Зіткнувся з проблемою, коли потрібно було змінити або видалити створену накладну, але підтримка не відповідала своєчасно.
1. Створив у кабінеті NP Shopping накладну вказавши 2 товару. Один 599 євро, другий 300 євро. Разом 899 євро
2. З‘являється необхідність змінити цю накладну оскільки продавець відправив 2 товару окремо та в різні дні.
3. Написав звернення у підтримку коли вантаж ще був у дорозі до складу у Польщі попросивши видалити NP40000002134577NPG, щоб я зміг зробити дві окремі накладні.
4. Після 2 днів тиші отримую автоповідомлення, що вантаж вже на складі у Польщі. Дзвоню оператору. Реєструють повторне звернення. Тиша
5. Наступного дня приходить ще автоповідомлення, що його вже зважили та виставили ціну з розмитненням як за два товару. Тобто замість 599 євро поставили 899 євро. Згодом вантаж відправляють до України.
6. На третій день пишу знову звернення. Тиша. Дзвоню оператору і тут бінгооо, люблязна дівчина каже щоб зв‘язатися зі службою NP shopping наче треба сказати секретне слово «Китай» або «Америка» роботу. Я в шоці, де це написано взагалі? Окей, потрапив нарешті на оператора NP shopping та описав ситуацію. Оператор майже нахомив після того як я сказав, що мене вже четвертий день ігнорять. Запропонували мені як вийти з положення - треба коли вантаж прибуде до митниці, замовити самостійний огляд посилки за 100 грн. Я погодився
7. Далі.. нарешті відповів брокер по митним питанням та запросив додаткові документи. Все надав.
8. Знову тиша. На мій лист і звернення про уточнення статусу мого вантажу не відповідають. Посилка вже 2 тижні як а митниці.
Наступного разу мабуть буду замовляти у конкурентів.
Переваги:
Система оповіщення про знаходження/статус вантажу
Недоліки:
- Неможливість зміни створеної накладної у кабінеті, навіть коли вантаж ще в дорозі та не прибув до закордонного складу.
- Немає прямого контакту до служби підтримки NP Shopping (Global)
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Підтримка не відповідає вчасно на звернення!! - Відгуки про NP Shopping
1. Створив у кабінеті NP Shopping накладну вказавши 2 товару. Один 599 євро, другий 300 євро. Разом 899 євро
2. З‘являється необхідність змінити цю накладну оскільки продавець відправив 2 товару окремо та в різні дні.
3. Написав звернення у підтримку коли вантаж ще був у дорозі до складу у Польщі попросивши видалити NP40000002134577NPG, щоб я зміг зробити дві окремі накладні.
4. Після 2 днів тиші отримую автоповідомлення, що вантаж вже на складі у Польщі. Дзвоню оператору. Реєструють повторне звернення. Тиша
5. Наступного дня приходить ще автоповідомлення, що його вже зважили та виставили ціну з розмитненням як за два товару. Тобто замість 599 євро поставили 899 євро. Згодом вантаж відправляють до України.
6. На третій день пишу знову звернення. Тиша. Дзвоню оператору і тут бінгооо, люблязна дівчина каже щоб зв‘язатися зі службою NP shopping наче треба сказати секретне слово «Китай» або «Америка» роботу. Я в шоці, де це написано взагалі? Окей, потрапив нарешті на оператора NP shopping та описав ситуацію. Оператор майже нахомив після того як я сказав, що мене вже четвертий день ігнорять. Запропонували мені як вийти з положення - треба коли вантаж прибуде до митниці, замовити самостійний огляд посилки за 100 грн. Я погодився
7. Далі.. нарешті відповів брокер по митним питанням та запросив додаткові документи. Все надав.
8. Знову тиша. На мій лист і звернення про уточнення статусу мого вантажу не відповідають. Посилка вже 2 тижні як а митниці.
Наступного разу мабуть буду замовляти у конкурентів.
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що посилочку отримано, а також колеги з міжнародного відділу надали Вам відповідь щодо цієї ситуації.