Anna Dovgan Відгук додано 5 квітня, 2024 год39 переглядів
Моя посилка з Іспанії йде з 13 березня. Спочатку її десь загубили, потім бракувало документів, які я декілька раз до цього були добавлені. Потім сказали, що трек номер був вказаний не той. Хоча номер був доданий з магазину, скріни відправлені по декілька раз. Вже 04 квітня. Нова пошта сама зареєструвала мою посилку 25 березня і вона знаходиться у транзиті з цього часу, і коли вона буде ніхто не знає. Повільний сервіс, необізнані оператори, кожний надає різну інформацію. Сьогодні вже заявили, що посилка може бути на митниці до 30 днів. Що це таке? Чому коли я просила віддати курʼєру в Іспанії мою посилку, щоб я скористалася іншим сервісом, сказали це не можливо. Я 100 разів казала, зо посилка мені потрібна до перших чисел квітня. Я їду з України на роботу, мене більше 3м не буду вдома. І зараз коли я перенесла свої плани на 15 квітня, мені кажуть що митниця до 30 днів. Чому ніхто не вказує цю інформацію на сайті, дуже хитро зроблено від 8 днів. Моя посилка на складі з 13 березня!!!
Добрий день, Анно! Маємо інформацію від технічної підтримки сервісу "Купуй за кордоном", що ваше замовлення, дійсно, надійшло на склад 13.03.2024, але документи для реєстрації відправлення в кабінеті клієнта отримали від вас лише ввечері 24.03.2024.
25.03.2024 було завершено реєстрацію відправлення, а вже 27.03 вантаж NP90000003149830NPG із партією замовлень інших клієнтів вибув зі складу в Іспанії. Наразі очікуємо доставку в Україну.
Рекомендуємо додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
У нас з вами аналогічна ситуація. Та я бачу, що тут у всіх аналогічна ситуація. Вище я написаоа свій відгук. Все точнісінько так само почалося з . «посилкка потребує вашої допомоги» ( співробітники для чого?)потім- Надайте скрини замовлень, опис товарів, скріни листування з магазином( іспанці( зара) взагалі у шоці, що клієнт у них просить додаткові докази, що у посилках, трекінг товару тощо.для українського перевізника Нп шопінг маючи на руках ФІП клієнта, адресу доставки, інвойс та трек номери міжнародного перевізника, могла б сама реєструвати ці посилки, вони на це вчилися ( можливо) , та ж ні. Вони навмисне створюють суцільний безлад, буквально знущаються над клієнтами, покладаючи на них всю роботу з логістики. А ще- якщо ви зробили декілька замовлень з проміжком часу 2 тижні- на таможні вони обьеднають їх в одно,,порахують загальну вартість щоб ви сплатили податок. Мої посилки, при тому що я надала 22! Скрини опису, трекінгу, є- тікети і т д - на таможні двічі! Оглядали. 2 місяці тривала доставка і рформлення. Я писала звернння нп шопінг- відписки. Написала у ФБ. Трохи зрушилось з місця. «Пишіть, дзвоніть, добивайтесь законно сплачені та замовлені згідно з міжнародними правилами по 2 місяці, посилки якщо ви замовили їх доставку за космічні при цьому гроші у НП Шопінг» - це їх гасло. . Посилки я отримала. Через 2 місяці, і 8 звернень …але бачу що всі «скарги та пропозиції» клієнтів на НП Шопінг ніяк не впливають і вони продовжують знущання. Це жах. Я Вам дуже співчуваю. Пишіть скрізь- це єдиний спосііб « вибити» свою посилку
Є набагато дешевші і швидкіше. Я заказувала через перевізників, їм привозив курьєр посилки. 2-3 дні і посилка в Україні. Але на цей раз так як ціна була 200 євро, вирішила скористатися як мені тоді вважалось надійним перевізником.
Але це моя помилка. Бо нова пошта безвідповідальна. І зараз я ще через них перенесла свою роботу, і знову ніяких новин.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Нікому і ніколи не рекомендую користуватися новою поштою - Відгуки про NP Shopping
Потім сказали, що трек номер був вказаний не той. Хоча номер був доданий з магазину, скріни відправлені по декілька раз.
Вже 04 квітня. Нова пошта сама зареєструвала мою посилку 25 березня і вона знаходиться у транзиті з цього часу, і коли вона буде ніхто не знає.
Повільний сервіс, необізнані оператори, кожний надає різну інформацію. Сьогодні вже заявили, що посилка може бути на митниці до 30 днів.
Що це таке?
Чому коли я просила віддати курʼєру в
Іспанії мою посилку, щоб я скористалася іншим сервісом, сказали це не можливо. Я 100 разів казала, зо посилка мені потрібна до перших чисел квітня. Я їду з України на роботу, мене більше 3м не буду вдома. І зараз коли я перенесла свої плани на 15 квітня, мені кажуть що митниця до 30 днів. Чому ніхто не вказує цю інформацію на сайті, дуже хитро зроблено від 8 днів. Моя посилка на складі з 13 березня!!!
відгук
Коментарі до відгуку
25.03.2024 було завершено реєстрацію відправлення, а вже 27.03 вантаж NP90000003149830NPG із партією замовлень інших клієнтів вибув зі складу в Іспанії. Наразі очікуємо доставку в Україну.
Рекомендуємо додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Це мій перший і останній раз замовлення.
Є набагато дешевші і швидкіше. Я заказувала через перевізників, їм привозив курьєр посилки. 2-3 дні і посилка в Україні. Але на цей раз так як ціна була 200 євро, вирішила скористатися як мені тоді вважалось надійним перевізником.
Але це моя помилка. Бо нова пошта безвідповідальна. І зараз я ще через них перенесла свою роботу, і знову ніяких новин.