Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Хамское отношение сотрудников. - Відгуки про НОВА ПОШТА
По приезду охраны, которые были не мало удивлены «хулаганом», кассир обозвал меня неадекватом и делал гримасы охране, мол что с дурака взять. Новая почта:какое право
имеют ваши сотрудники, оскорблять клиентов? Я давно являюсь вашим клиентом и такое хамство терпеть не намерен. Я не указываю, как вам вести бизнес, но именно клиенты держат вашу фирму на плаву. Спасибо.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
− пломби - індикатори (прошивка нитками на мішках; металеві або паперові пломби на банках, перфорації на горловині кришок на місткостях з рідиною);
- термозбіжна плівка (за винятком комп’ютерної, електронної, оптичної продукції та аксесуарів, що входять до їх вмісту) – це різновид пакувальних плівок, особливістю яких є здатність скорочуватися під впливом температури й приймати форму пакувального виробу;
− блістерне пакування – це контейнер або футляр, що штампується, повторюючи форму та розміри предмета, розміщеного всередині або створює місткість, необхідну для розміщення товару, який виготовляється із термостійкого пластику та може мати жорстку поліграфічну, металеву чи пластикову підкладку;
− ламіновано-поліетиленове пакування - це пакування, у якій два і більше шарів плівки поєднані в один під дією високих температур, нанесеного клею або розчинника. Також заборона огляду відправлення, а саме відкриття пакування може бути з боку відправника. Сподіваємося на ваше розуміння та бажаємо мирного неба!
Вже детально розбираємося у ситуації, незабаром повернемося з відповіддю.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
2) Стоит ли зацикливаться на НП? Вся жизнь без правил, в любой сфере. А где-то на работе, так тем более. Попробуйте, например, возразить что-то начальнику по мелочи, и попробуйте ему сказать, что по правилам, по Закону, вы имеете на это право, и никакого бесправия за это не должно последовать, хоть до пенсии. Ага, ))) прям, щас. )))
3) Только что решил ознакомится с Правилами. Но, тут три момента.
а) кто эти Правила писал? Ведь, на практике выполнить их, если и удасться, то только не в часы пик.А в часы пик - будет ж....., если эти правила выполнять. Нужен еще один человек в отделении тогда.
б) а вы не подумали, что оператора можно легко провоцировать и легко ловить на разных мелочах? Не так вскрыл, не так коробку поставил, чуть ударил.... И, после этого, операторы будут увольняться массово только так! И работа НП станет ужасной.
И последний момент. Я лично, вскрываю посылку сам, никогда никаких проблем не было. Не слышал, что после вскрытия посылок клиентами, были потом жалобы "вы вскрывали, а не оператор, потому, ничего не можем сделать".
И еще. Телефон был в порядке? В порядке. А шуму столько подняли, что дальше некуда. )))