Валерій Відгук додано 14 грудня, 2022 год52 перегляда
Накладна: NP00000002160948NPG
Замовив EcoFlow на ebay, склад в США посилку отримав, відправили, на складі в Австрії посилку зареєстрували і відправили, був статус "Прямує в країну призначення". І через 3 дні змінився на "Вантаж не прибув".
Служба підтримки нічого сказати не може, "ми відправили запит, але строків відповіді сказати не можемо, чекайте". Тобто посилка фактично втрачена, а мені пропонують чекати невизначений термін незрозуміло чого.
Переваги:
Коли проблем с посилкою нема то зручний сервіс
Недоліки:
Якщо якась проблема, то кінців не знайдете, ніхто нічого не відповість, будуть футболяти від оператора до оператора, і пропонувати безкінечно чекать якоїсь відповіді.
Про компенсацію втраченого товара навіть не згадують.
Тобто користуватися можна для доставки якихось дрібниць, які не шкода втратити. Для коштовних товарів боже збав від таких перевізників.
Колеги підтвердили, що затримка виникла через те, що зарядних станцій з США заборонена правилами Нової пошти. Тож рекомендуємо очікувати розмитнення посилки.
Нова легенда від НПШ (спілкувався з оператором): "У вашої посилки був статус "Вантаж не прибув" тому що доставка зарядних станцій з США заборонена правилами Нової пошти. Але від сьогодні ця заборона скасована, і на данний момент ваша посилка проходить митне оформлення."
Те саме сьогодні почула. Дійсно, на сайті є інформація про те, що такі вантажі заборонені. Але виникає питання - яким чином посилка взагалі попала на доставку тоді, якщо до вчора вона б взагалі не мала б виїжджати за кордон штатів? Все більше питань, все менше відповідей.
У мене майже ідентична ситуація. Єдиний нюанс – стверджують, що на склад в США посилка навіть не приходила. Тільки є ім'я та підпис працівника, який розписався за одержання. І я зміг довести, що це саме працівник "Нової пошти". Яка реакція? Ніякої: "Не одержували", "Можете писати претензію".
Мені НП теж стверджує, що треба звертатися до продавця. Це при тому, що є доказ отримання представником НП (той самий Барков) товару на складі в США. Дно цинізму
Як вам таке? Сьогодні, 15.02.2022, після того, як вчора я опублікував докази крадіжки з ідентифікацією особи працівника "Нової пошти" та під час того, як я подавав претензію у відділенні, "РАПТОВО" статус мого товару змінюється на "Оброблено складом в США".
Поки "Нова пошта" ніяк не коментувала цю зміну статусу, але можете бути певні, зараз з'явиться повідомлення зі смайликами на зразок "Шановний клієнте, раді повідомити, що ваша посилочка знайшлася)))". Тільки до того:
1. Мені більше десяти разів (це не перебільшення) повідомляли, що посилки не одержували.
2. Надали офіційну відповідь, що посилки на складі не було і немає.
3. На початку грудня на мою вимогу надали відповідь, що навіть будь-якої іншої посилки на моє ім'я на складі немає.
І от, коли я деанонімізую Daniil Barkov і доводжу публічно, що "Нова пошта" краде й бреше, через місяць такої брехні моя посилка "ЗНАХОДИТЬСЯ".
Я дуже радий, що я не прийняв компенсації від виробника гідратора, який пропонував відшкодувати всю суму, а вивів на чисту воду злодіїв з "Нової пошти".
При цьому:
1. Я маю заплатити їм 12 дол. США за доставку.
2. Хоча статус змінився, не факт, що посилку я одержу. І питання, в якому стані.
3. Претензію я, звісно ж, подав, так само, як і заяву про шахрайство на головний офіс.
Абсолютно мерзенна поведінка всіх ланок компанії. Крадіжка, брехня, брехня, брехня. Імовірно, працівники злякалися, що тепер є підстави позову до суду й заяви до поліції та "знайшли" посилку, щоб позбавити підстав для позову.
Вище вже люди пишуть, що їхні посилки зникли таким саме чином, і підписався за них теж "D. Barkov", тобто "Нова пошта" прекрасно про все знає, ігнорує документи, аже поки я не знайшов всю інформацію про їхнього працівника і не викрив схему.
Треба обов’язково скооперуватися. НП пообіцяла надати відповідь до кінця тижня. Якщо цього не зробить, якщо посилку не знайдуть або якщо відповідь не влаштує, треба діяти агресивніше. Я вже звертався до засновника НП в ФБ, можна написати ще раз і роз’яснити наслідки: звернення до поліції із заявою про шахрайство; зі скаргою до Держпродспоживслужби; по суду з позовом; і, найголовніше, розголос про цю ситуацію в ЗМІ та на ТБ. Якщо власник хвилюється ща свій бізнес, він має відреагувати. Репутація НП, як на мене, коштує дорожче ніж наши з вами вкрадені посилки
У них монополія, тому, відверто кажучи, їм чхати на окремих клієнтів. Ви можете почитати нижче відгуки: ситуація така не одна. Саме за такою схемою, як наша. Просто 1) вони вважають, що ніхто не подаватиме до суду, 2) за договором трекінг не є доказом, а поки ніхто не довів, що одержав саме їхній працівник (аж поки я не встановив його особу), 3) вони монополісти.
Давайте тримати тут зв'язок. Я сьогодні подаю у відділенні претензію. Її розглядатимуть 10 робочих днів. В ідеалі, якщо подавати позов, скооперуватися з усіма, в кого була ідентична схема крадіжки. Навіть на цьому сайті таких багато.
Так, давайте тримати зв’язок. Мені теж сьогодні запропонували подати претензію, ніби-то для ретельної перевірки треба надати детальну інформацію, хоча всю інформацію вони мають. Просто таким чином тягнуть час. Дякую вам за те розслідування, яке ви провели!
Я сьогодні подаю претензію у відділенні. Якщо буде негативна відповідь, буду подавати до суду. Вони розраховуть, що ніхто не судитиметься кілька років за 100 доларів, але інакше тут ніяк, щоб відбити бажання таке робити. Особливо коли є докази і коли особа Баркова встановлена.
З того що я бачу, враховуючи що було вкрадене і кількість позивачів в колективному позову вже є, то загальна сума позову буде десь 100 000грн. Це далеко не 100$.
У мене абсолютно аналогічна ситуація, з додатковою батареєю EcoFlow з США, теж «вантаж не прибув» в Україну з транзитного аеропорту з Австрії, напевно це у НП така схема викрадання дефіцитного товару у своїх клієнтів
Поки ще теж чекаю на офіційну відповідь (вже тиждень), бо перша реакція НП була «звертайтеся до продавця», при тому, що у мене є докази вручення товару представнику НП на складі в США. Кейс для позову в суд залізобетонний, але це вже на крайній випадок. Якщо товари не знайдуть, можна зібрати постраждалих і підготувати цікавий сюжет на ТВ…
Ще є як мінімум одна дівчина в інстаграм, у якої посилка з зарядною станцією не прибула. Дати переміщень - ті самі. Знайти можна в коментарях під постом від 14/12 про скасування мита на зарядні станції. Це вже виглядає дивною системою. Або було загублено цілу палету з вантажем, або хтось вирішив, що йому ті станції потрібні більше.
Зараз пошукаю, дякую. Дійсно, дуже схоже на систему, навряд чи можливе таке співпадіння. Якщо так, то можна влаштувати грандіозний скандал для НП про те, як українська компанія обкрадає своїх співвітчизників в умовах війни
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Поштою втрачена посилка з США - Відгуки про NP Shopping
Замовив EcoFlow на ebay, склад в США посилку отримав, відправили, на складі в Австрії посилку зареєстрували і відправили, був статус "Прямує в країну призначення". І через 3 дні змінився на "Вантаж не прибув".
Служба підтримки нічого сказати не може, "ми відправили запит, але строків відповіді сказати не можемо, чекайте". Тобто посилка фактично втрачена, а мені пропонують чекати невизначений термін незрозуміло чого.
відгук
Коментарі до відгуку
Колеги підтвердили, що затримка виникла через те, що зарядних станцій з США заборонена правилами Нової пошти. Тож рекомендуємо очікувати розмитнення посилки.
Перевіримо інформацію та згодом повернемося до Вас із відповіддю.
ШТА???
Якщо цікаво, тут те, як я довів крадіжку з боку "Нової пошти": https://www.otzyvua.net/uk/np-shopping/review-1760957
Поки "Нова пошта" ніяк не коментувала цю зміну статусу, але можете бути певні, зараз з'явиться повідомлення зі смайликами на зразок "Шановний клієнте, раді повідомити, що ваша посилочка знайшлася)))". Тільки до того:
1. Мені більше десяти разів (це не перебільшення) повідомляли, що посилки не одержували.
2. Надали офіційну відповідь, що посилки на складі не було і немає.
3. На початку грудня на мою вимогу надали відповідь, що навіть будь-якої іншої посилки на моє ім'я на складі немає.
І от, коли я деанонімізую Daniil Barkov і доводжу публічно, що "Нова пошта" краде й бреше, через місяць такої брехні моя посилка "ЗНАХОДИТЬСЯ".
Я дуже радий, що я не прийняв компенсації від виробника гідратора, який пропонував відшкодувати всю суму, а вивів на чисту воду злодіїв з "Нової пошти".
При цьому:
1. Я маю заплатити їм 12 дол. США за доставку.
2. Хоча статус змінився, не факт, що посилку я одержу. І питання, в якому стані.
3. Претензію я, звісно ж, подав, так само, як і заяву про шахрайство на головний офіс.
Абсолютно мерзенна поведінка всіх ланок компанії. Крадіжка, брехня, брехня, брехня. Імовірно, працівники злякалися, що тепер є підстави позову до суду й заяви до поліції та "знайшли" посилку, щоб позбавити підстав для позову.
Вище вже люди пишуть, що їхні посилки зникли таким саме чином, і підписався за них теж "D. Barkov", тобто "Нова пошта" прекрасно про все знає, ігнорує документи, аже поки я не знайшов всю інформацію про їхнього працівника і не викрив схему.
Давайте тримати тут зв'язок. Я сьогодні подаю у відділенні претензію. Її розглядатимуть 10 робочих днів. В ідеалі, якщо подавати позов, скооперуватися з усіма, в кого була ідентична схема крадіжки. Навіть на цьому сайті таких багато.