Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 - Відгуки про NP Shopping

NP Shopping
Відгук додано 6 вересня, 2022 год 80 переглядів
Доброго дня! 
Працівник Сергій Ключка почав беззаконні дії у відношенні до мене:
Після того, як я оставив на сайті Відгуків, у розділі Нової Пошти, відгук лише про те, що працівник зник і упродовж тижня ігнорує мене, він все ж таки вийшов сьогодні на зв‘язок, АЛЕ:
Нарахував мені фактурну ціну моїх відправлень у два рази вище, ніж я сплачував. Скріншоти оплат я відправляв.
Замість суми у приблизно $179 він нарахував $366.44 викресливши усі знижки магазину та Аліекспресу.
Після того, як я запитав чому така ціна, він начебто зіслався на законодавство України і на статті, але у цих же статтях закону будо прописано, що він повинен враховувати усі знижки. 
А після мого відгуку на цьому сайті вийшло так, що якщо ви купите у магазині товар за $1000 зі знижкою 80% і заплатите лише $200, працівник нарахує вам мито з $1000, а не з $200, і пояснить це тим, що «Каждому воздастся по делам его», а також зішлеться на законодавство, у якому прописано саме те, що він його і порушує своїми діями, не враховуючи знижки магазину.
Тому на моє питання з приводу великої фактурної вартості він просто вирішив додати, що "Каждому воздастся по делам его", використовуючи на робочому місці мову страни агресора-окупанта, та показуючи тим саме те, що він навмисно завищив ціну.
Нагадаю, по законодавству України робітник на робочому місці повинен використовувати з клієнтами виключно державну мову.
Також, він не має права використовувати робочу поштову скриньку для таких фраз, які можуть бути розцінені як погрози, особливо у воєнний час, і писати тексти та вичитивути мене за те, що я оставив йому відгук на сайті.
Після його «роз‘яснення» звідки взялась такая велика ціна, він навіть вирішив не чекати моєї згоди-підтвердження на оплату цієї декларації.
Тобто, він задав питання із шаблону чи даю я згоду, і просто відправив декларацію після свого «роз‘яснення», навіть незважаючи на те, якою була б моя відповідь.

! Згідно його тексту.
Аналізуючи відповідь-«нагоду» вашого працівника, в мене з‘явилось питання: З яких пір, працівники Нової Пошти маюсть право оцінювати поведінку своїх клієнтів та надавати типові характеристики їх поведінці як «інфантильні» та оскорбляти з метою принижування честі та гідності клієнту.
Далі, хочу зазначити, що працівник безпідставно стверджує і звинувачує мене у тому, що я порушую законодавство України і дію:
«в умовах вседозволеності, безкарності і ігнорування законодавства України» та крім цього «маю схильність до публікації чужих відомостей», тобто, що я указав керівництву на те, що вищезазначений працівник зник і не відповідає на листи.
Далі, хочу зазначити, що працівник стверджує, що він пішов мені на зустріч та провів фізичний огляд посилки, але він мені був не потрібний, і це була ініціатива працівника, цитую: «я хочу её открыть», і це він пояснив тим, що він хоче це зробити для того, щоб мені змогли порахувати «точну» фактурну вартість і начебто, щоб у мене не будо переплати.
Далі по тексту він звинувачує мене у тому, що я «вважаю, що підрахувати все повинні теж за Мене», але по-перше, я оплачую митні послуги брокера Нової Пошти саме за усі ці супровідні документи, а по-друге я сам надав усю розраховану мною інформацію, з ціною у приблизно $179, а також надав скріншоти оплати товарів на суму $224, з якої потрібно було лише відняти одну посилку, яка не оподатковувалася, і отримати ці $179.
А працівник нарахував мені цілих $336.44. У два рази більше рівно.
Далі я хочу поцікавитися у різниці між адекватними громаданями, та славетними, звинувачуючи мене у тому, що «адекватний громадянин» просто «фізично не встиг» за цілий тиждень відповісти на мій лист, і з приводу цього вирішив звинуватити мене у тому, що я, залишивши свій відгук, «вершу від імені суспільства публічний моральний суд і тиск на компанію в особистих цілях».
І наостанок, запропонував мені доповнити свій відгук, для того, щоб він став «повним», що я зараз і роблю.
Прошу Вас розібратися з цією жахливою та неконтрольованою ситуацією, яка просто вийшла з-під контролю, а також нарахувати мені реальні фактурні суми товарів згідно моїх наданих документів-скріншотів, та згідно чинного законодавства.
Уточнюю, що повна сума за 6 посилок (вартість шести) - $224
Я повинен сплатити мито за 5 відправлень.
В одному з тих шести відправлень з суми $224, згідно фотографій, які надіслав працівник, там 9 фігурок вартістю по ~$5/шт, тобто ~$45 потрібно відняти від цієї суми і ми отримаємо ці ~$179 фактурної вартості з яких я реально повинен сплатити мито згідно чинного законодавства України.
Також хочу додати, що у своєму першому листі працівник називав реальну суму у $172. А після мого відгуку - вже $366.44
Розраховуючи на Вашу допомогу,
З повагою,
Артем Панфілов!

AEPD0001077750, AENM0009158957, AENM0009158879, AENM0009158820, AENM0009158732, AENM0009081578

NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366 NP Shopping - Сергій Ключка (UPDATE) Я оплатив магазину $179, а працівник вказує $366

Переваги:
  1. Працівник поділяє людей на "адекватних" (це він) та на "славетних" (це клієнти).
Недоліки:
  1. Завищення ціни у два рази. Неадекватна непрофесійна поведінка, в умовах вседозволеності, безкарності і ігнорування законодавства України, з звинувачувану у порушенні законодавства України з елементами хамства та висловами, які можуть бути розцінені як погрози, наклеп та образа честі та гідності людини.
3 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 6 вересня, 2022 год
Добрий день, Сергію!

Передали Ваш запит для уточнення, коли отримаємо інформацію, то повернемося до Вас.
Лида 10 січня, 2023 год
Ви краще подивилися б переписки Ключка, як він себе поводить с клиентами! Просто не можу повірити, що доси є люди, які дозволяють собі фомільярності в спілкуванні з клиентами! Звільнить цього невуча, або до попускайте його до праці з людьми!
Відповідь представника Новая Почта 9 вересня, 2022 год
Добрий день, Артеме!

Отримали відповідь від колег з міжнародного відділу, вчора Вам відправили лист на електронну пошту. Посилки будуть передані для транспортування після закінчення митного оформлення інспектором. Зазвичай, це відбувається протягом 1-5 робочих днів від моменту подання митної декларації, тому очікуйте надходження Ваших посилочок.


NP Shopping
Всі відгуки

2.1 5
1249 відгуків / 122317 переглядів
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків