Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
просто тупізм - Відгуки про НОВА ПОШТА
Після того як у них стало заборонено відправляти спочатку просто сало, потім сало в вакуумній упаковці (і не тільки сала стосується в вакуумі), бо воно може потекти (це реально причина заборони), черга дошла і до поліпропіленових бутилок з жидкостями. Мабуть той самий умник, який видумав "сало потече", зараз видумав правило про бутилки - неможна бо хрупкий товар і потече. Так і хочеться дізнатися дані цього унікуму, взяти бутилку з водою і лупити нею по його голові, допоки цей хрупкий товар не розібʼється.
Конторка живе по принципу - ми не будемо вирішувати проблему з персоналом, який буцає посилки, а будемо змінювати правила відправки (будемо мотати в тону вати і дерти кошти з відправників)
відгук
Коментарі до відгуку
Сало не має терміну придатності до 5 діб, тим паче упаковане у вакуумний пакет. Хоча постає питання в чому суть заборони відправки охолодженого сала (і будь-яких охолоджених продуктів без терміну придатності)?
В чому суть заборони відправки, наприклад, меду в поліпропіленових бутилках без вашого пакування по нереальним цінам? В мене взагалі не укладується в голові, чим ваша упаковка в пузирькову плівку і гофрокартон краща, ніж відправника, який теж поміщає бутилки в гофрокартонну коробку (кращої якості ніж ваш гофрокартон) і в туж пузирькову плівку?
Назвіть посаду і ПІБ тієї особи, хто придумав у вас таке!
П.С. А посилки доставлені до адресатів. Ви трохи підгадили деяким хорошим людям, але більше собі
Ви назвете посаду і ПІБ особи яка вигадала заборону (якої немає в ваших же правилах) відправки сала і жидкостей з відділень до 30кг (дуже гарно упакованих) ? Чи дивіз НП - ми краще введемо заборону, ніж вирішимо питання безвідповідального ставлення співробітників до посилок