До кінця 2024 я вже 3 роки як не користувалася послугами NP Shopping. Дуже прикро, що за цей час сервіс став помітно гіршим.
Раніше я отримувала вдосталь інформації та зворотного зв’язку за необхідності розмитнення посилки. Зараз же ситуація наступна:
1. В той момент, як статус вашого замовлення офіційно буде помічений як “Документи для митного оформлення передані Одержувачу”, фактично ви отримаєте лише вкрай узагальнений PDF-файл з інструкцією, яка залишає дуже багато питань. 2. Відповіді на ваші питання вам ніхто не надасть, бо повідомлення в форму зворотнього зв'язку, а також листи на пошту [email protected] ігноруються. 3. Оператор підтримки оперує хіба що фразами: “брокери не контактують з клієнтами” і “компанія не несе ніякої відповідальності”.
Тож немає взагалі ніякої можливості сконтактувати з компетентними у питаннях розмитнення співробітниками сервісу. Що дуже дивно для сервісу, що представляє компанію з таким гучним ім'ям і найвищими цінами.
Станом на 2024, вкрай не рекомендую обирати цей сервіс, якщо сума вашого замовлення перевищуватиме 150 євро. Ніякої підтримки та клієнтоорієнтованості ви не отримаєте. Якщо замовляти товари меншої вартості - можна користуватися, адже перелік країн великий і постійно діють промокоди на знижки на доставку.
Для посилок, що потребують митного оформлення, шукатиму інший сервіс. На щастя, за останні роки з’явилися аналоги від інших компаній. Не факт, що в них буде краще, але я однозначно більше не буду користуватися сервісом NP Shopping для таких цілей.
Переваги:
Можна користуватися для замовлень на суму до 150 євро. Достатньо зручно і є промокоди.
Недоліки:
Відсутність компетентної підтримки від співробітників сервісу на всіх рівнях.
NP00000003604530NPG. Перший запит на допомогу з розмитненням я відправила на пошту [email protected] 20 листопада. Мій лист просто проігнорували. Служба підтримки в свою чергу відповіла, що "значить, документи подані не правильно" і "брокери не контактують з клієнтами". На секундочку, я зрештою самостійно провела декларування з тими ж документами, що відправляла брокерам, і декларацію прийняли без жодних питань.
Повторний мій запит на допомогу, надісланий на пошту [email protected] 27 листопада, теж просто проігнорували.
Цікаво, що навіть після самостійного декларування митно-брокерській відділ не поспішав оновлювати статус замовлення до актуального, і підтримка відповідала, що "Від митно-брокерського відділу отримали інформацію, що їм наразі не надходила інформація від митниці щодо оформлення посилки.". На той момент розмитнення було вже 3 дня як пройдено. Статуси зарухалися лише після того, як я додзвонилася до відділу митниці, що оформлює Нову пошту. Співробітник митниці фізично підійшов до представників митно-брокерського відділу Нової пошти, за що я йому дуже вдячна. Тоді як діями працівників Нової пошти, особливо митно-брокерського відділу, я вкрай розчарована, а подекуди навіть шокована.
Тетяно, ми хочемо щиро перепросити за те, що ця ситуація затьмарила ваш досвід із нашою компанією. Це зовсім не те, що ми хотіли для вас 🥺
Але, як кажуть, будь-яку прикрість можна перетворити на приємний сюрприз.
Ми вирішили подарувати вам щось особливе – презент з турботою і теплом, щоб ви знали: ми дійсно цінуємо вас 😊
Чи згодні ви отримати цей подарунок? Якщо так, ми із задоволенням відправимо його на адресу, зазначену у вашій накладній (звісно, якщо вона ще актуальна) 💜
Давайте разом перетворимо цю ситуацію на щось світле! Чекаємо на вашу відповідь, аби якнайшвидше усе владнати 🙏
Дякую! Так, я згодна. Сподіваюся, що поточна ситуація зміниться, аби я і інші коритувачі могли користуватися послугами з комфортом, і щоб сервіс виправдовував базові очікування.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Сервіс погіршився, не допомагають з розмитненням - Відгуки про NP Shopping
Раніше я отримувала вдосталь інформації та зворотного зв’язку за необхідності розмитнення посилки. Зараз же ситуація наступна:
1. В той момент, як статус вашого замовлення офіційно буде помічений як “Документи для митного оформлення передані Одержувачу”, фактично ви отримаєте лише вкрай узагальнений PDF-файл з інструкцією, яка залишає дуже багато питань.
2. Відповіді на ваші питання вам ніхто не надасть, бо повідомлення в форму зворотнього зв'язку, а також листи на пошту [email protected] ігноруються.
3. Оператор підтримки оперує хіба що фразами: “брокери не контактують з клієнтами” і “компанія не несе ніякої відповідальності”.
Тож немає взагалі ніякої можливості сконтактувати з компетентними у питаннях розмитнення співробітниками сервісу. Що дуже дивно для сервісу, що представляє компанію з таким гучним ім'ям і найвищими цінами.
Станом на 2024, вкрай не рекомендую обирати цей сервіс, якщо сума вашого замовлення перевищуватиме 150 євро. Ніякої підтримки та клієнтоорієнтованості ви не отримаєте. Якщо замовляти товари меншої вартості - можна користуватися, адже перелік країн великий і постійно діють промокоди на знижки на доставку.
Для посилок, що потребують митного оформлення, шукатиму інший сервіс. На щастя, за останні роки з’явилися аналоги від інших компаній. Не факт, що в них буде краще, але я однозначно більше не буду користуватися сервісом NP Shopping для таких цілей.
відгук
Коментарі до відгуку
Повторний мій запит на допомогу, надісланий на пошту [email protected] 27 листопада, теж просто проігнорували.
Цікаво, що навіть після самостійного декларування митно-брокерській відділ не поспішав оновлювати статус замовлення до актуального, і підтримка відповідала, що "Від митно-брокерського відділу отримали інформацію, що їм наразі не надходила інформація від митниці щодо оформлення посилки.". На той момент розмитнення було вже 3 дня як пройдено. Статуси зарухалися лише після того, як я додзвонилася до відділу митниці, що оформлює Нову пошту. Співробітник митниці фізично підійшов до представників митно-брокерського відділу Нової пошти, за що я йому дуже вдячна. Тоді як діями працівників Нової пошти, особливо митно-брокерського відділу, я вкрай розчарована, а подекуди навіть шокована.
Але, як кажуть, будь-яку прикрість можна перетворити на приємний сюрприз.
Ми вирішили подарувати вам щось особливе – презент з турботою і теплом, щоб ви знали: ми дійсно цінуємо вас 😊
Чи згодні ви отримати цей подарунок? Якщо так, ми із задоволенням відправимо його на адресу, зазначену у вашій накладній (звісно, якщо вона ще актуальна) 💜
Давайте разом перетворимо цю ситуацію на щось світле! Чекаємо на вашу відповідь, аби якнайшвидше усе владнати 🙏
Ще раз щиро перепрошуємо та бажаємо гарного вечора.