Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Не виплачують кошти за зіпсований товар - Відгуки про НОВА ПОШТА
Номер посилки 59 0012 0998 0307
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Зараз відбувається погодження суми компенсації. Від вас потрібні документи, що підтверджують вартість відправлення. Їх можна надіслати на електронну адресу, яку вам вчора було відправлено в СМС. Або надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм). Як тільки отримаємо цю інформацію, зможемо погодити суму компенсації.
Грубі маніпуляції відсутні, вантаж доставлено в цілому пакуванні.
На вашу електронну адресу буде надіслано офіційну відповідь по цій ситуації.
Пункти з вашого договору:
7.2.2. У разі повної втрати або повного пошкодження відправлення з вини Експедитора, останній повертає Замовнику суму, що дорівнює оголошеній вартості відправлення (але не більше, ніж фактичну вартість відправлення), та провізну плату, сплачену Замовником згідно з відповідною експрес-накладною. У разі повної компенсації оголошеної вартості за пошкоджене відправлення Замовник повертає Експедитору відправлення, за яке було отримано компенсацію.
7.2.4. У разі виплати Експедитором у досудовому порядку за результатами розгляду претензії відшкодування, що сплачується у зв’язку з втратою або пошкодженням відправлення на користь Замовника - фізичної особи, Експедитор додатково сплачує Замовнику штраф в розмірі 24,23% від суми відшкодування.
Покажіть на які пункти ви орієнтуєтесь при відмові виплати? Ви пошкодили товар, маєте виплатити гроші.
Тобто люди йдуть відправляти товар, кладуть оціночну вартість, менеджери нічого не кажуть про якісь документи підтвердження, не фіксують данні про товар, люди переплачують, але впевнені що все застраховано. А в результаті - тобі нічого не виплачують. Цікава буде реакція на це у людей
Люди сами указывают какую пожелают оценку товара и за это вы тоже берете деньги. Даже если я буду отпрлавлять ржавый болт и оценю его в 30 тысяч, если вы его потеряете или отполируете, то сумма компенсации должна составить 30 тысяч. Может этот болт для меня представляет особую ценность.
Вы вообще уже страх там теряете?! Сначала берете за оголошену вартість бабки, потом ваши грузчики посылками в футбол играют, и вы еще не хотите компенсировать?!
Нова пошта не превращайтесь в доставку МИНУЛОГО!