уже протягом більше двох тижнів я намагаюсь з*ясувати, де ж поділась моя ОПЛАЧЕНА посилка, яка була доставлена на склад NP50000003014078NPG, і пропала. від "підтримки" (це просто жах, загалом це збір рандомних людей, яким начхати на все і всіх, в них є шаблони відповідей) по 5 разів на день чую "очікуйте" і "ваш запит в роботі". написала претензію на повернення коштів і о, чудо! кожен оператор з яким спілкуюсь протягом дня хоче щораз нові скріншоти і документи, про які раніше мови не йшло! питання: нахіба???
у висновку: просрані кошти, які ніхто не збирається навіть компенсовувати, витрачено кучу нервів і часу.
Переваги:
немає.
Недоліки:
байдужість працівників і невиконання прямих обов*язків
Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження про роботу нашої компанії.
Водночас запевняємо, що ваше питання, дійсно, в роботі. Перевіряємо надходження вашої посилки на склад у Великій Британії. На жаль, за зареєстрованим трек-номером H04R8A0000005510 поки що відправлення не знайшли, але не втрачаємо надії, адже в процесі доставки номер відстеження міг змінитися.
Претензія щодо компенсації вартості вмісту посилки NP50000003014078NPG на випадок підтвердження втрати компанією Nova Global також вже розглядається.
Ви дуже допомогли б нам пришвидшити пошук та розгляд претензії, аби надали у приватні повідомлення повноцінний скриншот замовлення з інтернет-магазину з вказаними всіма позиціями вмісту, щоб працівники складу перевірили додатково наявність вашого відправлення серед нерозпізнаних та заборонених. Але на жаль, досі не отримали від вас необхідної інформації.
Тому потребуємо ще часу на перевірку надходження вашої посилочки на склад за тими даними, які ви вже надали. Запевняємо, що докладаємо сил, аби швидше вирішити це питання.
Обов'язково одразу вас проінформуємо, як тільки отримаємо результат пошуку від колег із Великої Британії.
пройшло 14 днів з моменту мого першого звернення, з них 10 робочих і ви досі не можете знайти мою посилку? (там, що, склад розбомбило чи як?) в мене є фото-доказ, що посилка була доставлена на склад в Британії. (це зайняло в мене 10 хвилин часу)
які вбіса скріншоти тобі ще потрібно???? я надала все що в мене було
для особливо сліпих:
скрін з номером ТТН з магазину є,
фото-підтвердження від кур*єра є,
посилання на сайт є,
скірн про оплату є,
перелік товарів є,
претензія оформлена і зареєстрована.
що вбіса ще треба???? номер моєї карти (так це мої конфіденційні дані, на які ти права не маєш)
і яким же це чином вчора почали процес повернення коштів, а нині знову шукають коробку????
Оксано, для пошуків нам потрібен скриншот замовлення з детальним описом позицій. В одному з п'яти наданих вами скриншотів зазначено, що ви заплатили 13.05 фунтів стерлінгів за 3 позиції, але не вказано, що саме ви замовили.
Добрий день, Оксано! Дякуємо за скриншоти листів, ми їх отримали. Нам потрібен скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар.
Пошуки посилки на складі продовжуються.
Водночас претензія знаходиться на розгляді у відповідального спеціаліста. Згідно з законом України "Про звернення громадян" термін розгляду претензії становить до 30 календарних днів. Звісно ми докладаємо зусиль, аби вирішити ваше питання якнайшвидше. Просимо ще трохи часу та терпіння 🙏
Аби очікування результату не було для вас таким сумним, пропонуємо подарунок від компанії "Нова пошта". Зручно буде отримати за даними одержувача NP50000003014078NPG?
Оксано, Ваше замовлення виявлено на складі в зоні заборонених відправлень. По опису вмісту вантаж заборонений для транспортування нашим сервісом згідно з чинним митним законодавством України та розділом 5 умов надання послуг NP Shopping, адже це підакцизний товар.
На жаль, подальша доставка в Україну неможлива, але як виключення можемо повернути замовлення в інтернет-магазин. Для здійснення цієї процедури просимо вас надати нам проплачений лейбл повернення не пізніше, ніж за один робочий день до приїзду кур'єра місцевої транспортної компанії за адресою складу NP Shopping. Наші колеги в Великій Британії перемаркують посилку та передадуть її службі доставки, аби та повернула замовлення продавцю.
У разі відсутності від вас лейблу повернення до 24.02.2024 вантаж буде визначено незатребуваним та передано на утилізацію згідно з умовами надання послуг NP Shopping.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
думала, нижче НП вже не впаде - Відгуки про NP Shopping
написала претензію на повернення коштів і о, чудо! кожен оператор з яким спілкуюсь протягом дня хоче щораз нові скріншоти і документи, про які раніше мови не йшло!
питання: нахіба???
у висновку: просрані кошти, які ніхто не збирається навіть компенсовувати, витрачено кучу нервів і часу.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження про роботу нашої компанії.
Водночас запевняємо, що ваше питання, дійсно, в роботі. Перевіряємо надходження вашої посилки на склад у Великій Британії. На жаль, за зареєстрованим трек-номером H04R8A0000005510 поки що відправлення не знайшли, але не втрачаємо надії, адже в процесі доставки номер відстеження міг змінитися.
Претензія щодо компенсації вартості вмісту посилки NP50000003014078NPG на випадок підтвердження втрати компанією Nova Global також вже розглядається.
Ви дуже допомогли б нам пришвидшити пошук та розгляд претензії, аби надали у приватні повідомлення повноцінний скриншот замовлення з інтернет-магазину з вказаними всіма позиціями вмісту, щоб працівники складу перевірили додатково наявність вашого відправлення серед нерозпізнаних та заборонених. Але на жаль, досі не отримали від вас необхідної інформації.
Тому потребуємо ще часу на перевірку надходження вашої посилочки на склад за тими даними, які ви вже надали. Запевняємо, що докладаємо сил, аби швидше вирішити це питання.
Обов'язково одразу вас проінформуємо, як тільки отримаємо результат пошуку від колег із Великої Британії.
які вбіса скріншоти тобі ще потрібно???? я надала все що в мене було
для особливо сліпих:
скрін з номером ТТН з магазину є,
фото-підтвердження від кур*єра є,
посилання на сайт є,
скірн про оплату є,
перелік товарів є,
претензія оформлена і зареєстрована.
що вбіса ще треба???? номер моєї карти (так це мої конфіденційні дані, на які ти права не маєш)
і яким же це чином вчора почали процес повернення коштів, а нині знову шукають коробку????
що за скотське відношення до клієнтів?????
Просимо очікувати результат пошуків.
Дякуємо за розуміння.
В особистому кабінеті при створенні накладної, було вказано все чітко!!!
А скрін повної оплати в мене і просили ваші «горе працівники».
Чому за один раз жодне … не може сказати які документи і скріни потрібно надати! 😡 а кожен день вилазить щось нове😡😡😡
Пошуки посилки на складі продовжуються.
Водночас претензія знаходиться на розгляді у відповідального спеціаліста. Згідно з законом України "Про звернення громадян" термін розгляду претензії становить до 30 календарних днів. Звісно ми докладаємо зусиль, аби вирішити ваше питання якнайшвидше. Просимо ще трохи часу та терпіння 🙏
Аби очікування результату не було для вас таким сумним, пропонуємо подарунок від компанії "Нова пошта". Зручно буде отримати за даними одержувача NP50000003014078NPG?
скільки скрінів і яких ще я вам маю надати???
я надала всю інформацію яку від мене просили!!!
Детально ознайомитися з переліком заборонених для перевезення посилок можете за цим посиланням: https://air.nova.global/faq/article/360017448072
На жаль, подальша доставка в Україну неможлива, але як виключення можемо повернути замовлення в інтернет-магазин. Для здійснення цієї процедури просимо вас надати нам проплачений лейбл повернення не пізніше, ніж за один робочий день до приїзду кур'єра місцевої транспортної компанії за адресою складу NP Shopping. Наші колеги в Великій Британії перемаркують посилку та передадуть її службі доставки, аби та повернула замовлення продавцю.
У разі відсутності від вас лейблу повернення до 24.02.2024 вантаж буде визначено незатребуваним та передано на утилізацію згідно з умовами надання послуг NP Shopping.
А якщо товар вже аж такий старий заборонений, то як же я змогла оформити замовлення на вашому ж сайті????😡
Чому неможна надати з першого разу нормально всю інформацію???