Не віддали відправлення та вигнали з відділення тому що без окулярів пагано пишу - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 30 червня, 2020 год 82 перегляда
30.06.2020 о 14:30 я прибув до відділення 50 ТОВ «Нова Пошта» в м. Харкові з метою отримання відправлення. Керівник відділення Канюк Альона Ігорівна, відсканувала на свій компїютер усі сторінки мого паспорту та вимагала, щоб я на кожному аркуші написав свою прізвище, ініціали, дату, та розписався. Осткільки мені 51 рік я і без окулярів погано бачу, а також маю понівечений вказівний палець на правій руці, я написав своє прізвище, як на її думку, недостатньо розбірливо. Я повідомив, що маю вади з зором та з правою рукою.
Але замість допомогти мені, вона порвала отскановані та роздруковані аркуші паспорту і заявила, що я не бажаю пройти верифікацію, а тому вона мені не віддасть посилку, а я могу скаржитись, здвонити на якусь гарячу лінію, та свою посилку не отримаю.
Я намагався, пояснити, що згідно з п. б ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» верифікація – це заходи, що вживаються суб’єктом первинного фінансового моніторингу з метою перевірки (підтвердження) належності відповідній особі отриманих суб’єктом первинного фінансового моніторингу ідентифікаційних даних та/або з метою підтвердження даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників чи їх відсутність. А я фізично не можу писати красивіше. Натомість мене принизили і вигнали з відділення.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 1 липня, 2020 год
Добрий день.

Отримали інформацію, що колеги у відділенні коректно пояснили навіщо робити верифікацію, а також пояснили як необхідно завіряти копії документів. У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія зобов'язана керуватись і керується нормами законодавства України. Відповідно, з власної ініціативи ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для Вас незручності. Проте при здійсненні оплати вартості послуг у відділенні проходить фінансова операція, а отже компанія, яка проводить цю операцію, є суб’єктом первинного фінансового моніторингу. Належна перевірка клієнта у відповідності до ч.2 ст. 14 Закону 361-ІХ здійснюється щодо клієнтів, які проводять фінансові операції з переказу/отримання коштів на суму 5000 грн. та більше.

ТОВ "ПОСТ ФІНАНС" на підставі ч. 6 ст. 11 Закону 361-ІХ має право запросити, а клієнту необхідно надати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення ідентифікації та верифікації клієнта. Пропонуємо скористатись мобільним додатком та провести свої платежі в найлегший та швидкий спосіб без ксерокопіювання документів. При переказі коштів фізичною особою на рахунок (картку) іншої фізичної особи ідентифікація/верифікація не проводиться, оскільки власники банківських рахунків вже ідентифіковані та верифіковані банками, які відкривали їм такі рахунки.

Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного дня!
Валерий 1 липня, 2020 год
Взагалі-то я не відмовився від верифікаціх, а скаржився на те, що я повідомив керівника відділення № 50 в Харкові, що в 51 рік я і без окулярів погано бачу, а також маю понівечений вказівний палець на правій руці, а тому не зміг написати своє прізвище на думку керівника відділення НП, недостатньо розбірливо. Але замість допомогти мені, вона порвала отскановані та роздруковані аркуші паспорту і заявила, що вона мені не віддасть посилку.

Але дякую за відповідь - ви мені дали зрозуміти, що негативне ставлення до клієнтів -це не екцес виконавця , а позиція Нової пошти.
Гость 30 червня, 2020 год
У меня был недавно случай,я отправляла посылку уже с созданным трек номером накладной.Номер на стике приклеян к посылке .Но оператор потребовала,что бы я ей продиктовала номер трек накладной.Говорю,я без очков,вводите номер,моя фамилия и т.д.Она упала в крики,так я тоже плохо вижу.А как она работает с компютером..Вытянуло очки свои и приняла посылку.И долго еще причитала,что ей пришлось их надеть..Но такие хамы уже стали))
Відповідь представника Новая Почта 30 червня, 2020 год
Добрий вечір, Валерію.

Жахлива ситуація... Уточнимо деталі у колег із відділення та незабаром повернемося із відповіддю.
Гость 19 січня, 2021 год
Быстро Вы вернулись с ответом, так держать доставка будущего
Валерий 30 червня, 2020 год
я зробив наступний запит до Національного банку: згідно з п. б ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» верифікація – це заходи, що вживаються суб’єктом первинного фінансового моніторингу з метою перевірки (підтвердження) належності відповідній особі отриманих суб’єктом первинного фінансового моніторингу ідентифікаційних даних та/або з метою підтвердження даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників чи їх відсутність.

Питання:

1. Верифікацією в розумінні зазначеного Закону (для отримання поштового відправлення вартістю 5444 грн. є ідентифікація особи шляхом встановлення особи на підставі паспорта громадянина України, чи сканування всіх сторінок паспорта громадянина, збереження вказаних даних в комп’ютері, роздруківки, та обов’язкового від руки даною особою написання свого прізвища, ініціалів, дати, та розпису?

2. Чи відповідають вимоги суб’єкту первинного фінансового моніторингу, зазначені в п. 1 запиту вимогам Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»?

якщо Нацбанк підтвердить законність дій співробітників НП - це буде свідчити лише про особисту неприязнь до мене та вирішення мого права володіння майном на свій розсуд, якщо ні - я обгрунтовано звернусь до суду
Алексей 30 червня, 2020 год
Работников Новой Почты тоже жалко, ведь работодатель к ним тоже по скотски относится.. Но за чем же так со старым человеком.. ? Надеюсь к этой курице в старости так же отнесутся..
Гость 30 червня, 2020 год
Сами работники относятся к клиентам по-скотски, так что вряд ли могут рассчитывать на сочувствие.
Гость 30 червня, 2020 год
Так и нам на тебя плевать. Приходи ещё(нет). Сам заслужил, тебя никто не звал на отделение.
Гость 2 липня, 2020 год
Вот он ответ представника НП, передающий отношение компании к клиентам!

Новой Почте плевать на клиентов, плевать на сохранность посылок, плевать на отзывы, на то что клиенты уйдут в другие компании-перевозчики!


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23857 відгуків / 5193799 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2043 відгука
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26873 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.5
3651 відгук
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14044 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 відгука
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
113 відгуків