Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Не могу получить товар курьерской доставкой уже 3 дня - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за цю ситуацію. Справді, розуміємо, що її вирішення займає вже не перший день та Ви втомились очікувати результат. Маємо інформацію від служби доставки, що справді сьогодні вантаж привезуть. Зі свого боку беремо ситуацію на контроль.
Світлана, "Нова Пошта"
Кроме этого, я не знаю где валялся все эти 5 дней мой Товар, но углы на упаковке были тааааак уже порваны что товар внутри тоже уже как будто бы не новый!Фото прикрепляю.
Если честно вообще не понимаю почему за такую доставку я еще и должна была платить
Раді, що вантаж нарешті у Вас. Перепрошуємо, що так довго тривало вирішення питання та що не вдалось доставити вчора.
Вартість доставки за номером накладної 10034975542 складалась із наступних сум:
- 294 грн - вартість доставки (285 грн - основний тариф, 9 грн - комісія 0,5 % від оголошеної вартості);
- 1350 грн - сума зворотної доставки;
- 47 грн - комісія за відправку грошового переказу, яка складає 2 % від суми + 20 грн.
На жаль, сума комісії справді не відобразилась у мобільному додатку.
Щодо пошкодження зателефонуємо Вам зараз.
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
"Добрий день, Ольга!
За експрес-накладною 10034975542 в Службі доставки отримали відповідь, що вантаж на даний час завантажують на доставку.
Перепрошуємо за запізнення та спричинені незручності.
Доставка Вашого вантажу знаходиться на контролі.
Дякуємо за звернення.
-------------------------------------
З повагою,
Яна
Група з обслуговування онлайн звернень"
За нашою інформацією, з Вами зв'язувалися колеги з відділу компенсацій та повідомили усю інформацію щодо зарахування коштів. Якщо будуть виникати додаткові питання - пишіть, з радістю постараємося допомогти ;)
Лариса, "Нова Пошта"