12 грудня я зробила замовлення на Аліекспресі AENM0011743426. Але виявляється що місцева служба доставки не прийняла товар. У додатку НП з'явився трекер: 20700409234603 відправник самостійно створив цю накладну, але ще не надав до відправки. Чому мій товар не прийняли на митниці?
Маємо відповідь від колег з міжнародного відділу. На всіх етапах перевезення Вашого міжнародного вантажу з Китаю до України сканується не окремо вантаж, а партія, в складі якої, згідно зі супровідними документами від Відправника, знаходиться і Ваш вантаж. Після передачі партії вантажів закордонними партнерами Новій Пошті Глобал на Центральній Сортувальній станції в Києві партія розформовується та кожна посилка індивідуально передається Митній службі України для розмитнення. При розформуванні партії вантажів, в якій мала бути та Ваша посилка AENM0011743426 було виявлено, що посилки по факту немає.
Рекомендуємо в такому випадку звернутись до Відправника (інтернет-магазин) для компенсації вартості Вашого міжнародного замовлення.
Накладна в мобільному створюється автоматично, щойно передає інформацію про посилку Новій Пошті.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Місцева служба доставки не прийняла посилку - Відгуки про NP Shopping
відгук
Коментарі до відгуку
Рекомендуємо в такому випадку звернутись до Відправника (інтернет-магазин) для компенсації вартості Вашого міжнародного замовлення.
Накладна в мобільному створюється автоматично, щойно передає інформацію про посилку Новій Пошті.
долучайтеся:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0tjQukhwbyxxpmGikVPBKwPTj7CPTQvu14MPNePLEbTVAzSRsLaeEy9M6dq1CPm2Rl&id=100000133814376