Не виплачують кошти за зіпсований товар - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 9 вересня, 2024 год 49 переглядів
Відправляла ноутбук на продаж, клієнт відмовився в себе на пошті, мені прийшлов назад розбитий ноутбук. Оформила заяву, бо оціночна вартість була 20к (і накладний). Забрали і ноутбук і гроші не вертають, морозять, просять якісь докази!! Напевно менеджер мав зафіксувати що все Ок перед відправкою? Слава Богу я зробила і фото, і відео на пошті, і копія заяви є. Думаю для початку написати в соц мережах пост щоб люди знали і не користувались послугою «оціночна вартість» бо в разі пошкодження товару ніхто гроші не вертає! В будь якому випадку я це не лишу так.

Номер посилки 59 0012 0998 0307

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Не виплачують кошти за зіпсований товар НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Не виплачують кошти за зіпсований товар НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Не виплачують кошти за зіпсований товар

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 10 вересня, 2024 год
Доброго ранку!

Зараз відбувається погодження суми компенсації. Від вас потрібні документи, що підтверджують вартість відправлення. Їх можна надіслати на електронну адресу, яку вам вчора було відправлено в СМС. Або надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм). Як тільки отримаємо цю інформацію, зможемо погодити суму компенсації.
Вікторія 11 вересня, 2024 год
Мені відмовили у виплаті!! Ви там взагалі?? Я буде звертатись до суду. І точно розповсюджу це в соц мережах. Нова пошта дурить людей із послугою «оціночна вартість»
Відповідь представника Новая Почта 12 вересня, 2024 год
Вчора вам повідомили, що, на жаль, у компенсації відмовлено.

Грубі маніпуляції відсутні, вантаж доставлено в цілому пакуванні.

На вашу електронну адресу буде надіслано офіційну відповідь по цій ситуації.
Вікторія 12 вересня, 2024 год
Це вже буде вирішувати суд.

Пункти з вашого договору:



7.2.2. У разі повної втрати або повного пошкодження відправлення з вини Експедитора, останній повертає Замовнику суму, що дорівнює оголошеній вартості відправлення (але не більше, ніж фактичну вартість відправлення), та провізну плату, сплачену Замовником згідно з відповідною експрес-накладною. У разі повної компенсації оголошеної вартості за пошкоджене відправлення Замовник повертає Експедитору відправлення, за яке було отримано компенсацію.



7.2.4. У разі виплати Експедитором у досудовому порядку за результатами розгляду претензії відшкодування, що сплачується у зв’язку з втратою або пошкодженням відправлення на користь Замовника - фізичної особи, Експедитор додатково сплачує Замовнику штраф в розмірі 24,23% від суми відшкодування.





Покажіть на які пункти ви орієнтуєтесь при відмові виплати? Ви пошкодили товар, маєте виплатити гроші.



Тобто люди йдуть відправляти товар, кладуть оціночну вартість, менеджери нічого не кажуть про якісь документи підтвердження, не фіксують данні про товар, люди переплачують, але впевнені що все застраховано. А в результаті - тобі нічого не виплачують. Цікава буде реакція на це у людей
Відповідь представника Новая Почта 12 вересня, 2024 год
Очікуйте на письмову відповідь. Гарного дня.
Вікторія 10 вересня, 2024 год
Я не знайду чек покупки, бо це було не вчора. До чого тоді функція оціночної вартості, щоб збивати з людей гроші, а потім коли треба виплатити викручуватись і різко знаходити якісь відмазки: накладні, чеки і тд. Покажіть мені будь ласка в ваших правилах/документах, де це вказано. Що при компенсації потрібно надавати якісь документи. І чому ваш менеджер нічого про це не сказав при оформленні посилки. Я бачу на вашому сайті написано що в разі пошкодження товару нп має повернути оціночну вартість. Я чекаю своє повернення
Вікторія 10 вересня, 2024 год
Які це документи мають бути? Я поставила накладний платіж, це була сума страховки як мені сказав менеджер.
Відповідь представника Новая Почта 10 вересня, 2024 год
З вами сьогодні зв'язувались телефоном стосовно компенсації. Питання в роботі.
Евгений 11 вересня, 2024 год
Не понял, что это за новости. Доказать оценочную вартисть?!

Люди сами указывают какую пожелают оценку товара и за это вы тоже берете деньги. Даже если я буду отпрлавлять ржавый болт и оценю его в 30 тысяч, если вы его потеряете или отполируете, то сумма компенсации должна составить 30 тысяч. Может этот болт для меня представляет особую ценность.

Вы вообще уже страх там теряете?! Сначала берете за оголошену вартість бабки, потом ваши грузчики посылками в футбол играют, и вы еще не хотите компенсировать?!

Нова пошта не превращайтесь в доставку МИНУЛОГО!
Вікторія 11 вересня, 2024 год
Так! В тому то й справа що коли відправляєш, менеджер не просить ніяких документів, треба ж заробити на відсотку від оголошеної вартості, тому чим більше тим краще. Як приходить час виплачувати - тягнуть і морозять. Питання досі не вирішене, писала на пошту, ніякої відповіді


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23675 відгуків / 5188062 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14020 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків