Жах сервіс Нової пошти Nova pay - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 24 березня, 2023 год 3609 переглядів
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, бул. Дружбы народов, д. 14 3й день не можу додзвонитися по гарячій лінії НОВА ПЕЙ щоб взнати коли мене розблокують з 23 грудня за перевищення ліміту грошових перекаказів

" Ви звернулися до технічної підтримки Nova Pay. Інформацію щодо вашого запиту вам зможуть надати у нашому Контакт-центрі. Для цього зателефонуйте за номером 0800307979. Чи можу я вам чимось допомогти ?
Для швидшого з'єднання з оператором спочатку натисніть цифру "1" потім "6".

Порожняк повний- клацав 2 годину- вже про який газ мені триндить робот... Сервіс- отстой. Навіщо він потрібен взагалі ? за 3 місяці перейшов до іншої поштового сервісу. Набагато краще..та ж Укрпошта та інший.

Ганьба новій Пошті та Nova pay. У відділеннях 55 та 163 м. Київ теж нічого не знають про вказану проблему.

Сервіс цікавлять тільки ваші гроші а не надання послуг

Переваги:
  1. Жахливий сервіс. Живої людини, оператора почути - неможливо. Голову забиває робот й крадуть на час й ваші гроші ..Ніякі вказані комбінації натискати цифри- не працюють.




Коментарі до відгуку

Сергій 16 листопада, 2024 год
Те саме,надава купу документів,що маю магазини,ФОП,найманих працівників,накладні на товар!!!Результат не змінився пожиттєве блокування,ще й арешт коштів на новапей!!!Не раджу
Відповідь представника Новая Почта 25 березня, 2023 год
Добрий день!

Ми старанно працюємо, аби постійно покращувати наш сервіс.

Ви завжди можете звернутися за допомогою у контакт-центр чи написати нам у соціальні мережі. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо допомогти.

Обов'язково візьмемо до уваги Ваші слова, аби наш сервіс був максимально зручним та якісним для клієнтів.
Відповідь представника Новая Почта 24 березня, 2023 год
Отримали відповідь від колег з профільного відділу.

"Шановний клієнте!

Вами перевищено ліміт фінансового моніторингу ТОВ "НоваПей" по проведенню фінансових операцій (сума переказів, яка надійшла на вашу користь). З метою забезпечення ТОВ "НоваПей" заходів з належної перевірки, рекомендуємо надати наступний перелік документів/відомостей для вивчення:

- інформаційний лист-пояснення щодо підстав отримання/відправки вами грошових переказів у відповідних об’ємах, з описом мети та характеру фінансових операції, що були вами здійснені, та з обов’язковим зазначенням змісту/суті вашої діяльності, а також інформацією щодо джерел походження та/або подальшого використання грошових коштів, які надходять на вашу користь за допомогою послуг ТОВ "НоваПей";

- копії документів, які дають змогу підтвердити ваш фінансовий стан та можливість здійснення фінансових операцій на відповідні суми або документально підтвердити джерела походження коштів, які надходять на вашу користь та/або використовуються вами для проведення фінансових операцій (наприклад: декларації, довідки про доходи, договори купівлі-продажу майна, відомості з реєстру платників податків (додаток 15 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 та/або інші документи);

- підтвердити сплату вами податків з доходу, отриманого фізичною особою від продажу товарів або послуг, шляхом надання копії Податкової декларації про майновий стан і доходи, квитанції про сплату податків, чеків тощо (у разі ведення вами підприємницької діяльності, як фізична особа);

- документи, які дають змогу підтвердити вашу реєстрацію, як фізичної особи-підприємця (далі – ФОП) та/або копії Податкових декларацій ФОП за попередні звітні періоди (у разі ведення вами підприємницької діяльності, як ФОП);

- інші відомості/документи, які зможуть підтвердити підстави отримання/відправки вами переказів, що були зазначені вами в інформаційному листі-поясненні.



Просимо звернути увагу, що вищевказані документи повинні підтверджувати 100% (сто відсотків) фінансових операцій, які були здійснені вами за допомогою послуг ТОВ "НоваПей" протягом всього періоду обслуговування.

Для більш детальної інформації можете звернутися до КЦ ТОВ "НоваПей" 0 800 30 79 79.



У разі не надання вищезазначених документів / відомостей, ваші фінансові операції будуть розблоковані 01.04.2023 року."
Сергій 16 листопада, 2024 год
В мене така сама ситуація,спілкувався не з одним оператором.Надав документи які міг,бо всі зібрати просто не можливо,але їх мало б вистачити для доказів,що я не аферист якійсь!У відповідь ПОЖИТТЄВИЙ БЛОК,і відповідно пожиттєвий арешт коштів на новапей!!!!Це жах,ваша служба безпеки відстій!!!
николай 26 березня, 2023 год
Ви що знущаєтеся знову? мій відгук був про те що протягом 3 днів неможливо отримати відповідь на моє звернення через вашу гарячу лінію..перечитайте мій відгук.. а ви знову- за рибу - гроші..Ще раз показує вашу увагу й відношення до клієнтів . Читайте тему відгуку. Питання не чому заблоковано акаунт ..а коли я знову зможу користуватися..? Ще раз вже буду думати чи варто взагалі мати справу з Новою Поштою.Прекрасно вже працюю з іншими поштовими службами...набагато кращий сервіс..дешевше й різниця тільки що посилка замість 1 дня..йде 2- чи 3 дні..Але головне -що людяне відношення до мене як до живої людини, а не як у вас..робот-автомат...як заїджена стара подряпана пластинка від грамофону
Відповідь представника Новая Почта 24 березня, 2023 год
Добрий день!

Ви можете перейти за посиланням нижче та заповнити анкету для зворотнього зв'язку:

https://novapay.ua/zalishilisya-pitannya-privatna-osoba/

Також можете звернутись на цю електронну адресу [email protected] 🙌

Ми хочемо допомогти вирішити Ваше питання, тому надайте, будь ласка, ПІБ повністю, як вказано в паспорті 🙏

Та хоча б одну накладну, за якою був грошовий переказ.
Відповідь представника Новая Почта 24 березня, 2023 год
Передали інформацію колегам з профільного відділу. Як тільки отримаємо від них відповідь, то повернемось одразу до Вас.
николай 24 березня, 2023 год
ну вже перейшов на інші сервіси..поштових служб..є прямий зв язок..а без кучі посередників й живі люди а не бездушні роботи..яких слухаєш без толку годинами- натисніть те..натисніть те..натисніть те..Це просто знущання над живими людьми а не сервіс ..Навіщо взагалі ваш сервіс чат чи горяча лінія? навіщо коли не можна отримати відповідь на елементарне питання? навіщо так звані чати..коли там роботи..навіщо гарячі лінії коли живого голосу вашого представника не можна почути й тим більше що ви підняли в рази ваші тарифи на ваші послуги.. в рази а якість послуг впала ще більше...От приходив у 55 та 163 відділення по данному питанню й працівники відправляють на горячу вашу тупу лінію.. Це не сервіс точно з таким відношенням до клієнтів які вам приносили чимало прибутку.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187978 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків