Ігнорування клієнтів і загублена посилка - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 5 листопада, 2024 год 49 переглядів
Замовляв із інтернет-магазину дві речі, які доставлялися окремо на склад Нової пошти у США. Перший товар прийшов, а другий - ні. Магазин ще тижні три тому мені повідомив, що товар доставлений, а в застосунку статус замовлення досі «опрацьовується інтернет-магазином». Дзвоню на гарячу лінію - менеджери не можуть нічим допомогти, так як це стосується міжнародного відділу. Прошу зʼєднати з міжнародним відділом - ставлять в режим очікування і все (15-30 хвилин, відповіді все одно немає). Сказали, що менеджери можуть самі мене набрати або написати на пошту - так це тягнеться з 25.10, коли я зробив перший запит - ніхто зі мною не звʼязується. Усі менеджери (не з міжнародного відділу) лише відповідають: «Ми зафіксували Ваше звернення, чекайте, коли з Вами звʼяжуться»
П.с.: Щось наплутати із даними для доставки я не міг, так як від початку замовлення в магазині сформовувалося один раз для двох речей, одна з яких приїхала.

Переваги:
  1. Як ви можете зрозуміти, відсутні.
Недоліки:
  1. Безпомічність служби підтримки, повне ігнорування з боку міжнародного відділу, відсутність звʼязку між клієнтом і виконавцем наданих послуг.
2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 7 листопада, 2024 год
Доброго ранку!

За даним трек номером (1Z11X2350338456297) посилка знаходиться на складі.

Написали запит, щоб якнайшвидше відправили.
Илья Гапич 7 листопада, 2024 год
Дякую!



Підкажіть, а посилка лежить на вашому складі більше двох тижнів і не відправляється з якоїсь вагомої причини чи просто так?
Відповідь представника Новая Почта 7 листопада, 2024 год
На жаль, склад про це не повідомляє.
Илья Гапич 7 листопада, 2024 год
Зрозумів.



Тоді останнє питання: наступного разу, якщо подібна ситуація станеться, чи існує робочий (!) спосіб зʼєднатися з компетентними представниками нової пошти, які могли б проконсультувати чи потрібно буде знову написати відгук, щоб справа зрушила з місця і була відповідь від вас? Не подумайте, що я зі зла це пишу, просто, називаю речі своїми іменами. Дякую.
Відповідь представника Новая Почта 7 листопада, 2024 год
Ви можете звернутися до нашого контакт-центру, який оперативно допоможе у вирішенні будь-якого питання.
Илья Гапич 7 листопада, 2024 год
Отже, беручи до уваги викладену мною інформацію в першому коментарі, іншого способу немає. Зрозумів.



Особисто Вам дякую за те, що зрушили з місця моє питання.
Відповідь представника Новая Почта 6 листопада, 2024 год
Добрий день! Надайте, будь ласка, номер накладної.
Илья Гапич 6 листопада, 2024 год
Накладна вами навіть не була створена, адже на пошту мені не приходив лист із номером. Все, що я бачу в застосунку, це трек-номер магазину (1Z11X2350338456297) і ще номер замовлення, чи ще чогось (#1011-9900).

Відповідь представника Новая Почта 6 листопада, 2024 год
Перевіримо всі деталі, а потім повернемося до вас.


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122371 перегляд
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 відгук
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків