Не раджу користуватися миттєвим переказом коштів на Новій пошті. Отримаєте лише головний біль. При відправці посилки запитали чи можна зробити пересилку готівкових коштів, відповіли що так, можна здійснити миттєвий грошовий переказ з відповідною комісією. Також при оформлені переказу запитували у фахівця якщо у отримувача немає з собою паспорту, а є лише військовий квиток з фото чи цього достатньо для отримання коштів - відповіли що так. Однак коли отримувач звернувся через 3 дні до відділення Нової пошти, так там відповіли що коштів немає і навіть квитанція про переказ коштів не була доказом для працівників Нової пошти, що дійсно для отримувача є переказ коштів - ніхто навіть на Новій пошті не подумав розібратися в цьому питанні, а чому вони не бачать переказаних коштів і допомогти людині їх отримати. Весь тягар у вирішенні питання покладають на відправників та отримувачів - хоча справно наперед беруть комісію за свою роботу. НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ послугою ПЕРЕКАЗ коштів Миттєвий по-бережіть свої нерви ,бо отримувач може скоріш за все їх вчасно не отримає, а Вас лише будуть посилати телефонувати з одного номеру гарячої лінії на інший. А коли Ви запросите дзвінок керівництва відділення для пояснення чому працівники його відділення не бачать або не вміють бачити переказаних коштів то у них відповідь, що сьогодні ніхто не звертався за отриманням коштів - це просто так відправники від того що немає що робити обривають телефони Гарячих ліній.
Недоліки:
Чому Ваші працівники не задаються питаннями чому послуга за яку вже сплачені кошти не працює, чому особисто не комунікують з відповідними фахівцями для негайного вирішення питання ???
Чому Ви все перекладаєте на замовників Ваших послуг ???
В той день клієнт отримував посилку 59000878347005 та мав ще отримати переказ за номером 121240454182.
Однак переказ відділення не бачило - відповіли, що кошти їм не надходили - фото квитанції для Вашого співробітника то був не доказ. Близько півгодини клієнт був змушений очікувати поки відправник зв'язувався по Гарячій лінії і з Новою Поштою і з фінансовою компанією - безрезультатно - більше очікувати не мав часу та переказу так і не отримав.
Вечером 22 10 - я,відправник, звернулася у відділення з якого переказувала кошти та зробила повернення.
Отримали відповідь від керівника відділення Костянтинівки. Він повідомив, що спілкувався з Вами особисто та пояснив, що для отримання грошового переказу потрібен паспорт, оскільки це умови фінансового партнера компанії НоваПей. Інформація була надана для того, щоб при зверненні отримувача він мав необхідний документ.
Підкажіть, будь ласка, інформацію щодо можливості отриманні коштів з військовим квитком Вам повідомив той же оператор, який оформлював посилку 59000878347005?
Якщо ні, вкажіть номер відділення та день/час відправки коштів.
Однак керівник відділу Констянтинівка - бреше, спочатку він казав, що в той день до них взагалі ніхто не звертався за отриманням коштів, спілкувався зверхньо, зателефонував через 2 год з моменту виникнення проблеми й сказав" то нехай підходять так видамо лише за наявності паспорту" - тільки клієнт який мав отримати гроші вже знаходився на передовій.
Питання вже взагалі і не в тому, за яким документом має видаватися переказ - зараз 21 століття і можна було б навіть надати фото паспорту через месенджери. Питання в тому чому працівники Констянтинівка не бачили переказу, коли всі інші при зверненні на гарячі лінії бачили.Чому працівник даного відділення в присутності клієнта не вирішував питання щодо відсутності коштів їх не бачення ??? Вони це роблять спеціально, особливо стосовно військових ???
Інно, хочемо звернути Вашу увагу на те, що з фото паспорта також немає можливості отримати кошти, потрібен саме документ. Вище Вам надали посилання на умови фінансового партнера.
Щодо ситуації, то нам дуже прикро, що ми зіпсували Ваш настрій.
Хотіли б перепросити за цей випадок та у якості вибачення пропонуємо надіслати Вам невеликий подаруночок від імені компанії.
Підкажіть, будь ласка, чи буде зручно його отримати за тими даними, що й у накладній?
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Миттєвий переказ коштів Нова пошта - Відгуки про NP Shopping
НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ послугою ПЕРЕКАЗ коштів Миттєвий по-бережіть свої нерви ,бо отримувач може скоріш за все їх вчасно не отримає, а Вас лише будуть посилати телефонувати з одного номеру гарячої лінії на інший. А коли Ви запросите дзвінок керівництва відділення для пояснення чому працівники його відділення не бачать або не вміють бачити переказаних коштів то у них відповідь, що сьогодні ніхто не звертався за отриманням коштів - це просто так відправники від того що немає що робити обривають телефони Гарячих ліній.
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже прикро отримувати такі відгуки, хочемо у всьому розібратися.
Підкажіть, будь ласка, коли саме та до якого міста і відділення звертався клієнт для отримання коштів?
Однак переказ відділення не бачило - відповіли, що кошти їм не надходили - фото квитанції для Вашого співробітника то був не доказ. Близько півгодини клієнт був змушений очікувати поки відправник зв'язувався по Гарячій лінії і з Новою Поштою і з фінансовою компанією - безрезультатно - більше очікувати не мав часу та переказу так і не отримав.
Вечером 22 10 - я,відправник, звернулася у відділення з якого переказувала кошти та зробила повернення.
Отримали відповідь від керівника відділення Костянтинівки. Він повідомив, що спілкувався з Вами особисто та пояснив, що для отримання грошового переказу потрібен паспорт, оскільки це умови фінансового партнера компанії НоваПей. Інформація була надана для того, щоб при зверненні отримувача він мав необхідний документ.
З умовами отримання грошового переказу можна ознайомитися тут: https://novapay.ua/dokumenty-dlja-perekazu/
Підкажіть, будь ласка, інформацію щодо можливості отриманні коштів з військовим квитком Вам повідомив той же оператор, який оформлював посилку 59000878347005?
Якщо ні, вкажіть номер відділення та день/час відправки коштів.
Однак керівник відділу Констянтинівка - бреше, спочатку він казав, що в той день до них взагалі ніхто не звертався за отриманням коштів, спілкувався зверхньо, зателефонував через 2 год з моменту виникнення проблеми й сказав" то нехай підходять так видамо лише за наявності паспорту" - тільки клієнт який мав отримати гроші вже знаходився на передовій.
Питання вже взагалі і не в тому, за яким документом має видаватися переказ - зараз 21 століття і можна було б навіть надати фото паспорту через месенджери. Питання в тому чому працівники Констянтинівка не бачили переказу, коли всі інші при зверненні на гарячі лінії бачили.Чому працівник даного відділення в присутності клієнта не вирішував питання щодо відсутності коштів їх не бачення ??? Вони це роблять спеціально, особливо стосовно військових ???
Щодо ситуації, то нам дуже прикро, що ми зіпсували Ваш настрій.
Хотіли б перепросити за цей випадок та у якості вибачення пропонуємо надіслати Вам невеликий подаруночок від імені компанії.
Підкажіть, будь ласка, чи буде зручно його отримати за тими даними, що й у накладній?
Як тільки матимемо роз'яснення від колег - відразу напишемо Вам.