Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Зажерливість = втрата клієнтів - Відгуки про НОВА ПОШТА
Тепер відмінили ручну обробку для запчастин до 30 кг . Все з виступами, нестандартне також буде їхати іншими перевізниками , тому що клієнти не готові платити подвійну вартість доставки. Питання до керівництва НП ви трохи зажерлися, чи це податок на війну ? 80 відсотків моїх відправлень це запчастини бу, які важко запакувати в прямокутну коробку , і завдяки політиці вашої компанії ці відправлення або поїдуть іншим перевізником, або не поїдуть взагалі. Хто від цього виграє ?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Розуміємо, що вартість послуг є важливим моментом при виборі перевізника. Компанія робить все, щоб тримати на найвищому рівні якість послуг і по максимуму оптимізувати співвідношення з ціною.
Востаннє тарифи змінювались восени 2024 року. Такий вимушений крок ми зробили, щоб зберегти якість послуг на високому рівні та швидку доставку у воєнний час.
Ручна обробка – спосіб опрацювання та сортування відправлень некоробочного формату з такими ознаками:
- без пласкої рівної основи;
- присутні виступаючі та/або гострі частини;
- габарити: довша сторона понад 120 см, інша сторона понад 70 см, висота понад 70 см;
- відсутнє пакування згідно стандарту Нової пошти: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf
Відправлення, що потребують ручної обробки, повинні відправлятися лише з адреси/вантажних відділень і доставлятися лише на адресу/вантажні відділення. Вони обробляються вручну працівниками Нової пошти.