14.11.2022 на склад у США доставили мій гідратор кур'єрською службою "FedEx". Статус онлайн не змінювався. Написав на [email protected], відповіли, що починають перевірку.
Тиждень мовчання. Пишу знову. Відповідь: ведеться перевірка, чекайте, ми повідомимо. Ще тиждень мовчання. 28.11.2022 пишу, що скільки можна перевіряти, де моя посилка.
4 дні мовчання. 01.12.2022 дзвоню на контакт-центр "Нової пошти", де кажуть, що передадуть моє звернення. За дві години "раптом" приходить відповідь на пошту: "Посилка за трек-номером за адресою складу не надходила". Все. Це при тому, що раніше на їхнє прохання я їм надав: 1) скриншот з сайту магазину з підтвердженням оплати й адреси доставки, 2) скриншот з сайту служби доставки, 3) посилання на трекінг, де чітко видно, що всі реквізити правильні, все доставлено три тижні тому.
Після гнівного листа у відповідь сьогодні одержую остаточне: "Статус трекінгу не є підтвердженням доставки, дивіться наш договір". І все – товару на 120 доларів немає, у контакт-центрі "Нової пошти" тільки зареєстрували скаргу – і нічого більше.
Максимально жахливе ставлення до клієнта. 3 згодні
Магазин ще раз зв'язався з "FedEx". Усі документи, що "Нова пошта" одержала відправлення на своєму складі – на руках, нічого більше надати не можуть.
А для чого надавати щось більше? Є "Нова пошта", є її працівник D. Barkov, який одержав мою посилку й розписався за неї на складі, є електронний оригінал його підпису за одержання.
Далі – претензія і, щоб відбити у працівників "Нової пошти" бажання красти, суд, хай навіть за 120 доларів і на кілька років.
І ще клоунада від "Нової пошти". "Офіційна відповідь": "Дані співробітників складу не розголошуються. На час воєнного стану офіційна відповідь надається у такому форматі".
Дані про співробітника D. Barkov, який розписався на їхньому складі за одержання моєї посилки, не розголошують. Дані, які вже й так є: ім'я та прізвище, скан підпису. Відповідь свідчить, що D. Barkov – дійсно їхній працівник. Наданий скан підпису за одержання ДОСІ жодного разу не прокоментували.
Чергова порція клоунади від "Нової пошти". Надіслали офіційну відповідь на 2,5 рядки: "Посилки не одержували". Без печатки, без підпису – криво зроблений ПДФ-документ.
Всі запитання про те, хто такий Д. Барков, який розписався за одержання на їхньому складі, всі питання про наданий оригінал підпису про вручення, – ігнорують.
Маємо інформацію, що з Вами листуються фахівці з профільного відділу.
Колеги із закордонного складу провели перевірку та на цей час вантаж не надходив. Також маємо інформацію, що колеги вже готують для Вас письмову відповідь.
Ого, маєте інформацію, та невже? Прочитали її в моєму відгуку? А не хочете сказати, хто такий D. Barkov, який розписався за отримання посилки на вашому складі? А не хочете прокоментувати, чому ваша компанія ані слова не коментує про надані вам оригінали підписи D. Barkova за отримання посилки на вашому складі?
Скарги нічого не змінять, поліція теж нічого не розуміє. Звертайтесь до суду з позовом про захист прав споживачів. Мені адвокат дав гарантію що я виграю суд
Прогнозована відповідь від "Нової пошти": "Посилки не одержували. Можемо надати вам офіційну відповідь". Все. Про ім'я працівника, скан оригіналу його підпису – ігнорують. Посилки немає, йди до біса.
Хоча на сайті "NP Shopping" зазначено такий самий номер контакт-центру, як і для "Нової пошти" по Україні (0 800 500 609), – при зверненні оператори відповідають, що по міжнародній доставці нічого підказати не можуть. Скаргу можуть передати також тільки на міжнародний відділ. А міжнародний відділ після цього відписує: "Посилки не одержували".
Все, довести те, що посилку одержали можливо тільки через суди, витративши кілька років і купу грошей. Бо інакше "Нова пошта" каже: "Не одержували", – а трекінги, скани підписів за одержання їм байдужі.
Оновлення. На жаль для "Нової пошти", в трекінгу "FedEx" доступний не лише статус, а й ім'я особи, яка розписалася за одержання посилки на складі в США – D. Barkov. Я звернувся додатково до магазину – компанії "CamelBak", – і вони одержали в "FedEx" скан підпису D. Barkov щодо одержання моєї посилки з зазначеним трек-номером у зазначений час.
Таким чином, "Новій пошті" надані всі підтвердження – не лише статус у трекінгу, а й ім'я особи, яка розписалася за товар, та скан оригіналу підпису за одержання від служби "FedEx".
"Нова пошта" мовчить. Імовірно, буде відповідь, що "D. Barkov у нас ніколи не працював, і взагалі ще місяць тому звільнився".
До законодавчих – це до Верховної Ради? Вдесяте поставлю питання: хто такий D. Barkov, який поставив підпис за одержання товару на вашому складі в США і чому ви жодного разу не прокоментували наданий вам оригінал підпису D. Barkov'а за одержання моєї посилки на вашому складі?
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Жахливий сервіс, посилку на складі в США "загубили" - Відгуки про NP Shopping
Тиждень мовчання. Пишу знову. Відповідь: ведеться перевірка, чекайте, ми повідомимо. Ще тиждень мовчання. 28.11.2022 пишу, що скільки можна перевіряти, де моя посилка.
4 дні мовчання. 01.12.2022 дзвоню на контакт-центр "Нової пошти", де кажуть, що передадуть моє звернення. За дві години "раптом" приходить відповідь на пошту: "Посилка за трек-номером за адресою складу не надходила". Все. Це при тому, що раніше на їхнє прохання я їм надав: 1) скриншот з сайту магазину з підтвердженням оплати й адреси доставки, 2) скриншот з сайту служби доставки, 3) посилання на трекінг, де чітко видно, що всі реквізити правильні, все доставлено три тижні тому.
Після гнівного листа у відповідь сьогодні одержую остаточне: "Статус трекінгу не є підтвердженням доставки, дивіться наш договір". І все – товару на 120 доларів немає, у контакт-центрі "Нової пошти" тільки зареєстрували скаргу – і нічого більше.
Максимально жахливе ставлення до клієнта.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
А для чого надавати щось більше? Є "Нова пошта", є її працівник D. Barkov, який одержав мою посилку й розписався за неї на складі, є електронний оригінал його підпису за одержання.
Далі – претензія і, щоб відбити у працівників "Нової пошти" бажання красти, суд, хай навіть за 120 доларів і на кілька років.
Дані про співробітника D. Barkov, який розписався на їхньому складі за одержання моєї посилки, не розголошують. Дані, які вже й так є: ім'я та прізвище, скан підпису. Відповідь свідчить, що D. Barkov – дійсно їхній працівник. Наданий скан підпису за одержання ДОСІ жодного разу не прокоментували.
Чхають на всіх.
Всі запитання про те, хто такий Д. Барков, який розписався за одержання на їхньому складі, всі питання про наданий оригінал підпису про вручення, – ігнорують.
Маємо інформацію, що з Вами листуються фахівці з профільного відділу.
Колеги із закордонного складу провели перевірку та на цей час вантаж не надходив. Також маємо інформацію, що колеги вже готують для Вас письмову відповідь.
Колеги з профільного відділу вже готують офіційну письмову відповідь. Тільки-но вона буде готова - Вам надішлють її.
Все, довести те, що посилку одержали можливо тільки через суди, витративши кілька років і купу грошей. Бо інакше "Нова пошта" каже: "Не одержували", – а трекінги, скани підписів за одержання їм байдужі.
Таким чином, "Новій пошті" надані всі підтвердження – не лише статус у трекінгу, а й ім'я особи, яка розписалася за товар, та скан оригіналу підпису за одержання від служби "FedEx".
"Нова пошта" мовчить. Імовірно, буде відповідь, що "D. Barkov у нас ніколи не працював, і взагалі ще місяць тому звільнився".