Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Велика Гоньба Нової Пошти. - Відгуки про НОВА ПОШТА
До нового року я заказала меблі в Інтернет магазині в іншому місті. Доставка відбувалася нашої знаменитою Новою Поштою. Накладна 59000774387290 На початку начебто відбувалось все дуже добре. А потом почалося планова дата доставки 26.12.2021.В вечері пізно дзвонить кур’єр і каже вам же не зручно сьогодні буде отримати посилку давайте на завтра з якої години вам буде зручно її отримати я відповіла с 11-12години. Посилка габаритна я домовилась з людьми які будуть її піднімати до квартири і відразу збирати ці меблі(стінка). 27.12.2021 об 11 години до мене прийшли майстри і почалося. 12година 13година 14година і тиша. Я знайшла телефон гарячої лінії. Дзвонила мабуть рази 4 або 5 люди чекали. Набираю а мені оператор перший раз каже а ви ж вчора відмовились від доставки на 26.12.2021 я була дуже здивована начебто це за моїм бажанням і а ні слова о том що мені б було зручно 27.12.2021 с 11-12.Но то були ще квіточки. Потім після всіх дзвінків на гарячу лінію і чекання цілого дня дзвонить водій після 4години і повідомляє що в моєї посилки було пошкодження(зламана) одна запчастина і питає везти меблі чи ні. Якій вже там був новорічний настрій самі собі уявить чужі люди чекають цілий день і ще пошкодження. Жалкую що погодилась. Привезли після п’ятої або шостої на що тоді було питати в якій час вам зручно. Водій весь час висказувався не цензурною лайкою що всім припекло перед новим роком робити закази і що вони не встигають. Зробили фото пошкодженої деталі. Потім оформляли акт передачі щодо пошкодження це було дуже довго і дуже не зручно. Всі документи я надала. Водій не як не міг завантажити в свою систему фото мого паспорта. Майстри занесли посилку до квартири та збирати не стали і мені прийшлось домовлятися з ними на наступний день все за другою ціною. Та все це ми пережили. Я знову дзвоню на гарячу лінію і питаю як мені і де написати претензію начебто все пояснили. Та найближче відділення вже не працює. На наступний день пішла в почтове відділення нової пошти №53 м. Одеси і питаю мені треба написати претензію. На що мені було сказано давайте вам надамо 5 начебто безоплатних доставок Я подумала що це таке новорічне вибачення. Та не тут було безкоштовний сир тільки в мишоловці. Я погодилась а потім кажу а тепер претензію а мені і почали відмовляти. Я відповідаю що ви мене не попередили або то або інше я хочу оформити претензію щоб мені вернули кошти і за ці ж кошти куплю ще раз цю запчастину. Працівниця була дуже незадоволення начебто я їй щось вина а не вони мені. Поки я не сказала що буду дзвонити ще раз на гарячу лінію вона на мене не звернула увагу Я надала всі документи попросила щоб перевірили правильно все написано. Запитала більш не чого не треба сфотографувала претензію і поки я знаходилась відділені мені самі зателефонували с гарячої лінії і сказали все начебто добре чекайте кошти розмирі 500гривень будуть повернені на вашу картку і я не дивно вибачились. Ввечері дзвонять з нової пошти і кажуть що ті документи які їхній водій завантажив в їх додаток їм не підходять і просять вислати їх на вайбер. На вайбер я відмовилась надати бо це мій паспорт за те повідомила що піду на нову і ще раз надам свій паспорт хай при мені відскакують і відразу же повернуть домовились. 28.12.2021 я ще раз завітала в відділення №53 надала всі документи І В КОТРИЙ РАЗ ПЕРЕПИТАЛА МЕНІ БІЛЬШ НІЧОГО НЕ ТРАБА ВАМ НАДАТИ МЕНІ ВІДПОВІЛІ НІ. Ну начебто все добре з полегшенням зітхнула я та із з Інтернет магазином домовились щоб вони мені вислали нову запчастину. 30.12.2021 пришла запчастина але не та, мабуть дуже всі перед новим роком поспішали. Я вже навчена гірким досвідом відмовилася від посилки і кур’єр який якій мені іі привіз і відкрив її при мені весь час мені дорікав яка я добра і що тепер із за мене багато хто не отримає вчасно своїх посилок. Я була дуже вражена такою увагою з його боку і так як передноворічний настрій був остаточно зіпсований я вже на це хамство не звертала увагу. Думала рік закінчується і все буде добре. Минули всі свята і 12.01.22 пришла запчастина справна слава богу. Я дзвоню на гарячу лінію і питаю як моя претензія свята кінчились і коли буде перерахована мені на картку сума пошкодження 500гривен і о боже що я чую ЩО Я НЕ НАДАЛА ВСІ НАЛЕЖНІ ДОКУМЕНТИ ЦЕ (ПАСПОРТ І ІНДИКАФІКАЦІЙНИЙ НОМЕР і АКТ) СКАЗАТИ ЩО Я В ШОЦІ ЦЕ НІЧОГО НЕ СКАЗАТИ .МОЖЕ НОВА ПОШТА ТАК ДОБРЕ ВІДСВЯТКУВАЛА НОВИЙ РІК ЩО ПРО ВСІ СВОЇ ОБІЦЯНКИ ЗАБУЛИСЯ.ГАНЬБА ГАНЬБА І ЩЕ РАЗ ГАНЬБА. МАЛО ТОГО ЩО ЗІПСУВАЛИ МОЮ ЗАПЧАСТИНУ, НОВОРІЧНИЙ НАСТРІЙ І ВСЕ ІНШЕ (ХАМСТВО І НЕНАЛЕЖНЄ ВИПРАВЛЕННЯ СВОЇХ ЖЕ ПОМИЛОК ТА Я ЩЕ ВИННА. Сьогодні оформила скаргу завтра ще раз буду дзвонити на гарячу лінію. І ЦЕ ТАКЕ ОСЛУГОВУВАННЯ ЗА ТАКІ ВИСОКІ ТАРИФИ. ЦЕ ШЕ РАЗ ГАНЬБА. ЦЕ СКІЛЬКИ ТРЕБА ТУДИ ДЗВОНИТИ,БІГАТИ НАДАВАТИ ДОКУМЕНТИ. ЩО ЦЕ ЗА ЗНУЩАННЯ НАД ВАШИМИ КЛІЄНТАМИ. СХАМЕНІТЬСЯ.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро перепрошуємо за інцидент. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація й Ваші враження були зіпсовані.
Бачимо, що в якості компенсації Вам було надано 5 промокодів та компенсовано кошти за пошкоджене відправлення.
Ми обіцяємо докласти максимум зусиль, щоб в майбутньому Ваші враження від співпраці були лише позитивними.