Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Оплатил наложенный платёж картой, а товар не получил - Відгуки про НОВА ПОШТА
В итоге я остался без ~20000грн и без планшета. Составил претензию на возврат средств, но срок рассмотрения претензии(по заявлению службы поддержки по телефону) от 10 до 30 дней (в других службах доставки обычно 1-7 дней). Планшет при этом уедет 07.08 обратно продавцу. Продавец согласен продлить срок хранения. Но это платная услуга у Новой почты.
1. Почему я должен платить за проблемы Новой почты?
2. Почему я не могу получить товар? Деньги с меня сняли, а дальше это уже проблемы Новой почты и банка, с которым она сотрудничает(Ощадбанк, насколько мне известно).
3. Почему такой долгий срок ожидания возврата средств?
4. Почему я нигде не могу узнать номер телефона Отдела возмещения(как мне его назвали)? Таким образом я не могу контролировать на какой стадии возврат средств.
Номер ТТН: 20450154203651
відгук
Коментарі до відгуку
Отримали відповідь від наших колег. Запит було розглянемо та кошти мають бути вже зараховані на Вашу картку, тому рекомендуємо перевірити інтернет-банкінг або перетелефонувати на номер телефону 3700. Ще раз приносимо вибачення за дану ситуацію. Зробимо все можливе, аби надалі такі проблеми не виникали.
Кирило, "Нова Пошта"
Перепрошуємо за довге мовчання. Перевірили інформацію та дійсно зарахування коштів не відбулося, в даній ситуації рекомендуємо звернутися до банку емітента та уточнити в них інформацію стосовно коштів, оскільки сума могла бути просто заблокована, якщо представники банку нададуть протилежну відповідь, для прискорення розгляду претензії потрібно буде взяти офіційну виписку з банку. В будь-якому випадку, очікуємо від Вас інформації стосовно звернення в банк.
Кирило, "Нова Пошта"
Кирило, "Нова Пошта"
Уточнимо всю інформацію та повернемося до Вас з відповіддю.
Кирило, "Нова Пошта"
Дякуємо за уточнення. Питання потребує розгляду фахівцями, тому це займає додатковий час. Зі свого боку будемо робити все можливе, аби прискорити розгляд.
Крістіна, "Нова Пошта"