Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Московская ул., д. 46/2 З міста Глухів відділення номер один відправила посилку військовослужбовцю посилка прийшла за один день, до міста Києва відділення 321, при отриманні посилки на відділення 321 міста Києва отримувачу відмовили у її отримання обґрунтував ще все тим що начебто відділення не працює, на гарячу лінію кол-центру нам надали чітку відповідь відділення працює інформації про закриття відділення немає скоріш за все немає... Читати відгук З міста Глухів відділення номер один відправила посилку військовослужбовцю посилка прийшла за один день, до міста Києва відділення 321, при отриманні посилки на відділення 321 міста Києва отримувачу відмовили у її отримання обґрунтував ще все тим що начебто відділення не працює, на гарячу лінію кол-центру нам надали чітку відповідь відділення працює інформації про закриття відділення немає скоріш за все немає світла через дві години знову намагались забрати посилку нам знову відмовили через деякий час посилку перенесли на 324 відділення про це навіть ніхто не попередив, 324 відділенні посилку загубили хоча в нас були всі документи і накладна, сказали щоб такої посилки не існує, посилка знайшлась через деякий час але обслуговування дуже розчарувало, при цьому оплатили повністю доставку і отримувач має заплатити ще раз доставку нової пошти... Не рекомендую користуватися послугами нової пошти!
Переваги:
Швидко
Недоліки:
-Втратили посилку.
-Переносний посилку з потрібного відділення до іншого не попередивши про це отримувача.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Московская ул., д. 46/2 Ви ганебно провели свою акцію до Дня Незалежності, не тільки мою посилку було втрачено, багато моїх друзів жаліються на теж саме. Ганяли моє відправлення як хотіли з 24.08.22, міняли його номер, спочатку було 59000855349013 потім 59000855900226, потім повернули старий номер, а зараз просто "закрили" питання як вирішене. Враховуючи те, що часто користуюся НП, витрачаю на це чималі кошти просто... Читати відгук Ви ганебно провели свою акцію до Дня Незалежності, не тільки мою посилку було втрачено, багато моїх друзів жаліються на теж саме. Ганяли моє відправлення як хотіли з 24.08.22, міняли його номер, спочатку було 59000855349013 потім 59000855900226, потім повернули старий номер, а зараз просто "закрили" питання як вирішене.
Враховуючи те, що часто користуюся НП, витрачаю на це чималі кошти просто не очікувала такого ганебного відношення, коли навіть чути нічого не хочуть про нормальний пошук і всі скарги залишають без розгляду. Інші поштові компанії можуть витрачати дні на пошуки, або навіть тижні, і завжди знаходили мої відправлення. НП ж навпаки - майже одразу списує втрачене в програмі з'являється позначка "отримано", хоча отримання не було. Потім пропонують писати заяву на відшкодування, але вартість посилки вище оціночної , до того ж її вміст не можна відтворити, в додаток до цього мною ще й було втрачено можливість використати безкоштовну доставку, яку я втратила разом з посилкою.
Особливо ображає, що на всі мої прохання провести ретельний пошук компанія не реагує, не дивлячись на те що посилку втратили в місці отримання, не так вже довго шукати. Коли посилка зникла, я намагалась дзвонити операторам, де мене запевнювали, щоб я не хвилювалась і відправлення моє є, а потім швидко закрили мою накладну і вважають це поштою "майбутнього".
Ще й на пошту написали, що посилку отримано, питання закрите ... хоча нічого НЕ зробили і нічого мною НЕ отримано
Переваги:
Наявність додатку, розташування
Недоліки:
Відсутність пошуку втраченого, ігнорування скарг з проханням нормально пошукати, а не для "галочки" швиденько
Бачимо, що колеги з фейсбуку вже надавали Вам відповідь. На жаль, посилку не вдалося віднайти. Ми зі свого боку готові нести відповідальність за свої помилки та компенсувати Вам кошти відповідно до оголошеної вартості, яка була вказана при відправці. Для здійснення компенсації необхідно заповнити бланк претензії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf. Потрібно надіслати нам фото заповненого бланка разом з ІПН.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Московская ул., д. 46/2 В отделении наплевательски относятся к упомянутым ограничениям, не контролируют количество клиентов внутри и обслуживают клиентов без масок, тем самым нарушая п. 14 постановления Кабинета Министров № 1236 от 9-го декабря 2020 г.
Добрий день. Клієнти без особистих засобів захисту (масок, респіраторів) завжди можуть придбати маску у відділенні, чи обслуговуватися на вулиці біля відділення. Якщо клієнт бажає отримати своє відправлення саме у відділенні - ми не можемо йому в цьому відмовити. Кожному клієнту, що не бажає вдягати маску озвучується інформація про карантинні обмеження згідно з законодавством України. Ми сподіваємося на розуміння з боку кожного клієнта, адже головне - це здоров'я наших клієнтів та співробітників.
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Не відповідальність сервісу
Не рекомендую
користуватися послугами нової пошти!
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали можливість перевірити інформацію.
Низкоякісний пошук відправлення, а точніше відсутність пошуку
Ганяли моє відправлення як хотіли з 24.08.22, міняли його номер, спочатку було 59000855349013 потім 59000855900226, потім повернули старий номер, а зараз просто "закрили" питання як вирішене.
Враховуючи те, що часто користуюся НП, витрачаю на це чималі кошти просто... Читати відгук Ви ганебно провели свою акцію до Дня Незалежності, не тільки мою посилку було втрачено, багато моїх друзів жаліються на теж саме.
Ганяли моє відправлення як хотіли з 24.08.22, міняли його номер, спочатку було 59000855349013 потім 59000855900226, потім повернули старий номер, а зараз просто "закрили" питання як вирішене.
Враховуючи те, що часто користуюся НП, витрачаю на це чималі кошти просто не очікувала такого ганебного відношення, коли навіть чути нічого не хочуть про нормальний пошук і всі скарги залишають без розгляду. Інші поштові компанії можуть витрачати дні на пошуки, або навіть тижні, і завжди знаходили мої відправлення. НП ж навпаки - майже одразу списує втрачене в програмі з'являється позначка "отримано", хоча отримання не було. Потім пропонують писати заяву на відшкодування, але вартість посилки вище оціночної , до того ж її вміст не можна відтворити, в додаток до цього мною ще й було втрачено можливість використати безкоштовну доставку, яку я втратила разом з посилкою.
Особливо ображає, що на всі мої прохання провести ретельний пошук компанія не реагує, не дивлячись на те що посилку втратили в місці отримання, не так вже довго шукати. Коли посилка зникла, я намагалась дзвонити операторам, де мене запевнювали, щоб я не хвилювалась і відправлення моє є, а потім швидко закрили мою накладну і вважають це поштою "майбутнього".
Ще й на пошту написали, що посилку отримано, питання закрите ... хоча нічого НЕ зробили і нічого мною НЕ отримано
Для здійснення компенсації необхідно заповнити бланк претензії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf. Потрібно надіслати нам фото заповненого бланка разом з ІПН.
Наплевательство на карантинные ограничения
Клієнти без особистих засобів захисту (масок, респіраторів) завжди можуть придбати маску у відділенні, чи обслуговуватися на вулиці біля відділення.
Якщо клієнт бажає отримати своє відправлення саме у відділенні - ми не можемо йому в цьому відмовити. Кожному клієнту, що не бажає вдягати маску озвучується інформація про карантинні обмеження згідно з законодавством України.
Ми сподіваємося на розуміння з боку кожного клієнта, адже головне - це здоров'я наших клієнтів та співробітників.