Раніше проблем із замовленнями не було
Недоліки:
  1. Склад не працює
  2. Підтримка каже лише "очікуйте"
  3. Не попереджають про проблеми на митниці
3 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 5 квітня, 2025 год
Доброго ранку! Нам шкода, що ви стикнулися з незручностями користуючись послугами сервісу NP Shopping. Наразі ми перевіряємо наявність замовлення NP190000003892408NPG на складі, про результат повідомимо за вашою електронною поштою. Бачимо, що за замовленням NP190000003789075NPG були необхідні документи для ввозу товару в Україну.
Назар 15 квітня, 2025 год
Пройшов вже тиждень, я все ще очікую на відповідь.
Назар 8 квітня, 2025 год
Отримав відповідь, що посилку NP190000003892408NPG на складі не отримували. Замовлення було оформлено саме в день, коли на сайті з’явилася нова адреса складу, тож не виключаю, що проблема пов’язана зі зміною адреси.



У будь-якому разі, посилку фізично доставили, за неї розписались, а кур’єр DHL зробив фото, де вона стоїть на полиці.



Питання: якщо це не ваш склад, тоді, будь ласка, покажіть, як виглядає ваш склад, щоб можна було порівняти. Якщо це все ж ваш склад, то, можливо, посилка просто досі не потрапила в систему.



Хочу з’ясувати, куди вона зникла і хто саме її отримав. NP Shopping -
Олег 8 квітня, 2025 год
Враховуючи брехливу суть самої НегарноїПошти, вони можуть вам прислати фото любого іншого відділення, тому таким доказам не можна вірити. Я вже зрозумів, що НП може піти на любу брехню, аби не відповідати за втрату посилки, або своє неробство.
Олег 5 квітня, 2025 год
Щось давненько не було нових відгуків і я вже вирішив, що НП глобал самоліквідувалась. Але ні, таки "працює", тобто так працює, що краще б і не працювала зовсім...

Ця "контора" вже безнадійна, її нічого не врятує...
Роман 7 квітня, 2025 год
Теж зайшов перевірити. Але, нажаль, нічого не змінюється.
Відповідь представника Новая Почта 5 квітня, 2025 год
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, що за ситуація у вас сталася? Ймовірно, що ми можемо допомогти.
Олег 5 квітня, 2025 год
У мене сталася ситуація, коли я отримав доставку за 16 тижнів за ціною авіа доставки (2-3 тижні). Той же Meest за доставку с таким терміном бере п'яту частину від авіа доставки.

І за ці 16 тижнів я не отримав ні одної конкретної відповіді коли я отримаю посилку, та і чи отримаю її взагалі.

Взагалі ваша підтримка завжди має бажання пробити чергове дно, як і вся робота НПГ.

Після цього випадку я перейшов на Meest China і перехрестився.

Колись вони також пасли задніх, але зараз вам поруч з ними взагалі немає що робити.

Принаймні вас для мене в плані співпраці більше не існує.
Відповідь представника Новая Почта 5 квітня, 2025 год
Напишіть, будь ласка, номер цього замовлення 🙏
Олег 5 квітня, 2025 год
Номер цього замовлення - NP60000003584355NPG.

Тільки не треба більше писати про затримку польською митницею.

Це у вас в цьому "пакеті" був якийсь сумнівний вантаж, який і зацікавив митницю. В мене все було добре і я, як і багато інших, потрапив на перевірку "за компанію".

Ви це не визнаєте, ви це ніяк не вирішували, ви навіть не вибачилися за цей випадок - ви просто нікчемна компанія.
Відповідь представника Новая Почта 5 квітня, 2025 год
Перепрошуємо за негативні емоції пов'язані з цим випадком 🙏 Ми зробили все, що від нас залежить, щоб ви отримали замовлення якнайшвидше, ситуація склалася за умов, які не залежали від компанії. Ви можете написати претензію для компенсації, якщо не зробили цього раніше.
Олег 5 квітня, 2025 год
Як завжди нікчемні поради - я подавав на компенсацію, бо ця річ мені взагалі була потрібна до Нового року.

Але компанія відмовила мені в компенсації, бо типу "вона виконала свої зобов'язання")), а за затримку в П'ЯТЬ разів вона (НПГ) відповідальності не несе.

У НП на все дві відповіді - "пошта не вінаватая" і "сам дурень".

В такій компанії навіть працювати має бути соромно...
Відповідь представника Новая Почта 6 квітня, 2025 год
Доброго ранку 💚

Ми завжди прагнемо бути кращими для вас 💫

Із любов’ю до деталей, швидкістю доставки та сервісом, що надихає!

І нам дуже прикро, що виникла така ситуація.

Разом з тим, як писали вище - ми зробили все, що від нас залежить, щоб ви отримали замовлення якнайшвидше, ситуація склалася за умов, які не залежали від компанії.

Дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку посилок по Україні та подарунок, аби трішки виправити ваші враження ☀️
Олег 6 квітня, 2025 год
Доброго ранку (хоча цей ранок видався не дуже добрим...).

Це дуже дивно - ви пишете, що намагаєтесь бути кращими і таке інше, але виходить тільки гірше. Може вам закритися? Це найкраще вирішення всіх створених вами проблем.

Я пам'ятаю ще часи, коли НП була одною з кращих. Але то все було давно і ті часи не повернути - зараз ви гірші як за Укрпошту, так і за Meest. З іншими порівняти не можу, бо не користуюсь, а я звик робити власні висновки, а не з чужих слів.

Промокод - брати з ваших рук копійчаний промокод - це для мене принизливо. І навіть сама ваша пропозиція взяти цей промокод - це також приниження для мене. Бо брати 30 копійок з таких рук це ганьба!

Я взагалі тут ділюсь своїми думками не для того, щоб дати вам шанс стати кращими - це вже НЕМОЖЛИВО, ваш корабель тоне і його не врятувати,

а тільки для того, щоб інші могли уникнути ті проблеми, які ви майстри створювати.
Відповідь представника Новая Почта 6 квітня, 2025 год
Олеже, дуже шкода, що у вас склалося саме таке враження про наш сервіс.

Критика - це шанс не лише почути, а й переосмислити 😉

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще.

Раптом що - ми поруч.
Олег 6 квітня, 2025 год
У мене це враження не зі стелі взялося, саме ви (не ви особисто, а НП) його наполегливо робили і таки зробили.

І тут на сайті стільки різних негативних випадків, з яких видно, що належним чином ви працювати вже не можете. Видно, що це вже критична маса непрофесіоналізму, яку неможливо подолати.

Я можу поставити свої гроші, що НП не стане кращою. Принаймні я в це повірити не можу. Тому і допомагати НП стати кращою - то марна справа.

І про "поруч" - а де ж це "поруч" було, коли на початку грудня я почав дзвонити і писати (цього сайту я тоді ще не знав, писав сюди - [email protected]) до НП з питанням "що сталося з посилкою". І мене не відповідали що сталося, а писали що НП працює згідно з якимись пунктами надання послуг та іншу нісенітницю.

Ось наприклад таке:

"Добрий день.

Дякуємо, що попри всі незручності залишаєтесь з нами на зв'язку, це дуже цінно для нас, як і задоволеність клієнтів. На жаль, іноді стаються форс-мажорні обставини, що впливає на термін доставки. Згідно з умовами надання послуг, пунктом 6.5., посилання на Умови надання послуг NP Shopping: https://npshopping.com/faq/article/360017448072. Звісно, зі свого боку компанія робить все можливе, щоб вирішити ситуацію, однак потрібен ще час, невизначений наразі. Просимо вас очікувати на інформування про прибуття в Україну та дякуємо за розуміння."

Який зміст цього листа??? Де тут хай одна відповідь по суті???

Так що це ваше "поруч" як і дякування за якесь "розуміння" невідомо чого мені каже тільки про одне - за вашими словами стоїть пустота і нічого більше...
Відповідь представника Новая Почта 7 квітня, 2025 год
Доброго ранку!

Шкода, що ми не змогли виправдати ваших очікувань. Варто розуміти, що у кожної компанії, особливо великої, можуть траплятися непередбачувані ситуації чи невдалі кейси. Однак ми завжди працюємо над удосконаленням нашого сервісу, щоб подібні випадки ставали рідшими. Ваш відгук для нас важливий, і ми вже працюємо над тим, щоб зробити обслуговування ще кращим для вас і всіх наших клієнтів.
Олег 7 квітня, 2025 год
Я припустився помилки - морем через Meest моя посилка має прибути Не через 12- 16 тижнів, а через 7-8 тижнів!!! В два рази скоріше ніж у моєму випадку "літаком" через НПГ!!!!!
Олег 7 квітня, 2025 год
Доброго дня,



У мене не було ніяких завищених очікувань, я сподівався отримати посилку за 2, максимум 4 тижні. І я дійсно не сподівався отримати її з такими труднощами та ще й за 16+!!!! тижнів.

Ось зараз я через Meest очікую важкий вантаж. Він "доїде" морем орієнтовно за 12-16 тижнів. Але я це обрав свідомо, бо велика вага і вартість морем приблизно в 4-5 разів менша.

Тепер про "велику компанію". Якщо "велич" заважає праці, то треба розбити таку компанію на декілька менших компаній, які будуть добре працювати. Якщо не знаєте як це зробити, беріть мене вашим CEO, я з цим розберусь.

І головне: в мене претензії до НПГ не тому, що виникли якісь негаразди, на жаль від цього ніхто не застрахований, а тому, що ви дуже не гарно відноситись до клієнтів.

Ви від клієнта, вибачте, "відгавкуєтесь", а не підтримуєте і не допомагаєте йому.

Ну і звісно, що негаразди можуть нести фінансові втрати. То чому їх має нести тільки клієнт??? Ви взагалі за щось несете відповідальність???


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122403 перегляда
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 відгук
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків