Испорченная покупка - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 7 серпня, 2019 год 261 перегляд
Доброго дня!!! Вчера приехала в отделение номер 91 г. Днепр забирать свой товар и оказалось что упаковка повреждена и мой чемодан тоже разбит,Новая почта отказала в компенсации Скажите пожалуйста а кто виноват в тот что товар, тесть мой чемодан испорчен,почему Вы не достаточно качественно упаковываете товар!!!???Тоесть покупая новый товар с вашей доставкой нужно заранее себя готовить к тому что что-то будет не так. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Испорченная покупка НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Испорченная покупка НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Испорченная покупка
Недоліки:
  1. Некачественная упаковка и ненадлежащее отношение в перевозке




Коментарі до відгуку

Алина 8 серпня, 2019 год
Так это же не упаковка НП, так упаковал отправитель. Почтовый оператор лишь принял товар на отправку
Відповідь представника Новая Почта 7 серпня, 2019 год
Ольго, добрий день!

Розуміємо Ваше обурення, нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою неприємною ситуацією. Для того, щоб ми мали змогу у всьому розібратися, будь ласка, напишіть номер накладної відправлення.



Світлана, "Нова Пошта"
Відповідь представника Новая Почта 7 серпня, 2019 год
Ольго, за накладною 59998082194805 відправник вказав оголошену вартість 200 грн. Згідно з Публічним договором, у разі пошкодження, ми компенсуємо вартість відправлення, але в межах оголошеної вартості.

Колеги з контакт-центру, як альтернативу, надіслали Вам в СМС-повідомленні 2 промокоди - це дорівнює сумі оголошеної вартості за накладною 59998082194805.

Нам шкода, що так сталося, тому надалі рекомендуємо завжди вказувати реальну вартість посилки.



Світлана, "Нова Пошта"
Olga 8 серпня, 2019 год
Доброго дня! Я не совсем понимаю что за промокоды, мне ничего не приходило
Olga 7 серпня, 2019 год
Мне не приходили никакие промокоды.
Відповідь представника Новая Почта 8 серпня, 2019 год
Ольго, перепрошуємо за неточності. До нас звертався відправник і саме з ним була комунікація стосовно даної накладної. Ми передали запит колегам в службу безпеки. Як тільки отримаємо від них відповідь - одразу напишемо.



Світлана, "Нова Пошта"
Відповідь представника Новая Почта 8 серпня, 2019 год
Ольго, перевірили інформацію. Оскільки вина компанії присутня, Вам рекомендовано писати претензію. Це можна зробити в будь-якому відділенні. При собі потрібно мати копію картки платника податків (ІПН). Після прийняття рішення з Вами зв'яжуться колеги з відділу компенсацій.



Світлана, "Нова Пошта"
Olga 8 серпня, 2019 год
Вы имеете ввиду Индификационный код?


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23669 відгуків / 5187886 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків