Замовляла товар з таобао (NP60000003216408NPG), 07.05 в діректі акаунту NP Shopping мені повідомили, що це відправлення є забороненим, через якусь рідину у складі косметики. Сам товар, який я замовляла не входить в перелік заборонених для авіатранспортування товарів і абсолютно НІДЕ не вказано, що у відправці можуть відмовити через склад товару. На рахунок повернення коштів в чаті сказали, що я повинна самостійно надати лейбл для відправлення товару назад, яким чином не зрозуміло, думаю не варто казати, що з китайським сайтом розібратися дуже важко, до того ж взагалі не впевнена, що товар можна повернути таким чином, оскільки продавець не надавав адресу для відправки після прохання. Вирішила оформити претензію на компенсацію суми, яку я оплатила за дане відправлення, оскільки я НЕ замовляла товар, який ЗАБОРОНЕНИЙ (пізніше в коментарях доповню чи отримала повну компенсацію, хоча вже сумніваюсь в цьому). Загалом, дуже розчарована китайським складом (і це не перша ситуація) та роботою сервісу NP Shopping, який не взмозі в разі чого вам допомогти, хоча раніше була постійним клієнтом. Не рекомендую цей сервіс, ви не тільки не зекономите власні кошти, але й втратите їх взагалі.
Добрий день, Валеріє! На жаль, неможливо передбачити заздалегідь абсолютно всі варіанти замовлення клієнтом товарів, які склад партнера визнає при отриманні забороненими для експорту з Китаю. Наприклад, з цієї країни навіть чай не дозволено для транспортування NP Shopping 🙁
В умовах надання послуг зазначено ті позиції, які точно не можуть бути прийнятими для перевезення сервісом. Якщо ж маєте сумніви, чи дозволено обраний вами товар перевозити з Китаю до України, то рекомендуємо перед здійсненням покупки звернутися до нас будь-яким зручним способом. Ми подамо індивідуальний запит колегам на склад та повернемося з вичерпною консультацією щодо можливості та умов транспортування.
Зазвичай служба підтримки Taobao без проблем допомагає покупцям оформити повернення покупок в інтернет-магазин та отримати компенсацію коштів, тож просимо очікувати відповідь від продавця.
Претензія до Nova Global за цією ситуацією вже опрацьовується, просимо очікувати закінчення її розгляду. Колеги з відділу компенсацій обов'язково проінформують про рішення у зазначений законодавством України термін 🙏
Раніше ніяких проблем з відправкою косметичних товарів з Китаю не було, зараз же з якогось дива це заборонено, знову ж таки, якщо ніде не було написано про заборону авіатранспортування цього товару, то в такому випадку я маю повне право отримати компенсацію витраченої суми від вас, а не займатися танцем з бубном і намагатися відправляти товар продавцю, який не хоче скидувати адресу.
Як бачите зазвичай Китай може бути проблемним і це не тільки працює у вашу сторону)
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Жахливий досвід з замовленням з таобао - Відгуки про NP Shopping
На рахунок повернення коштів в чаті сказали, що я повинна самостійно надати лейбл для відправлення товару назад, яким чином не зрозуміло, думаю не варто казати, що з китайським сайтом розібратися дуже важко, до того ж взагалі не впевнена, що товар можна повернути таким чином, оскільки продавець не надавав адресу для відправки після прохання.
Вирішила оформити претензію на компенсацію суми, яку я оплатила за дане відправлення, оскільки я НЕ замовляла товар, який ЗАБОРОНЕНИЙ (пізніше в коментарях доповню чи отримала повну компенсацію, хоча вже сумніваюсь в цьому).
Загалом, дуже розчарована китайським складом (і це не перша ситуація) та роботою сервісу NP Shopping, який не взмозі в разі чого вам допомогти, хоча раніше була постійним клієнтом.
Не рекомендую цей сервіс, ви не тільки не зекономите власні кошти, але й втратите їх взагалі.
відгук
Коментарі до відгуку
В умовах надання послуг зазначено ті позиції, які точно не можуть бути прийнятими для перевезення сервісом. Якщо ж маєте сумніви, чи дозволено обраний вами товар перевозити з Китаю до України, то рекомендуємо перед здійсненням покупки звернутися до нас будь-яким зручним способом. Ми подамо індивідуальний запит колегам на склад та повернемося з вичерпною консультацією щодо можливості та умов транспортування.
Зазвичай служба підтримки Taobao без проблем допомагає покупцям оформити повернення покупок в інтернет-магазин та отримати компенсацію коштів, тож просимо очікувати відповідь від продавця.
Претензія до Nova Global за цією ситуацією вже опрацьовується, просимо очікувати закінчення її розгляду. Колеги з відділу компенсацій обов'язково проінформують про рішення у зазначений законодавством України термін 🙏
Як бачите зазвичай Китай може бути проблемним і це не тільки працює у вашу сторону)
Просимо очікувати 🙏