Кража або втрата посилки з поштомату AEBT0003111053 - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 5 грудня, 2024 год 30 переглядів
Нова пошта поясніть мою ситуацію на цей час. 03.12.2024 на сайті aliexpress у кабінетi я побачила що посилка
прибула для отримання за номером AEBT0003111053 (20710068306481). Коли 04.12.2024 приблизно о 9 годині ранку я прийшла за нею до поштомату 35502, статус посилки на телефоні вже був: 04.12.2024, 06:50 отримано в Запоріжжі, відповідно через те, що статус посилки отримано я не змогла відкрити через додаток поштомат.
Посилку я не отримувала, що мають підтвердити камери на вулиці, про які мені повідомив оператор на
29 віддiлiнi Нової Пошти, прикладаю до цього поста фото. Було подано звернення за номером №20241204/06072, №20241205.03119, №20241205.17020 за цією ситуацією. На цей час написання посту, оператор Нової Пошти по телефону повідомила мені, що їхні співробітники перевірили посилки в поштоматі та у відділі, який займався доставкою, немає і те, що поштомат працюэ. Виходить якимось чином о 6.50 хтось забрав у поштоматi посилку і як це пояснити? У вас там встановлена ​​камера і ваш відділ безпеки не може перевірити, хто забирав посилки в цей проміжок часу? Також ви не можете перевiрити була активацiя вiдкриття поштому у цей час?
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Кража або втрата посилки з поштомату AEBT0003111053 НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Кража або втрата посилки з поштомату AEBT0003111053 НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Кража або втрата посилки з поштомату AEBT0003111053

Переваги:
  1. Ввели поштомати, в якi не один раз говорила не вiдправляти моi посилки. I тепер з нього вкрали посилку.
Недоліки:
  1. Усе робится тiльки не для клiэнтiв. Тепер треба через полiцiю вибивати з НП вiдеозапис, щоб зрозумiти кто забрав посилку.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 6 грудня, 2024 год
Добрий день! Нам шкода, що сталася така ситуація. Бачимо, що ви вже оформили претензію. Наші колеги опрацюють ваш запит та нададуть відповідь. Також маємо інформацію, що вам необхідно звернутись до інтернет-магазину задля компенсації коштів.
Галина Гриженко 8 грудня, 2024 год
Мене набрав оператор, сказав що вирішит питання за 48 годин.

Шановний Клієнте!

Ваше звернення зафіксоване №20241206/08236.

Досі нічого не зроблено по статусу посилки AEBT0003111053 (20710068306481) Скільки ще чекати?

Я не можу звернутися по повернення коштів роки не зміниться статус у Вас на сайті на втрачено. Статус досі отримано.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187923 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків