Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Абсолютна некомпетентність працівників відділень і служби недопідтримки - Відгуки про НОВА ПОШТА
Пройшло 5 днів, а відправлення все ще знаходилось в Мукачеві.
Звернувся в відділення, зателефонував в службу підтримки, яка повідомила
що посилка втрачена в результаті форс-мажорної обставини і порадили відмовитись від отримання, що я і зробив.
Кошти я за посилку отримав, а за доставку, яка не відбулась, ні.
І тут почалось саме цікаве, звернувся в відділення, ті відправили в службу підтримки, і так на календарі вже 08.06.2022, а гроші ще й досі не повернулись.
Прийшло вже 2 повідомлення про розгляд претензії, яка буде вирішена найближчим часом і на цьому все.
Завжди відповідають, що не дозвонились, а коли телефонують, стараються скинути набір скоріше , щоб клієнт не встиг взяти слухавку.
Записав спеціально всі звінки, спробую опублікувати на Youtube.
Не можу вказати в бланку № відділення, це №2, а не 5.
відгук
Коментарі до відгуку
І до того ж ще одне питання, чому я повинен оформляти претензію по товару який не був доставлений в зв"язку з форс--мажором? Кошти за посилку повернули а за поставку яка не відбулась ні.
І чому у вас на підтримці немає інформації про претензії, лише запитують про
номер EN?
І взагалі багато туману в підтримці, замість того щоб сказати сходіть в відділення, оформіть претензію, йде пінг-понг, зайшов в відділення, вони пропонують звернутись на службу підтримки.
Пояснення лише одне, що це набридне звертаючому і він забуде про це.
І тільки зайшовши на цей сайт я зрозумів реальний стан роботи а вашій службі доставки, яку ви позиціювали, як доставку майбутнього, ви явно не відповідаєте цьому критерію!wink
І до того ж ще одне питання, чому я повинен оформляти претензію по товару який не був доставлений в зв"язку з форс--мажором? Кошти за посилку повернули а за поставку яка не відбулась ні.
І чому у вас на підтримці немає інформації про претензії, лише запитують про
номер EN?
І взагалі багато туману в підтримці, замість того щоб сказати сходіть в відділення, оформіть претензію, йде пінг-понг, зайшов в відділення, вони пропонують звернутись на службу підтримки.
Пояснення лише одне, що це набридне звертаючому і він забуде про це.
І тільки зайшовши на цей сайт я зрозумів реальний стан роботи а вашій службі доставки, яку ви позиціювали, як доставку майбутнього, ви явно не відповідаєте цьому критерію!