Всім привіт ,ніколи не залишала погані відгуки але ситуація вже наскільки вивела що вже нічого не хочеться, просто повернути втрачені гроші та забути про цей сервіс доставки та більше ніколи не мати з ними справу! В кінці листопада я замовила в США смарт гоинник,накладну заповнила десь в кінці першого тижня в грудні коли машазин в США повідомив мені що доставка на склад НП була завершена 5 грудня ,статус на сьогодні (1 січня ) пише що відправлення зареєстровано,почекавши приблизно ще тиждень тишини і жодної зміни в статусі ,я почала писати в зворотній зв'язок ,почекавши декілька днів без відповіді-написала ще раз.В результаті відписали та попросили вислати скріни про статус доставки та трек ордеру з магазину а також служби доставки , я це все зробила і знову тишина ,потім через декілька днів я знову почала писати так як відповіді небуло,непам'ятаю чи відписали зразу чи ще довелось додатково писати повторна але в кінці відписали і попросили знову скріни,я поробила всі скріни які тільки можливо і відправила їх ,відповіді й досі не отримала вже пройшло декілька днів,написала повторно сьогодні ,задала конкретні запитання але чесно кажучи нічого толкового в їхніх відповідях не очікую.Можу сказати наступне :коли звертаєшся в зворотній зв'язок з реальною проблемою то вони просто ігнорять а кол через декілька днів звертаєшся повторно то у відповіді типу "вибачайте ,ми рознлядаємо" або "відправте нам скріни" ті які я вже відправляла.Не має жодної відповідальності!!Подібні ситуації не вперше!Незнаю як бути в такій ситуації,якщо виявиться що напартачила служба доставки в Америці то навіть незнаю чи я зможу повернути свої кошти при втраті товару так як пройшло вже близько місяця часу.
Переваги:
які можуть бути плюси якщо кожна третя посилка доставляється через якісь проблеми ,стрес та витрачений свій час
Недоліки:
мінусів багато ,найбільший мінус що там всім всерівно і ніхто не несе відповідальності,і незнаю може десь є заховане посилання на відгуки на самому сайті НП шопінг але я його не знайшла тому і доводиться залишати відгуки на невідомих сайтах
На жаль, склад не підтверджує, що посилка прибула та очікує на відправку. У цій ситуації ми маємо можливість підготувати офіційну відповідь про відсутність замовлення. Уточніть, будь ласка, на яку електронну пошту та якою мовою (англійською/українською) ми можемо її відправити 🙏 З цим документом буде можливість звернутися до інтернет-магазину для узгодження питання компенсації.
У жодному разі не хотіли Вас засмутити. Через велике навантаження перед святами опрацювання запитів потребувало більше часу.
Пошук відправлення триває. На жаль, поки оновлена інформація відсутня. Ми тримаємо питання на контролі та обов'язково повернемося до Вас із відповіддю.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
NP00000002919008NPG ,проблеми з прийомом на складі - Відгуки про NP Shopping
В кінці листопада я замовила в США смарт гоинник,накладну заповнила десь в кінці першого тижня в грудні коли машазин в США повідомив мені що доставка на склад НП була завершена 5 грудня ,статус на сьогодні (1 січня ) пише що відправлення зареєстровано,почекавши приблизно ще тиждень тишини і жодної зміни в статусі ,я почала писати в зворотній зв'язок ,почекавши декілька днів без відповіді-написала ще раз.В результаті відписали та попросили вислати скріни про статус доставки та трек ордеру з магазину а також служби доставки , я це все зробила і знову тишина ,потім через декілька днів я знову почала писати так як відповіді небуло,непам'ятаю чи відписали зразу чи ще довелось додатково писати повторна але в кінці відписали і попросили знову скріни,я поробила всі скріни які тільки можливо і відправила їх ,відповіді й досі не отримала вже пройшло декілька днів,написала повторно сьогодні ,задала конкретні запитання але чесно кажучи нічого толкового в їхніх відповідях не очікую.Можу сказати наступне :коли звертаєшся в зворотній зв'язок з реальною проблемою то вони просто ігнорять а кол через декілька днів звертаєшся повторно то у відповіді типу "вибачайте ,ми рознлядаємо" або "відправте нам скріни" ті які я вже відправляла.Не має жодної відповідальності!!Подібні ситуації не вперше!Незнаю як бути в такій ситуації,якщо виявиться що напартачила служба доставки в Америці то навіть незнаю чи я зможу повернути свої кошти при втраті товару так як пройшло вже близько місяця часу.
відгук
Коментарі до відгуку
На жаль, склад не підтверджує, що посилка прибула та очікує на відправку. У цій ситуації ми маємо можливість підготувати офіційну відповідь про відсутність замовлення. Уточніть, будь ласка, на яку електронну пошту та якою мовою (англійською/українською) ми можемо її відправити 🙏 З цим документом буде можливість звернутися до інтернет-магазину для узгодження питання компенсації.
У жодному разі не хотіли Вас засмутити. Через велике навантаження перед святами опрацювання запитів потребувало більше часу.
Пошук відправлення триває. На жаль, поки оновлена інформація відсутня. Ми тримаємо питання на контролі та обов'язково повернемося до Вас із відповіддю.