Як працівники "Нової пошти" вкрали посилку в США - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 13 грудня, 2022 год 552 перегляда
Мій відгук про "Нову пошту" й комунікацію з компанією щодо "загубленої" в США посилки ви можете прочитати тут: https://www.otzyvua.net/uk/np-shopping/review-1753847

А тепер докази, що працівники "Нової пошти" вкрали мою посилку (NP00000002147656NPG), – сподіваюсь, хтось прочитає і подумає двічі, чи замовляти щось через "Нову пошту".

Отже, у моєму відгуку ви можете прочитати, що магазин і "FedEx" надали мені докази про одержання товару на складі "Нової пошти" в США: за одержання товару розписався D. Barkov. Також мені надали оригінал електронного підпису D. Barkov за одержання мого товару за моєю адресою на складі "Нової пошти" в East Hanover у США. Сама "Нова пошта" ніяк не коментує ні хто такий D. Barkov, ні чому від розписався за одержання. На запитання, чи він їхній працівник, не відповідають.

"Нова пошта" не врахувала, що в інтернеті можна знайти все. Отже, дуже просто знаходимо людину "D. Barkov", яка мешкає в місті East Hanover. Як ви розумієте, там таких небагато. Знайомтеся: Daniil Barkov https://www.linkedin.com/in/daniil-barkov-570667104

Може, ми помилилися? Дивимося, де працює Daniil Barkov: поточне місце роботи – "Velox international shipping", East Hanover, NJ. Цікаво! Daniil Barkov працює в компанії-перевізнику в тому самому місті в США, де розташований склад "Нової пошти".

Може, все ж збіг? Дивимося, що таке "Velox international shipping". https://www.facebook.com/velox.international.shipping/ Офіційний партнер "Нової пошти" в East Hanover, NJ. Та сама компанія, на склад якої в США доставляють ваші (наші) посилки і яка пересилає їх в Україну.

Вітаю вас, шановні шахраї з "Нової пошти". Вся зібрана інформація для вас теж не докази? Видаляти й затирати сторінки не варто, все поархівовано, скриншоти зроблені.

Тепер публічне питання: ви не хочете офіційно вибачитися, компенсувати повну вартість всіх витрат і моральний збиток за брехню? У вас же в договорі сказано, що "будемо вирішувати все без суду". Давайте без суду: прозоро, публічно, щоб усі бачили. Вашу брехню я показав, усе доведено.

6 згодні



Коментарі до відгуку

Detr 17 грудня, 2022 год
Щойно подзвонив до підтримки. Кажуть, що жодної претензії від мене не подано. Хоча я подав її у відділенні 25.12 Така от компанія. Крадіжки, покривання, суцільна брехня.
Detr 15 грудня, 2022 год
А тепер увага. Сьогодні, 15.02.2022, після того, як вчора я опублікував докази крадіжки з ідентифікацією особи працівника "Нової пошти" та під час того, як я подавав претензію у відділенні, "РАПТОВО" статус мого товару змінюється на "Оброблено складом в США".



Поки "Нова пошта" ніяк не коментувала цю зміну статусу, але можете бути певні, зараз з'явиться повідомлення зі смайликами на зразок "Шановний клієнте, раді повідомити, що ваша посилочка знайшлася)))". Тільки до того:



1. Мені більше десяти разів (це не перебільшення) повідомляли, що посилки не одержували.

2. Надали офіційну відповідь, що посилки на складі не було і немає.

3. На початку грудня на мою вимогу надали відповідь, що навіть будь-якої іншої посилки на моє ім'я на складі немає.



І от, коли я анонімізую Daniil Barkov і доводжу публічно, що "Нова пошта" краде й бреше, через місяць такої брехні моя посилка "ЗНАХОДИТЬСЯ".



Я дуже радий, що я не прийняв компенсації від виробника гідратора, який пропонував відшкодувати всю суму, а вивів на чисту воду злодіїв з "Нової пошти".



При цьому:

1. Я маю заплатити їм 12 дол. США за доставку.

2. Хоча статус змінився, не факт, що посилку я одержу. І питання, в якому стані.

3. Претензію я, звісно ж, подав, так само, як і заяву про шахрайство на головний офіс.



Абсолютно мерзенна поведінка всіх ланок компанії. Крадіжка, брехня, брехня, брехня. Імовірно, працівники злякалися, що тепер є підстави позову до суду й заяви до поліції та "знайшли" посилку, щоб позбавити підстав для позову.



Вище вже люди пишуть, що їхні посилки зникли таким саме чином, і підписався за них теж "D. Barkov", тобто "Нова пошта" прекрасно про все знає, ігнорує документи, аже поки я не знайшов всю інформацію про їхнього працівник і не викрив схему.
Відповідь представника Новая Почта 15 грудня, 2022 год
Ми хочемо Вам допомогти та для того, аби колеги все ретельно перевірили, просимо Вас скласти претензію.
Sergiy Seletsky 27 травня, 2023 год
Нова пошта,



У мене аналогічна ситуація з крадіжкою NP Shopping East Hanover.



Міжнародна експрес-накладна NP00000002501248NPG

Трек номер SF6042504952209



На підтримці мені так само попросили надати скриншоти, і пропали, вже кілька запитів за тиждень створив і ніякої відповіді. Навіть дату не можуть надати скільки місяців на відповідь чекати!
Наталія 17 грудня, 2022 год
Я також подала претензію 15.12. копія підписана працівником є. В підтримці нічого, звісно, досі не бачили і не чули!!! Шарашкіна контора! З вами тільки до суду треба!
Detr 17 грудня, 2022 год
І що? 15.12 я подав претензію у відділенні. Сьогодні, 17.12, підтримка каже, що жодної претензії не зареєстровано.
Наталія 15 грудня, 2022 год
А є зразок претензії, бо таких випадків не один?
Detr 16 грудня, 2022 год
На сайті застарілий зразок. Бланк видадуть у відділенні. Подавати претензію треба, але вони дуже хитро все попрописували в договорі. Щось можна довести лише в тому разі, якщо доведете, що за одержання розписався саме їхній працівник. Інакше вони просто шаблонно відповідають "посилки не одержували", попри статус у трекінгу.



Я публічно викрив їхнього працівника Daniil Barkov, і – О ДИВО! – одразу ж після того, як я опублікував усі його дані – НА 32-Й! день перебування на складі – моя посилка знайшлася. Після того, як я одержав десяток відповідей, зокрема й офіційний лист, що ЖОДНИХ посилок на моє ім'я склад не одержував і що я маю вимагати компенсації у продавця товару.
Відповідь представника Новая Почта 15 грудня, 2022 год
Доброго ранку!

Ви можете звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання письмової претензії. При собі необхідно мати: паспорт, ІПН, номер експрес накладної та реквізити банківської картки, та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). По претензії буде проводитися  перевірка та по рішенню Вас проінформують.
Detr 17 грудня, 2022 год
І що скажете? 15.12 я подав претензію у відділенні. Сьогодні, 17.12, підтримка каже, що жодної претензії не зареєстровано.
Detr 15 грудня, 2022 год
От і вся клоунада "Нової пошти". Як бачите, жодних коментарів про Daniil Barkov і вкрадену ним (або іншим працівником "Нової пошти", який прикриваєтьяс його підписом) посилку. "Нова пошта" просто вдає, що крадіжки, яку фактично доведено, не було.



Претензію я, звісно, подам. Але люди хай бачать і роблять свої висновки, як ви покриваєте крадіжки.
Відповідь представника Новая Почта 14 грудня, 2022 год
Добрий день!

Оце так 😱 Звернемося до колег з міжнародного відділу для уточнення інформації та вирішення Вашого питання.
Наталія 14 грудня, 2022 год
От ворюги!! В мене така ж ситуація, якась Леся прийняла посилку, є підпис. І ні посилки ні Лесі!! Понабирали крадіїв, навіщо купувати подарунки, простіше вибрати на складі, є , що душа забажає!! Оштрафувати цю погань і вигнати із галасом!
Detr 13 грудня, 2022 год
Щоб ні в кого не залишалося сумнівів. NP Shopping - NP Shopping -


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122432 перегляда
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23675 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків