Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Якість обслуговування - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за розширений відгук та Вашу думку щодо співпраці компанії з клієнтами. Безперечно, описана Вами ситуація неприємна і ми дуже раді, що врешті отримувач все ж таки забрав замовлену іграшку.
Щодо Ваших зауважень хочемо зазначити:
1. При розрахунку терміну для автоповернення враховується не планова, а фактична дата прибуття посилки до відділення. Тобто, за накладною 59000282210849 посилка прибула 18.09. і була б відправлена назад лише 22.09.
2. Послугу продовження терміну зберігання можна замовити цілодобово, зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 500 609. Це може зробити не лише менеджер, а будь-який співробітник інтернет-магазину (достатньо назвати номер накладної та представитись відправником).
3. Одиничні форс-мажори з відключенням електроенергії, на жаль, неминучі. Разом з тим, ми робимо усе можливе, аби мінімізувати їх кількість і, не дивлячись на проблему, обслуговувати клієнтів.
4. Співробітники відділення несуть персональну відповідальність за коректність визначення фактичної та об’ємної ваги. Якщо при отриманні відправлення у клієнта виникають сумніви, чи не завищена вага у накладній, можна скористатись послугою контрольного зважування. Оператор відділення у присутності клієнта перевірить коректність ваги і, якщо вона виявиться меншою за вказану в накладній, одразу відкоригує суму транспортних послуг.
5. Інформування клієнта на 3-й день здійснюється з допомогою СМС-повідомлення (послугу інформування з допомогою дзвінків тестували, але не впровадили).
Гарного дня!
Проте не можу не звернути Вашої уваги на те, що по п.1 в конкретному моєму випадку було зазначено на сайті дату повернення 20.09.2017 станом на 19.09.2017. Я телефонувала 19.09.2017 у контакт-центр по телефону 0800500609 ввечері і там мені сказали, що подовжити її термін зберігання може лише менеджер. Більше того, те саме питання щодо дати автоматичного повернення посилки я задавала днем раніше 18.09.2017 за телефоном контакт-центру для юридичних осіб 0674450066, де мені пообіцяли, що передадуть програмістам про те, що дійсно по моїй посилці відображається на сайті дата автоматичного повернення 20-го вересня, а фактична дата прибуття 18 вересня, і між цими датами ну ніяк не 5 робочих днів. 20 вересня 2017 о 9 ранку я написала електронного листа та телефонувала нашому менеджеру, щоб подовжити термін зберігання посилки до 22-го вересня, і вона писала з цього приводу службову записку. Більше того, коли одержувач 19 вересня був у відділенні №1 у м.Бородянка, йому також повідомили, що 20-го вересня вона буде автоматично повернута відправнику. Якщо у Вас прораховується на ПЛАНОВА, а ФАКТИЧНА дата прибуття вантажу для автоповернення, то чому ж 4 різних співробітників Нової пошти (яких я вказала вище) цього не знають? Чи може Ви просто зараз хочете подати тут інформацію в кращому світлі, ніж вона була насправді? По п.2 я вже Вам повідомила, що 19-го вересня (після 19-го години вечора) намагалася подовжити термін зберігання посилки за номером 0800500609, мені сказали, що це неможливо. Перевірте, у Вас же записуються дзвінки. Я телефонувала з номеру телефону, вказаного у нашому договорі. Дуже сподіваюся, що спільними зусиллями нам вдасться покращити якість доставки.