Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
тихий ужас - Відгуки про НОВА ПОШТА
справки, детский матрас размерами 120х60см. В результате получаем на выходе - сумма доставки 242грн, отделение находится от указанного в заявке на расстоянии 30 км, получателем отправления указано не то лицо, которое было
озвучено оператору, а я, находящийся в другом городе! На вопрос, почему получатель указан не тот, которого я называл по телефону вашему оператору, был ответ -"Ваш отправитель, у которого курьер забирал ваш товар, указал именно ваше имя". А почему отправили не на то отделение, которое указывал и
почему такая сумма был ответ - "наш курьер упаковал его так, обшил деревом! что его вес стал больше 30-ти кг (это от изначальных 2-х килограмм веса матраса), поэтому отправили на отделение, которое принимает такой вес" Занавес. В ответ
на составленную претензию, последовал звонок очередного оператора, которая радостно сообщила - "Если вы находитесь в другом городе, вы можете заказать у нас переадресацию, за ваш счёт!" Я спрашиваю - "ещё 242грн?" Она, радостно так -"Да!" Как говорится - "Спасибо за сервис, пользуйтесь моим матрасом" P.S. номер заказа по забору груза курьером, который озвучил оператор после получения заявки - 10208784992 от 01.07.2019, время 13:12. Имя оператора, принявшего заявку - Виталий
відгук
Коментарі до відгуку
Маємо інформацію, що за накладною вартість послуг пакування та зберігання анульована. При отриманні необхідно буде оплатити 112 грн. Відправлення буде зберігатися у відділенні протягом 25-ти робочих днів з моменту прибуття у відділення, тож можливо хтось із Ваших близьких зможе отримати відправлення замість Вас, доки Ви не маєте змоги звернутися у відділення. Якщо виникнуть додаткові питання, Ви завжди можете звернутися до нас чи зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 500 609. Чудового дня!
Юлія, "Нова Пошта"
Крістіна, "Нова Пошта"
Оператор з яким говорили, на жаль, уже не працює в компанії з 13.07, з колективом було проведено роботу. Зі свого боку хочемо компенсувати вартість зберігання та пакування вантажу. Згодні?
Крістіна, "Нова Пошта"
Крістіна, "Нова Пошта"
Розберемося детально у ситуації та напишемо Вам відповідь.
Крістіна, "Нова Пошта"