Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Разбитые посылки - Відгуки про НОВА ПОШТА
Поскольку мы ВПО, часто пользуемся услугами НП, до этого были инциденты, но решались. В этот раз НП превзошла сама себя. Попросили знакомых переслать наш телевизор ( с Днепропетровской области, поскольку часть вещей вывезли туда). В отделении две посылки ( 1 из низ телевизор 108×43), оценивают в 200 грн( при том что оценивали в 20000 ( это была не единственная ошибка отчество тоже не правильно указано), но ошибка отправителя или чрезмерное доверие, было в том что не проверили квитанцию. Отправляют посылки не упаковав их должным образом и естественно мы получаем свои вещи в полностью разбитом виде.
Конечно же,после рассмотрения жалобы, НП не видит в действии своих сотрудников никаких нарушений .
Вывод: прежде чем воспользоваться услугами НП, нужно понимать что при отправке своих вещей, это может быть последний раз когда видишь их целыми.
Оценку нужно ставить максимальную ( хотя не факт что при порче имущества тебе 100% компенсируют стоимость), но может хотя бы не будут швырять посылки ( хотя тоже не факт)
При отправке нужно настаивать чтобы упаковывали " здесь и сейчас " а не " оставляйте мы упакуем как положено "
відгук
Коментарі до відгуку
Нам надзвичайно прикро, що сталася така ситуація. Завжди при оформленні відправлення, відправнику надається накладна для перевірки коректності даних, що вказані в ній. Клієнт може відправити у своєму пакуванні, аби ваше відправлення не пошкодилось під час транспортування. Сподіваємось, що в майбутньому таке більше не повториться. Якщо знадобиться допомога - обов'язково звертайтесь 😉
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій негативний досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.