Новая Почта - шулеры! Товар весом 0.6 кг, на весах видно, по ТТН (первой) 1 кг, но потом работник почты решил сделать 2.1 кг и взять на 15 грн больше за вес, после 2 кг. Получается 2.1 кг, другой тариф! Хотя посылка 0.6 кг. Так мало того, поддержка рассказывает сказки про объемный вес. Потом когда поддержка увидела 2 стика (ляп сотрудника отделения, забыл человек убрать первый, сильно спешил, нового болванчика нужно же напарить), поддержка резко переобулась и начала выдумывать новую историю. :) И не признают факт обмана. Серьёзно ?))))))))
Вот такая вот она Новая Почта, которая по ТВ нам рассказывает сказки про супер сервис. А сами занимаются обманом потребителей и обирают народ на 15 грн как карманники, на ровном месте.
PS Люди, когда Вас Новая Почта дурит на весе, рассказывает сказки что 500 грамм, может быть как 5 кг объёмная посылка. Всегда им приводите мой пример, как их умышленный обман. И нету тут 2.1 кг объёмного веса, потому что фактический 0.6 кг. :)
Там на 15 гривен развели, где то вместо 5 кг, сделают 10 кг и плюс 50 гривен взяли. А мне знакомый рассказывал, что велик брал сыну, так вот, вес вела с коробкой был 19.5 кг. По ТТН новая почта везла как 70+ кг
Рога и копыта что тут сказать. Они бы ещё те 600 грамм до 10 кг объема сделали. Взяли бы не 66.2 грн а 150 грн например. А чё, посылка же большая получается, дорого вести. И коробку подороже бы продали, не за 12 грн а за 30 грн уже под 10 кг, двойной навар на олухах клиентах. А ещё лучше продать одну коробку под 1 кг за 12 грн а потом во вторую за 10 кг положить и написать объёмный вес 10 кг.
Перепрошуємо за тривале мовчання 🥺 Ми цінуємо наших клієнтів та готові оптимально вирішувати всі питання, які виникають у нашій співпраці. Щодо ситуації, яка склалася з посилкою за номером 20450636135556, то ми готові компенсувати різницю вартості доставки платнику за послуги перевезення. За накладною платником вказано відправника.
Також ми неймовірно вдячні Вам за Вашу пильність та невимовне прагнення допомогти нам у вдосконаленні наданих послуг. У зв'язку з чим хочемо запропонувати отримати подарунок від компанії, до того ж сьогодні ще й свято. Нам важливо, аби на Вашому обличчі з’явилася посмішка та Ви були задоволені нашою співпрацею. Якщо дозволяєте нам відправити для Вас подаруночок, то напишіть, будь ласка, адресу для доставки. Сподіваємося, що ми надішлемо Вам не тільки подарунок, але й позитивні емоції в комплекті, які зможуть виправити враження про нас.
Та им класть что им пишешь тут. Уверен на 100%, этот ответ шаблон просто отмазка, что они что то решают и делают для нас. Это как и в Алло, MOYO и т. д. А по факту мыльный пузырь.
"Добрий день
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло"
"Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Новая почта, возит 0.6 КГ, как 2.1 КГ, поимела на ровном месте 15 гривен! - Відгуки про NP Shopping
Вот такая вот она Новая Почта, которая по ТВ нам рассказывает сказки про супер сервис. А сами занимаются обманом потребителей и обирают народ на 15 грн как карманники, на ровном месте.
PS Люди, когда Вас Новая Почта дурит на весе, рассказывает сказки что 500 грамм, может быть как 5 кг объёмная посылка. Всегда им приводите мой пример, как их умышленный обман. И нету тут 2.1 кг объёмного веса, потому что фактический 0.6 кг. :)
МАКСИМАЛЬНЫЙ РЕПОСТ ЛЮДИ!
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за тривале мовчання 🥺 Ми цінуємо наших клієнтів та готові оптимально вирішувати всі питання, які виникають у нашій співпраці. Щодо ситуації, яка склалася з посилкою за номером 20450636135556, то ми готові компенсувати різницю вартості доставки платнику за послуги перевезення. За накладною платником вказано відправника.
Також ми неймовірно вдячні Вам за Вашу пильність та невимовне прагнення допомогти нам у вдосконаленні наданих послуг. У зв'язку з чим хочемо запропонувати отримати подарунок від компанії, до того ж сьогодні ще й свято. Нам важливо, аби на Вашому обличчі з’явилася посмішка та Ви були задоволені нашою співпрацею. Якщо дозволяєте нам відправити для Вас подаруночок, то напишіть, будь ласка, адресу для доставки. Сподіваємося, що ми надішлемо Вам не тільки подарунок, але й позитивні емоції в комплекті, які зможуть виправити враження про нас.
НЕ попередили про находження на склад
НЕ попередили про утилізацію
і брехливо "утилізували", а де ще 60 днів на складі утилізації???
Це називається "ми цінуємо кожного...". Я вам 400 звернень написав, мовчите...
Ви взагалі не маєте права так робити!!! Як мінімум, це Порушення статті 41 Конституції України, та статей 317, 318, 321, 929, 932 Цивільного кодексу.
Я НЕ ДАВАВ ЗГОДИ, щодо відмови від посилки...
"Добрий день
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло"
"Добрий день!
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO"
И всем одно и тоже отвечают.
это компания жуликов.