Богдан Відгук додано 19 червня, 2024 год31 перегляд
Намагаюсь знайти посилку вже декілька тижнів NP20000003290609NPG Не вдалось створити посилку вчасно через те, що продавець надав неправильний трек-номер. Після того як я надав нпшоппінг всю інформацію пройшло вже більше тижня. Вчора вони мені спочатку сказали, що посилку не знайшли на складі, потім що вона все ще шукається і сьогодні знову кажуть, що її немає. Що у вас там відбувається?? Я Вам надав всю інформацію, якої більш ніж достатньо для пошуку посилки на складі. А також квитанцію з підтвердженням, що її було отримано у вас!!! Мені кажуть "Уточніть інформацію у інтернет-магазині або службі доставки", але вони її доставили. Де моя посилка? Чому в разі неуспішного пошуку по трек-номеру ви відразу кажете, що її у вас немає? Чому її ніхто не шукає по отримувачу і т д. Складається враження що у НП хтось краде посилки в Німеччині, тим паче що наскільки я бачу, я не перший у кого виникла така проблема зі складом в Німеччині. 1 згоден
Маємо для вас гарну новину ❤️ Посилку NP20000003290609NPG вдалося ідентифікувати на складі, вона вже прямує в Україну. Відповідні статуси ми проставили.
Щиро перепрошуємо за затримку та витрачений час 🙏
Щоб ваш шопінг був приємнішим, колеги вже відправили вам промокод на електронну пошту.
Докледемо максимум зусиль, щоб наша майбутня співпраця дарувала вам виключно позитивні емоції.
Перевірили інформацію в системі NP Shopping за вашим запитом.
Наразі маємо відповідь, що вантаж за трек-номером RR131220738DE на склад у Німеччині не поступав. Колеги також зазначають, що підпис не належить жодному з працівників складу.
Вже готуємо офіційну відповідь з відповідною інформацією, аби ви могли звернутися до продавця за компенсацією. Просимо очікувати.
Чому не було здійснено перевірку "у сусідів", якщо ви самі кажете, що таке у вас трапляється. Адже посилка формально належить Вам. Як я, як покупець, можу перевірити чи не надходила посилка до Ваших "сусідів"????
2) її намагаються знайти на складі і не знаходять.
І якщо все це займає більше 30 днів, то Ваша посилка просто-напросто може потрапити в утилізацію, адже оператор цього не заперечував. Сказали лише, що не може піти в утилізацію, бо не надходила на склад, а що якщо дійсно надходила?))
Якщо вони так впевнені, що посилка до них не надходила, то чому офіційна відповідь готується так довго? Бо може раптом дійсно зможуть знайти?
Почав копатись в усьому цьому і виникає все більше і більше питань до цієї "компанії".
Ось цікава переписка на сайті NP Shopping. Тобто, як я зрозумів, посилку могли доставити фактично в сусідні двері зі складом, віддати комусь, а Нова Пошта тупо це ігнорує, типу це не їх проблеми )) Вони навіть не намагаються такі випадки якось вирішувати. Ніхто за 10 днів не зміг вийти зі складу і зайти в сусідні двері запитати чи не приносили їм посилку випадково))
Ну если курьер магазина затупил и не туда доставил , то это к магазину обращаться нужно ведь,чтоб исправил ошибку свою. Или вы на работе тоже берете на себя ответственность чужую и чужие косяки постоянно исправляете?
Мова йде про те, що компанія жодним чином не намагається допомогти клієнту вирішити проблему. У них в методичці написано, що якщо посилку не знайшли то посилайте клієнта до іншого поштового оператора чи магазина. А згодом її можуть знайти на складі, а клієнт як дурень бігає по всіх службах і шукає посилку місяцями, у якої статус успішно доставленої
Додам пару аргументів:
1) Обслуговування запитів відбувається дуже довго.
2) Офіційну відповідь треба чекати від 10 до 30 днів, а в деяких магазинах після такого проміжку часу вашу скаргу на те, що ви не отримали товар взагалі можуть не брати до розгляду. Це неприпустимі терміни.
3) Компанія знає, що в Німеччині, якщо посилку не вдалось вручити адресату, то її можуть залишити сусіду і т. д., АЛЕ вони ніяк не перевіряють це.
4) Номер телефону, який надає нова пошта іноді може використовуватись для отримання пін-коду у деяких поштових операторів. У мене як клієнта немає до нього доступу і я не можу перевірити, яка інформація туди надходила і чи можливо курʼєр не зміг потрапити до НП і довелось десь лишити посилку. Вони самі підтвердили мені в переписці, що це просто номер заради того, щоб заповнити поле, не більше.
5) Якщо ви читали попередні відгуки, то ви могли помітити, що в Німеччині така ситуація не тільки у мене і посилки пропадають по незрозумілим причинам.
А якщо ви вже заговорили про мою роботу, то на своїй роботі я намагаюсь допомогти кастомеру чи навіть клієнту кастомера, навіть якщо він десь помилився або, коли він звертається у пізній час. Іноді доводиться працювати овертаймом, що вирішити проблеми. Я це роблю, бо я ціную кастомера і завдяки йому у мене є робота.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Втрачено посилку у Німеччині NP20000003290609NPG - Відгуки про NP Shopping
Не вдалось створити посилку вчасно через те, що продавець надав неправильний трек-номер. Після того як я надав нпшоппінг всю інформацію пройшло вже більше тижня. Вчора вони мені спочатку сказали, що посилку не знайшли на складі, потім що вона все ще шукається і сьогодні знову кажуть,
Де моя посилка? Чому в разі неуспішного пошуку по трек-номеру ви відразу кажете, що її у вас немає? Чому її ніхто не шукає по отримувачу і т д. Складається враження що у НП хтось краде посилки в Німеччині, тим паче що наскільки я бачу, я не перший у кого виникла така проблема зі складом в Німеччині.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо для вас гарну новину ❤️ Посилку NP20000003290609NPG вдалося ідентифікувати на складі, вона вже прямує в Україну. Відповідні статуси ми проставили.
Щиро перепрошуємо за затримку та витрачений час 🙏
Щоб ваш шопінг був приємнішим, колеги вже відправили вам промокод на електронну пошту.
Докледемо максимум зусиль, щоб наша майбутня співпраця дарувала вам виключно позитивні емоції.
Перевірили інформацію в системі NP Shopping за вашим запитом.
Наразі маємо відповідь, що вантаж за трек-номером RR131220738DE на склад у Німеччині не поступав. Колеги також зазначають, що підпис не належить жодному з працівників складу.
Вже готуємо офіційну відповідь з відповідною інформацією, аби ви могли звернутися до продавця за компенсацією. Просимо очікувати.
Як саме здійснювалась перевірка на складі? За яким критерієм ви шукали посилку? За трек-номером чи як?
Якщо посилки навіть не крадуть то виходить, що:
1) посилка потрапляє на склад і десь губиться;
2) її намагаються знайти на складі і не знаходять.
І якщо все це займає більше 30 днів, то Ваша посилка просто-напросто може потрапити в утилізацію, адже оператор цього не заперечував. Сказали лише, що не може піти в утилізацію, бо не надходила на склад, а що якщо дійсно надходила?))
Якщо вони так впевнені, що посилка до них не надходила, то чому офіційна відповідь готується так довго? Бо може раптом дійсно зможуть знайти?
Почав копатись в усьому цьому і виникає все більше і більше питань до цієї "компанії".
До чого саме тут це?
Мова йде про те, що компанія жодним чином не намагається допомогти клієнту вирішити проблему. У них в методичці написано, що якщо посилку не знайшли то посилайте клієнта до іншого поштового оператора чи магазина. А згодом її можуть знайти на складі, а клієнт як дурень бігає по всіх службах і шукає посилку місяцями, у якої статус успішно доставленої
Додам пару аргументів:
1) Обслуговування запитів відбувається дуже довго.
2) Офіційну відповідь треба чекати від 10 до 30 днів, а в деяких магазинах після такого проміжку часу вашу скаргу на те, що ви не отримали товар взагалі можуть не брати до розгляду. Це неприпустимі терміни.
3) Компанія знає, що в Німеччині, якщо посилку не вдалось вручити адресату, то її можуть залишити сусіду і т. д., АЛЕ вони ніяк не перевіряють це.
4) Номер телефону, який надає нова пошта іноді може використовуватись для отримання пін-коду у деяких поштових операторів. У мене як клієнта немає до нього доступу і я не можу перевірити, яка інформація туди надходила і чи можливо курʼєр не зміг потрапити до НП і довелось десь лишити посилку. Вони самі підтвердили мені в переписці, що це просто номер заради того, щоб заповнити поле, не більше.
5) Якщо ви читали попередні відгуки, то ви могли помітити, що в Німеччині така ситуація не тільки у мене і посилки пропадають по незрозумілим причинам.
А якщо ви вже заговорили про мою роботу, то на своїй роботі я намагаюсь допомогти кастомеру чи навіть клієнту кастомера, навіть якщо він десь помилився або, коли він звертається у пізній час. Іноді доводиться працювати овертаймом, що вирішити проблеми. Я це роблю, бо я ціную кастомера і завдяки йому у мене є робота.