Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Вскрывают посылки. Воруют обрешётку - Відгуки про НОВА ПОШТА
Ужас. Скатываются ниже уровня укр почты. Надо искать / создавать альтернативу!
відгук
Коментарі до відгуку
Я цього тижня з 10 замовлень тільки одне відправила нп, 3 укрпоштою - довго, зате дешево, решту джастін.
Останній раз моя посилка запізнилась і все розбили, так ніби спеціально кидали. Відшкодування отримати не можна
Дякуємо!
Почта - скотилась ко дну.
1.Внятно объяснить, зачем была вскрыта посылка никто не может.
- чтобы прихватизировать понравившееся
2.Вызывалась ли полиция при открытии посылки - у нас нет ответа.
- нет, однозначно не вызывалась, это противоречит воровскому кодексу
59000524862413
Посылка отправлена в МОЕЙ обрешетке!
Изначально были утеряны кронштейны (обведены цветом)
Представители НП сказали "выпали"
Серьёзно? Как её надо было кидать, что бы они выпали?
Кронштейны довезли. Обрешётку нет- Так как не составлялся акт приема
Я отправляла кондиционер! И не готова была, что посылку будут вскрывать! Даже не думала об этом.
Маємо також інформацію, що з приводу даної ситуації Ви звертались до спеціалістів контакт-центру. Колеги зі служби доставки м. Кривий Ріг повідомляли, що до їх підрозділу пакування (обрешетування) надійшло в пошкодженому стані, тож воно не підлягало подальшому транспортуванню. Наголошуємо, пакування виконує захисну функцію, тобто захищає вміст відправлення від пошкоджень.
Що стосується Вашої претензії щодо пошкодження вантажу: зі свого боку вже передали її до профільного відділу для повторного перегляду ситуації. За результатами проінформуємо додатково.
Обешетка это не ваш товар или услуга!
Я покупала её за свои личные деньги. Не у вас! Это наружная упаковка товара.
Колеги з відділу компенсацій просять надати фото пошкодженого вантажу. Також уточніть, будь ласка, чому при отриманні посилки одержувач не оглянув товар в присутності співробітника "Нова Пошта" та не склав акт приймання-передачі?
Поройтейсь в коробках, может там ещё есть что потерять?
Даже нет желания общаться. Тупые скрипты "я не я, хата не моя".
Вы не знаете, как проверяется кондиционер?
К чему эти вопросы
Відповідьственности никакой.
Искренне надеюсь что лет через 5 ваша франшиза "схлопнется".