Олександр Відгук додано 4 квітня, 2025 год31 перегляд
Мабуть перший і останній мій експірієнс з НП шопінг, коротка мораль з цього досвіду(деталі нижче): - Якщо посилка загубилась в зоні відповідальності НП шопінг - то це ваша проблема і вже ваша відповідальність ніхто нічого вам не поверне - Не чекайте від саппорту якості і компетентності в контексті міжнародних відправлень(на відміну від доставки по Україні), зворотній зв'язок на мінімалках - Основна ідея , "Дешевші товари з таким способом доставки", втрачає сенс зі схожими ситуаціями як у мене, якщо на дистанції з втраченими посилками платить доведеться стільки ж скільки і у перекупів (які хоча б дають можливість повернення і гарантію доставки), а ще порахувати витрачений час , нерви.....
Тепер деталі: Номер заявки: NP00000003911448 Замовив ноутбук на ebay, через кілька днів по трекінгу як на самому магазині так і через сайт поштової служби США FedEx.com, посилка була доставлена по адресу 27 Merry Lane (+мій номер в НП), city: East Hanover, state: New Jersey, zip: 07936 . На самому сайті НП шопінг статус залишався не змінним, за кілька днів вирішив написати в чому справа, мені відповіли шо треба вислать скріншоти магазина і служби доставки (частину їх публікую тут), я вислав.А далі тиша....Ще раз написав з проханням зворотнього зв'язку....І нічого, просто 0 сповіщень. Ще через кілька днів вирішив подзвонить, мене з'єднали з оператором який опікується штатами і шо я дізнаюсь він каже шо вони ніякої посилки не отримували....отакої(але хоча б про це могли б раніше мені написать...) Я питаю як це можливо адже трекер вказує на те шо посилка доставлена до вас ?! Відповідь - в мене написано шо ми нічого не отримували....Я питаю шо мені робити далі?!- Я не знаю ми нічого не отримували, звертайтесь до магазину. По його логіці FedEx з посилкою з трекномером, просто змотався з Міссурі в НьюДжерсі шоб доставить "нічого" .Відповідальності 0
Нажаль ситуація типова. Потім вам ще дадуть "офіційну відповідь" і пошлють з цим папірцем доводити магазину, що ви не отримали нічого. Новій пошті все одно. Можливо дивом відправлення знайдеться, але так буває далеко не завжди.
Якось повпливати на них неможливо, це частина їх підходи до роботи та розуміння власної безкарності.
Якщо все пройшло якось само собою, то вони "молодці", але якщо трапились якісь проблеми, то "НПГ не вінаватая" або "сам дурень". Ось такий стиль роботи у НПГ.
Я перейшов до Meest china (це не реклама, кожний робить свій вибір сам) і поки що приємно задоволений як службою підтримки, так і самим сервісом.
Добрий день! Перепрошуємо, за очікування відповіді. Ми здійснили перевірку на складі й замовлення NP00000003911448NPG з трек-номером 61299998825456632164 не було виявлено. Рекомендуємо звернутися до перевізника FedEx для пошуку пакунка.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Загубили посилку, саппорт - шось - Відгуки про NP Shopping
- Якщо посилка загубилась в зоні відповідальності НП шопінг - то це ваша проблема і вже ваша відповідальність ніхто нічого вам не поверне
- Не чекайте від саппорту якості і компетентності в контексті міжнародних відправлень(на відміну від доставки по Україні), зворотній зв'язок на мінімалках
- Основна ідея , "Дешевші товари з таким способом доставки", втрачає сенс зі схожими ситуаціями як у мене, якщо на дистанції з втраченими посилками платить доведеться стільки ж скільки і у перекупів (які хоча б дають можливість повернення і гарантію доставки), а ще порахувати витрачений час , нерви.....
Тепер деталі:
Номер заявки: NP00000003911448
Замовив ноутбук на ebay, через кілька днів по трекінгу як на самому магазині так і через сайт поштової служби США FedEx.com, посилка була доставлена по адресу 27 Merry Lane (+мій номер в НП), city: East Hanover, state: New Jersey, zip: 07936 . На самому сайті НП шопінг статус залишався не змінним, за кілька
днів вирішив написати в чому справа, мені відповіли шо треба вислать скріншоти магазина і служби доставки (частину їх публікую тут), я вислав.А далі тиша....Ще раз написав з проханням зворотнього зв'язку....І нічого, просто 0 сповіщень. Ще через кілька днів вирішив подзвонить, мене з'єднали з оператором який опікується штатами і шо я дізнаюсь він каже шо вони ніякої посилки не отримували....отакої(але хоча б про це могли б раніше мені написать...) Я питаю як це можливо адже трекер вказує на те шо посилка доставлена до вас ?! Відповідь - в мене написано шо ми нічого не отримували....Я питаю шо мені робити далі?!- Я не знаю ми нічого не отримували, звертайтесь до магазину. По його логіці FedEx з посилкою з трекномером, просто змотався з Міссурі в НьюДжерсі шоб доставить "нічого" .Відповідальності 0
відгук
Коментарі до відгуку
Якось повпливати на них неможливо, це частина їх підходи до роботи та розуміння власної безкарності.
Якщо все пройшло якось само собою, то вони "молодці", але якщо трапились якісь проблеми, то "НПГ не вінаватая" або "сам дурень". Ось такий стиль роботи у НПГ.
Я перейшов до Meest china (це не реклама, кожний робить свій вибір сам) і поки що приємно задоволений як службою підтримки, так і самим сервісом.
Так що "думай...те".