Придбав генератор у італійському магазині 17 грудня 2022 року. Сума не маленька 959 Євро. Замовлення пересилки було оформлено в особистому кабінеті на сайті NPShopping того ж дня. 20 грудня 2022 року посилка з магазину була передана в службу доставки DHL. 21 грудня 2022 року магазин повідомив про трек номер, який я відразу додав до замовлення в особистому кабінеті. Згідно трек номеру посилка була доставлена на склад 21 грудня 2022 року в 14:26. Отримувач KUVATOVA A. Данний отримувач являюється посредником Нової Пошти в Італії, та представляє фірму Italforward (про це пізніше). Зазвичай час обробки посилки на складі та оновлення статусу в особистому кабінеті може тривати деякий час, тому я почекав 5 днів після чого написав запит через форму зворотнього звязку на сайті. Не отримавши відповіді, я подзвонив на гарячу лінію Нової Пошти, оператор повідомила що вона не може надати таку інформацію, бо такими посилками займається відокремленний підрозділ, але вона може зафікусвати звернення за результатом розгляду якого мене буде пофнформовано в телефонному режимі. Номер звернення 20221227/11918 від 27-12-2022 15:36:12. На данний час мені ніхто не передзвонив, хочу згідно пункту 3.1.3 договору (редакція No 11.22-2 від 22.11.2022) в обовязки Виконавця входить "На вимогу Клієнта інформувати останнього про хід виконання надання послуг." Після цього я став посилено шукати інформацію про особу отримувача KUVATOVA A., щоб перевірити що це дійсно представник посредника Нової Пошти. Це було зробити дуже легко, тому що така особа являється засновником фірми Italforward, адреса і телефон якої співпадают з данними в особистому кабінеті NPShopping, та самому договірі. Я намагався звязатися з ним напряму, використовуючи вайбер телефон вказаний на їхьому сайті, але вони не читають повідомлення. Хоча їх аккаунт в телеграмі активний і має поздоровлення з Новим Роком від 29 грудня. Тобто хтось з їхніх працвників все ж онлайн. На данний момент меня ця ситуація трішки починаю напрягати, бо в мене немає ніяких сумніві зодо отримання посилки італійською стороною, але чому після цього суцільна тиша та ігнор не зрозуміло. На данній момент я хочу отрмати відповідь на питання: "Де моя посилка?". Якшо таку відповідь представники NPSHopping не можуть надати, тоді до кого я повинен звернутися з претензією для ініціювання розслдіування? 6 згодні
Підтверджую, вчора оновився статус на "Отримано на складі", також зателефонували з служби підтримки підтвердивши цю інформацію та вказавши що посилка також додана до маніфесту для найближчого відправлення в Україну.
Після повторного дзвінка в службу підтримки, мою заявку поставили вище в пріорітеті і в середині дня зі мною звязався представник Нової Пошти. Були затребуванні скріншоти замовлення та скріншоти з сайту DHL. Також додатково потрібно було створити таку ж саму посилку в особистому кабінеті з додатковим трек номером, бо виявляється в DHL їх може бути два, і той що довший має назву Piece ID. Всі інструкції виконав, очікую на результат.
Також звертався до Анни з пошуком посилки. Відповіла у той же день. Я писав на її персональний скайп, а не у корпоративний. Пояснила що були на новорічних канікулах, і у понеділок знайшли посилку
Прикро чути, про вашу ситуацію. Я ваш сусід по непідтвердженню посилки пані Анною в Італії.
Мою NP30000002246477NPG вона отримали 20 грудня, і й досі в кабінеті немає підтверження отримання складом.
Представники Нової Пошти і на цьому сайті, і в месенджерах повідомили, що "Ситуація на розгляді у колег з міжнародного відділу", "Ще очікуємо інформацію".
Хочу вірити, що через свята якийсь відділ не встиг обробити відправлення, і скоро наші з вами замовлення все ж поїдуть в Україну.
Абсолютно типова для "Нової пошти" історія. Посилку "привласнює" працівник, а ви далі "звертайтеся до магазину по компенсацію, нам на склад нічого не приходило". У вашому випадку мають зараз "знайти" посилку після публікації даних працівника.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Зникла посилка на італійському складі. NPShopping морозится. - Відгуки про NP Shopping
20 грудня 2022 року посилка з магазину була передана в службу доставки DHL. 21 грудня 2022 року магазин повідомив про трек номер, який я відразу додав до замовлення в особистому кабінеті.
Згідно трек номеру посилка була доставлена на склад 21 грудня 2022 року в 14:26. Отримувач KUVATOVA A. Данний отримувач являюється посредником Нової Пошти в Італії, та представляє фірму Italforward (про це пізніше).
Зазвичай час обробки посилки на складі та оновлення статусу в особистому кабінеті може тривати деякий час, тому я почекав 5 днів після чого написав запит через форму зворотнього звязку на сайті.
Не отримавши відповіді, я подзвонив на гарячу лінію Нової Пошти, оператор повідомила що вона не може надати таку інформацію, бо такими посилками займається відокремленний підрозділ, але вона може зафікусвати звернення за результатом розгляду якого мене буде пофнформовано в телефонному режимі.
Номер звернення 20221227/11918 від 27-12-2022 15:36:12. На данний час мені ніхто не передзвонив, хочу згідно пункту 3.1.3 договору (редакція No 11.22-2 від 22.11.2022) в обовязки Виконавця входить "На вимогу Клієнта інформувати останнього про хід виконання надання послуг."
Після цього я став посилено шукати інформацію про особу отримувача KUVATOVA A., щоб перевірити що це дійсно представник посредника Нової Пошти. Це було зробити дуже легко, тому що така особа являється засновником фірми Italforward, адреса і телефон якої співпадают з данними в особистому кабінеті NPShopping, та самому договірі.
Я намагався звязатися з ним напряму, використовуючи вайбер телефон вказаний на їхьому сайті, але вони не читають повідомлення. Хоча їх аккаунт в телеграмі активний і має поздоровлення з Новим Роком від 29 грудня. Тобто хтось з їхніх працвників все ж онлайн.
На данний момент меня ця ситуація трішки починаю напрягати, бо в мене немає ніяких сумніві зодо отримання посилки італійською стороною, але чому після цього суцільна тиша та ігнор не зрозуміло.
На данній момент я хочу отрмати відповідь на питання: "Де моя посилка?". Якшо таку відповідь представники NPSHopping не можуть надати, тоді до кого я повинен звернутися з претензією для ініціювання розслдіування?
6 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Бо моє, хоч і знайшли на складі 3 січня, але все ще там і знаходиться...
У моєї теж на сайті npshopping 13 січня оновився статус "Відправлено в Україну", але при цьому, написано, що відправлено 11 січня.
Мою NP30000002246477NPG вона отримали 20 грудня, і й досі в кабінеті немає підтверження отримання складом.
Представники Нової Пошти і на цьому сайті, і в месенджерах повідомили, що "Ситуація на розгляді у колег з міжнародного відділу", "Ще очікуємо інформацію".
Хочу вірити, що через свята якийсь відділ не встиг обробити відправлення, і скоро наші з вами замовлення все ж поїдуть в Україну.
Сподіваюсь відправлення andriihava також буде знайдено.
Дякую що поділилися.