Кінець історії. Після того, як на 31-й день я опублікував дані працівника "Нової пошти" Данііла Баркова, за підписом якого вкрали мою посилку в США, на 32-й день від дати надходження на склад компанії, після десятків відповідей, зокрема офіційних, що жодних посилок на моє ім'я на складі не було і я маю вимагати компенсації від магазину в США, моя посилка "РАПТОВО" "ЗНАХОДИТЬСЯ" на складі і відправляється до України. Тобто саме після того, як я оприлюднив докази крадіжки працівниками "Нової пошти".
Після цього "Нова пошта" дає шаблонні відповіді на всі вимоги пояснень поштою та на фейсбуці (буквально – під кожним постом), жодного разу не надаючи відповіді про Данііла Баркова та крадіжки, а потім починає вигадувати версії, чому 31 день мене дурили про те, що посилки не одержували:
Версія 1 від "Нової пошти" – одержав їхній працівник, але на складі іншої компанії (що?!): "Склад знаходиться в промисловій зоні, де знаходяться склади й інших компаній, ймовірно доставка відбулася на інший склад та була передана і відповідно опрацьована складом".
Версія 2 від "Нової пошти" – винен "FedEx", бо в реєстрі був товар, а насправді його не було (але його знайшли на 32-й день... що?!): "Посилки приймаються на складі партіями по реєстру кур’єра. Вантаж може бути там заявлений, але фактично відсутній. Працівники складу не здійснюють забору вантажів з інших місць. Якщо вантаж передається на склад, він опрацьовується".
На 42-й день я одержую посилку на відділенні "Нової пошти". За доставку (і за шикарний клієнтоорієнтований сервіс) плачу 438 гривень.
Кульмінація. На 43-й день дзвінок з "Nova Poshta Global": "Ми розглянули вашу претензію. У компенсації вам відмовлено, тому що посилка вже в Україні". Ставлю запитання: "Ви вважаєте нормальною таку поведінку, про компенсацію я й не сумнівався, але якщо ви не крали, чому мені протягом 42 днів не пропонували ще раз перевірити, розібратися, а давали шаблонні відписки, аж поки я не опублікував дані вашого працівника?". Відповідь "Нової пошти": *глибочезне зітхання* "Вам уже повідомили результати: у задоволенні претензії відмовлено". Розмову на цьому закінчено.
Ні вибачень, ні компенсацій, ні обіцянок розібратися, щоб такого більше не траплялося – нічого. Вже не кажучи про те, що, звісно, я не вірю в казочки про "реєстри", "кур'єрів" і "палети". Посилку було вкрадено, а "заметушилася" компанія тоді, колі я в публічній площині довів, що її працівники крадуть.
Компанію "Нова пошта" можна привітати: відсьогодні в них мінус 1 клієнт (і не тільки на міжнародній доставці – краще мучитимусь з "Укрпоштою" – хоча б гроші йтимуть державі). Для монополіста це небагато, але сподіваюся, що потроху кількість клієнтів, які пішли, зростатиме. 5 згодні
Теж Нова пошта США вкрали мою посилку SF6042504952209 по трекінгу вона delivered на склад East Hanover, в підтримці говорять нічого не отримували. Пару сотень $ нема ((
Ні. Ви вкрали, а тепер пишете "перепрошуємо" – і то тільки для того, щоб користувачі сервісу відгуків бачили, що ви ніби хотіли допомогти. Але вони побачать і всі ваші попередні відповіді, де ви тільки брешете після того, як ваш працівник вкрав, покриваєте крадіжку і знову відбріхуєтеся.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Як працівники "Нової пошти" вкрали посилку в США (закінчення історії) - Відгуки про NP Shopping
Ч. 2. Як я викрив працівника "Нової пошти" на крадіжці й компанія "знайшла" посилку та почала відбріхуватися: https://www.otzyvua.net/np-shopping/review-1765287
Кінець історії. Після того, як на 31-й день я опублікував дані працівника "Нової пошти" Данііла Баркова, за підписом якого вкрали мою посилку в США, на 32-й день від дати надходження на склад компанії, після десятків відповідей, зокрема офіційних, що жодних посилок на моє ім'я на складі не було і я маю вимагати компенсації від магазину в США, моя посилка "РАПТОВО" "ЗНАХОДИТЬСЯ" на складі і відправляється до України. Тобто саме після того, як я оприлюднив докази крадіжки працівниками "Нової пошти".
Після цього "Нова пошта" дає шаблонні відповіді на всі вимоги пояснень поштою та на фейсбуці (буквально – під кожним постом), жодного разу не надаючи відповіді про Данііла Баркова та крадіжки, а потім починає вигадувати версії, чому 31 день мене дурили про те, що посилки не одержували:
Версія 1 від "Нової пошти" – одержав їхній працівник, але на складі іншої компанії (що?!): "Склад знаходиться в промисловій зоні, де знаходяться склади й інших компаній, ймовірно доставка відбулася на інший склад та була передана і відповідно опрацьована складом".
Версія 2 від "Нової пошти" – винен "FedEx", бо в реєстрі був товар, а насправді його не було (але його знайшли на 32-й день... що?!): "Посилки приймаються на складі партіями по реєстру кур’єра. Вантаж може бути там заявлений, але фактично відсутній. Працівники складу не здійснюють забору вантажів з інших місць. Якщо вантаж передається на склад, він опрацьовується".
На 42-й день я одержую посилку на відділенні "Нової пошти". За доставку (і за шикарний клієнтоорієнтований сервіс) плачу 438 гривень.
Кульмінація. На 43-й день дзвінок з "Nova Poshta Global": "Ми розглянули вашу претензію. У компенсації вам відмовлено, тому що посилка вже в Україні". Ставлю запитання: "Ви вважаєте нормальною таку поведінку, про компенсацію я й не сумнівався, але якщо ви не крали, чому мені протягом 42 днів не пропонували ще раз перевірити, розібратися, а давали шаблонні відписки, аж поки я не опублікував дані вашого працівника?". Відповідь "Нової пошти": *глибочезне зітхання* "Вам уже повідомили результати: у задоволенні претензії відмовлено". Розмову на цьому закінчено.
Ні вибачень, ні компенсацій, ні обіцянок розібратися, щоб такого більше не траплялося – нічого. Вже не кажучи про те, що, звісно, я не вірю в казочки про "реєстри", "кур'єрів" і "палети". Посилку було вкрадено, а "заметушилася" компанія тоді, колі я в публічній площині довів, що її працівники крадуть.
Компанію "Нова пошта" можна привітати: відсьогодні в них мінус 1 клієнт (і не тільки на міжнародній доставці – краще мучитимусь з "Укрпоштою" – хоча б гроші йтимуть державі). Для монополіста це небагато, але сподіваюся, що потроху кількість клієнтів, які пішли, зростатиме.
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже прикро, що вийшло таке непорозуміння.
Наша компанія не мала наміру викликати у Вас негативні емоції.
Будемо мати надію, що ще зможемо змінити думку на краще.
Ще раз перепрошуємо за цей інцидент.
До побачення.