Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
неповідність заявлених термінів доставки реальним - Відгуки про НОВА ПОШТА
І друга проблема: навіщо примушувати людей пакувати все в коробки? А якщо і примушуєте, то чому не всіх?! На минулому тижні відпраляла і забирала посилки. Та, що прийшла мені (дитяча курточка) з інтернет магазину була запакована в пакет. Звісно що і доставка вийшла дешевша. А ту, що відпраляла я (дитяче пальто) мене у відділенні змусили покласти в коробку бо такі в Нової пошти правила :( мало того, що прийшлось купити коробку та ще й і за доставку людина дорожче заплатить :( Чому правила вибіркові і не для всіх?! і навіщо пакувати речі, які не можуть пошкодитись (що станеться з пальто, запакованим в пакет) в коробки??!
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо зазначити, що наша компанія постійно працює над покращеннями та докладає максимум зусиль для того, аби всі процеси були злагодженими, а доставка швидкою та надійною. "Нова Пошта" впровадила проект стосовно пакування відправлень вагою від 1-го кг до 30-ти кг в коробки (за умови, що найбільша сторона вантажу не перевищує 65 см), оскільки відправлення в коробках зберігаються надійніше, ніж в іншій упаковці. Підкреслюємо, що кожен клієнт може запакувати відправлення самостійно належним чином та принести його до відділення для відправки. Зі свого боку ми не обмежуємо в цьому своїх клієнтів, навпаки — хочемо зберегти їх відправлення й доставити швидко та якісно. Зазначаємо, що всі посилки до 1-го кг Ви можете пакувати в пакети (якщо посилка не потребує іншого пакування).
Будь ласка, надішліть номер накладної, за якою вантаж не прибув вчасно, та ту, за якою посилку не запакували в коробку згідно з правилами.
Дякуємо наперед!
Олександра, "Нова Пошта"
чеки по посылкам за прошлую неделю уже выбросила.
Шкода, що по ситуації з пакуванням не збереглись накладні. Без них, на жаль, перевірити деталі ми не зможемо.
Надалі, якщо виникатимуть питання щодо роботи "Нова Пошта" — пишіть, залюбки допоможемо.
Бажаємо гарних вихідних!
Олександра, "Нова Пошта"