Alex Cross Відгук додано 20 липня, 2022 год89 переглядів
Посилку зараєстрував 08.07.2022 вказавши трек номер який надіслав магазин. Через певний період часу магазин прислав інший трек номер, але змінити його чомусь для данного відправлення було не можливо. Опція редагування не працювала, хоча для нового відправлення яке було зареєстроване пізніше редагування працює. Подумав не біда, оскільки зазвичай присилають уточнюючій лист якщо за вказаною адресою є відправлення зареєстроване на моє ім'я. Не цього разу. Станом на 19.07.2022 по відправленню у кабінеті інформація без змін, але на мій запит продавець надав докази того що пакунок був доставлений до складу НП ще 11.07.2022, оскільки за експресс доставку (на наступний день) я платив окремо. Скріни додаю. На мої запити в онлайн підримку відповіді немає. Агов НП проясніть ситуацію! Що з пакунком?
Недоліки:
ймовірно втрачено подарунок з вини працівника НП на ім'я NATALIE
Мала аналогічну ситуацію з трек-номером. Спочатку магазин надіслав один, а перевізник (місцева кур’єрська компанія) — інший. Так я теж дізналася, що відправлення самостійно не редагується. Це дивно, тому що ця опція має бути доступна як мінімум до моменту доставки відправлення на закордонний склад. До цього користувалася форвардинговими послугами іншої компанії на літеру «М», там в кабінеті клієнта можна редагувати всі відправлення як завгодно. А у НП лишається тільки писати в підтримку, щоб вони видалили неактуальне відправлення, і реєструвати заново. І при цьому підтримка відповідає дай бог дні через три.
Добрий день! Дуже хочемо розібратися та допомогти у вирішенні проблеми, але без накладної це зробити неможливо. Будь ласка, надайте трек-номер, за яким втрачена посилка.
Через 2 дні ваші колеги із міжнародного відділу віповіли наступне:
"Доброго ранку.
Перепрошуємо за несвоєчасну відповідь.
Якщо Відправник не надасть трек-номер, працівники складу можуть ідентифікувати посилку за Вашими даними й унікальним номером у форматі NP*********. Після цього наявний або присвоєний на складі трек-номер буде надіслано Вам електронною поштою з проханням продовжити реєстрацію відправлення. У особистому кабінеті з'явиться “Незареєстроване відправлення”.
Якщо інтернет-магазин не вкаже Ваші дані або унікальний номер, термін ідентифікації відправлення може зрости. Обов’язково дочекайтеся електронного листа від Nova Poshta Shopping з проханням зареєструвати відправлення.
Листа про “Незареєстроване відправлення” рекомендуємо очікувати орієнтовно протягом тижня після доставки та за його відсутності звернутись повторно."
У мене складається враження, що до уваги взагалі не береться інформація яку я надав вам у коментарі вище зі скрінами підтвердження про доставку трек номером і дт
Не хвилюйтеся, колеги нам повідомили, що знайшли на складі неопізнаний вантаж за трек-номером 15976892399681. Ви можете зареєструвати її самостійно або ж попросимо колег зробити це за Вас.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Втрачена посилка - Відгуки про NP Shopping
На мої запити в онлайн підримку відповіді немає. Агов НП проясніть ситуацію! Що з пакунком?
відгук
Коментарі до відгуку
Звичайно.
Трек номер 1597 6892 399 681
Також додаю скріни які надав магазин
Номер накладної NP50000001993112NPG
Через 2 дні ваші колеги із міжнародного відділу віповіли наступне:
"Доброго ранку.
Перепрошуємо за несвоєчасну відповідь.
Якщо Відправник не надасть трек-номер, працівники складу можуть ідентифікувати посилку за Вашими даними й унікальним номером у форматі NP*********. Після цього наявний або присвоєний на складі трек-номер буде надіслано Вам електронною поштою з проханням продовжити реєстрацію відправлення. У особистому кабінеті з'явиться “Незареєстроване відправлення”.
Якщо інтернет-магазин не вкаже Ваші дані або унікальний номер, термін ідентифікації відправлення може зрости. Обов’язково дочекайтеся електронного листа від Nova Poshta Shopping з проханням зареєструвати відправлення.
Листа про “Незареєстроване відправлення” рекомендуємо очікувати орієнтовно протягом тижня після доставки та за його відсутності звернутись повторно."
У мене складається враження, що до уваги взагалі не береться інформація яку я надав вам у коментарі вище зі скрінами підтвердження про доставку трек номером і дт
Посилку зареєстував ще 25.07.2022 (Міжнародна експрес-накладна NP50000002010248NPG • Трек номер 15976892399681)
І знову ніяких оновлень в особистому кабінеті.
Що відбувається?
Дякую за відповідь. Щойно зареєстрував, очікую підтвердження.
Сподіваюся все буде тіп-топ