Зміна ваги відправлення - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 18 червня, 2019 год 1264 перегляда
Відправляв 12 повністю ідентичних відправлень (29,5 кг кожне), з них в двох змінили вагу: одне відправлення на 34,12 кг, друге на 31,17 кг, десять інших лишили без змін. ВІДПРАВЛЕННЯ ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНІ. Під час розмови з оператором контакт центру мені пояснили, що нічого змінити не можна, так як відправник доплатив і отримав, відповідно накладна закрита. Виходить, що Нова Пошта взяла за послуги більше грошей і вирішила для себе (закривши накладну), що мені їх повернути не може. В мене питання, як що б я Вам не доплатив ви б мені пробачили чи вимагали б доплатити? І я не розумію чому не можна повернути зайво отримані кошти?




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 18 червня, 2019 год
Михайле, доброго ранку!

Будь ласка, напишіть номери накладних, за якими вагу було змінено, для можливості більш предметно розібратись у ситуації.

Також хочемо зазначити, що при отриманні можна замовити контрольне зважування, при якому в присутності клієнта перевіряють вагу та габарити відправлення. Якщо вони відрізняються від тих, що у накладній, вартість доставки перераховується за правильним значенням.



Світлана, "Нова Пошта"
Михайло 18 червня, 2019 год
20450143994212, 20450143986233. При отриманні отримувач хотів переважити на що йому сказали, що це зроблено на терміналі в м.Хмельницький і потрібно довго розбиратись, він оплатив і поїхав. Питання не в 30 грн., а в організації роботи, адже це не перший раз змінюється вага одного і того ж відправлення і завжди різні цифри. Не помиляється той хто нічого не робить, я це сприймаю цілком нормально, але коли на однаковому вантажі при контрольному вимірюванні розбіжність 15-20 % це ненормально, плюс оператор каже, що це питання вирішити не можливо.
Відповідь представника Новая Почта 19 червня, 2019 год
Михайле, ми отримали відповідь від керівника відділення. Як виявилось, отримувач у той день одразу забирав кілька вантажів, не лише ці два, тому їх повантажив усі разом, не перевіряючи вагу. Принаймні, ніхто з відділення не може згадати, щоб від отримувача надійшло прохання провести контрольне зважування. Але, в будь-якому разі, надалі при запиті клієнта вантаж при отриманні обов'язково перезважать.



Світлана, "Нова Пошта"
Михайло 19 червня, 2019 год
Доброго дня. Уявіть себе на місці отримувача, Ви отримуєте 12 повністю аналогічних відправлень за 2 з них доплачуєте і у Вас не виникає питань. Погодьтесь для цього потрібно бути дуже тупим. Відповідь, що ніхто не може пригадати це - відг оворка, так як людина яка не виконала своїх прямих обов'язків навряд чи скаже про це, постіше ск азати я такого не пам'ятаю. З цього я роблю висновок, що начальник відділення покриває бездіяльність своїх працівників, а заодне і себе, а Ви в свою чергу покриваєте його. Але суть питання не в цьому, а в тому, що два однакових відправлення переміряли по різному і Ви не хочете визнати свою помилку, адже очевидно, що повністю ідентичні відправлення не можуть мати різницю в вазі і об'ємі 15%. Я пропоную закінчити цей діалог, так як він не до чого не призведе.
Відповідь представника Новая Почта 20 червня, 2019 год
Добрий день. Михайле, ми зв'язались із отримувачем, щоб безпосередньо від нього дізнатись, як все було. Як виявилось, він ще при отриманні побачив, що вага змінилась, але не став замовляти контрольне зважування, оскільки поспішав. Тому відмови у проведенні зважування від працівників відділення не було. З отримувачем вже вирішено питання щодо переплачених ним коштів.

Сподіваємось, що надалі подібні ситуації більше не повторяться, і Ваші враження від співпраці будуть лише приємними.
Відповідь представника Новая Почта 18 червня, 2019 год
Михайле, дякуємо за відповідь. Будемо розбиратись, адже контрольне зважування можна зробити не лише один раз, можливо провести і повторне, для перевірки результатів попереднього у присутності отримувача.



Світлана, "Нова Пошта"
Павел 5 січня, 2021 год
У Вас скоро половина отделений будет "партнёрскими" в которых даже рулетки нет .

Вы $€£ гребёте по франшизе , а ответственности 0 .

Чтобы произвести контрольный замер нужно клиенту ехать за тридевять земель .

Отношение к клиенту с каждым днём всё хуже и хуже


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23866 відгуків / 5193951 перегляд
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.5
3654 відгука
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26877 відгуків
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2044 відгука
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14049 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 відгука