Андрій Відгук додано 3 червня, 2024 год74 перегляда
Дивна і разюча різниця в рівні сервісу між Українською НП і глобальною. Українська - швидка доставка, гарний сервіс. Спробував Глобальну, доставку із Китаю - біль і розчарування. Вже місяць товар лежить в Китаї, і скільки ще там пробуде - невідомо, бо служба підтримки відмовляється надати інформацію. В замовлені клавіатура яка повинна зняти біль при роботі із компʼютером, але коли приїде, та чи приїде взагалі, невідомо.
Добрий день, Андрію! Посилку NP60000003218703NPG додано до партії вантажів, за якою від 04.05.2024 відсутня інформація про заплановану дату відправки до України. Очікуємо новини зі складу найближчим часом.
Водночас розуміємо ваше хвилювання та хочемо як вибачення за таку значну та нехарактерну затримку запропонувати вам промокод зі знижкою 200 грн від вартості доставки наступного замовлення сервісом NP Shopping. Для вас актуальна така пропозиція?
Добрий день, Андрію! Згідно з умовами надання послуг термін доставки становить від 8 робочих днів з моменту опрацювання посилки складом. В середньому транспортування займає 2-3 тижні, але за даною партією у нас виникла незапланована затримка, причини якої поки що уточнюємо та чекаємо інформацію про відправку зі складу. Вказати точні дати доставки в Україну наразі немає можливості.
Добрий день, Андрію! На жаль, ще не отримали відповіді на всі ваші питання. Затримка виникла не за однією посилкою, а за цілою партією вантажів клієнтів сервісу NP Shopping 🙁. Сканувань в системі, дійсно, немає дещо довше місяця, а також відсутня інформація про заплановану дату відправки з Китаю.
Рекомендуємо на цьому етапі оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого відправлення у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Для оформлення претензії візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN. Дякуємо за розуміння.
1. Скільки часу чекати на компенсацію та зарахування коштів?
2. Чи відправляються нові партії посилок із Китаю без затримок, бо буду робити повторне замовлення, тож можу дати НП Глобал другий шанс, чи звертатись до конкурентів?
3. Чи можна оформлювати нове замовлення на доставку після оформлення запиту на компенсацію, чи потрібно чекати розгляду запиту? Клавіатура, що я її замовив потрібна щоб зменшити біль при роботі, тож чекаю її як найшвидше, однак і дві мені не потрібні.
Добрий день! Претензію розглядають протягом 30 календарних днів. Ви можете і нове замовлення оформити, і написати претензію на компенсацію. На жаль, стверджувати, що нове відправлення доставлять раніше від попереднього, відсутня змога. Тож вибір за вами 😉 Інформацію щодо того, чи немає затримок відносно нових партій з Китаю, ми уточнимо й повернемось до вас із відповіддю. Просимо вас також повідомити нам, в яке відділення (та місто) ви зверталися для написання претензії.
Інформація щодо затримок нових партій посилок не поступала. Уточнимо детальніше інформацію щодо термінів розгляду вашої претензії та повернемось до вас.
Партія відправлень проходить митну перевірку в Китаї. Це державний орган на який у нас відсутня можливість впливати. Очікуємо оновлення інформації найближчим часом.
Доброго дня, Андрію. Спостерігаю, що у вас скалалась така ж сама ситуація із посилками з Китаю як і у мене. Чи оформляли ви уже претензію у відділенні нової пошти? Чи дають вони гарантію повернути кошти? Адже як я зрозуміла, що у них виникли якісь проблеми з документами в аеропорту і відсоток, що я (і ви) отримаємо свої посилки з цієї партії - малий.
Так, звернення на компенсацію вчора написав, але працівники відділення тільки приймають заяви, і відповідей не надають. Тобто - більше інформації немає.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Замовлення вже місяць! в сортувальному центрі в Китаї, скільки ще чекати - невідомо - Відгуки про NP Shopping
Спробував Глобальну, доставку із Китаю - біль і розчарування. Вже місяць товар лежить в Китаї, і скільки ще там пробуде - невідомо, бо служба підтримки відмовляється надати інформацію.
В замовлені клавіатура яка повинна зняти біль при роботі із компʼютером, але коли приїде, та чи приїде взагалі, невідомо.
NP60000003218703NPG
відгук
Коментарі до відгуку
Водночас розуміємо ваше хвилювання та хочемо як вибачення за таку значну та нехарактерну затримку запропонувати вам промокод зі знижкою 200 грн від вартості доставки наступного замовлення сервісом NP Shopping. Для вас актуальна така пропозиція?
Які часові рамки для відправки партії?
1. Чи вдалося отримати інформацію про терміни відправки?
2. В чому причина затримки?
3. Чи не загублена або пошкоджена партія та посилка?
Дякую
Рекомендуємо на цьому етапі оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого відправлення у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Для оформлення претензії візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN. Дякуємо за розуміння.
Кілька питань:
1. Скільки часу чекати на компенсацію та зарахування коштів?
2. Чи відправляються нові партії посилок із Китаю без затримок, бо буду робити повторне замовлення, тож можу дати НП Глобал другий шанс, чи звертатись до конкурентів?
3. Чи можна оформлювати нове замовлення на доставку після оформлення запиту на компенсацію, чи потрібно чекати розгляду запиту? Клавіатура, що я її замовив потрібна щоб зменшити біль при роботі, тож чекаю її як найшвидше, однак і дві мені не потрібні.
Партія відправлень проходить митну перевірку в Китаї. Це державний орган на який у нас відсутня можливість впливати. Очікуємо оновлення інформації найближчим часом.
Так, звернення на компенсацію вчора написав, але працівники відділення тільки приймають заяви, і відповідей не надають. Тобто - більше інформації немає.