Скористалася новом продуктом NP Shopping Personal Buyer. Все зробила чітко по інструкції, замовила, сплатила викуп. Через день отпримала повідомлення від NP Shopping, що замовлення скасоване, бо вони не встигли викупити за добу/не було розміру та гроші будуть повернуті протягом 14 днів, яких днів - робочих/календарних/банківських - не зрозуміло! Захожу на сайт - все є. Пишу - все є, NP Shopping: - Робіть повторне замовлення та знову сплачуйте! Підтримка клієнта - тільки платіть та чекате. "Вішенка на торті" - обов'язкове Страхування 2%, це від чого при викупі товару та безкоштовній доставці до складу в США, при скасуванні замовлення, й доставки не буде, але я вже сплачую це дивне страхування. Так, у NP Shopping низькій відсоток за викуп (10%) але страхування 2%, тотал - 12%!!!!!
Добрий день, Тетяно! Шкода, що у вас вже склалося негативне враження про сервіс 🙁 Ми доклали зусиль, аби користування ним було максимально зручним для клієнта та приносило виключно задоволення від мінімального втручання у здійснення покупок в закордонних інтернет-магазинах.
Водночас кожне зауваження клієнта вказує нам на непомічені недоліки та допомагає їх усунути. Ось і цього разу завдяки вам ми виявили, що в інформації про повернення коштів при скасуванні замовлення зазначено термін в 14 днів, а має бути вказано 14 календарних днів. Дякуємо за зауваження, ми обов'язково внесемо відповідну зміну в інструкцію 🤗
Щодо страхування у розмірі 2% від оголошеної вартості товару, то це необхідний захід, аби ви були впевнені, що не втратите кошти у разі форс-мажорних обставин. Ми живемо у буремному світі в нелегкий час, тож форс-мажорні обставини, на жаль, все складніше виключити з нашого сьогодення. Втім, завдяки зазначеним 2% ми маємо можливість гарантувати вам, що у разі пошкодження/втрати очікуваної посилки через незалежні від компанії обставини не залишимо вас наодинці з ситуацією, а повернемо витрачені на товар кошти.
Якщо вам так і не вдалося успішно оформити замовлення в системі Personal Buyer, то надайте, будь ласка, більше інформації про замовника (наприклад, ваш персональний ідентифікатор в системі NP Shopping), а ми детально розберемо ситуацію та допоможемо у розв'язанні цього питання.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
лідер ринку? - Відгуки про NP Shopping
відгук
Коментарі до відгуку
Оплата береться комплексно за страхування та надання послуги.
При скасуванні кошти будуть повернені в повному обсязі.
Оскільки поточне замовлення скасоване і кошти не взяті в обіг, повторно ними сплатити можливість відсутня, необхідно формувати нове замовлення.
Водночас кожне зауваження клієнта вказує нам на непомічені недоліки та допомагає їх усунути. Ось і цього разу завдяки вам ми виявили, що в інформації про повернення коштів при скасуванні замовлення зазначено термін в 14 днів, а має бути вказано 14 календарних днів. Дякуємо за зауваження, ми обов'язково внесемо відповідну зміну в інструкцію 🤗
Щодо страхування у розмірі 2% від оголошеної вартості товару, то це необхідний захід, аби ви були впевнені, що не втратите кошти у разі форс-мажорних обставин. Ми живемо у буремному світі в нелегкий час, тож форс-мажорні обставини, на жаль, все складніше виключити з нашого сьогодення. Втім, завдяки зазначеним 2% ми маємо можливість гарантувати вам, що у разі пошкодження/втрати очікуваної посилки через незалежні від компанії обставини не залишимо вас наодинці з ситуацією, а повернемо витрачені на товар кошти.
Якщо вам так і не вдалося успішно оформити замовлення в системі Personal Buyer, то надайте, будь ласка, більше інформації про замовника (наприклад, ваш персональний ідентифікатор в системі NP Shopping), а ми детально розберемо ситуацію та допоможемо у розв'язанні цього питання.